Daar kan je toch aangifte van doen? En van die auto toch ook? En ondertussen heb je toch GB's aan materiaal opgenomen met een voicerecorder ofzo? En foto's gemaakt van lichamelijke schade? En notities gemaakt van wat er allemaal gedaan en gezegd is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:46 schreef Fiorellino het volgende:
We kwamen net thuis: tv weg - heeft ie ws verkocht.
Nutteloos. Die zeggen: civiele kwestie. En daar hebben ze nog een punt ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar kan je toch aangifte van doen? En van die auto toch ook?
Per OMMEGAANDE de tenaamstelling laten vervallen bij de RDW. Bel RDW, leg situatie kort (!) en zakelijk uit zonder in te gaan op de juicy details en ze helpen je verder en leggen uit wat je moet doen. Neemt niet weg dat er dan alsnog problemen van kunnen komen, maar je beperkt je risico's enorm. Hoef je deel 3 niet eens voor in je bezit te hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef Fiorellino het volgende:
Autodiefstal werd niks mee gedaan bij de politie. Mijn moeder heeft hem alles gegeven om de auto op zijn naam te kunnen laten overschrijven maar dit doet hij niet. Kortom: ze is nog steeds de pineut als ie een ongeluk veroorzaakt.
Bedankt. Ik zal haar deze info morgen even geven!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nutteloos. Die zeggen: civiele kwestie. En daar hebben ze nog een punt ook.
[..]
Per OMMEGAANDE de tenaamstelling laten vervallen bij de RDW. Bel RDW, leg situatie kort (!) en zakelijk uit zonder in te gaan op de juicy details en ze helpen je verder en leggen uit wat je moet doen. Neemt niet weg dat er dan alsnog problemen van kunnen komen, maar je beperkt je risico's enorm. Hoef je deel 3 niet eens voor in je bezit te hebben.
Verder heb je er een recht op om aangifte te doen, ook als ze er niks mee doen, gewoon aangifte laten opnemen en kopie procesverbaal ervan mee. Met die aangifte kan je de tenaamstelling volgens mij ook gewoon laten vervallen. En het mooie is, die aangifte vormt weer bewijs in een civiele procedure. En ook als hij met dat ding iemand aanrijdt en doorrijdt bijvoorbeeld.
Ik ken 't en dat is de cultuur. Gewoon bij 't nekvel pakken en haar overal heen sleuren (desnoods zelf voor haar regelen; als jij met je buitenlandse naam belt naar bijv. RDW en zegt dat jij voor je moeder - mevrouw huppeldepup met de al even buitenlandse naam - belt, rijzen er bij geen enkele telefoniste vragen. Als die al rijzen kalmeer je die door de BSN, geboortedatum, adres, kenteken, enzovoort van je ma bij de hand te hebben en zo op te kunnen dreunen en door geen rare dingen te vragen (je krijgt meestal documenten thuisgezonden en kan niet direct aan de telefoon alles regelen en je ma moet nog even tekenen). Het enige waar het niet werkt is de bank en de politie.)quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:18 schreef Fiorellino het volgende:
Het punt is: mijn moeder weet gewoon niet veel. Ze weet niet waar ze terecht kan, zoekt uit schaamte te weinig hulp imho (niet eens ondersteuning van maatschappelijk werk terwijl dit geen kwaad zou kunnen).
Ehh... wat voor onverantwoordelijk persoon heeft besloten dat die man überhaupt nog contact kan hebben met jouw kleine zusje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:34 schreef Fiorellino het volgende:
Hij betrekt mijn zusje hier namelijk bij en vertelt haar allemaal dingen over mij. Dat ik dom ben, dat ik lelijk ben, dat ik gemeen ben etc. Hij is namelijk ontzettend boos op mij omdat hij denkt dat mijn moeder om mij bij hem weg gaat maar dat is niet zo. Mijn zusje is 6 en loopt nu vast omdat ze tussen 2 vuren staat. Is heel triest om te zien, dus mijn moeder heeft gezegd dat dat moet stoppen en dat ze voor haar normaal moeten gaan doen. Hij was het daarmee eens, maar ik weet niet hoe hij vandaag is of hoe dat morgen zal zijn.
Wat voor gronden zijn er om contact met zijn kind te verbieden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ehh... wat voor onverantwoordelijk persoon heeft besloten dat die man überhaupt nog contact kan hebben met jouw kleine zusje?
Oh, ik had nergens gelezen dat het zijn echte dochter was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat voor gronden zijn er om contact met zijn kind te verbieden?
Zolangs die vent niet bij GGZ loopt en jeugdzorg er niet bij betrokken is heeft vader gewoon recht op omgang met zn kind. En terecht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |