Staat wel ergens. TS is niet zijn dochter, maar haar zusje wel. Is dus eigenlijk haar halfzus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:06 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Oh, ik had nergens gelezen dat het zijn echte dochter was.
Wie heeft die melding gedaan? Wordt je moeder beschuldigd van kindermishandeling?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef Fiorellino het volgende:
27 aug zal er uitspraak worden gedaan. Inmiddels is er bij de GGD een melding gemaakt van kindermishandeling dus moet mijn moeder een gesprek voeren met iemand die woensdag thuis komt kijken. Ze willen mijn zusje dan ook spreken. Dit komt vrij onverwachts en we vermoeden dat haar ex verhalen heeft opehangen. Ws om urentie te krijgen gezien hij ook zogenaamd slachtoffer is van huiselijk geweld en zo is er een belletje gaan rinkelen bij de HA. Of haar ex heeft haar gewoon direct beschuldigd van kindermishandeling.
Ik zit nu in Maleisie dus kan niet veel doen behalve me verschrikkelijk ongerus voelen en zorgen maken. Had zo graag de rust terug gewild.
Zou je in dat geval niet ook onderwerpen kunnen aanbrengen die negatief zijn voor de vader, zoals het niet maken van eten, een puinhoop van het huis maken, mogelijk verbaal misbruik, driftbuien en aggressie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef Fiorellino het volgende:
27 aug zal er uitspraak worden gedaan. Inmiddels is er bij de GGD een melding gemaakt van kindermishandeling dus moet mijn moeder een gesprek voeren met iemand die woensdag thuis komt kijken. Ze willen mijn zusje dan ook spreken. Dit komt vrij onverwachts en we vermoeden dat haar ex verhalen heeft opehangen. Ws om urentie te krijgen gezien hij ook zogenaamd slachtoffer is van huiselijk geweld en zo is er een belletje gaan rinkelen bij de HA. Of haar ex heeft haar gewoon direct beschuldigd van kindermishandeling.
Ik zit nu in Maleisie dus kan niet veel doen behalve me verschrikkelijk ongerus voelen en zorgen maken. Had zo graag de rust terug gewild.
Huisarts. Hij is zelf ook op gesprek geweest. Met foto's en al als ''bewijs'', dat wil zeggen: waarschijnlijk een rommelige slaapkamer van mij, maandverband dat niet opgeruimd was in de badkamer etc. En hij wil niet dat zijn dochter zo moet opgroeien. Dit kwam naar voren in met maatschappelijk werk - zo blijkt mijn moeder daar eerst een gesprek te hebben gehad. De man vroeg of de foto's in scene zijn gezet, wat ons heel sterk lijkt aangezien het maandverbandverhaal niet rijmt met de realiteitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie heeft die melding gedaan? Wordt je moeder beschuldigd van kindermishandeling?
Ja precies, advocaat zegt dit ook maar vandaag heeft ze hem gesproken en heeft ie gezegd toch te gaan tekenen maar dat zijn advocaat ermee bezig is. Nou, hopen dat die advocaat hem ook duidelijk maakt dat daar regels voor zijn. De 27e is de rechtzaak weer en dan zou het rond moeten zijn. Ik ga er maar niet vanuit want ik had ook zo'n hoop dat ik mijn verjaardag vandaag in mijn huis zou kunnen vieren wat ook niet is gebeurd. Al die teleurstellingen blijven zich maar opstapelen zo en ik probeer het positief te benaderen maar dat wordt moeilijker..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:00 schreef Gia het volgende:
Die verhaaltjes van hem worden waarschijnlijk afgedaan als scheidingsgerelateerde wraak. Inderdaad niet terug gaan doen, maar proberen om zo objectief mogelijk jullie kant te vertellen.
Goed dat je meegaat.
Wat betreft de alimentatie zijn daar wettelikke regels voor, waar jullie gewoon aan vast moeten houden. Niets toegeven, het is ook zijn kind dus heel normaal dat hij meebetaalt. Meestal is dit tot de 18, maar als je zus straks nog volledig dagonderwijs volgt kan dit verlengd worden tot 21. Hoe die regels precies zijn, weet ik niet, maar een maatschappelijk werker waarschijnlijk wel.
Indien nodig schakel je een advocaat in om je recht te halen.
Nogmaals sterkte.
Toch even feliciteren dan maar. Met je verjaardag...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:46 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ja precies, advocaat zegt dit ook maar vandaag heeft ze hem gesproken en heeft ie gezegd toch te gaan tekenen maar dat zijn advocaat ermee bezig is. Nou, hopen dat die advocaat hem ook duidelijk maakt dat daar regels voor zijn. De 27e is de rechtzaak weer en dan zou het rond moeten zijn. Ik ga er maar niet vanuit want ik had ook zo'n hoop dat ik mijn verjaardag vandaag in mijn huis zou kunnen vieren wat ook niet is gebeurd. Al die teleurstellingen blijven zich maar opstapelen zo en ik probeer het positief te benaderen maar dat wordt moeilijker..
Wellicht, maar is dat het soort getouwtrek waar jullie nu in terecht willen komen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:11 schreef Fiorellino het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Maatschappelijk werker + man van kinderbescherming zijn beiden op de hoogte van de schorsing. Welke wel als verrassing kwam, want dat had meneer niet gezegd natuurlijk. Wat ik zat te denken.. al die beschuldigingen over huishoudelijk geweld en kindermishandeling, valt dat niet onder laster? Aan de ene kant hebben ze elkaar beiden lichamelijk pijn gedaan dus op dat punt kunnen we niet veel denk ik, maar kindermishandeling?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |