quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook als de ander al niks meer laat horen?
Ik heb dan het idee dat je juist de eer aan jezelf houdt door er geen woorden meer aan vuil te maken.
Klinkt fijn joh, mooi!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
True that, zo wil/probeer ik er ook in te staan
Gisteren bij haar gegeten, voetbal gekeken en blijven slapen, erg gezellig![]()
Leuk, gewoon wat drinken of samen stappen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:04 schreef eefje801 het volgende:
Date gaat door (blijft altijd even afwachten)Gaan waarschijnlijk weer de stad in want beide last van afzeggende vrienden.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ok t afspraakje is met fokster herkenbaarheid
Ik denk gewoon even wat drinken en wat muziek luisteren, beide wel van de live (rock) muziek en dat is hier nu volop te horenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Leuk, gewoon wat drinken of samen stappen?
Heb dinsdag toch maar afgezegd, ik ga mijn fatsoen niet veranderen omdat iemand een vage lamzak isNu ben ik er meteen vanaf en blijft het me niet op de achtergrond irriteren.
Ik zie dat je op knuz profielen en foto's kan bekijken zonder dat je uberhaupt bent ingeschreven of aangemeld, jammer dat vind ik net iets te openbaar. Niemand last van hier?
Afspraak van jou? Heb ik even gemist, wat leukquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vervolgafspraak was ook redelijk episch![]()
Ja ik ben op fok niet zo van de uitgebreide dateverslagen en aftellen totquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Afspraak van jou? Heb ik even gemist, wat leuk
Jammerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ik ben op fok niet zo van de uitgebreide dateverslagen en aftellen tot
blijkbaar kun je het niet laten om iets los te laten. Lokt reacties uit. Dus vertel maar gewoon.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ik ben op fok niet zo van de uitgebreide dateverslagen en aftellen tot
Nee, sowieso ben ik niet zo van de details over dit onderwerp op fok plempen en ik ben er daarnaast ook nog eens niet helemaal zeker van dat hij niet ook foktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
blijkbaar kun je het niet laten om iets los te laten. Lokt reacties uit. Dus vertel maar gewoon.
erg hè, de waarheid vertellen. Stel hij leest dat je hem leuk vindt. Ook weer een van die dingen van datende vrouwen....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, sowieso ben ik niet zo van de details over dit onderwerp op fok plempen en ik ben er daarnaast ook nog eens niet helemaal zeker van dat hij niet ook fokt
Dus ik hou het bij fijne date was fijn!
Och popje toch, projectie much?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
erg hè, de waarheid vertellen. Stel hij leest dat je hem leuk vindt. Ook weer een van die dingen van datende vrouwen....
Wannabe play hard to get. Zeg gewoon ff waar het op staat, maakt dingen much more easy.
Als we dat eens allemaal zouden doen..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
erg hè, de waarheid vertellen. Stel hij leest dat je hem leuk vindt. Ook weer een van die dingen van datende vrouwen....
Wannabe play hard to get. Zeg gewoon ff waar het op staat, maakt dingen much more easy.
precies, heb je dat met mannen ook?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als we dat eens allemaal zouden doen..
Ja, regelmatig. Ik denk dat zeggen waar het op staat veel mensen ook afschrikt. We zijn toch vaak geneigd iets mooier te verpakken dan dat het is. Al is het maar om geen risico's te nemen. Of om niet gekwetst te worden. Ik vind het juist altijd duiden op kracht als iemand dat gewoon durft. Of het nou wat wordt uiteindelijk of niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
precies, heb je dat met mannen ook?
Ja jij wil aandacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:41 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
BoL is ook wakker![]()
Ze is net vertrokken.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |