Geen klik even goede vrienden. Zelf zou ik zo'n slapjanus graag nog even laten weten hoe ik erover denk. Geef de ander graag een leermoment.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook als de ander al niks meer laat horen?
Ik heb dan het idee dat je juist de eer aan jezelf houdt door er geen woorden meer aan vuil te maken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Original Sound Track anders weet ik het ook niet.
Zat er ff mijn mijn hoofd niet bij...gecorrigeerd ;-)quote:
En ik had niet gezien dat jij een spelfout maakte en reageerde enkel op Silenus zijn vraag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
[..]
Zat er ff mijn mijn hoofd niet bij...gecorrigeerd ;-)
Maar heb je zelf geen voorkeur dan? Altijd maar aanpassen lijkt mij ook niks...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:39 schreef BeamofLight het volgende:
Ik kan heel goed zoenen. Hoor ik (echt waar) heel vaak. Alleen ik vind dat niet altijd van de ander....
Oftewel: ik pas me gewoon aan aan de ander. Die ene wil snel, die rustig, die wil weer worstelen, die weer wasmachientje spelen en die weer sensueel.
Het gaat geloof ik ook niet als ik sensueel wil en die ander wil helicoptertje. Ik doe dan maar gewoon mee met de vrouw en denk dan vaak : mwah.
Kort: zoveel tongen zoveel wensen. Iedereen is anders. Goh...
PS: tongpiercing is goed!
Geweldigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef eefje801 het volgende:
Een keer een date die juist nogal hield van het tepeltrekgebeuren (bij zichzelf), met bijbehorende geluiden.. zooo moeilijk om dan niet in lachen uit te barsten
welke geluiden horen daar dan bij :-) ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef eefje801 het volgende:
Een keer een date die juist nogal hield van het tepeltrekgebeuren (bij zichzelf), met bijbehorende geluiden.. zooo moeilijk om dan niet in lachen uit te barsten
Aaaah. Dank u.quote:
hehe...nou zijn tepels erogene zones...dus hoeven niet te worden overgeslagen, maar ik wil mijn eigen tepels wel weer mee naar huis nemen, bij voorkeur nog aan mijn lijf en niet bloedend.....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:01 schreef Silenus het volgende:
Hahaha. :’) Ik had ooit een vriend die niet zo goed was met vrouwen, totdat hij echt op z’n 17e met een vriendin van m’n zusje had gezoend. Zelfs een keer gedate.![]()
Weekend later in de kroeg, had-ie allemaal mooie verhalen. “Ik heb haar even lekker lopen fine-tunen, haha!”
Wij: Wat?! :’)
-Ja, finetunen! Weet je wel, aan die tepels zo! *uh-oe uh-oe uh-oe* (hij deed het geluid van een schroevendraaier na)
Sprak ik dag later m’n zusje: ‘jaaa ik heb nog met moniek gesproken, over haar date…het was op zich wel gezellig, maar hij ging op een gegeven moment aan haar tepels zitten en dat deed PIJNNN!!’
:’) :’) :’) Ik dacht echt dat ik in een lach-coma terecht zou komen.
Kun je vast wel raden..leek alsof ie dicht bij zijn climax wasquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
welke geluiden horen daar dan bij :-) ?
Hmmmmmmmhm!quote:
Ja tuurlijk wel. Waar ik nu mee loop te plekken heeft beetje dezelfde techniek als ik. Hoef ik tenminste tijdens het zoenen niet te denken aan het strijken van mijn overhemden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar heb je zelf geen voorkeur dan? Altijd maar aanpassen lijkt mij ook niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |