Ja maar ik krijg alleen negatieve aandachtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Willen we dat niet allemaal in dit topic
Hallo, ik wil graag weten hoe het is gegaan. Ik dacht er gisteren nog aan en stuurde positive vibes, hopelijk heeft het geholpen.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Update:
Ze heeft het morgen te druk, dus het wordt waarschijnlijk vrijdagmiddag.
Plank-hoofdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is gisteren toch niet doorgegaan, want ze had het te druk. We proberen het volgende week weer. Ik heb verder wel gewoon contact met haar.
Weet je wel zeker dat ze je niet aan het lijntje houdt?...twee keer afzeggen vind ik geen goed teken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is gisteren toch niet doorgegaan, want ze had het te druk. We proberen het volgende week weer. Ik heb verder wel gewoon contact met haar.
Ach, ik heb er geen last vanquote:
Denk ik ook. Ik zou even niets van me laten horen en kijken hoe ze reageert.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ze je niet aan het lijntje houdt?...twee keer afzeggen vind ik geen goed teken.
Dat valt wel mee. Ze heeft inmiddels al een paar berichtjes achter elkaar naar me gestuurd. De eerste was dus: "Ik kan morgen niet". Ik heb toen niks teruggestuurd en gisteren kreeg ik een nieuw berichtje: "Heb je mijn berichtje nog gelezen? Sorry dat ik niet kon. Misschien kunnen we volgende week afspreken en.......". (zoiets dusquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk ik ook. Ik zou even niets van me laten horen en kijken hoe ze reageert.
Ze vermeldt er dus niet bij waarom ze niet kan? Het klopt niet voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ze heeft inmiddels al een paar berichtjes achter elkaar naar me gestuurd. De eerste was dus: "Ik kan morgen niet". Ik heb toen niks teruggestuurd en gisteren kreeg ik een nieuw berichtje: "Heb je mijn berichtje nog gelezen? Sorry dat ik niet kon. Misschien kunnen we volgende week afspreken en.......". (zoiets dus)
Juist dan is wat ontspanning ook noodzakelijk. Ze had ook kunnen zeggen "laten we alleen even kort wat gaan drinken want ik heb het erg druk". Geeft ze iig aan wel interesse te hebben. Aan de andere kant weten wij idd niks over de hele situatie. Maar nogmaals, twee keer afzeggen vind ik geen goed begin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Ze had vorige week al aangegeven dat ze bezig is met het afronden van haar universitaire bachelor. Ik kan je uit ervaring vertellen dat dergelijke grote projecten veel tijd in beslag nemen en dat ik het dus daarom niet heel vreemd vind.
Ik krijg een beetje radioman flashbacks.. Tja wat is wijsheid, je hebt elkaar nog niet eens gezien. Je kunt het afwachten maar ik zou wel lekker verder gaan en je ding doen. Laat haar nu maar eens moeite doen toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ze had gisteren ook nog een tentamen trouwens. Dus ze had het afgelopen week drukker dan normaal. Ik geef het nog één week de kans en als we volgende week zaterdag nog niet gezien hebben, dan kap ik er mee.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:10 schreef Sekhmet het volgende:
Zo, klaar voor mijn tweede date met iemand van Badoo. We gaan zo uiteten. Ben benieuwd...
Eetsmakelijk! (ook al ben ik aan de late kant)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:10 schreef Sekhmet het volgende:
Zo, klaar voor mijn tweede date met iemand van Badoo. We gaan zo uiteten. Ben benieuwd...
Geloof mij die haal je dr zo uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:13 schreef wipes66 het volgende:
Ik had mij ook aangemeld bij badoo. Ik vraag mij af hoeveel van de profielen nep zijn. Aardig wat fotos zien er ook redelijk amerikaans uit
Ik heb me net bij pepper aangemeld en daarvoor had ik me ongeveer een jaar geleden een keertje ingeschreven als tijdverdrijf in de vakantie. Het valt me wel heel erg op dat het precies dezelfde meisjes zijn die nu weer naar voren komen. Of ze zijn mijn perfect match ( vast nietquote:Goed, ik heb inmiddels ruim een week een profiel op Pepper. Er zijn eigenlijk best verrassend veel matches bij die me aanspreken, en de leukste heb ik uiteraard geliked
Tot dusver geen reacties whatsoever, dat is dan wel weer jammer
Dat klinkt weinig hoopvolquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:05 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ik heb me net bij pepper aangemeld en daarvoor had ik me ongeveer een jaar geleden een keertje ingeschreven als tijdverdrijf in de vakantie. Het valt me wel heel erg op dat het precies dezelfde meisjes zijn die nu weer naar voren komen. Of ze zijn mijn perfect match ( vast niet) of er komen gewoon bar weinig profielen bij. Heeft iemand hier ervaringen mee? Überhaupt met die site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |