ja boeiend, hoe vaak gebeurd dat nou.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:34 schreef Kola het volgende:
Je schreeuwt wel anders als het vliegtuig waar jij in zit half ontploft en neerstort door zo'n zelfde pot pindakaas+bom. Het is een lange weg naar beneden.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lekker bij de kipfilet die je aan boord krijgt.
Volgens mij hebben ze daar wel van die importzaakjes waar je 't kunt kopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
in spanje heb je geen pindakaas en ik ben addict.
Misschien net die ene keer dat jij met het vliegtuig gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja boeiend, hoe vaak gebeurd dat nou.
Weet je niet wat voor gezeik het is om een glas in je bagage te stoppen? Moet je het weer in 20 handdoeken gaan wikkelen en shit
Dan ga je lekker in Lloret naar Fred Kroket, en vraag je of hij weet waar je pindakaas kunt krijgen. Misschien kun je wel een pot ruilen tegen een doosje hagelslag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wacht even ik vraag het even aan mijn Spaanse connectie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ola ola señorita cerveza!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wacht even ik vraag het even aan mijn Spaanse connectie.
Ola, si, si.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wacht even ik vraag het even aan mijn Spaanse connectie.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alstublieft TS, ziehier mijn Spaanse connectiequote:Op donderdag 28 juni 2012 00:42 schreef Strani het volgende:
Ik ben net door iemand gewezen op dit topic.
Je kunt aan de kust vast wel pindakaas vinden. Als je niet aan de kust zit kan je het proberen in een Mercadona-supermarkt. Daar verkopen ze sinds kort (althans waar ik altijd ga) huismerk pindakaas. Merk is Hacendado.
Is wat zoeter dan Nederlandse pindakaas dus daar moet je van houden.
Ga je mond wassen johquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe laat je je hont anders aan je pener likken?
De nada guapa!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Alstublieft TS, ziehier mijn Spaanse connectie![]()
![]()
Dank Strani
Wat is duur? Sorry ben benieuwdquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:47 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Deze koop ik. Is wel duur maar goed, het is een noodgeval begrijp ik.
Ongeveer 2,50 en ik dacht dat het zo'n 300 gram is. Het is ook nog geen massaproduct in Spanje, ik ben al blij dat het bestaatquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat is duur? Sorry ben benieuwd![]()
En leuke merknaam
Valt nog wel mee toch. Je bent op vakantie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongeveer 2,50 en ik dacht dat het zo'n 300 gram is. Het is ook nog geen massaproduct in Spanje, ik ben al blij dat het bestaat
Daarom, voor toeristen kan het geen probleem zijn. Deze schijnt wat meer zoals de Amerikaanse pindakaas te zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch. Je bent op vakantie.
Zeurkous, er wordt jou perfect verteld welke pindakaas je kan kopen en ook nog eens waar... Is het nog niet goed.quote:
Leer lezen. Deze klacht gaat erom dat ik nu weer die pindakaas tussen mijn kleren moet gaan stouwen. Dat is gewoon kut ! Ik check namelijk wel van tevoren wat ik mee mag nemenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zeurkous, er wordt jou perfect verteld welke pindakaas je kan kopen en ook nog eens waar... Is het nog niet goed.Blijf dan gewoon in NL hé.
Leer vriendelijk te zijn tegen mensen die je proberen te helpenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leer lezen. Deze klacht gaat erom dat ik nu weer die pindakaas tussen mijn kleren moet gaan stouwen. Dat is gewoon kut ! Ik check namelijk wel van tevoren wat ik mee mag nemen
Of stuur het alvast naar je hotel! Kost wat, heb je ook wat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leer lezen. Deze klacht gaat erom dat ik nu weer die pindakaas tussen mijn kleren moet gaan stouwen. Dat is gewoon kut ! Ik check namelijk wel van tevoren wat ik mee mag nemen
Wat schiet ik ermee op dan? Ik ben best dankbaar als mensen helpen namelijk..quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Leer vriendelijk te zijn tegen mensen die je proberen te helpen
Vlegel.
Leer zelf lezen wat je zelf geschreven hebt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er is dus wel pindakaas. Dus je gehuil over geen pindakaas op vliegtuig slaat nergens meer op. En trek er verder je plan meequote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij zei dat er geen pindakaas is in Spanje, en er is je nu verteld dat dat niet klopt en nu weet je zelfs waar je het zou kunnen kopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat schiet ik ermee op dan? Ik ben best dankbaar als mensen helpen namelijk..
Mijn God..wat zei ik nou precies in mijn posts? "Als je niet naar de kust gaat..."quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:11 schreef Yreal het volgende:
Alleen ga ik niet naar tenerife of iets vergelijkbaars. Hebben ze daar ook pindakaas dan?
Los van alles, moet ik gewoon de pindakaas goed in mijn koffer krijgen.
Anders sneak je gauw de luchthaven uit in Santa Cruz (neem ik aan) om een Mercadona te zoekenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:14 schreef Yreal het volgende:
La palma. die tent die jij noemde hebben ze daar niet
Je bent dus gewoon een zeikwijf...quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hier staat dat o.a. pindakaas op de verboden lijst staat mits het product wordt ingevoerd uit Noord-Europese Landen of Zuid-Korea (dat laatste wegens H1N1).quote:Es el ministerio político por excelencia y la denominación "del interior" sería el antónimo del Ministerio de Relaciones Exteriores, para significar que sus funciones consisten en gestionar las relaciones con las fuerzas políticas y sociales internas. Es también el encargado del orden interior del Estado, lo que significa que suele estar al mando de las fuerzas policiales y de inteligencia nacionales.
Bron, in het Engels?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:23 schreef Strani het volgende:
Ben nog even op onderzoek uitgegaan. Dit is van het Ministerio del Interior:
[..]
Hier staat dat o.a. pindakaas op de verboden lijst staat mits het product wordt ingevoerd uit Noord-Europese Landen of Zuid-Korea (dat laatste wegens H1N1).
Verder legt de tekst uit dat: "Op het invoeren van deze verboden producten staat een gevangenisstraf van maximaal zes maanden."
Doe er je voordeel mee.
Ga je op vakantie en neem je Nederlandse producten meequote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bomgevaar, helaasquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:33 schreef Yreal het volgende:
Wtf, je mag echt niks meer meenemen in het vliegtuig he![]()
newsflash voor schiphol. Je kan van alles een bom maken als je dat zou willen. Laat gewoon lekker alles behalve explosieve shit toe
Dat is zodat mensen dingen kopen op het vliegveld --> Profit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is toch al heel lang zo dat je niets meer mag meenemen?
Het suffe is dat je bepaalde dingen wel mag meenemen maar dan moet je het in zo'n plastic zakje doen wat je zo open kunt trekken, het nut daarvan heb ik nooit begrepen.
Nee, daar heb ik het niet over. Ik heb het er bijvoorbeeld over dat als je bepaalde producten van huis meeneemt zoals limonade, gel of weet ik veel je het in zo'n plastic zakje moet stoppen want je dan met zo'n seal dicht kan drukken. Compleet overbodig.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is zodat mensen dingen kopen op het vliegveld --> Profit.
Niks meer niks minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |