Maar zij heeft die ruimte nodig voor haar schoenen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zusje huurt ook en woont in een groter huis dan ik.
Ja klopt snarf, maar ik heb me veels te laat ingeschreven bij woningbouw.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar jij huurt toch direct van een particulier...?
ik huur gewoon bij de woningvereniging en dat is echt ene stuk beter dan wat jij me allemaal verteldhuis van jou is niet goed hoor... er hoort geen drap uit t doucheputje van je buren te komen als jij afwast ghehe
Oh ja dat is zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zij heeft die ruimte nodig voor haar schoenen.
Je zit nu beter dan zuid toch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga vrijdag eens kijken wat mijn mogelijkheden zijn om te kopen.. Ik wil hier weg waar ik nu met m'n broertje zit eigenlijk.. Terug naar Rotterdam Zuid, of naar Hoogvliet ofzo.. Of ergens er tussen..
Mwah, voor als je op en neer naar de stad wilt wel, 10 minuten met de metro max.. Maar qua woon - werk verkeer is het drama, zeker nu ze met de tunnel bezig zijn, en ze ook al bezig zijn op mijn alternatieve route.. Straks moet ik verplicht een halfuur eerder vertrekken om op tijd op m'n werk te komen, omdat alles afgesloten is.. No thanks..quote:
Dus je wil verhuizen vanwege wegwerkzaamheden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, voor als je op en neer naar de stad wilt wel, 10 minuten met de metro max.. Maar qua woon - werk verkeer is het drama, zeker nu ze met de tunnel bezig zijn, en ze ook al bezig zijn op mijn alternatieve route.. Straks moet ik verplicht een halfuur eerder vertrekken om op tijd op m'n werk te komen, omdat alles afgesloten is.. No thanks..
Woon - werk verkeer algemeen is mijn grootste issue... Niet alleen vanwege de werkzaamheden..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je wil verhuizen vanwege wegwerkzaamheden?
en t lijkt me dat t ook best lekker is om je eigen huisje te hebben ipv bij je broer te wonen, of niet veel "last" van?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woon - werk verkeer algemeen is mijn grootste issue... Niet alleen vanwege de werkzaamheden..
Hier zit ergens een grap in over zijn lengte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t lijkt me dat t ook best lekker is om je eigen huisje te hebben ipv bij je broer te wonen, of niet veel "last" van?
Maar zijn die wél goed met de Maastunnel weer open?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woon - werk verkeer algemeen is mijn grootste issue... Niet alleen vanwege de werkzaamheden..
Ja, maar ik maak hem niet. Iets met over het hoofd zien enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap in over zijn lengte.
niet eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap in over zijn lengte.
Niet veel last van elkaar eigenlijk.. We werken beiden op vage tijden, dus niet continu op elkaars lip..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t lijkt me dat t ook best lekker is om je eigen huisje te hebben ipv bij je broer te wonen, of niet veel "last" van?
Nee, ook dan blijft het klote..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maar zijn die wél goed met de Maastunnel weer open?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak hem niet. Iets met over het hoofd zien enzo.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak hem niet. Iets met over het hoofd zien enzo.
En alweer 2 grappen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet eens
maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb geen grap gemaakt
nu kan ik weer grapjes maken over stand-up is beter dan zitten enzo... maar dat laat ik achterwegen, zal niet te "hoog van de toren blazen"met mijn "groots gevoel voor humor"quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En alweer 2 grappen.
Jofu moet stand-up comic worden en zichzelf dissen.
Nou kijk eens Joof. De grappen worden je al aangeleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu kan ik weer grapjes maken over stand-up is beter dan zitten enzo... maar dat laat ik achterwegen, zal niet te "hoog van de toren blazen"met mijn "groots gevoel voor humor"
hm das waar.. maar had zn naam wel op de goede manier afge-kort toch..?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit met verkleinwoordjes nu, snarfje.
oeh, dus tis goed gegaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk met z'n 2tjes naar Walibi
Alleen komende 2 weekenden moet ze werken
ok, ik hou mn (grote) mond alquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pas nou op, straks komt Krukje zich er weer mee bemoeien..
Goed bezig faxie. Al gezoend?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk met z'n 2tjes naar Walibi
Alleen komende 2 weekenden moet ze werken
niet zo bescheiden. we hebben t hier over fax he...quote:
Ow 't ging prima hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh, dus tis goed gegaanvertel!!!
Heb je de nieuwe namen van de nieuwe ben en jerry ijsjes al gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens die nieuwe ANanananananas shake al geproeft? Of de Magnum WHite McFlurry?
nee, heb nog geen mac reclames gezien... ananas shake lijkt me lekker!!! (al kies ik stiekem altijd voor aardbei)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens die nieuwe ANanananananas shake al geproeft? Of de Magnum WHite McFlurry?
Klopt!quote:
strand!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow 't ging prima hoor
Van 3 tot 10 daar geweest, even broodje gegeven, naar het strand gegaan, daarna uitgegeten.
Nouja ze negeert me nu niet en reageert positief, da's goed toch?
Ben aan het huppelen naar het 1e honkquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet zo bescheiden. we hebben t hier over fax he...
welk honk???
Ik heb een bord gezien voor de McFlurry, en radioreclames gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, heb nog geen mac reclames gezien... ananas shake lijkt me lekker!!! (al kies ik stiekem altijd voor aardbei)
iets met nuts oid...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe namen van de nieuwe ben en jerry ijsjes al gezien?
Barry White, Karamel Sutra en nog 1
Meer smaken hebben ze ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een bord gezien voor de McFlurry, en radioreclames gehoord
Ik ga standaard voor aardbei of vanille meestal.. of banaan..
Ow, dit was nog de eerste? Ik dacht al de tweede.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben aan het huppelen naar het 1e honk
We gaven gewoon 3 zoenen op de wang, maar het was wel een beetje awkward zeg maar
Maarja zoenen op 1e date vind ik nog niet echt gepast...
Knurften inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik snap niet dat mensen nog steeds niet weten dat Marvel altijd een teaser tijdens de aftiteling doet
netjes!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben aan het huppelen naar het 1e honk
We gaven gewoon 3 zoenen op de wang, maar het was wel een beetje awkward zeg maar
Maarja zoenen op 1e date vind ik nog niet echt gepast...
Dat doen alle filmmakers met potentiele vervolgen... En die kun je na enkele dagen op Youtube vinden anyway..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik snap niet dat mensen nog steeds niet weten dat Marvel altijd een teaser tijdens de aftiteling doet
Karamel Sutra kende ik al..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al in jaren niet volgens mijquote:
Ja!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dit was nog de eerste? Ik dacht al de tweede.
[..]
Knurften inderdaad.
Is ie goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Niet allemaal. Marvel heeft dat sowieso altijd. Is inmiddels toch wel algemeen bekend dacht ik zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doen alle filmmakers met potentiele vervolgen... En die kun je na enkele dagen op Youtube vinden anyway..
Niet helemaal voorin gaan zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Dan mis ik de teaser omdat iedereen voor mij al staat enz
Voorin zitten bij Imax en 3dquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet helemaal voorin gaan zitten
Je moet ze neerhoeken, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Dan mis ik de teaser omdat iedereen voor mij al staat enz
Ja!!quote:
Jij moet toch wel voorin zitten?quote:
Alsof ik wat te bepalen had over waar ik kon gaan zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet helemaal voorin gaan zitten
Ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik wat te bepalen had over waar ik kon gaan zitten
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet toch wel voorin zitten?
Nope dit keer nietquote:
Voorpremiere zelfsquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii das kut dan... Mjah premiere natuurlijk..
Heloef post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat wist ik wel. Ik vind het er alleen niet uitzien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Je moet wel ff de andere Spiderman films (die met Tobey dus) vergeten. Dit is geen vervolg ofzo, is gewoon compleet nieuwEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Beetje trailertrash iemand gaat zitten waar ze wilquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik wat te bepalen had over waar ik kon gaan zitten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef post.Garfield zet een goede Spidey neer hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, dat wist ik wel. Ik vind het er alleen niet uitzien.
Mot je klappen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje trailertrash iemand gaat zitten waar ze wilIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Sweet dreams!quote:
Kom vechten danquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Garfield zet een goede Spidey neer hoor!!
[..]
Mot je klappen?
Ik vond die Maquire sowieso al geen goeie voor Spider-Man..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Garfield zet een goede Spidey neer hoor!!
[..]
Mot je klappen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef post.Na jaren eerst stap gezet om een oud contact te herstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, dat wist ik wel. Ik vind het er alleen niet uitzien.
Ik stap NU mn auto in !!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Zelfs als een aids patient met griep en een loopneus kan ik je nog hebben
Nee? Ik vond hem perfect.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond die Maquire sowieso al geen goeie voor Spider-Man..
Goed zo!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na jaren eerst stap gezet om een oud contact te herstellen.
pssst je mag niet spelen met je telefoon achter t stuur.... ohoooquote:
Ik als trailertrash heb daar toch poep aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pssst je mag niet spelen met je telefoon achter t stuur.... ohooo
Ik ook niet, was toch vrij duidelijk dat die rol voor mij gemaakt wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond die Maquire sowieso al geen goeie voor Spider-Man..
das waar...!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik als trailertrash heb daar toch poep aan
Verdomme daar ging mn drinkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, was toch vrij duidelijk dat die rol voor mij gemaakt was
Nou, laat ik het anders zeggen.. Z'n rol was niet op de juiste manier geschreven.. Zie deel 3.. Harry die hem op een gegeven moment helpt.. Dat hoorde gewoon niet..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik vond hem perfect.
[..]
Goed zo!
want jij draagt standaard zon pak... kleine moeite om even die set op te lopen voor jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, was toch vrij duidelijk dat die rol voor mij gemaakt was
Halve liter bier in de ene hand, telefoon in de ander en sturen met je knieënquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik als trailertrash heb daar toch poep aan
Like a bossquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Halve liter bier in de ene hand, telefoon in de ander en sturen met je knieën
Ja staat me goed zo'n pak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want jij draagt standaard zon pak... kleine moeite om even die set op te lopen voor jou
Deel 3 was gewoon vrij matig. Maar ik vond dat niet raar. Dat is een beetje de status quo in de comics. Harry en Peter zijn vrienden en Harry is geen bad guy meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, laat ik het anders zeggen.. Z'n rol was niet op de juiste manier geschreven.. Zie deel 3.. Harry die hem op een gegeven moment helpt.. Dat hoorde gewoon niet..
t leven is een zure bom...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja staat me goed zo'n pak.
Helaas is het hier in Boven-leeuwen nogal kut webslingeren doordat er geen flats staan
Hou nou opquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas is het hier in Boven-leeuwen nogal kut webslingeren doordat er geen flats staan
Het is Berry White.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen 't plafond op seksen enzo..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou nou op![]()
Je kan me opvegen hoor!!
Ja dat dusquote:
zit er trouwens een gulp in dat spiderman pak of moet hij dat ding met moeite van zn zweterige benen afstropen...?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen 't plafond op seksen enzo..
Zonde wel. Er is zeker ook geen misdaad om te bestrijden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Royke doet niet aan seksquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen 't plafond op seksen enzo..
Ik denk zo'n stukje klittenband..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit er trouwens een gulp in dat spiderman pak of moet hij dat ding met moeite van zn zweterige benen afstropen...?
Dat is inderdaad wel een foutje in het design.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zit er trouwens een gulp in dat spiderman pak of moet hij dat ding met moeite van zn zweterige benen afstropen...?
Mijn naam is al genoeg om de badguys weg te houden uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Er is zeker ook geen misdaad om te bestrijden?
ok, bij deze wil ik geen spiderman-carriere meer beginnen, totaal onhandigquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een foutje in het design.
Hem ff snel eruit wippen is er niet bij
Mn kaken!! Hou op!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn naam is al genoeg om de badguys weg te houden uiteraard
Toch vreemd aangezien hij dat pak eigenlijk 24/7 aan heeft.. of iig elke dag weer aan heeft onder z'n gewone kleding..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een foutje in het design.
Hem ff snel eruit wippen is er niet bij
Ik weet niet hoe het bij het spiderwoman pak is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, bij deze wil ik geen spiderman-carriere meer beginnen, totaal onhandig
With great power comes great pressure on the bladderquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch vreemd aangezien hij dat pak eigenlijk 24/7 aan heeft.. of iig elke dag weer aan heeft onder z'n gewone kleding..
ZIJN onderbroek scheurt dan weer nooit, echt mega stretch zit daarin...!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
De Hulk als partner hebben lijkt me ook niet fijn trouwens..
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
With great power comes great pressure on the bladder
Nee, maar euh.. de vrouw in kwestie dan weer wel.. ouch..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ZIJN onderbroek scheurt dan weer nooit, echt mega stretch zit daarin...!
wat had je aan...?:Dquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik liep over schouwburgplein! Opperste concentratie daar natuurlijk!
Wordt er opeens geroepen "Hoe sexy ben jij dan!!" "Damn meisje ziet er goed uit"
Hadden ze het gewoon tegen mij want verder liep er niks vrouwelijks
Mystique. Dat is slechts bodypaint.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij het spiderwoman pak is.
Zou je een keer kunnen proberen
Een blauw jurkje, panty en mn pumpsquote:
ah blauw jurkje is wel leuk!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een blauw jurkje, panty en mn pumps
ik niet...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie de neuk whatsappt mij om half fucking 12?
Uhuhquote:
Uhm mijn WA gaat de hele dag doorquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit bedoelde je toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie whatsappt mij om half fucking 12 om te neuken?
Jij bent op dreef vandaagquote:
Das weer jammerquote:
Bedsokken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes, ik ga lekker thee drinken en serie kijken!
oh en douchen, en met sokken aan mn bed inecht erg kon gister en eergister niet slapen omdak mega koude voeten had, dus vandaag mn bedsokken opgezocht... heerlijk!!!!
Doe ik ook wel eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes, ik ga lekker thee drinken en serie kijken!
oh en douchen, en met sokken aan mn bed inecht erg kon gister en eergister niet slapen omdak mega koude voeten had, dus vandaag mn bedsokken opgezocht... heerlijk!!!!
ja van die super zachte sokken, zonder elastiek (zodat ze niet knellen)quote:
Zware bullshit dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja van die super zachte sokken, zonder elastiek (zodat ze niet knellen)
Ja echt he.. sokken uit of je komt 't bed niet in..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zware bullshit dat soort dingen.
Sowieso is het al bullshit dat vrouwen als een mislukte eskimo in bed kruipen
Als het lekker warm is, lekker fucking boeiend of het er leuk uitziet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nou, als ik snachts wakker wordt omdak ijkoude voeten heb, waarom zou ik dan gaan liggen rillen, niemand die t ziet hoor, slaap alleen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan nog, sokken in bedquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja van die super zachte sokken, zonder elastiek (zodat ze niet knellen)
Je kat ligt er toch bij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, als ik snachts wakker wordt omdak ijkoude voeten heb, waarom zou ik dan gaan liggen rillen, niemand die t ziet hoor, slaap alleen...
Geloof niet dat ik het erover had of het er leuk uitziet of niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het lekker warm is, lekker fucking boeiend of het er leuk uitziet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het lekker warm is, lekker fucking boeiend of het er leuk uitziet.
Mjah DAT stukje snap ik al niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, als ik snachts wakker wordt omdak ijkoude voeten heb, waarom zou ik dan gaan liggen rillen, niemand die t ziet hoor, slaap alleen...
Nou vooruit maar danquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
hey, als iemand bij mij slaapt, dus ik (hoe romantisch) mn voeten tegen iemand aan om te warmen, dan zijn sokken enzo helemaal niet nodig... maar ik slaap alleen en heb t koud en deken kan me niet warm houden, niemand die t ziet... dus lekker boeiend
waar had je t dan over...? t zijn schone sokken, die ik alleen in bed draag (niet als pantoffel ofzo)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het erover had of het er leuk uitziet of niet.
nee, ik draai teveel, wordt halverwege wakker zonder deken (en mn deken is toch echt 220x240)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah DAT stukje snap ik al niet.
Dan heb je een te dunne deken ofzo toch?
Ik stap het bed in en dan heb ik of koude voeten of een koud kontje.
Na een minuut of 5 ben ik helemaal opgewarmd en dat blijf ik tot ik mn bed weer uitstap.
Is er nog een reden om het erg te kunnen vinden dat andere mensen sokken aandoen in bed dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het erover had of het er leuk uitziet of niet.
Het feit dat er uberhaupt zoveel kleding aan gaat in bed. DAT snap ik gewoon echt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar had je t dan over...? t zijn schone sokken, die ik alleen in bed draag (niet als pantoffel ofzo)
Ook leuk dat jij er weer bent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zag Sinjials laatste poster staan hier in de AT list dus dan moet ik ook even posten.
Sommige mensen hebben het koud zonder. Jij misschien niet, maar anderen wel blijkbaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat er uberhaupt zoveel kleding aan gaat in bed. DAT snap ik gewoon echt niet.
Jij werd gemist door screw!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zag Sinjials laatste poster staan hier in de AT list dus dan moet ik ook even posten.
Oh kijk dan ligt daar misschien het probleem wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik draai teveel, wordt halverwege wakker zonder deken (en mn deken is toch echt 220x240)
herkrnbaar... als ik t echt mega mega koud heb, draag ik een hemdje om mn rug bedenkt te houden, want ook mn rug is dekenloos snachts... zwaar itrritant want kleding draait niet mee en raak ik mee in de knoop... maar elke nacht paar keer wakker worden omdat ik t koud heb ik ook niet fijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh kijk dan ligt daar misschien het probleem wel.
Mijn deken blijft toch altijd op mij liggen, is niet weg te jatten ook.![]()
Gelukkig maar want ik krijg het voor elkaar om mezelf bijna van kant te maken zodra ik met kleding aan ga slapen. Ben al een keer wakker geworden dat mn shirtje om mn nek gewikkeld zat
rarequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh kijk dan ligt daar misschien het probleem wel.
Mijn deken blijft toch altijd op mij liggen, is niet weg te jatten ook.![]()
Gelukkig maar want ik krijg het voor elkaar om mezelf bijna van kant te maken zodra ik met kleding aan ga slapen. Ben al een keer wakker geworden dat mn shirtje om mn nek gewikkeld zat
Mjah ik word toch liever wakker omdat ik het koud heb dan dat ik wakker word met het idee dat ik dood gaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
herkrnbaar... als ik t echt mega mega koud heb, draag ik een hemdje om mn rug bedenkt te houden, want ook mn rug is dekenloos snachts... zwaar itrritant want kleding draait niet mee en raak ik mee in de knoop... maar elke nacht paar keer wakker worden omdat ik t koud heb ik ook niet fijn
Je houdt van mijquote:
ik heb wel eens overwogen om een camera op te hangen en dat dan versneld af te spelen, zodat ik kan zien hoe vaak ik draai... hip muziekje eronder .. tadaaaaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik word toch liever wakker omdat ik het koud heb dan dat ik wakker word met het idee dat ik dood ga![]()
Maar ja iedereen is anders. Ik vraag me wel af hoe jij dan onder je deken ligt
Veel nachtmerries?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
heb in periodes an stress (en veel nachtmerries) ook 2 dekens, zodat de kans groter is dat ik er 1 niet van t bed afduw snachts
Ghehequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
heb in periodes an stress (en veel nachtmerries) ook 2 dekens, zodat de kans groter is dat ik er 1 niet van t bed afduw snachts
ja non stop... en kan er ook niet uit wakker worden, tijdje terug werd ik wakker van mn eigen geschreeuw... maar meestal wordt ik pas wakker als ik helemaal bezweet ben en hartkloppingen heb en eigenlijk niet meer durf te slapenquote:
Knap, met kleding in de knoop raken die je aan hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
herkrnbaar... als ik t echt mega mega koud heb, draag ik een hemdje om mn rug bedenkt te houden, want ook mn rug is dekenloos snachts... zwaar itrritant want kleding draait niet mee en raak ik mee in de knoop... maar elke nacht paar keer wakker worden omdat ik t koud heb ik ook niet fijn
mja, t draait niet mee... dan zit t half achterstevoren en strak om je nek heen... niet fijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Knap, met kleding in de knoop raken die je aan hebt.
Paar weken terug maakte mijn hond mij wakker uit een nachtmerrie!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja non stop... en kan er ook niet uit wakker worden, tijdje terug werd ik wakker van mn eigen geschreeuw... maar meestal wordt ik pas wakker als ik helemaal bezweet ben en hartkloppingen heb en eigenlijk niet meer durf te slapen
Dan draai je wel erg veel in je slaap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, t draait niet mee... dan zit t half achterstevoren en strak om je nek heen... niet fijn
Dat is klote, hier ook veel nachtmerries.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja non stop... en kan er ook niet uit wakker worden, tijdje terug werd ik wakker van mn eigen geschreeuw... maar meestal wordt ik pas wakker als ik helemaal bezweet ben en hartkloppingen heb en eigenlijk niet meer durf te slapen
aaahw ja mijn hond laatst ook, duwde ze met dr neus tegen mn wang en ging ze daarna een botje halen en legde dat bij me in bed.. was zoooooooo lief!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar weken terug maakte mijn hond mij wakker uit een nachtmerrie!!
Dat vond ik zo lief van haar
droom vaak ongeveer t zelfde... wordt meestal achterna gezeten zodat ik moet vluchten (rennen en verstoppen) of ik moet ergens mee vechten (en wordt ik wakker met spoerpijn omdat ik dus in mn slaap ook heb lopen schoppen en slaan) of ik ben opgesloten in een kleine kamer en dan komen de muren langzaam dichter naar me toe of ze martelen mn honden en sta ik ergens vastgebonden en kan alleen maar toekijken en schreeuwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is klote, hier ook veel nachtmerries.
Het bezweet wakker worden en niet meer kunnen slapen is dus herkenbaar
Hierdoor deed ik net spytoolen, en wtf is dezequote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is moneyfornothing die vrouwelijke user die van sadomasnogwat dominantie sekspelletjes houdt en dat gedaan heeft met supersoep totdat supersoep lant hier had gehosselt?
of was dat een ander wiens naam leek op moneyfornothing?
Onbetaalbare mlig-quotequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hierdoor deed ik net spytoolen, en wtf is deze
[..]![]()
Nee fluffygast, dat was ik niet.
Ja zo ontdek je nog eens iets over jezelf hequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]![]()
Bij mij is het ook altijd wel ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
droom vaak ongeveer t zelfde... wordt meestal achterna gezeten zodat ik moet vluchten (rennen en verstoppen) of ik moet ergens mee vechten (en wordt ik wakker met spoerpijn omdat ik dus in mn slaap ook heb lopen schoppen en slaan) of ik ben opgesloten in een kleine kamer en dan komen de muren langzaam dichter naar me toe of ze martelen mn honden en sta ik ergens vastgebonden en kan alleen maar toekijken en schreeuwen
Inderdaad zeg, hoe komt hij er ook bij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo ontdek je nog eens iets over jezelf he
Nu ben ik nieuwsgierig!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, hoe komt hij er ook bij.
Ik weet trouwens wel wie het wél was maar die username lijkt in de verste verte niet op de mijne.
ik haat nachtmerries, heb een periode ook alleen maar op de bank geslapen, als ik dna flink lig te draaien, val ik van de bank af en wordt op die manier wakker... die periode duurde dik half jaar...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook altijd wel ongeveer hetzelfde.
Zie altijd mensen sterven waar ik om geef en ben nooit in staat om ze te beschermen
fijn! ja nachtmerries verraden alles wat je overdag probeert te verdringen qua angst (letterlijk of metaforisch)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al maanden geen nachtmerrie meer gehad![]()
Langzaam maar zeker ben ik weer de goede kant op aan het gaan
Jep. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
fijn! ja nachtmerries verraden alles wat je overdag probeert te verdringen qua angst (letterlijk of metaforisch)
Ja, ik weet bij mij ook waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
fijn! ja nachtmerries verraden alles wat je overdag probeert te verdringen qua angst (letterlijk of metaforisch)
Ik weet het ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel wie het wél was maar die username lijkt in de verste verte niet op de mijne.
ik ook niet....quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet bij mij ook waar ze vandaan komen.
Alleen geen idee wat ik er tegen moet doen
Ik droom opvallend weinig over kikkers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Lucide dromen, is geniaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook niet....ja verwerken enzo... maar dat doe je niet in een dag
sommige mensen kunnen hun dromen/nachtmerries ook sturen, dat ze de regie overnemen zeg maar, maar dat kan ik niet
Jij appt als je wat weet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm zodrekt maar eens pitten denk ik
Ik app zodra ik ergens verbinding heb en iets weetquote:
Graag!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik app zodra ik ergens verbinding heb en iets weet
thanksquote:
Je kan het jezelf aanleren he. Geen idee hoe, geloof dat het begint met een dromennachtboek bijhouden ofzoquote:
Het probleem is dat ik zeer zelden bewust merk dat ik droomquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het jezelf aanleren he. Geen idee hoe, geloof dat het begint met een dromennachtboek bijhouden ofzo
Dit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:53 schreef twi het volgende:
Als je vaker over dezelfde dingen droomt schijn je jezelf aan te kunnen leren om op zo'n bepaalde trigger voorbereid te zijn en vanaf dat punt te kunnen realiseren dat je droomt. Maarja, ik droom nooit over dezelfde dingen
Bwehe, Jumi wat doe jij hierquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik zeer zelden bewust merk dat ik droomIk onthoud ze dan ook nooit.
Ik lig in bed en was even aan het lurken uit vervelingquote:
En, welke meisjes heb je hierdoor al in je dromen hard kunnen nemen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb heel vaak een droom dat ik een boogschutter ben, alles raak schieten met zieke snelheid. Zodra dat gebeurd beland ik dus zelf in mijn droom en stuur ik alles
[..]
Bwehe, Jumi wat doe jij hier
ja toen even later wist ik het alweer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]![]()
tamashii was het.quote:
nee dat niet, maar jullie hadden allebei grote tieten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt, zodra je wakker wordt opschrijven wat je gedroomd hebt, niet 5 minuten wachten, nee bij t wakker worden meteen opschrijven..quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het jezelf aanleren he. Geen idee hoe, geloof dat het begint met een dromennachtboek bijhouden ofzo
Succes vandaag Steef.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Zelfs als ik wakker word weet ik het niet meer
Bij mij zelden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan ze sturenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, zodra je wakker wordt opschrijven wat je gedroomd hebt, niet 5 minuten wachten, nee bij t wakker worden meteen opschrijven..
Dit moet je niet willenquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, zodra je wakker wordt opschrijven wat je gedroomd hebt, niet 5 minuten wachten, nee bij t wakker worden meteen opschrijven..
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan me wel 1 uit mn jeugd hoed herinneren waarin ik van een touwbrug afviel en een haai mn been eraf at. Ik kon toen niet staan op mn been toen ik net uit bed kwam en er lag niks op
Lucide dromen dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan ze sturen
vorige week nog meegemaakt toen ze mij ontvoerd hadden
Op jou? Nooitquote:
Ik heb dat nietquote:
Vast niet in het echte levenquote:
Wel als het ervoor zorg dat je goed slaapt en dus uitgerust bent zodat je jezelf niet te pletter rijdt tegen een kamelenpoot.quote:
Mjah mijn dromen houden mij niet wakkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als het ervoor zorg dat je goed slaapt en dus uitgerust bent zodat je jezelf niet te pletter rijdt tegen een kamelenpoot.
Daarom kun je nog wel onrustig slapen en niet uitgerust zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah mijn dromen houden mij niet wakker
Nee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij wel eens tegen een kamelenpoot aangereden?
Als ik slaap dan slaap ik gelukkig ook wel echt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel onrustig slapen en niet uitgerust zijn.
Lopen bij jou de kamelenpoten niet in het wild dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij wel eens tegen een kamelenpoot aangereden?
Enkel de hele wilde kamelenpoten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lopen bij jou de kamelenpoten niet in het wild dan?
Ben je niet in de war met een kamelen teen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lopen bij jou de kamelenpoten niet in het wild dan?
Serieus? In de gym? Met de oefeningen die ik aanraadde?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Brah gister workout, gewichten dit dat.
Niet in de gym, heb zelf gewichten, wel oefeningen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus? In de gym? Met de oefeningen die ik aanraadde?
Heb je geen trap? Daar deed ik het altijd aan. Verder als je dan toch halters hebt kan je ook shoulder press, hammer curls en triceps gaan doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet in de gym, heb zelf gewichten, wel oefeningen.
Heb alleen geen optrekstang, dus in plaats van dat touwtjespringen.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je geen trap? Daar deed ik het altijd aan. Verder als je dan toch halters hebt kan je ook shoulder press, hammer curls en triceps gaan doen![]()
Kom op Tc, ik doe ze wel even voor
Het spijt me dat ik zo'n behulpzame jongen ben die Mur aan een goddelijk lichaam wil helpen zodat die nog meer chicks kan regelenquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
geen trap? werkt ook... alleen iets lastiger vasthouden
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je geen trap? Daar deed ik het altijd aan. Verder als je dan toch halters hebt kan je ook shoulder press, hammer curls en triceps gaan doen![]()
Kom op Tc, ik doe ze wel even voor
Je hebt alleen de schijven bedoel je?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Mijn trap is daar heel erg naar voor. Het is een rondlopende trap, dus je kan je al niet goed vasthouden, maar ook raak je dan met je voeten de hele tijd de treden onder je.Maar binnenkort even kijken naar iets als het luik naar de vliering + ladder oid.
En het zijn geen halters in de originele zin van het woord. Enkel de gewichten.
Wat een doe-het-zelfver ben ik eigenlijk.
Juist.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt alleen de schijven bedoel je?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
En het zijn geen halters in de originele zin van het woord. Enkel de gewichten.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt alleen de schijven bedoel je?
quote:
quote:
Lift van de euromast was ook stuk.. en dat was nadat ik om t fietstunneltje heen was gereden met de busquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:45 schreef Myraela het volgende:
Storing in de fietstunnel.Nadeel van in Rotterdam zuid wonen. Nu kan ik niet naar school
Dit wilde ik ook net vragen indd.quote:
Het is idd minder prettig dan gewoon met een handvat, maar werkt even goed.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef rival het volgende:
is toch niet prettig tillen?
maar je traint zo wel meer spieren gok ik, omdat hje het in balans moet houden
omdat het kuttijden zijn. en een gebroken dienst is altijd kut.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteravond te horen gekregen dat ik niet van 1930 tot 2230 moest werken, maar van 1130 tot 1400 en van 1630 tot 2230.
Waarom kan ik daar niet mee omgaan
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het kuttijden zijn. en een gebroken dienst is altijd kut.
Jouw baas...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteravond te horen gekregen dat ik niet van 1930 tot 2230 moest werken, maar van 1130 tot 1400 en van 1630 tot 2230.
mooie tijden, lekker op tijd klaar..quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef nog maar 6 weken te werken voor ik studeer, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw baas...Beter zoek je ander werk.
Daarna bleef je er toch nog 2 dagen per week werken ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 6 weken te werken voor ik studeer, dat scheelt wel.
echt he....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ja dat wel, maar dan ga ik sowieso niet meer dan 4 uur per dag werken, dus dan kunnen ze me niet meer steeds zo naaienquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna bleef je er toch nog 2 dagen per week werken ofzo?
dat je een gebroken dienst moet draaien, das kut enzo, maar t meest bizarre vind ik dat je t de avond van te voren hoort. was vrij logisch geweest als je (omdat je toch pas om 19.30 hoefde te beginnen) overdag andere plannen had gemaakt...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan ga ik sowieso niet meer dan 4 uur per dag werken, dus dan kunnen ze me niet meer steeds zo naaien
Ja, ze weten dat ik niets beters te doen heb en nogal blut ben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat je een gebroken dienst moet draaien, das kut enzo, maar t meest bizarre vind ik dat je t de avond van te voren hoort. was vrij logisch geweest als je (omdat je toch pas om 19.30 hoefde te beginnen) overdag andere plannen had gemaakt...
Barmanquote:
mja ok... maar je had mogen weigeren of je kreeg gewoon door dat je geacht werd aanwezig te zijn..? echt zonde, je hebt meteen niets meer aan je dag...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ze weten dat ik niets beters te doen heb en nogal blut ben.
Maar je verdient wel geld, toch lekker als je behoorlijk blut bent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ok... maar je had mogen weigeren of je kreeg gewoon door dat je geacht werd aanwezig te zijn..? echt zonde, je hebt meteen niets meer aan je dag...
Ik las Batman.quote:
Hoeveel contact uur heb je dalijk per week?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan ga ik sowieso niet meer dan 4 uur per dag werken, dus dan kunnen ze me niet meer steeds zo naaien
mooi kutquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ze weten dat ik niets beters te doen heb en nogal blut ben.
Ik ben wel blij dat ik nog wat uren kan maken, maar ik had het graag een paar dagen eerder geweten inderdaad, want dat zo kort van tevoren te horen krijgen kan ik gewoon niet tegenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ok... maar je had mogen weigeren of je kreeg gewoon door dat je geacht werd aanwezig te zijn..? echt zonde, je hebt meteen niets meer aan je dag...
das waar!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je verdient wel geld, toch lekker als je behoorlijk blut bent.
Mensen met een uitkering krijgen meer geld dan ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar!verdient t nog een beetje of kijk je eind van de maand met een sip gezcht naar je loonstrook?
Batman heb ik geprobeerd, maar heb geen garage om mijn batmobiel in te parkerenquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las Batman.
[..]
Hoeveel contact uur heb je dalijk per week?
30 ongeveer, aan het begin iets meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel contact uur heb je dalijk per week?
tja..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen met een uitkering krijgen meer geld dan ik.
Zonde wel. Anders had ik me in groen/geel/rode spandex gestoken en was met je meegegaan. Kaneel the Boy Wonder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Batman heb ik geprobeerd, maar heb geen garage om mijn batmobiel in te parkeren
Prima te doen wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
30 ongeveer, aan het begin iets meer.
Ik krijg voor 30 uur per week iets meer dan 500 euro in een maandquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja..ik zit ook maar net boven minimum... zwaar frusterend als mensen met een uitkering ofzo hele dag op hun kont zitten en meer geld uit kunnen geven dan ik
oh jij zit nog met t jeugdloonquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg voor 30 uur per week iets meer dan 500 euro in een maand
Minimumjeugdloon, hoezee.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg voor 30 uur per week iets meer dan 500 euro in een maand
Minimumjeugdloon, hoezee.
Jawel. Ik heb nog wel 3,5 uur reistijd op een dag, dat is wel vervelend.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Anders had ik me in groen/geel/rode spandex gestoken en was met je meegegaan. Kaneel the Boy Wonder.
[..]
Prima te doen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |