Maar zij heeft die ruimte nodig voor haar schoenen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zusje huurt ook en woont in een groter huis dan ik.
Ja klopt snarf, maar ik heb me veels te laat ingeschreven bij woningbouw.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar jij huurt toch direct van een particulier...?
ik huur gewoon bij de woningvereniging en dat is echt ene stuk beter dan wat jij me allemaal verteldhuis van jou is niet goed hoor... er hoort geen drap uit t doucheputje van je buren te komen als jij afwast ghehe
Oh ja dat is zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zij heeft die ruimte nodig voor haar schoenen.
Je zit nu beter dan zuid toch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga vrijdag eens kijken wat mijn mogelijkheden zijn om te kopen.. Ik wil hier weg waar ik nu met m'n broertje zit eigenlijk.. Terug naar Rotterdam Zuid, of naar Hoogvliet ofzo.. Of ergens er tussen..
Mwah, voor als je op en neer naar de stad wilt wel, 10 minuten met de metro max.. Maar qua woon - werk verkeer is het drama, zeker nu ze met de tunnel bezig zijn, en ze ook al bezig zijn op mijn alternatieve route.. Straks moet ik verplicht een halfuur eerder vertrekken om op tijd op m'n werk te komen, omdat alles afgesloten is.. No thanks..quote:
Dus je wil verhuizen vanwege wegwerkzaamheden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, voor als je op en neer naar de stad wilt wel, 10 minuten met de metro max.. Maar qua woon - werk verkeer is het drama, zeker nu ze met de tunnel bezig zijn, en ze ook al bezig zijn op mijn alternatieve route.. Straks moet ik verplicht een halfuur eerder vertrekken om op tijd op m'n werk te komen, omdat alles afgesloten is.. No thanks..
Woon - werk verkeer algemeen is mijn grootste issue... Niet alleen vanwege de werkzaamheden..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je wil verhuizen vanwege wegwerkzaamheden?
en t lijkt me dat t ook best lekker is om je eigen huisje te hebben ipv bij je broer te wonen, of niet veel "last" van?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woon - werk verkeer algemeen is mijn grootste issue... Niet alleen vanwege de werkzaamheden..
Hier zit ergens een grap in over zijn lengte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t lijkt me dat t ook best lekker is om je eigen huisje te hebben ipv bij je broer te wonen, of niet veel "last" van?
Maar zijn die wél goed met de Maastunnel weer open?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woon - werk verkeer algemeen is mijn grootste issue... Niet alleen vanwege de werkzaamheden..
Ja, maar ik maak hem niet. Iets met over het hoofd zien enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap in over zijn lengte.
niet eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap in over zijn lengte.
Niet veel last van elkaar eigenlijk.. We werken beiden op vage tijden, dus niet continu op elkaars lip..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t lijkt me dat t ook best lekker is om je eigen huisje te hebben ipv bij je broer te wonen, of niet veel "last" van?
Nee, ook dan blijft het klote..quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maar zijn die wél goed met de Maastunnel weer open?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak hem niet. Iets met over het hoofd zien enzo.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak hem niet. Iets met over het hoofd zien enzo.
En alweer 2 grappen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet eens
maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb geen grap gemaakt
nu kan ik weer grapjes maken over stand-up is beter dan zitten enzo... maar dat laat ik achterwegen, zal niet te "hoog van de toren blazen"met mijn "groots gevoel voor humor"quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En alweer 2 grappen.
Jofu moet stand-up comic worden en zichzelf dissen.
Nou kijk eens Joof. De grappen worden je al aangeleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nu kan ik weer grapjes maken over stand-up is beter dan zitten enzo... maar dat laat ik achterwegen, zal niet te "hoog van de toren blazen"met mijn "groots gevoel voor humor"
hm das waar.. maar had zn naam wel op de goede manier afge-kort toch..?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit met verkleinwoordjes nu, snarfje.
oeh, dus tis goed gegaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk met z'n 2tjes naar Walibi
Alleen komende 2 weekenden moet ze werken
ok, ik hou mn (grote) mond alquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pas nou op, straks komt Krukje zich er weer mee bemoeien..
Goed bezig faxie. Al gezoend?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk met z'n 2tjes naar Walibi
Alleen komende 2 weekenden moet ze werken
niet zo bescheiden. we hebben t hier over fax he...quote:
Ow 't ging prima hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh, dus tis goed gegaanvertel!!!
Heb je de nieuwe namen van de nieuwe ben en jerry ijsjes al gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens die nieuwe ANanananananas shake al geproeft? Of de Magnum WHite McFlurry?
nee, heb nog geen mac reclames gezien... ananas shake lijkt me lekker!!! (al kies ik stiekem altijd voor aardbei)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand trouwens die nieuwe ANanananananas shake al geproeft? Of de Magnum WHite McFlurry?
Klopt!quote:
strand!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow 't ging prima hoor
Van 3 tot 10 daar geweest, even broodje gegeven, naar het strand gegaan, daarna uitgegeten.
Nouja ze negeert me nu niet en reageert positief, da's goed toch?
Ben aan het huppelen naar het 1e honkquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet zo bescheiden. we hebben t hier over fax he...
welk honk???
Ik heb een bord gezien voor de McFlurry, en radioreclames gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, heb nog geen mac reclames gezien... ananas shake lijkt me lekker!!! (al kies ik stiekem altijd voor aardbei)
iets met nuts oid...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe namen van de nieuwe ben en jerry ijsjes al gezien?
Barry White, Karamel Sutra en nog 1
Meer smaken hebben ze ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een bord gezien voor de McFlurry, en radioreclames gehoord
Ik ga standaard voor aardbei of vanille meestal.. of banaan..
Ow, dit was nog de eerste? Ik dacht al de tweede.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben aan het huppelen naar het 1e honk
We gaven gewoon 3 zoenen op de wang, maar het was wel een beetje awkward zeg maar
Maarja zoenen op 1e date vind ik nog niet echt gepast...
Knurften inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik snap niet dat mensen nog steeds niet weten dat Marvel altijd een teaser tijdens de aftiteling doet
netjes!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben aan het huppelen naar het 1e honk
We gaven gewoon 3 zoenen op de wang, maar het was wel een beetje awkward zeg maar
Maarja zoenen op 1e date vind ik nog niet echt gepast...
Dat doen alle filmmakers met potentiele vervolgen... En die kun je na enkele dagen op Youtube vinden anyway..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik snap niet dat mensen nog steeds niet weten dat Marvel altijd een teaser tijdens de aftiteling doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |