Tududududuuuudududududuudududuuquote:I'm tired of coming to a house party and people just standing around
Like it's a fucking fashion show
I'm tired of other DJ's fucking about DJ's
Like their they greatest thing to touch a pair of 1200's
This is not rap music
Children, we do not beef
House music is about love, freedom and expression
To be what and who we are
So if you're here to spread love
You're guaranteed devotion!
Heb jij de aftermovie van vorig jaar gemaakt? Echt heel vet gefilmd. Wat een verschil met bijvoorbeeld Decibel 2011quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou heb nou niet de druk dat het vandaag af moet zijn. Wat ik normaal wel heb om veel views te scoren. Wil er nou toch wat meer tijd in steken. Dus heb geduld.
Zaterdag ruim 175 shots gemaakt. Gister maar 25% bekeken. Vanavond weer eens wat uitzoeken wat bruikbaar is.
Voor Wish bedoel je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb jij de aftermovie van vorig jaar gemaakt? Echt heel vet gefilmd. Wat een verschil met bijvoorbeeld Decibel 2011
Sutra? Onzin..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zou opzich wel willen maar zit met mn werkKan toevallig aankomende zaterdag ineens wel naar Dreamfields hier in de buurt maar tot dusver gewoon nog niemand in me omgeving weten te mobiliseren die ook wel wilt gaan
Dat kan wel een jaar of 4 geleden zijn wanneer me dat voor het laatst is overkomen
Zou het te maken hebben met de hedendaagse kwaliteit van de hardstyle dat iedereen tegenwoordig sjaakt?
![]()
sutra 2012![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Haha ja, dat had ik kunnen zijn lolquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die kerel die vooraan staat in het witte shirt op 0:40![]()
Iedereen staat als een debiel te springen, staat hij daar vet droog naar de DJ te kijken en met zn hand te zwaaien
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Wapenz4Huur:
Bekende trucje, weinig bijzonders, op feestje kan ie nog wel lekker doorbeuken
Doe mij dan toch deze maar:
Ging heerlijk los op Wish inderdaad maar toch vind ik die van Acti & Vorti inderdaad lekkerder. Minder geforceerd oid..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flex those muscles bitch!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha ja, dat had ik kunnen zijn lolLekker zonder shirt chilleng op een boot aan iedereen me goddelijke lichaam laten zien
,,/
Deze is ZO dik!!quote:
quote:Noisecontrollers
5:00 am and just came home after an awesome day in the studio with @showtekmusic
Of die MC bij the magic show. Ik zei tegen een maatje: wilt hij op villain lijken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:48 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
mc flo in da house @ wish
hij is wel een ekte ekte diehard aan zijn polsbandjes te zien
Prima MC anders, hield op de juiste momenten zijn bek (zei uberhaupt niet zoveel) en ging lekker losquote:
Inderdaad! Shizzlerquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Prima MC anders, hield op de juiste momenten zijn bek (zei uberhaupt niet zoveel) en ging lekker los
Neuh... Vond ik ook al voordat hij bij TMS zatquote:
Die MC Shizzler is wel een super aardige gast. En volgens mij ook niet een MC die veel lult maar lekker de muziek z' n ding laat doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of die MC bij the magic show. Ik zei tegen een maatje: wilt hij op villain lijken?
Hij: ja ik moest net ook al kijken van, huh, is dat nou villain?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |