Ja klopt, hoofdletter O geeftquote:
Ik ben er, is dat niet genoeg?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zou opzich wel willen maar zit met mn werkKan toevallig aankomende zaterdag ineens wel naar Dreamfields hier in de buurt maar tot dusver gewoon nog niemand in me omgeving weten te mobiliseren die ook wel wilt gaan
Dat kan wel een jaar of 4 geleden zijn wanneer me dat voor het laatst is overkomen
Zou het te maken hebben met de hedendaagse kwaliteit van de hardstyle dat iedereen tegenwoordig sjaakt?
![]()
Gewoon op een upload site knallen en hier link dumpenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen ik ben bezig met mijn eerste hardstyle mix. Ik geen leipe apparatuur, zoals sommigen van jullie wel hebben ,maar het klinkt aardig so far.
Om jullie tevreden te houden heb ik enkele beruchte nummers weggelaten. Het is wel zo dat het begint met melodietjes hardstyle en ik opbouw naar wat harder werk. Het kan nog een paar weken duren voordat de puntjes op de i staan en ik hem online gooi ,maar vooraf wil ik weten of er wel oren naar zijn om hem te beluisteren en te beoordelen.
Let me know
Als je een kaartje voor me hebtquote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zou opzich wel willen maar zit met mn werkKan toevallig aankomende zaterdag ineens wel naar Dreamfields hier in de buurt maar tot dusver gewoon nog niemand in me omgeving weten te mobiliseren die ook wel wilt gaan
Dat kan wel een jaar of 4 geleden zijn wanneer me dat voor het laatst is overkomen
Zou het te maken hebben met de hedendaagse kwaliteit van de hardstyle dat iedereen tegenwoordig sjaakt?
![]()
Ik had geen keuze... m'n defqon chauffeur had hem aan....quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik wil hem wel luisteren hoor, je moet het wel heel bont maken voor mij om hem af te zetten. Zelfs de laatste Hard With Style heb ik helemaal af geluisterd (wel met 2 dagen pauze tussendoor). Ben er wel een beetje misselijk van geworden
toen ik dit las moest ik gelijk denken aan mijn ervaring van Defqon.1 2007quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef StM het volgende:
[..]
Ik had geen keuze... m'n defqon chauffeur had hem aan....
IK vind ze wel aardig, Geen theracords topniveau, maar gewoon aardigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef T-Force het volgende:
Ik weet niet wie of wat het is, maar ik vind het echt 3x niksWel outside the Theracords-box (of anders gezegd, eenheidsworst zoals de meeste rest van de Hardstyle).
Ik niet snap, misschien kan Pieter het ons vertellen?
Dude wut, je hebt nog gelijk ook, Hoe de fuck hoor je datquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef 16meter het volgende:
Zelfde sampletje van spelende kindjes op het strand in Summer is calling als KYHU remix?
rond 1:53
Ik wist niet dat ik me bij jou moest verantwoorden over wat we releasen op Theracordsquote:Ik weet niet wie of wat het is, maar ik vind het echt 3x niksWel outside the Theracords-box (of anders gezegd, eenheidsworst zoals de meeste rest van de Hardstyle).
Hehe, was gisteren een klein beetje chagerijnig, maar ik vind beide tracks nog steeds 3x niks helaasquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:55 schreef DjThera het volgende:
Ik wist niet dat ik me bij jou moest verantwoorden over wat we releasen op Theracords![]()
![]()
We releasen gewoon wat we vet vinden en ik vind beide tracks erg vet, al helemaal voor een 1e release en ik ben benieuwd met wat voor nieuwe tracks Cellrock hierna komt aanzetten
gwn je plate kenne jatogquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:02 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Dude wut, je hebt nog gelijk ook, Hoe de fuck hoor je dat![]()
Zelfde als met goldquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:32 schreef eQuaL het volgende:
Dit was toch een 10x beter anthem geweest dan dat van Zatox?
Niet raw genoeg, denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:32 schreef eQuaL het volgende:
Dit was toch een 10x beter anthem geweest dan dat van Zatox?
Dit zijn juist tracks die niet outside the box zijn, maar juist inside the usual Hardstyle box.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef T-Force het volgende:
Ik weet niet wie of wat het is, maar ik vind het echt 3x niksWel outside the Theracords-box (of anders gezegd, eenheidsworst zoals de meeste rest van de Hardstyle).
Daarom zei ik ook 'Outside the Theracords-box'. Al kun je Theracords natuurlijk niet in een hokje stoppenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zijn juist tracks die niet outside the box zijn, maar juist inside the usual Hardstyle box.
Vind ze niet onaardig juist
Hoezo niet? Ze hebben net zo'n eigen stijl als dat Scantraxx dat heeft. Alleen heb je wat meer ruimte tussen de rauwste en vrolijkste platen in.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef T-Force het volgende:
Al kun je Theracords natuurlijk niet in een hokje stoppen![]()
Die kerel die vooraan staat in het witte shirt op 0:40quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:34 schreef Levitas het volgende:
Aww yeah, zaterdag eens een keer wat anders. Lekker houseng op eclectic, electro, house, dubstep, whatever it is op een boot die vertrekt uit de haven van Sydney!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |