Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Vorige week wel 2quote:
Ik, kutspits.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorige week wel 2of van afgelopen TOTW iig.
Iemand ervaring met SIF Dempsey?
Waarom vond je het precies een kut spits? Door de workrates?quote:
kut workrates, voelt langzaam aan, Lukaku was beter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom vond je het precies een kut spits? Door de workrates?
Lukaku heeft tenminste beastialityquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kut workrates, voelt langzaam aan, Lukaku was beter.
Ik bedoelde dan ook van deze week. Ik krijg voor het eerst sinds tijden hele matige Jumbos, wel een aantal silvers (1 Griekse LB die ik voor 900 verkocht) maar weinig goede spelers en bijna geen squad fitnesses.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorige week wel 2of van afgelopen TOTW iig.
Ik heb ook nog geen kut gekregen vandaag. Ik krijg nooit iets goeds in pakjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook van deze week. Ik krijg voor het eerst sinds tijden hele matige Jumbos, wel een aantal silvers (1 Griekse LB die ik voor 900 verkocht) maar weinig goede spelers en bijna geen squad fitnesses.
Bijna nooit bedoel je. Ik had 1 400c pack met Slew en een squad fitness maar voor de rest niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen kut gekregen vandaag. Ik krijg nooit iets goeds in pakjes
maar je hebt wel een gold in een pack!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna nooit bedoel je. Ik had 1 400c pack met Slew en een squad fitness maar voor de rest niet veel bijzonders.
Ik open op mijn andere account silver packs want ik wil IF Nei of die keeper
Van alle gold spelers die je kan krijgen krijg ik Isaksson
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna nooit bedoel je. Ik had 1 400c pack met Slew en een squad fitness maar voor de rest niet veel bijzonders.
[ afbeelding ]
Gisteren kreeg ik al Rodriguez (die ook bij PSV heeft gespeeld) Het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je hebt wel een gold in een pack!
Maza is shiny toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik al Rodriguez (die ook bij PSV heeft gespeeld) Het gaat de goede kant op
Antunes ook, baasje in FMquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon een shiny gold in een 2500 pack?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dus de discard value van dat pack lag boven de 1k
Rustig man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tyfuszooi ik wacht nu al een uur ofzo op die vieze ranzige tering aids fifa maar nee tering tyfus ik heb geen eens zin om het uit te leggen teringtyfus smerig aidsspel.
Zo bijzonder is dat toch niet als je zoveel packs opent?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon een shiny gold in een 2500 pack?
Tr gemachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tyfuszooi ik wacht nu al een uur ofzo op die vieze ranzige tering aids fifa maar nee tering tyfus ik heb geen eens zin om het uit te leggen teringtyfus smerig aidsspel.
Wrm koop je dat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had op de webapp een packje geopend, TP en CP zaten al vol, dus ik startte mn xdoos op om UT te gaan spelen, alleen toen showde meteen die pack zich bij het opstarten, maar er zit een heal all en een squad fitness in, dus is zonde om voor 150c te discarden, en nu kan ik ook niet op web app omdat op de xbox die pack nog open staat, ook al is mn xbox uit.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had op de webapp een packje geopend, TP en CP zaten al vol, dus ik startte mn xdoos op om UT te gaan spelen, alleen toen showde meteen die pack zich bij het opstarten, maar er zit een heal all en een squad fitness in, dus is zonde om voor 150c te discarden, en nu kan ik ook niet op web app omdat op de xbox die pack nog open staat, ook al is mn xbox uit.
nou gewoon, had ik zin inquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vind het zonde om het te discarden,quote:
Je kunt ook naar de huisarts gaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
IK DISCARD HET GEWOON TERING IK WORD ER GEK VAN
Het is al goed.quote:
Van Persie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
Wie o wie naast Aguero in de spitseen goed afstandschot vind ik belanrijk.
Torres, UP Ba, SIF Adebayor, UP Suarez?
Heb ik al als CAM ivm chemistryquote:
Frimpong.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
Deze vraagquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
Het wordt UP Suarez dan maar
Lampard beter dan Song als CDM?
Neequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
Het wordt UP Suarez dan maar
Lampard beter dan Song als CDM?
O, en ik wil niet de mening van een arsenal fapper wetenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
IK DISCARD HET GEWOON TERING IK WORD ER GEK VAN
150 coinsquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier een Cleverley kopen? (zilvere)
Rest van je team?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
Voor mij hetzelfde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Italië
Duitsland
Portugal
Spanje
In die volgorde ligt mijn sympathie nu. Kortom, de winnaar van morgen mag gelijk de finale winnen van mij.
quote:
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:53 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon een troll actie van Del Bosque om nu plots Negredo op te stellen.
Ik heb niet zoveel coinsquote:
De Rossi CB?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef marcie216 het volgende:
http://www.chuzzz.com/?id=4415
Die wil ik er in ieder geval in hebben.
Budget voor de overige posities is rond de 75k
ja zijn IF is CB, http://futhead.com/12/player/10426quote:
Prijs?quote:
Ik weet dat ie een IF CB heeft, maar 184cm en 75 pace met 3atb, dat wil je niet...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja zijn IF is CB, http://futhead.com/12/player/10426
75 pace is toch niet weinig joh..quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet dat ie een IF CB heeft, maar 184cm en 75 pace met 3atb, dat wil je niet...
75 is genoeg. Ik speel nu ook met Kompany die heeft 73. Maar hij heeft high high, en Luiz ook. 2 is te veel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet dat ie een IF CB heeft, maar 184cm en 75 pace met 3atb, dat wil je niet...
Maar Kompany is 1,90 ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
75 is genoeg. Ik speel nu ook met Kompany die heeft 73. Maar hij heeft high high, en Luiz ook. 2 is te veel.
Ik heb daar Thiago Silva, ook met HIGH/HIGH en ik heb er geen last van. Ik kan je wel aanrader om minstens +80 pace daar neer te zetten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef marcie216 het volgende:
Vergeet dat van net. De Rossi heeft High/High
Luiz is een vieze vuile...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En Luiz is veel sneller dan z'n kaart vind ik
RERERERREEEEEEPOSOSTSTSTquote:
Die van mij doet het wel gewoon hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die eerdere deed het niet en die van jou ook niet.
die van jou deed het ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die van mij doet het wel gewoon hoor.Ligt misschien aan jou computer.
Nee, die doet het niet. Bij jou misschien omdat die in je cache zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die van mij doet het wel gewoon hoor.Ligt misschien aan jou computer.
Chiellini in plaats van De Rossi. De Rossi CDMquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik net een team voor je Marcie
ah bedankt!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik net een team voor je Marcie
Dat zou ik doen maar hij wilde IF De Rossiquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Chiellini in plaats van De Rossi. De Rossi CDM
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, die doet het niet. Bij jou misschien omdat die in je cache zit.
Oh,quote:
quote:
Die vent is té goedquote:
in kopduels verliezen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scoor regelmatig corners met hem hoorquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien dit team maar eens maken
[ afbeelding ]
30% balbezit, leukkkkquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Misschien dit team maar eens maken
[ afbeelding ]
Daarmee heb ik iedere wedstrijd veel meer balbezit en kansen hoor. 5atb daarentegen..quote:
Wat is dezequote:
Naast 4222 en 4321quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is deze
3-5-2 is alleen defensief als je ultra defensief speelt. Imo de formatie die het meest in balans is.
Klopt. Vergelijking tussen echt en FUT is ver te zoeken jaquote:
ik krijg wel altijd berichtjes van mensen diee r niet doorheen komen van gg jammer dat je ultra def speelde. Terwijl ik het gewoon op normaal had elke keerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is deze
3-5-2 is alleen defensief als je ultra defensief speelt. Imo de formatie die het meest in balans is.
Jammer dat z'n passingstats te wensen overlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
Coentrao op LM lijkt me ook wel vet
87 Ball Control
89 Crossing
94 Curve
88 Dribbling
73 Finishing
72 FK Accuracy
76 Heading Accuracy
77 Long Pass
79 Long Shots
88 Marking
69 Penalties
78 Short Pass
82 Shot Power
82 Slide Tackle
92 Stand Tackle
84 Volleys
89 Acceleration
87 Agility
83 Balance
87 Jumping
95 Reactions
87 Sprint Speed
99 Stamina
75 Strength
94 Aggression
70 Attacking Position
92 Interceptions
76 Vision
Ik doe nooit verdedigend, ik wil altijd winnen en ik ga niet met het de bedoeling het duel in om niet te verliezen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik krijg wel altijd berichtjes van mensen diee r niet doorheen komen van gg jammer dat je ultra def speelde. Terwijl ik het gewoon op normaal had elke keer
Sierd de Vos wordt gemistquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
Wat een commentaar.
"Het is wachten op de 1-0, of de 0-1. Als het deze wedstrijd is gegeven, een doelpunt."
Kortom, Spanje kan scoren, Portugal kan scoren of het blijft 0-0. Jaja.
Dat zeggen alleen eendimensionale spelers die alleen maar door het midden willen spelen. Als ik tegen een goede tegenstander speel en het moeilijk heb dan denk ik gewoon logisch na en buit ik zijn zwaktes uit. Dat kan bij 3-5-2 net zo goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik krijg wel altijd berichtjes van mensen diee r niet doorheen komen van gg jammer dat je ultra def speelde. Terwijl ik het gewoon op normaal had elke keer
Stond het toch best verdedigend allemaal
ik kijk gewoon op bbc, normaal commentaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
Wat een commentaar.
"Het is wachten op de 1-0, of de 0-1. Als het deze wedstrijd is gegeven, een doelpunt."
En hij zegt 99 op de 100 keer free kick ipv vrije trapquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
Wat een commentaar.
ja kloptquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen eendimensionale spelers die alleen maar door het midden willen spelen. Als ik tegen een goede tegenstander speel en het moeilijk heb dan denk ik gewoon logisch na en buit ik zijn zwaktes uit. Dat kan bij 3-5-2 net zo goed.
Dat in FIFA 11quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Ik ben allang blij dat ik niet 90 minuten lang hoor: hij zet een tackle in
Sowieso. Alleen met Pepe al, als ie maar 2 links heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:23 schreef Rijst het volgende:
Coentrao 7 chem op LM? Gelinkt met Pepe en vdv
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
wat de fuck gebeurt hier, mijn pc reset, mijn xbox krijgt een RROD en bij een vriend uit mijn party ook?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
wat de fuck gebeurt hier, mijn pc reset, mijn xbox krijgt een RROD en bij een vriend uit mijn party ook?
Koop een nieuwe xbox dan, kevjequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Nooit last van met mijn fresh Windows en PS3quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
The machines are taking over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
RROD komt toch altijd terug?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja mijn xbox doet het nog maar was wel even schrikken. Fucking randomheid
Gewoon handdoek eromheen flikkeren, is die RROD wegquote:
Je hebt verschillende van die codes met lampjes, weet niet of het echt RROD was. Niet dat ik er iets van weetquote:
ok ok ok ok thnx thnx dan haal ik die 2 wel voor Bale.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sowieso. Alleen met Pepe al, als ie maar 2 links heeft.
Misschien een overspanning op het net?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja mijn xbox doet het nog maar was wel even schrikken. Fucking randomheid
Mijn heldquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
wie kan ik blij maken met een mooie IF Deco?
[ afbeelding ]
Uhu?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
ok ok ok ok thnx thnx dan haal ik die 2 wel voor Bale.
Is dat zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hij zegt 99 op de 100 keer free kick ipv vrije trap
ik denk het, stroomstoring in deze regio waar ik misschien even last van had ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien een overspanning op het net?
Bij Barca echt een baas!quote:
Oud deel van Friesland hé, dat is het probleemquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar het was geen legit RROD denk ik, schijnt een stroomstoring te zijn hier
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk het, stroomstoring in deze regio waar ik misschien even last van had ofzo
Ja, zo fucking irritant. Vooral nadat het je dus 1 keer opvalt. Have fun boysquote:
Zit beveiliging in om zichzelf uit te schakelen als overspanning optreedt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was het dan niet want mijn pc, stuur en xbox doen het nog.
Er staat ook "...VAAK onherstelbaar...", dus niet altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was het dan niet want mijn pc, stuur en xbox doen het nog.
Kan me niet voorstellen dat hij dat echt zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, zo fucking irritant. Vooral nadat het je dus 1 keer opvalt. Have fun boys
Op alles? En het gebeurde alleen in mijn kamer ofzo, alleen hier viel alles even uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zit beveiliging in om zichzelf uit te schakelen als overspanning optreedt.
Jij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef n0ir het volgende:
Maargoed vanavond na de wedstrijd dus clubs op de xbox.
Wie doet er mee?
Kan ik any-en ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:34 schreef n0ir het volgende:
Maargoed vanavond na de wedstrijd dus clubs op de xbox.
Wie doet er mee?
Pascal durft het niet te zeggen, maar ik begreep dat hij vanavond ook meedoet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tuurlijk man!
Totdat je verliest [ afbeelding ]
JE?!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tuurlijk man!
Totdat je verliest [ afbeelding ]
zag het ook op twitter. Fucking random.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:35 schreef detennismaster het volgende:
Ik zie op Facebook dat in half Leiden de stroom is uitgevallen Kev.
Nee nee nee, winnen doen we samen, verliezen doet de any.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
JE?!!
We zijn een team he! Verliezen doen we samen!
quote:
Dat is nou eenmaal hoe het werktquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee nee nee, winnen doen we samen, verliezen doet de any.
Ik verlies 1 op de 6 potjes. Dus als jullie nou ff 1 verliezen winnen we de restquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee nee nee, winnen doen we samen, verliezen doet de any.
Dat heb ik ook met 'en de goal' van die Roelfsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, zo fucking irritant. Vooral nadat het je dus 1 keer opvalt. Have fun boys
Ik ga wel CDM.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal durft het niet te zeggen, maar ik begreep dat hij vanavond ook meedoet.
Clubs is totaal anders man, verkijk je daar niet inquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik verlies 1 op de 6 potjes. Dus als jullie nou ff 1 verliezen winnen we de rest
Dan moeten we zometeen 36 keer winnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik verlies 1 op de 6 potjes. Dus als jullie nou ff 1 verliezen winnen we de rest
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
cool dat FUTten met zoveelkom op FC Dutchies! 2e helft scoren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 70 rated any-mannetjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Clubs is totaal anders man, verkijk je daar niet inSpelers doen totaal niet wat je wil.
die mannetjes zijn nog niet eens bronzesquote:
Haha ja daar heb ik geen vrienden mee gemaakt. Krijg nu bij iedere "en de goal" 10x een whatsapp binnen waarin ik word uitgescholden omdat ze niet meer normaal naar Roelfs kunnen luisterenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met 'en de goal' van die Roelfs
Dat was toch een grap waarop iemand moet happen omdat hij geblesseerd is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Helder Postiga moet even als eerste scoren. 13 euro voor Lindgren.
errrrquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Als het maar gezellig isquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moeten we zometeen 36 keer winnen.
Jezus wat ging het kut vandaag
Opstelling:
DD; DD - DD - DD - DD; Pazzl - DD - Crook - DD - DD - Song Billong
WAT EEN KKBAL!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is [ afbeelding ]
Ik las vanmiddag iets over FIFA CLUB POINTS met FIFA13. Daarmee kun je dingen unlocken voor je pro, club en H2H matches. Ben wel benieuwd, misschien dat je daarmee die mannetjes kan upgraden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er moeten gewoon unlocks bij voor betere mannetjes enzo
Ik zat al te googlen naar een foto met een brancardquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja daar heb ik geen vrienden mee gemaakt. Krijg nu bij iedere "en de goal" 10x een whatsapp binnen waarin ik word uitgescholden omdat ze niet meer normaal naar Roelfs kunnen luisteren
Dat zijn shirtjes zover ik heb gelezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets over FIFA CLUB POINTS met FIFA13. Daarmee kun je dingen unlocken voor je pro, club en H2H matches. Ben wel benieuwd, misschien dat je daarmee die mannetjes kan upgraden.
Nog leuker zou natuurlijk zijn als het werkt als managermode. Dat je dus ook 'echte' spelers kunt transferen en een budget hebt.
Ja, godver dat heb je hier ook gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja daar heb ik geen vrienden mee gemaakt. Krijg nu bij iedere "en de goal" 10x een whatsapp binnen waarin ik word uitgescholden omdat ze niet meer normaal naar Roelfs kunnen luisteren
Ik moest geluid maar door de headset doen omdat mijn opa en moeder er ook bij zatenquote:
Jammer dat die er niet in staat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn shirtjes zover ik heb gelezen
gotta go gotta goquote:
Ik hoop dat we de rest van die knulletjes ook ooit nog terug gaan zienquote:
Had hem 3 maanden geleden nog ontmoetquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de rest van die knulletjes ook ooit nog terug gaan zien
Ja dat wel, maar ik heb niets gehoord over players voor club unlocken, wel dingen voor je pro en shirtjes voor clubs.quote:
Ja wie is dat ?quote:
Reïncarnatiequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
Is Geluidssysteem echt Brigadier of lijkt z'n stem?
en zit ie altijd naast je in de klas?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Wie is brigadier nou weer? Ik lachte alleen maar mee om niet dom te lijken
Alleen pascal, Thor en ik wetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
quote:Reporter: Mario, why dont you celebrate when you score?
quote:Ballotelli: It's my job, does a postman celebrate when he delivers post?
hahaha was dat maar zo. Elke dag lachen danquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en zit ie altijd naast je in de klas?
Waar? Hoe? Wat? Waarom?quote:
Weet wanneer je iets zegt.. lolquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha was dat maar zo. Elke dag lachen dan
Rijst komt eens in de drie maanden van zijn zolderkamer. Dan ziet hij soms zijn broer aan tafel.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rijst komt eens in de drie maanden van zijn zolderkamer. Dan ziet hij soms zijn broer aan tafel.
Pascal heeft heel veel leipe mensen ontmoet in zijn xbox-carrière. Brigadier is daar één van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja nu wil ik ook weten wie die brigadier is
wtfquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
Brigadier is een oude baas uit vervlogen tijden, een keeper zoals hij wordt tegenwoordig niet meer gemaakt. Enkele bekende uitspraken waren: 'HE ACHTER JE' deze gebruikte hij wanneer wij bij de 16 van de tegenstander waren aanbeland en hij toch nog een passje terug wilde. Daarnaast nog de CRACKNELL en het DOORLOPEN RIJSTBALLLLLL RIJSTBALLLLLLLL omdat Rijst weer niet echt een veel te harde uittrap aanliep.
Verder kon hij geen bal vangen maar sloeg hij alles weg, was hij eerst heel stil en ging ineens allemaal gekke dingen zeggen en op het laatst (voordat zijn contract was ontbonden) was het onze schaduwspits.
Ik heb toch even een traantje weg moeten pinken. Wat een held was dat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
Brigadier is een oude baas uit vervlogen tijden, een keeper zoals hij wordt tegenwoordig niet meer gemaakt. Enkele bekende uitspraken waren: 'HE ACHTER JE' deze gebruikte hij wanneer wij bij de 16 van de tegenstander waren aanbeland en hij toch nog een passje terug wilde. Daarnaast nog de CRACKNELL en het DOORLOPEN RIJSTBALLLLLL RIJSTBALLLLLLLL omdat Rijst weer niet echt een veel te harde uittrap aanliep.
Verder kon hij geen bal vangen maar sloeg hij alles weg, was hij eerst heel stil en ging ineens allemaal gekke dingen zeggen en op het laatst (voordat zijn contract was ontbonden) was het onze schaduwspits.
Doorlopen joh?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Thorb het volgende: Daarnaast nog de CRACKNELL en het DOORLOPEN RIJSTBALLLLLL RIJSTBALLLLLLLL omdat Rijst weer niet echt een veel te harde uittrap aanliep.
Wazzefuk zit ei ried?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
en jullie denken serieus dat ik zo een klapmongool ben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
Oppassen. ik weet waar je woont. Biggah en ik komen je murderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rijst komt eens in de drie maanden van zijn zolderkamer. Dan ziet hij soms zijn broer aan tafel.
Of zijn broertje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
en jullie denken serieus dat ik zo een klapmongool ben?
quote:
ja als je er niet in gelooft moet je weggaan. jij snapt het gewoon nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |