Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Vorige week wel 2quote:
Ik, kutspits.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorige week wel 2of van afgelopen TOTW iig.
Iemand ervaring met SIF Dempsey?
Waarom vond je het precies een kut spits? Door de workrates?quote:
kut workrates, voelt langzaam aan, Lukaku was beter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom vond je het precies een kut spits? Door de workrates?
Lukaku heeft tenminste beastialityquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kut workrates, voelt langzaam aan, Lukaku was beter.
Ik bedoelde dan ook van deze week. Ik krijg voor het eerst sinds tijden hele matige Jumbos, wel een aantal silvers (1 Griekse LB die ik voor 900 verkocht) maar weinig goede spelers en bijna geen squad fitnesses.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorige week wel 2of van afgelopen TOTW iig.
Ik heb ook nog geen kut gekregen vandaag. Ik krijg nooit iets goeds in pakjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook van deze week. Ik krijg voor het eerst sinds tijden hele matige Jumbos, wel een aantal silvers (1 Griekse LB die ik voor 900 verkocht) maar weinig goede spelers en bijna geen squad fitnesses.
Bijna nooit bedoel je. Ik had 1 400c pack met Slew en een squad fitness maar voor de rest niet veel bijzonders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen kut gekregen vandaag. Ik krijg nooit iets goeds in pakjes
maar je hebt wel een gold in een pack!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna nooit bedoel je. Ik had 1 400c pack met Slew en een squad fitness maar voor de rest niet veel bijzonders.
Ik open op mijn andere account silver packs want ik wil IF Nei of die keeper
Van alle gold spelers die je kan krijgen krijg ik Isaksson
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna nooit bedoel je. Ik had 1 400c pack met Slew en een squad fitness maar voor de rest niet veel bijzonders.
[ afbeelding ]
Gisteren kreeg ik al Rodriguez (die ook bij PSV heeft gespeeld) Het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je hebt wel een gold in een pack!
Maza is shiny toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik al Rodriguez (die ook bij PSV heeft gespeeld) Het gaat de goede kant op
Antunes ook, baasje in FMquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon een shiny gold in een 2500 pack?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dus de discard value van dat pack lag boven de 1k
Rustig man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tyfuszooi ik wacht nu al een uur ofzo op die vieze ranzige tering aids fifa maar nee tering tyfus ik heb geen eens zin om het uit te leggen teringtyfus smerig aidsspel.
Zo bijzonder is dat toch niet als je zoveel packs opent?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon een shiny gold in een 2500 pack?
Tr gemachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tyfuszooi ik wacht nu al een uur ofzo op die vieze ranzige tering aids fifa maar nee tering tyfus ik heb geen eens zin om het uit te leggen teringtyfus smerig aidsspel.
Wrm koop je dat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had op de webapp een packje geopend, TP en CP zaten al vol, dus ik startte mn xdoos op om UT te gaan spelen, alleen toen showde meteen die pack zich bij het opstarten, maar er zit een heal all en een squad fitness in, dus is zonde om voor 150c te discarden, en nu kan ik ook niet op web app omdat op de xbox die pack nog open staat, ook al is mn xbox uit.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had op de webapp een packje geopend, TP en CP zaten al vol, dus ik startte mn xdoos op om UT te gaan spelen, alleen toen showde meteen die pack zich bij het opstarten, maar er zit een heal all en een squad fitness in, dus is zonde om voor 150c te discarden, en nu kan ik ook niet op web app omdat op de xbox die pack nog open staat, ook al is mn xbox uit.
nou gewoon, had ik zin inquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vind het zonde om het te discarden,quote:
Je kunt ook naar de huisarts gaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
IK DISCARD HET GEWOON TERING IK WORD ER GEK VAN
Het is al goed.quote:
Van Persie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
Wie o wie naast Aguero in de spitseen goed afstandschot vind ik belanrijk.
Torres, UP Ba, SIF Adebayor, UP Suarez?
Heb ik al als CAM ivm chemistryquote:
Frimpong.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
Wie o wie naast Aguero in de spitseen goed afstandschot vind ik belanrijk.
Torres, UP Ba, SIF Adebayor, UP Suarez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |