Ja, pesten is fout; zeer fout zelfs.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:47 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me wel op dat alleen de wat lager opgeleiden dit soort plaatjes post op hun Facebook wall
Dit. Er bestaat zoiets als schrijftaal!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef Stansfield het volgende:
Ik word ook erg moe van mensen die hetzelfde typen als praten. En dan voor het het me ipv mijn gebruik.
Zeker de laatste week. Heb me HBO diploma binnen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:47 schreef Avaron het volgende:
Vind het zo lame dat zowat iedereen Instagram gebruikt, mooie effecten hoor. Not.
Ik ben een vrouw?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog geen 20.
En dit is weer een leuke:
[ afbeelding ]
hij wordquote:Op woensdag 4 juli 2012 07:47 schreef Joenes het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me wel op dat alleen de wat lager opgeleiden dit soort plaatjes post op hun Facebook wall
Mijn moeder gaat ook sterven! En mijn vader ook, en mijn broer en zussen en ... Maarja, om daar nu aandacht voor te vragen.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:03 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Facebook doet het niet meer bij mij, waar moet ik nu al die foto's van mijn eten plaatsen
Picsquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef SimtekF1 het volgende:
FB is down.
Een maat van me heeft gister zo'n mooie tekst geplaatst als reactie op al die kansloze "like als je bla bla bent" foto's, geweldig!
Je bent toch alle schaamte voorbij als je dit soort dingen via FB gaat uitvechten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef FRseezu het volgende:
Vanochtend weer een momentje op fb, moest weer lachen hoor.
Rood: dit is haar facebook status, er wordt wat over en weer gereageerd.
Geel: is een vriendin van rood.
Blauw: een gefrustreerde ex-vriend van rood
Geel heeft een gesprek met rood. Het gesprek gaat over trouwen en waarom rood nog niet getrouwd is, blabla.. Ik laat alleen het laatste gedeelte zien, want kan komt de gefrustreerde ex naar voren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |