quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft American Idols en Jersey Shore met nerd zijn te maken?![]()
Ik zou dr wel palen denk ik.. opzichquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft American Idols en Jersey Shore met nerd zijn te maken?![]()
Zonder uitleg of wat dan ook. Nou, bedankt voor het delen!quote:Omg wat een tyfus school
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef TrollenFTW het volgende:
Idiote zooi als:
[..]
Zonder uitleg of wat dan ook. Nou, bedankt voor het delen! [ afbeelding ]
Yooowww....quote:"Gvd ik had nooit verwacht dat JIJ me dat zou flikken"
- OMG WIE?
"Ja die persoon weet het wel"
vrouwen...quote:
quote:Brekend nieuws: Ik heb een buiktruitje gekocht!
Vind ik leuk · · 3 minuten geleden via BlackBerry ·
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef julian6 het volgende:
Terwijl kindertjes in afrika doodgaan van de honger lees ik dit op facebook:
[..]WTF is een buiktruitje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef julian6 het volgende:
Terwijl kindertjes in afrika doodgaan van de honger lees ik dit op facebook:
[..]Trieste figuren weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar geef je het antwoord zelf al.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef bioloogje het volgende:
Of ik dit als echt ergernis moet zien,weet ik niet maar een Italiaanse chick heeft nu haar sexy bikini fotoshoot online gezet.
Maar bij mij komt dan meer de vraag naar boven waarom in vredesnaam dit soort foto's online zetten. Dat je ze voor jezelf wil hebben kan ik enigszins begrijpen. Maar nu is het toch vrij duidelijk dat je een aandachtshoer bent...
Dat is waar, maar wat gaat er dan in vredesnaam in die hoofden om? Je weet toch dat mensen je niet gaan respecteren maar je ook echt als aandachtshoer zien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Daar geef je het antwoord zelf al.
Tja, het ego zal zo groot zijn dat het hen niet zal kunnen schelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat gaat er dan in vredesnaam in die hoofden om? Je weet toch dat mensen je niet gaan respecteren maar je ook echt als aandachtshoer zien?
Ach ja... ik kijk wel gewoon. Want lelijk is ze nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tja, het ego zal zo groot zijn dat het hen niet zal kunnen schelen.
Waarschijnlijk wil die ook gewoon mannelijke aandacht...
Nog een reden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ach ja... ik kijk wel gewoon. Want lelijk is ze niet
Volgens mij is ze nog geen 20.quote:ik ben geen joods maar waarom wordt ik dan wel zo behandeld door mijn omgeving? door de meeste mensen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog geen 20.
En dit is weer een leuke:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |