Je begrijpt dat pedofielen die verketterd worden en in een sociaal isolement terecht komen sneller geneigd zijn om een misdrijf te begaan? En dat juich je dus eigenlijk toe? Sick...quote:
Ja het is belangrijk om de mening van de onderbuik massa te verkondigen als partij, voor je het weet word je daar op gepaktquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle partijen vinden de uitspraak van de rechter terecht, van links tot rechts. De enige angst die sommige partijen hebben is dat ze nu ondergronds gaan. Geen van de partijen heeft echter kritiek op het feit dat dit ingaat tegen de vrijheid van vereniging of dat het abject is dat een vereniging wordt verboden omdat ze tegen bepaalde wetgeving strijden (iets wat alle politieke partijen zelf ook doen). Alle partijen staan achter de uitspraak van de rechter.
Joris Demmink komt vast gezellig ook nog langs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee, hij is momenteel even aan het zeevissen in Thailand met kapitein de brombeer (Ivo) aan het stuur, zo varen ze weer naar een ander avontuur!
Gezien je posting en de tijd bij jullie hoor jij allang in bed te liggen en van oude mannetjes af te blijven, kleuter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
Ondertussen laat El_labrodor zich pijpen door vijf colombiaanse kinderen..
Jawel. Je seksuele geaardheid ligt vast in de hersenen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ehm, ho even.. dat is niet waar.
weet niet welk komkommeronderzoek dat heeft gezegd maar je word zowel niet homofiel als pedofiel als wat voor fiel dan ook geboren, uitzonderingen daargelaten voor 'in een verkeerd lichaam etc'.
Oke, die Robert M. was niet goed in zijn bovenkamer, ik geloof ook niet dat er mensen zijn die het voor Robert opnemen, ook niet bij de vereniging Martijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
19 weken, was die jongste.
Weken.
Is het ook verkeerd als een kleuter zich aan oude mannetjes vergrijpt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezien je posting en de tijd bij jullie hoor jij allang in bed te liggen en van oude mannetjes af te blijven, kleuter.
ik wacht tot je klaar bent met mijn broertjequote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gezien je posting en de tijd bij jullie hoor jij allang in bed te liggen en van oude mannetjes af te blijven, kleuter.
Huh, nee. Dat misdrijf begaan ze omdat ze geil zijn, niet omdat ze in een isolement zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je begrijpt dat pedofielen die verketterd worden en in een sociaal isolement terecht komen sneller geneigd zijn om een misdrijf te begaan? En dat juich je dus eigenlijk toe? Sick...
Dolle pret!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:25 schreef Comandante het volgende:
[..]
Joris Demmink komt vast gezellig ook nog langs.
is niks van waar, sorry, nature vs nurture verhaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Je seksuele geaardheid ligt vast in de hersenen.
Onzin, waarom zou je er voor kiezen om pedo of homo te zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is niks van waar, sorry, nature vs nurture verhaal.
Dat heet "teleiofilie" een jongere die op volwassenen valt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is het ook verkeerd als een kleuter zich aan oude mannetjes vergrijpt?
daar groei je toe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:29 schreef Comandante het volgende:
[..]
Onzin, waarom zou je er voor kiezen om pedo of homo te zijn?
maar dán mag het wel zeker, consent etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat heet "teleiofilie" een jongere die op volwassenen valt.
Aan de geaardheid an sich kun je niet iets veranderen. Aan hoe daarmee om wordt gegaan wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, nee. Dat misdrijf begaan ze omdat ze geil zijn, niet omdat ze in een isolement zitten.
Zo kennen we je weer.quote:Ik juich toe dat ze zichzelf van kant maken. Uit frustratie over in welk lichaam ze geboren zijn.
Is toch nice?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar dán mag het wel zeker, consent etc.
Die drugs die el_Matador gebruikt wil ik ook, gek! El_Matador spaced echt vet heftig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar haal je in godsnaam deze kolder vandaan dan?
[..]
Daar is iedereen het wel over eens geloof ik.
quote:
http://www.hartvannederla(...)-met-verbod-martijn/quote:Politiek blij met verbod Martijn
Politici reageren opgetogen op het verbod van de pedovereniging Martijn, al zijn er wel zorgen over het ondergronds gaan van de pedofielen.
Ard van der Steur van de VVD noemt het op Twitter goed nieuws, maar zegt dat het oppassen wordt voor ondergrondse activiteiten. Pieter Omtzigt van het CDA noemt het “goed dat na druk van CDA en ChristenUnie, het Openbaar Ministerie ontbinding van pedovereniging Martijn vroeg en nu kreeg”. Partijgenote Madeleine van Toorenburg juicht “Yes!”.
Tofik Dibi van GroenLinks reageert: “Gevoel zegt: goed. Ratio zegt: drijven we pedofilie zo niet meer ondergronds?”. Sharon Gesthuizen van de SP noemt het verbod begrijpelijk. Khadija Arib van de PvdA is ook blij. Minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) vindt het “goed en belangrijk dat op dit gevoelige punt een heldere en duidelijke uitspraak is gedaan door de rechter”.
Dat is helaas aangeboren vrees ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die drugs die el_Matador gebruikt wil ik ook, gek! El_Matador spaced echt vet heftig.
Zal wel niet gebeuren, gezien de verkiezingen en de heksenjacht op pedo's.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[..]
http://www.hartvannederla(...)-met-verbod-martijn/
Alle partijen die hebben gereageerd zijn dus blij. Nog geen kritische reactie gehoord, maar misschien komen die nog (al betwijfel ik het).
Andersom wel helaas, gezien het aantal hersenloze tokkies - dat is een pleonasme geloof ik - dat voor zijn deur stampij komt maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef Comandante het volgende:
[..]
De maffia vermoord mensen, gebruikt geweld enz. Terwijl MARTIJN niemand lastig valt.
nuture geaardheid, niggah wud?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is niks van waar, sorry, nature vs nurture verhaal.
schandaligquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[..]
Alle partijen die hebben gereageerd zijn dus blij. Nog geen kritische reactie gehoord, maar misschien komen die nog (al betwijfel ik het).
What the fuck gast, als je geen troll bent ben je zelf ziekquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, nee. Dat misdrijf begaan ze omdat ze geil zijn, niet omdat ze in een isolement zitten.
Ik juich toe dat ze zichzelf van kant maken. Uit frustratie over in welk lichaam ze geboren zijn.
Of een aantal jaar terugvdie man vermoorde die (volgens justitie oid) pedoseksueel was, maar niet bleek te zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Andersom wel helaas, gezien het aantal hersenloze tokkies - dat is een pleonasme geloof ik - dat voor zijn deur stampij komt maken.
Dit onderwerp ligt momenteel het gevoeligst in NL, ik snap best dat ze dit zeggen en het hier waarschijnlijk bij laten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[..]
coke maakt meer gek dan je lief isquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the fuck gast, als je geen troll bent ben je zelf ziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |