Dat weten we niet zeker. Zeker een schot waard!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef _superboer_ het volgende:
In de ruimte zijn namelijk ook veel eicellen die er op wachten om bevrucht te worden...
als je het maar lang genoeg laat vliegen dan is de kans dat het een eicel tegen komt op den duur 1.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef _superboer_ het volgende:
In de ruimte zijn namelijk ook veel eicellen die er op wachten om bevrucht te worden...
Aangenomen dat er eicellen rondzweven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je het maar lang genoeg laat vliegen dan is de kans dat het een eicel tegen komt op den duur 1.
Ik zou het wel vet vinden om na mijn dood richting de Zon geschoten te worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef beelz het volgende:
Te veel kosmische straling, je zaadcellen zullen compleet doodgaan door die straling. Helaas, want het plan is tof.
Als het bevroren is breekt het eiquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Maanvis het volgende:
nooit gehoord van cryopreservatie Slaadje?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik zou het wel vet vinden om na mijn dood richting de Zon geschoten te worden.
Dan doe je het 100 keer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je het maar lang genoeg laat vliegen dan is de kans dat het een eicel tegen komt op den duur 1.
Miljoenen lichtjaren later is het gezin 'Qworx' lekker met de kinderen op weg naar planeet 'Glorp' om te gaan picknicken. Pa heeft net de voorruit van het ruimteschip opgepoetst en dan *splat* komt jou vieze kwakje op zijn schone voorruit terecht. Tsja dat moet pa dan maar weer mooi uitleggen aan de kinderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 28 juni 2012 02:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Miljoenen lichtjaren later is het gezin 'Qworx' lekker met de kinderen op weg naar planeet 'Glorp' om te gaan picknicken. Pa heeft net de voorruit van het ruimteschip opgepoetst en dan *splat* komt jou vieze kwakje op zijn schone voorruit terecht. Tsja dat moet pa dan maar weer mooi uitleggen aan de kinderen.![]()
Of muteren. Cool toch, vader zijn van de werkelijke Fantastic Four!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef beelz het volgende:
Te veel kosmische straling, je zaadcellen zullen compleet doodgaan door die straling. Helaas, want het plan is tof.
Timothy Leary (van De Roos van Leary) is na zijn dood de ruimte ingeschoten. Overigens werd ruim vóór zijn dood al een liedje over zijn dood gemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik zou het wel vet vinden om na mijn dood richting de Zon geschoten te worden.
ik denk dat mama daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Of muteren. Cool toch, vader zijn van de werkelijke Fantastic Four!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 02:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Miljoenen lichtjaren later is het gezin 'Qworx' lekker met de kinderen op weg naar planeet 'Glorp' om te gaan picknicken. Pa heeft net de voorruit van het ruimteschip opgepoetst en dan *splat* komt jou vieze kwakje op zijn schone voorruit terecht. Tsja dat moet pa dan maar weer mooi uitleggen aan de kinderen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |