abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113461419
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Groningen
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tltgya, hiker regio Groningen
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
Nee.
pi_113461481
Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:57 schreef marinos.. het volgende:

[..]

Oke, valt mee dus. En kun je 's avonds altijd wel terug komen met OV of wordt dan een hotel voor je geregeld?
Ja hoor, en anders krijg je een auto van EW mee. Om mezerlf als voorbeeld te nemen.. Ik ga vananavond vanaf R'dam centraal met de trein naar Antwerpen, en dan met de taxi naar het hotel waar 'mijn' auto nog staat vanaf gisterochtend.
Mocht je écht niet meer thuis kunnen komen wordt er inderdaad een taxi of hotel voor je geregeld. Of je wordt opgehaald door een andere EW'er.
Nee.
pi_113461849
Ik zit vanaf 11:00 sochtends uit mn neus te vreten in Rotterdam. Geen vrienden/familie waar ik naartoe kan en geen geld/zin om te gaan shoppen. Dan maar een beetje rondlopen en diverse la places opzoeken om dan maar een beetje te internetten.
17:00 moet ik de klant weer verder rijden, duurt lang. :(

Btw. Dimitri, volgens mij heb jij altijd geluk met de ritjes, dan mag je voor de baas van easy way rijden, dan naar het buitenland voor een transport (toch?) en nu weer een dikke a7 mee naar huis nemen. Ik ben niet jaloers hoor. :)
pi_113461994
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zit vanaf 11:00 sochtends uit mn neus te vreten in Rotterdam. Geen vrienden/familie waar ik naartoe kan en geen geld/zin om te gaan shoppen. Dan maar een beetje rondlopen en diverse la places opzoeken om dan maar een beetje te internetten.
17:00 moet ik de klant weer verder rijden, duurt lang. :(

Btw. Dimitri, volgens mij heb jij altijd geluk met de ritjes, dan mag je voor de baas van easy way rijden, dan naar het buitenland voor een transport (toch?) en nu weer een dikke a7 mee naar huis nemen. Ik ben niet jaloers hoor. :)
Ik heb geen buitenlands transport gedaan dat ik me kan heugen, (of je bedoelt die man die laatst ging wielrennen) maar ik heb wel veel leuke ritten inderdaad. Komt denk ik doordat ik vlakbij EW-kantoor woon, dus voor de ritten waarbij je de EW-auto nodig hebt wordt ik vaak gevraagd omdat ik binnen 5 minuten op kantoor ben.
Nee.
pi_113462212
Fototijd!

De A7 waar ik de afgelopen 2 dagen in gereden heb:

Werkplek in de auto gemaakt:

Meest uitgebreide stoelinstelling die ik gezien heb!

Waarvoor ik aan het werken ben:

Nee.
pi_113462350
Een belg? Wel fijne bak hoor die A7!
pi_113462468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:27 schreef RTS91 het volgende:
Een belg? Wel fijne bak hoor die A7!
Een Nederlander die in België woont, amai!
Nee.
pi_113462797
Kun je geen BPM-problemen krijgen als je als inwoner van Nederland in Nederland met een buitenlandse auto rijdt? Zie ook dit topic:
Buitenlandse auto rijden in NL
pi_113463113
quote:
[ afbeelding ]
Dan moet je ruim 9,5 jaar sparen. Ervanuit gaande dat je 9,90 per uur verdient en 52 weken per jaar fulltime werkt. Moet te doen zijn toch. ^^

(ik wil weer werken :( )
pi_113463206
Het mag eigenlijk niet. Zover ik weet krijg je eerst een waarschuwing, mocht je daarna nog een keer gepakt worden met dezelfde auto dan volgt er wel een naheffing. Verschrikkelijke Nederlandse regeling weer, je mag officieel ook niet, als je je auto totall loss hebt gereden in bv. Frankrijk, ter vervanging met een Franse auto terug naar NL rijden. :r
pi_113463507
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef Dimitri_ het volgende:
Fototijd!

De A7 waar ik de afgelopen 2 dagen in gereden heb:
[ afbeelding ]

Werkplek in de auto gemaakt:
[ afbeelding ]

Meest uitgebreide stoelinstelling die ik gezien heb!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, bekend terrein dit! Die Ferrari staat ook echt in zo'n aftands straatje waar ook Hollywood zit :')
pi_113464025
Jippie, zojuist telefoontje dat het een anderhalf uur langer duurt, wachten tot 18:30. :(
Wel lekker uurtjes krijgen! :)
pi_113464559
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:59 schreef DrSnuggle het volgende:
Jippie, zojuist telefoontje dat het een anderhalf uur langer duurt, wachten tot 18:30. :(
Wel lekker uurtjes krijgen! :)
Snap alleen niet dat je daarvoor een chauffeur pakt. Dat lijkt me namelijk vooral zinnig als je continue van afspraak naar afspraak rijdt, zodat je kan rusten/werken tussen afspraken door. Maar als je maar op 1 locatie hoeft te zijn, lijkt het me niet zo zinnig :')
pi_113464909
Ik snap het zelf ook niet, maar mij hoor je niet klagen haha. :)
Maar zoals vandaag, diegene naar kantoor gebracht en hij was continu aan de telefoon. Dan denk ik, koop een goede carkit en rij zelf, maar ik denk dat zij andere redenen hebben om niet te rijden.
pi_113464972
heb ook wel eens in die a7 gereden, fijne auto
pi_113465116
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kun je geen BPM-problemen krijgen als je als inwoner van Nederland in Nederland met een buitenlandse auto rijdt? Zie ook dit topic:
Buitenlandse auto rijden in NL
Mijn pa zou misschien bij een Belgisch bedrijf gaan werken met lease-auto, dus ik heb een beetje gegoogeld. En met een lease-auto schijnt het wél te kunnen.

Net vanaf de feestlocatie (waar weer een chagrijnig iemand zat
;( ) met een AR'er naar Utrecht gereisd, altijd beter dan alleen. Qua auto's ook niet te klagen gehad met een Audi TT en Volvo S60, maar laatste was een Nissan Qashqai en dat was echt vreselijk :') nooit fijne auto's gevonden, maar vergeleken bij die Audi en Volvo was het echt pure bagger....
En dan was die Volvo slechts een 1.6D en die Qashqai een 2.0.
pi_113465468
110pk op 1500kg met zo'n 1.6D _O-
pi_113465761
Correct en ondanks dat was ie zo veel lekkerder om in te rijden dan die Qashqai (die idd sneller was).
pi_113465786
Morgen een corsa en een c1 :'( Maar ben blij dat ik morgen eindelijk weer wat uurtjes heb!
pi_113465869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Morgen een corsa en een c1 :'( Maar ben blij dat ik morgen eindelijk weer wat uurtjes heb!
Klinkt lekker :P
Morgen ben ik na 1000 beschikbaar, ben benieuwd of dat wat wordt .
pi_113465882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Rubenr3 het volgende:
Lekker 110 km/h in zijn 3 in die C1.. Bij het invoegen iig :P.
pi_113465929
Nog nooit in een C1/107/Aygo gereden dus ben wel benieuwd hoe het rijdt :P
pi_113466010
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef Rubenr3 het volgende:
Nog nooit in een C1/107/Aygo gereden dus ben wel benieuwd hoe het rijdt :P
In de stad vind ik het best toffe autootjes om in te rijden. Dan kan je ook goed meekomen. Maar op de snelweg houdt het niet over. Inhalen is sowieso terug naar z'n 4 en nogal zijwindgevoelig. O ja en de stereoinstallatie is echt van bedroevende kwaliteit.
pi_113466116
Die 1.6D rijdt inderdaad nog best prettig. 1350kg, 11.5 sec naar de 100 in een v50. Is prima mee te komen met het verkeer iig. Ze leggen dat blok tegenwoordig zelfs in de Ford S-max en Galaxy :')
.
pi_113466143
Mehh, nog steeds niet gebeld voor morgen. Deze maand maar 12 uurtjes... Na de vakantie maar eens kijken voor iets anders/erbij. Begin hier echt een beetje moe van te worden :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:39 schreef Mallet het volgende:

[..]

Lekker 110 km/h in zijn 3 2 in die C1.. Bij het invoegen iig :P.
pi_113466374
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef S-RS het volgende:
Mehh, nog steeds niet gebeld voor morgen. Deze maand maar 12 uurtjes... Na de vakantie maar eens kijken voor iets anders/erbij. Begin hier echt een beetje moe van te worden :'(

[..]
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:39 schreef Mallet het volgende:

[..]

Lekker 110 km/h in zijn 3 2 in die C1.. Bij het invoegen iig :P.
Arme opgefokte grasmaaimachine.
pi_113466422
C1/Aygo/107 zijn wel grappig. Gevoel dat je opstijgt bij 130km/h, en met accelereren klinkt dat ding best fel (8>

Alleen na 230km (3 uur zitten inclusief files en zware regenbuien) was mijn rug wel klaar met de stoelen van de 107.
.
pi_113466514
Gelukkig hoef ik morgen geen 230km in zo'n ding :P T is een ritje Heerenveen-Almere.
pi_113466909
Hele week vrij nog maar 1 dag gewerkt en ziet er naar uit dat ik morgen ook thuis zit...
pi_113468092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef Mallet het volgende:

[..]

In de stad vind ik het best toffe autootjes om in te rijden. Dan kan je ook goed meekomen. Maar op de snelweg houdt het niet over. Inhalen is sowieso terug naar z'n 4 en nogal zijwindgevoelig. O ja en de stereoinstallatie is echt van bedroevende kwaliteit.
Tot de 80 gaat het prima door het lage gewicht, daarna heb je het niet over minuten maar moet je op de kalender dagen plannen om de auto's voor je in te halen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Gamen :')
Behalve Rollercoaster Tycoon 1, OpenTTD en Football Manager dan *O*
OpenTTD ^O^ Beetje puzzelen, doe ik ook nog wel eens.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:27:25 #31
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113468415
Woensdag sollicitatie bij een koeriersbedrijf voor zomerwerk, dikke prima.
#26 || Luciano da Silva
pi_113469162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef joppie_saus het volgende:
Woensdag sollicitatie bij een koeriersbedrijf voor zomerwerk, dikke prima.
Dat van die snoep automaten? Of wat RTS ook doet?
pi_113469176
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef Pizzabodem het volgende:
C1/Aygo/107 zijn wel grappig. Gevoel dat je opstijgt bij 130km/h, en met accelereren klinkt dat ding best fel (8>

Alleen na 230km (3 uur zitten inclusief files en zware regenbuien) was mijn rug wel klaar met de stoelen van de 107.
Met 130 over Afsluitdijk met windkracht 7 in een C1 was behoorlijk spannend ja :')
Nog bedankt voor die link in het vorige deel trouwens, dit is er inderdaad aan de hand bij mij. Ik verdien te veel (dus werk te vaak) voor de studentenkorting :(
pi_113469384
Als je 130 al eng vindt moet je zo'n c1 oid eens naar zijn topsnelheid trappen :')
pi_113470142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef MuurStraat het volgende:
Als je 130 al eng vindt moet je zo'n c1 oid eens naar zijn topsnelheid trappen :')
Ben je levensmoe ofzo? :9
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:03:16 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113470146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat van die snoep automaten? Of wat RTS ook doet?
Snoep automaten.
#26 || Luciano da Silva
pi_113470216
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Snoep automaten.
Nice! Alleen voor de vakantie of vaker?
pi_113470276
Ik heb wel eens een oude Twingo met 4 man erin op de 180 gekregen, mietjes hier allemaal :7
pi_113470474
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Snoep automaten.
Automatenvuller toch?
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:10:01 #40
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113470550
Gewoon afgeven dacht ik.
#26 || Luciano da Silva
pi_113470674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon afgeven dacht ik.
Dacht ik niet, studiegenoot van mij doet het ook. Die moet automaten bijvullen met z'n Vivaro.
pi_113470937
Als ik de advertentie goed lees moet je ze idd ook vullen.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens een oude Twingo met 4 man erin op de 180 gekregen, mietjes hier allemaal :7
Idioot :9
pi_113471884
Lekker dan, morgen veel OV, maar ja.

Overigens lees ik net bij de update voor die langs de snelweg in Meerkerk:

quote:
3 transportformulieren printen en volledig invullen bij het ophalen van de auto!!!
en

quote:
LET OP: Met de bus naar Meerkerk: de bus stopt niet als er niet op het knopje wordt gedrukt voor de afslag op de snelweg!!! Graag aan de buschauffeur vragen of hij daar wilt stoppen!
Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!
3 transportformulieren geldt toch alleen voor het ophalen bij de klant? Niet voor het ophalen bij A.? En bij ophalen daar alleen contract meenemen wat je mee krijgt en geen transportformulier invullen?

Die bus vanaf P&R rijdt dus niet meer?

Wat je allemaal wel niet vergeet in die 4 maanden. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_113472106
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn pa zou misschien bij een Belgisch bedrijf gaan werken met lease-auto, dus ik heb een beetje gegoogeld. En met een lease-auto schijnt het wél te kunnen.

Net vanaf de feestlocatie (waar weer een chagrijnig iemand zat
;( ) met een AR'er naar Utrecht gereisd, altijd beter dan alleen. Qua auto's ook niet te klagen gehad met een Audi TT en Volvo S60, maar laatste was een Nissan Qashqai en dat was echt vreselijk :') nooit fijne auto's gevonden, maar vergeleken bij die Audi en Volvo was het echt pure bagger....
En dan was die Volvo slechts een 1.6D en die Qashqai een 2.0.
Met de 181? Dan zat je waarschijnlijk bij mij in de bus.
pi_113472427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

en

[..]

3 transportformulieren geldt toch alleen voor het ophalen bij de klant? Niet voor het ophalen bij A.? En bij ophalen daar alleen contract meenemen wat je mee krijgt en geen transportformulier invullen?

Gewoon 1 transportformulier meenemen, moet goed komen. Ze kunnen daar gewoon kopiëren. 2 als je op een privé-adres aflevert. Zo doe ik het altijd iig. De bus van P+R naar Utrecht rijdt gewoon, hoe het vanuit Utrecht is zou ik niet durven zeggen, maar ik neem aan dat ze gewoon wel stoppen als je het vraagt.
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Met de 181? Dan zat je waarschijnlijk bij mij in de bus.
181 ja, van iets na half 4. Denk alleen niet dat jij het was, ik en die AR'er waren de enige die de bus instapten en het was een gepensioneerde :P Of stap jij altijd bij Blommendaal in?
pi_113472536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gewoon 1 transportformulier meenemen, moet goed komen. Ze kunnen daar gewoon kopiëren. 2 als je op een privé-adres aflevert. Zo doe ik het altijd iig. De bus van P+R naar Utrecht rijdt gewoon, hoe het vanuit Utrecht is zou ik niet durven zeggen, maar ik neem aan dat ze gewoon wel stoppen als je het vraagt.

[..]

181 ja, van iets na half 4. Denk alleen niet dat jij het was, ik en die AR'er waren de enige die de bus instapten en het was een gepensioneerde :P Of stap jij altijd bij Blommendaal in?
Nah, zo oud ben ik nog niet.

Toevallig vandaag als AR'er met een EW'er vanaf het postkantoor met de 181 naar Utrecht gegaan.
pi_113472811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

en

[..]

Bij de snelweglocatie moet je inderdaad 3 formulieren meenemen, ze kopiëren daar niet meer :'). Apparaat staat op 3 meter lopen maar het is schijnbaar iets teveel moeite, had laatst ook een formulier te weinig en dat was me een probleem :').

Bushalte vanaf P+R rijdt gewoon, 2 weken terug nog genomen.
pi_113472851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef enpe het volgende:

[..]

Bij de snelweglocatie moet je inderdaad 3 formulieren meenemen, ze kopiëren daar niet meer :'). Apparaat staat op 3 meter lopen maar het is schijnbaar iets teveel moeite, had laatst ook een formulier te weinig en dat was me een probleem :').

Bushalte vanaf P+R rijdt gewoon, 2 weken terug nog genomen.
Meen je dat? Heb nog nooit een extra formulier voor hun meegenomen. Sinds wanneer is dat dan? :')
pi_113473051
Was er vorige week of die week daarvoor, weet het niet meer precies. Had een extra formulier voor hun nodig omdat ze niet meer aan kopiëren doen :'). Had ik niet bij me dus maakte ze voor deze keer een "uitzondering".
pi_113473407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef enpe het volgende:
Was er vorige week of die week daarvoor, weet het niet meer precies. Had een extra formulier voor hun nodig omdat ze niet meer aan kopiëren doen :'). Had ik niet bij me dus maakte ze voor deze keer een "uitzondering".
Paupers dan joh!

Extra kut trouwens want mijn printer is er zojuist mee gekapt! Tyfusdingen ook altijd.
pi_113473521
Wat kansloos :')
En gewoon EW bellen, die faxen wel.
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:46:40 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113475564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:12 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dacht ik niet, studiegenoot van mij doet het ook. Die moet automaten bijvullen met z'n Vivaro.
Ah joh dan doen we dat.
#26 || Luciano da Silva
pi_113478322
pff weer 500 km gereden vandaag.. had best wel inslaapval-issues..
pi_113479012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Die 1.6D rijdt inderdaad nog best prettig. 1350kg, 11.5 sec naar de 100 in een v50. Is prima mee te komen met het verkeer iig. Ze leggen dat blok tegenwoordig zelfs in de Ford S-max en Galaxy :')
Ik vond mijn s40 met dat blok een van de fijnere auto's die ik gereden heb. Kwam inderdaad prima mee en schakelde lekker.
pi_113479163
Voor de AR'ers, ik zag in het vorige topic een loonstrook langs komen, maar ik (en een vriend die ook bij AR werkt) heb die nog nooit gezien.
Ik werk er nu pas een maand dus dat zou nog kunnen kloppen, maar die vriend werkt er al langer en ook hij krijgt alleen elke week een 'urenoverzicht' en geen loonstrook.

Aangezien ik ook ergens anders werk en daar meer verdien heb ik de loonheffingskorting bij AR uitstaan, maar wil dus wel graag zien wat ik precies aan loonheffing betaal. Maar dit kan ik dus niet zien omdat ik geen loonstrook krijg, hoe zit dit?
pi_113479252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:50 schreef DarkNoize het volgende:
Voor de AR'ers, ik zag in het vorige topic een loonstrook langs komen, maar ik (en een vriend die ook bij AR werkt) heb die nog nooit gezien.
Ik werk er nu pas een maand dus dat zou nog kunnen kloppen, maar die vriend werkt er al langer en ook hij krijgt alleen elke week een 'urenoverzicht' en geen loonstrook.

Aangezien ik ook ergens anders werk en daar meer verdien heb ik de loonheffingskorting bij AR uitstaan, maar wil dus wel graag zien wat ik precies aan loonheffing betaal. Maar dit kan ik dus niet zien omdat ik geen loonstrook krijg, hoe zit dit?
Je krijgt wel een loonstrook hoor. Staat 'ie niet in een spam-map of iets? Je krijgt hem overigens van een @oudstanding-adres, niet van een @autoreset-adres.
pi_113480983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:50 schreef DarkNoize het volgende:

Ik kreeg ook nooit een loonstrook totdat ik er zelf om vroeg.. Even mailen naar de administratie dus!
pi_113486450
Morgen 1.5 uur rijden en 1 uurtje ov tussendoor, zo schiet het ook niet op met de uren. Maar even bij huis langs om koffie te drinken om zo toch nog even wat tijd te rekken.
pi_113487667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Rubenr3 het volgende:
Morgen 1.5 uur rijden en 1 uurtje ov tussendoor, zo schiet het ook niet op met de uren. Maar even bij huis langs om koffie te drinken om zo toch nog even wat tijd te rekken.
Haha gelijk heb je! Het is niet voor niets vakantie;) ;)
pi_113488065
na een tijdje alleen lezen dan toch maar eens registreren,

ben sinds een maandje prive chauffeur voor ew.

vandaag 2.5 uur doorgebracht in een BMW 520, wat een straf 8-)
pi_113488497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef maxmin het volgende:

[..]

Haha gelijk heb je! Het is niet voor niets vakantie;) ;)
Haha ja! Kom toch langs huis, zelfs nu ik het wat oprek lever ik 1 uur de tweede auto in in Almere, ga morgen dus heel rustig aan doen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 23:03:02 #62
378788 MiljonairsDream
Ook dik geld online verdienen?
pi_113488696
quote:
Het probleem is dat mensen die (hard) werken geleeft worden. Die leven namelijk om te gaan werken. Want zonder werk kan zo iemand in principe niet leven met alle vaste lasten.

Beter ga je voor het grote geld want dan heb je mensen voor je te werken en leef je wel hetgeen waar je recht op hebt.

Het klink misschien raar in eerste instantie, maar het is wel degelijk zo! 8-)
## Wil je ook veel geld online verdienen met gewoon je computer en internet ??? ##
+++ Ga dan nu even naar *** http://www.snelmiljonairworden.nl ***
pi_113495716
Gehehe. Zat net wat rond te kijken naar vacatures als koerier. Kom ik op de site van AR terecht:

quote:
Woonachtig in grote steden of directe omgeving (behalve Groningen)
Is EW oppermachtig in regio Groningen? 8-)
  donderdag 28 juni 2012 @ 01:09:06 #64
182073 invine
blablabla etc.
pi_113495894
Gisteren een man terug gereden en die was zo dronken dat die achterin (letterlijk) lag te snurken. Wel aardige man met een zeer nette v70 :)

Waren nog 3 andere chauffeurs, waarvan 1 EW-er en de rest van andere (voor mij) onbekende bedrijven.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_113498420
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:59 schreef S-RS het volgende:
Gehehe. Zat net wat rond te kijken naar vacatures als koerier. Kom ik op de site van AR terecht:

[..]

Is EW oppermachtig in regio Groningen? 8-)
AR heeft wel een grote klant in Groningen, misschien hebben ze daar gewoon teveel chauffeurs. Wel grappig :P
pi_113498576
4 ritten vandaag, laatste dag werken voordat ik op vakantie ga. Gaat lekker de laatste 3 dagen qua uren.. Als ik dan terug kom heb ik weinig te klagen als het om geld gaat, gelukkig.
pi_113500235
Net de kortste rit tot nu toe gehad, 30 minuten rijden.. Op naar Heerenveen voor de C1
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:05:40 #68
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113501693
Als het echt zo druk is met die maandwissel mogen ze wel vast bellen voor morgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_113501721
Maandag vanaf 9.15 beschikbaar, ben benieuwd of de maandwissel druk genoeg is om werk te krijgen.
pi_113501827
ah kut, ik blijf steken op 700 euro deze maand :p terwijl ik 40u/week stage had..

heb ff geld nodig om een motortje te kopen

Deze maand toch n Q7, daimler super V8 en wat standaardleasebakken gehad. beter dan normaal
pi_113501968
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:08 schreef mothergoose het volgende:
ah kut, ik blijf steken op 700 euro deze maand :p
Haal er een 0 vanaf en daar blijf ik op steken :') :') :') :') :') :')

Op het begin van de maand kon ik zelf bijna niet werken. Maar uiteindelijk toch nog 6 dagen beschikbaar gestaan. 2 korte dagen gehad.... Misschien morgen nog wat uurtjes. Ben er wel klaar mee eigenlijk, maar ook geen zin om vakken te vullen of bij een verrot callcenter te werken.
pi_113502170
Hopen dat die maandwissel inderdaad zo druk is als ze zelf zeggen! Maandag wel de hele dag beschikbaar, maar morgen pas vanaf 11u ivm hertentamen.
Het begon deze maand met mooi wat uurtjes, maar zit nog steeds rond de 20..
pi_113502405
Ik zit na vandaag op ongeveer 40 uur, hopen dat er morgen ook werk is.
pi_113502999
In Breda hebben ze vannacht heel wat auto's opengebroken/leegehaald, crisis daarnet.
pi_113503393
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:40 schreef Shefkee het volgende:
In Breda hebben ze vannacht heel wat auto's opengebroken/leegehaald, crisis daarnet.
Bij die grote bedoel je?
pi_113503946
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat kansloos :')
En gewoon EW bellen, die faxen wel.
Heb weleens formulieren naar een NS loket laten faxen :')
pi_113504210
quote:
0s.gif [b]Op
Heb weleens formulieren naar een NS loket laten faxen :')
Haha, held _O_
pi_113504735
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef reintje_ het volgende:
na een tijdje alleen lezen dan toch maar eens registreren,

ben sinds een maandje prive chauffeur voor ew.

vandaag 2.5 uur doorgebracht in een BMW 520, wat een straf 8-)
Vanuit Den Haag? ;)
Nee.
pi_113507724
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:50 schreef Viezze het volgende:

[..]

Bij die grote bedoel je?
Ja, die grote idd. Ben er vandaag overigens twee keer heen geweest, maar wat een klote OV-verbinding telkens weer daar. Heb echt zelden aansluiting.
pi_113507915
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Ja, die grote idd. Ben er vandaag overigens twee keer heen geweest, maar wat een klote OV-verbinding telkens weer daar. Heb echt zelden aansluiting.
Ik weet wel hoe laat de bus komt daar, dus ik zorg gewoon dat ik een minuut of 25 voordat de bus komt er ben. Dan kan ik rustig aan doen en stap ik zo de bus in zonder lang te wachten.
pi_113507925
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Daar rijdt maar 1 bus heen toch?
Nee.
pi_113508767
2, maar allebei rond hetzelfde tijdstip.

En die in Dorst heb ik liever niet, want dan zit je een uur in de bus..
pi_113508976
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef Shefkee het volgende:
2, maar allebei rond hetzelfde tijdstip.

En die in Dorst heb ik liever niet, want dan zit je een uur in de bus..
Jij gaat naar die halte Bergschot? Die heb ik 1 keer opgezocht, maar is best ver lopen vind ik. Die in Dorst is maar 20 minuutjes max naar station Breda.
pi_113509386
Richting Breda wel inderdaad, maar ik moet altijd richting Eindhoven, dus dan is het een stuk sneller om die richting Tilburg te nemen.

Overigens zeg ik het verkeerd, want ik loop meestal richting de halte Minervum. Dat is dezelfde als die in Dorst richting Breda. Die heb ik dus liever dan die richting Tilburg.
pi_113509572
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:56 schreef Shefkee het volgende:
Richting Breda wel inderdaad, maar ik moet altijd richting Eindhoven, dus dan is het een stuk sneller om die richting Tilburg te nemen.

Overigens zeg ik het verkeerd, want ik loop meestal richting de halte Minervum. Dat is dezelfde als die in Dorst richting Breda. Die heb ik dus liever dan die richting Tilburg.
Ik denk dat ik je niet helemaal volg... Je kan toch 131 naar Breda nemen en daar de IC naar Eindhoven? Je moet dan maar 20 minuutjes in de bus en 10 minuten wachten op het station.

Gisteren moest ik vanaf de grote in Breda naar ergens in Tilburg noord, toen ben ik ook naar station Breda gegaan en met de IC naar Tilburg (sloot ook goed aan op m'n bus daar, had ook met de bus naar Tilburg kunnen gaan maar dan had ik een stuk langer moeten wachten)
pi_113510876
3 ritjes gekregen voor morgen. 2 keer een Ocativa en een keer Fiat bravo. Bravo heb ik nog nooit gereden, lijkt me wel een prima wagen eigenlijk.
.
pi_113510895
Ja, klopt helemaal wat je zegt, maar ik had om 10 over 1 de bus naar Tilburg kunnen pakken, dan was ik om half 3 in Eindhoven. Die mistte ik, dan wordt het de bus naar Breda, maar die was er pas een half uur/40 min later. Daardoor ben ik pas om 3 uur in Eindhoven.
pi_113510956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef Pizzabodem het volgende:
3 ritjes gekregen voor morgen. 2 keer een Ocativa en een keer Fiat bravo. Bravo heb ik nog nooit gereden, lijkt me wel een prima wagen eigenlijk.
Vond de Bravo wat een raar rijdende auto, onderstel is redelijk hard maar de besturing is absoluut niet direct. Past allemaal niet echt bij elkaar..
pi_113513133
Ik had laatst bij die grote in Breda het buurtbusje wat maar 1 keer per twee uur rijdt 8-) Iets verder lopen dan de normale halte
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:25:15 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113516316
Nounou drukke maandwissel hoor. Hier nog niks voor morgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_113516388
Zeer druk. Ik wordt de heule morgen al plat gebeld. Maar niet door EW :')
pi_113516471
Nieuwe auto's kwamen de afgelopen dagen met trailers tegelijk binnen bij ons, zal wel gekkenhuis worden morgen.
pi_113516572
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:15 schreef Viezze het volgende:
Ik had laatst bij die grote in Breda het buurtbusje wat maar 1 keer per twee uur rijdt 8-) Iets verder lopen dan de normale halte
Is dat ook Bergschot?
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:40:33 #94
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113517025
quote:
13s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef S-RS het volgende:
Zeer druk. Ik wordt de heule morgen al plat gebeld. Maar niet door EW :')
Ah joh daar word je toch gek van. Al die hyperactieve mailtjes en dan gebeurd er niks :')
#26 || Luciano da Silva
pi_113517066
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:40 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ah joh daar word je toch gek van. Al die hyperactieve mailtjes en dan gebeurd er niks :')
Waarom denk jij dat ik zoveel op studentwerk.nl oid enzo zit :9
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:00:18 #96
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113517909
Nou heb nog twee ritten morgen. Een Corsa en een Berlingo.
#26 || Luciano da Silva
pi_113518039
Ik heb mijn broertje terug laten bellen naar EW :D Heeft ie gewoon 2 ritten voor mij geregeld :p Een Lexus IS250 sport en een Megane Estate. Prima!
pi_113518562
Haha, heeft die gewoon gedaan alsof die jou was?
pi_113519731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb mijn broertje terug laten bellen naar EW :D Heeft ie gewoon 2 ritten voor mij geregeld :p Een Lexus IS250 sport en een Megane Estate. Prima!
Zo dat heb je goed geregeld! Waarschijnlijk heeft hij meer chocorepen beloofd dan joppie saus, prima ritjes!
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:51:08 #100
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113520058
Of wij zijn gewoon andere regio...haha
#26 || Luciano da Silva
pi_113524705
Hier ook niks voor morgen.
Achja, ben ik in ieder geval wel op tijd thuis om geld uit te geven op TT nacht Assen :)
pi_113525058
Dacht ook niets te krijgen maar werd om 19:00 nog gebeld voor 2 ritjes. Focus & A4.
pi_113525834
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:55 schreef enpe het volgende:
Dacht ook niets te krijgen maar werd om 19:00 nog gebeld voor 2 ritjes. Focus & A4.
Hier om kwart over 6 nog gebeld. Ook nog twee ritjes :)
pi_113526575
Binnenkort vakantie van mijn werk, denk dat ik mijn beschikbaarheid weer eventjes openzet :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:15:25 #105
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_113533910
Werd om 19:45 nog gebeld voor morgen (had opgegeven dat ik kon), maar kon toen telefoon niet opnemen omdat ik er niet vanuit ging dat ze nog zouden bellen.

Geen voicemail ingesproken, kan ik er vanuit gaan dat ze iemand anders geregeld hebben? En ik dus morgen andere dingen in kan plannen? Of gebeurt het dan nog wel eens dat ze 's ochtends vroeg bellen?
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_113534121
Ik ben al meerdere keren wakker gebeld, dus ja, het kan.
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:23:29 #107
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_113534342
En ben ik dan verplicht het aan te nemen?
pi_113534481
Nee, spoedjes kun je weigeren
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:27:42 #109
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_113534578
oke, dan beslis ik morgen zodra ze bellen wel. als t een half dagje werk is in een leuke auto doe ik t wel, maar als ik een hele dag aan de bak kan (van 7 tot 7, net als laatst) pas ik ;)
pi_113534654
Ze zijn pas om half 9 op kantoor, dus voor die tijd bellen ze sowieso niet
pi_113535026
T leuke bij een spoedje is dat je pas na een half uur ofzo je ritgegevens (en dus de auto) te weten krijgt.
pi_113538515
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:17 schreef S-RS het volgende:
Haha, heeft die gewoon gedaan alsof die jou was?
Ja, ik zat achter het stuur en liet ik hem terugbellen. Moet ik vaker laten doen :P
pi_113542739
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zijn pas om half 9 op kantoor, dus voor die tijd bellen ze sowieso niet
Ik ben een keer om 07.00 uur gebeld, of ik een auto om 08.00 uur op kon halen.. gebeld door het noodnr
pi_113542844
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 01:42 schreef d_sc1 het volgende:

[..]

Ik ben een keer om 07.00 uur gebeld, of ik een auto om 08.00 uur op kon halen.. gebeld door het noodnr
Ok, dat is wel apart :D
Ik werd een keer om half 9 gebeld om een chauffeur te vervangen die ziek geworden was. Was voor een auto die om 12 uur in Groningen moest zijn, vanuit Rotterdam :D Zou je ook zeggen dat het handiger is om vroeger te bellen, want ik was pas om half 11 in Rotterdam (de bekende in Charlois, vrij vervelend OV daarheen).
pi_113546200
Zo, vandaag mijn laatste stagedag. Tijd om EW weer eens te bellen/mailen om mijn hikersfunctie terug te krijgen. :)
pi_113546358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 01:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ok, dat is wel apart :D
Ik werd een keer om half 9 gebeld om een chauffeur te vervangen die ziek geworden was. Was voor een auto die om 12 uur in Groningen moest zijn, vanuit Rotterdam :D Zou je ook zeggen dat het handiger is om vroeger te bellen, want ik was pas om half 11 in Rotterdam (de bekende in Charlois, vrij vervelend OV daarheen).
Ik moest ook een zieke chauffeur vervangen, vond ik helemaal niet erg uiteindelijk want ik kreeg die hummer en een passat cc! Toen ik de ritgegevens ging bekijken had ik ineens totaal geen last meer van moeheid:p

Uiteindelijk met eigen vervoer naar ophaaladres gegaan zodat ik nog redelijk op tijd was. Later met het ov weer terug om eigen auto op te halen.
pi_113546401
Zo, en nu hopen op een leuk zaterdagritje. De afgelopen twee keer een auto naar haarlem gebracht voor een testrit van klanten, en een paar uur later weer terug. Prima!
pi_113547706
Bel je voor de spoedrit die op de site staat is 'ie al vergeven..
pi_113547862
Zat nog te denken, zal ik bellen. Maar heb vannacht hooguit 2 uurtjes geslapen, had er dus niet echt behoefte aan..
pi_113548015
Ik had wel zin in nog een ritje, gister maar 1.5 uur kunnen rijden dus dat schoot ook niet echt op.
pi_113548120
En weer een (locatiewerk)spoedje. Plannen al die bedrijven dat nou zo slecht in dat het op de dag zelf nog geregeld moet worden?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:31:58 #122
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113552501
Of er hebben zich vanochtend drie ziek gemeld,weet jij veel.
#26 || Luciano da Silva
pi_113555320
Hebben ze nog een keer op de site gezet hoe druk de maandwissel wel niet gaat worden. Dan zou het bijna moeten lukken om maandagmiddag na het tentamen nog een rit te krijgen.
pi_113555798
Ik moet de auto tussen 15-16 op een prive adres afleveren. Uurtje pauze! :p
pi_113557507
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:40 schreef Rubenr3 het volgende:
Hebben ze nog een keer op de site gezet hoe druk de maandwissel wel niet gaat worden. Dan zou het bijna moeten lukken om maandagmiddag na het tentamen nog een rit te krijgen.
Ik kan maandag na 9.15 werken, dus ik hoop dat je gelijk gaat krijgen :p
pi_113562924
Ik mag over 2 weken op gesprek komen bij EW voor de functie hiker. Heb in februari het online formulier ingevuld en was toen nog 21, ben nu 22 en toch uitgenodigd in Breda.
pi_113563685
Mag maandag weer even werken, vrij kort dagje maargoed..
Eerst van Lwd naar Nunspeet, volgens omschrijving in een Caddy, volgens kenteken een Kangoo, gok dus op het laatste..
Daarna van Elburg naar Barneveld in een Transit.
Ben dus optijd weer in Leeuwarden
pi_113564136
Nog niks hier... Hoop toch echt dat het druk genoeg is om mij nog een rit te geven na mijn afspraak bij de kapper :7
pi_113564528
Hier wel 3 ritjes, kreeg om 2 uur al een wanhopig "help" smsje voor maandag omdat ze zoveel transporten hebben.
pi_113564535
Mag maandag locatiewerk doen bij een postbedrijf.
pi_113565081
Ze belde hier een half uurtje geleden ook. 3 ritten. Groningen - Apeldoorn, Deventer - Aalsmeer en Aalsmeer - Deventer.
pi_113565201
Hier niks voor maandag, jammer..
pi_113565414
Heb zondag locatiewerk gekregen. Helaas nog geen OV dus dan maar met de auto.
pi_113565749
Eindelijk iets voor maandag! Alleen kenteken nnb.

Hoevaak hebben jullie nou mooie aansluitende ritten? Meestal begin ik wel in de buurt en ga ik richting het zuiden. Dan moet ik vervolgens vaak een uur OV'en naar het volgende adres en eindig ik in Almere of Barneveld.. en weer twee uur terug OV'en. Ik eindig nooit bij mijn woonplaats in de buurt... da's wel balen altijd :P
pi_113565793
Ik eindig ook bijna altijd in de Almere/Barneveld/Harderwijk. Pokke end ov'en maar alles voor de uren!
pi_113566794
Maandag automaat dag. Alle 3 de ritten zijn een automaat :7
400km alleen maar je poot op het gas houden, dikke prima :9
pi_113566813
Jaloers...nog nooit drie ritten gehad op een dag :P En ik werk er al een jaar bijna :'(
pi_113566849
Daarnet gebeld. Vlaardingen-Breda en Capelle aan de IJssel - Breda. 107 en 207 :')
pi_113566939
Mijn dag met 3 ritjes vandaag werd een dag met maar 2 ritjes. Auto was spoorloos/men wist van niks. Uiteindelijk was het leasecontract verlengd.

Voor maandag nog niets helaas.
.
pi_113566946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef roflkartoffel het volgende:
Jaloers...nog nooit drie ritten gehad op een dag :P En ik werk er al een jaar bijna :'(
Ach, al die formulieren invullen wordt je ook niet vrolijk van :9
Heb meestal 2 lange ritten op een dag dat je ong 10 uur draait. Dat vindt ik de beste balans ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:29 schreef Irritatie100 het volgende: 107 en 207 :')
Die 207 is dikke prima hoor! Had vandaag ook een 207 mee, lekker onderstel.
SPOILER
pi_113567394
Heb ook al een keer een 207 gehad, op zich niet vervelend idd maar die 1.4 houdt niet echt over. En ik hoop dat er een ac in die 107 zit :')
pi_113567526
Haha, zo'n 1.4 is idd niet wat. Ik had wel een luxe met 16 inch velgen, panoramadak, JBL ofzo en een lekker dieseltjes. Anders wordt het lekker zweten in de 107 :+
pi_113567622
Zojuist nog gebeld voor een rit voor morgen. Oosterwierum - Den Bosch. Aangezien ik ondertussen naar m'n ouders was gegaan is het niet echt handig om morgenochtend helemaal die kant op te gaan.
Dus heb ze gezegd dat ze weer mochten bellen als niemand anders kon :).
Kan ik me waarschijnlijk gewoon laten vollopen op TT nacht Assen geloof ik :)
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:59:59 #144
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113567922
Hier geen ritten maandag, maar dat komt omdat ik niet kon; moet namelijk herkansing leren :')
#26 || Luciano da Silva
pi_113567939
Ik ook voor dinsdag, maar daar gebruik ik de trein voor.. leert heerlijk :)
pi_113568576
Om 19u nog mijn beschikbaarheid voor maandag aangepast (ik ben de laatste tijd toch zeer improductief als het gaat om mijn scriptie, dus ik kan beter even een dagje werken). Om 19:10 al gebeld voor een enkeltje naar Vianen met een Lexus IS 250. Rijdt dat een beetje leuk?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 19:20:31 ]
pi_113568805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Om 19u nog mijn beschikbaarheid voor maandag aangepast (ik ben de laatste tijd toch zeer improductief als het gaat om mijn scriptie, dus ik kan beter even een dagje werken). Om 19:10 al gebeld voor een enkeltje naar Vianen met een Lexus IS 250. Rijdt dat een beetje leuk?
Had vandaag een IS250 mee. Rijdt wel leuk met die V6 maar die stoelen vond ik maar niks, kreeg gewoon last van m'n rug :{ En als automaat is het wel saai hoor... doe mij maar een handbak.
pi_113568824
Ik moest vandaag een 107 naar Hamont in België brengen, ben toen met een taxi weer naar de bushalte in Nederland gegaan.
De planner die er voor belde zei dat ik deze kosten 'gewoon' kon declareren, maar nu begin ik toch te twijfelen, is hier een bonnetje voor nodig? Die heb ik namelijk geen.
Is bij AR.
pi_113568932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:25 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Had vandaag een IS250 mee. Rijdt wel leuk met die V6 maar die stoelen vond ik maar niks, kreeg gewoon last van m'n rug :{ En als automaat is het wel saai hoor... doe mij maar een handbak.
Ik heb precies de zelfde uitvoering. V6 met automaat. Ach ja, het is in ieder geval beter dan een C1.
pi_113570805
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Mag maandag locatiewerk doen bij een postbedrijf.
Hahaha, dat bedrijf dat met een S begint zeker? Dan moet je kratten post bij de bezorgers thuis brengen. Heb het 1x gedaan en nooit weer :P
Heel leuk als zo'n kerel in een flat zonder lift woont en jij 20 zware kratten naar boven mag sjouwen.. Bovendien flikkeren die kratten om in je laadruimte als je optrekt of een scherpe bocht maakt, dus die hele laadruimte lag vol post :')
pi_113570911
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hahaha, dat bedrijf dat met een S begint zeker? Dan moet je kratten post bij de bezorgers thuis brengen. Heb het 1x gedaan en nooit weer :P
Heel leuk als zo'n kerel in een flat zonder lift woont en jij 20 zware kratten naar boven mag sjouwen.. Bovendien flikkeren die kratten om in je laadruimte als je optrekt of een scherpe bocht maakt, dus die hele laadruimte lag vol post :')
Ja, dat zeiden ze er niet bij

Dacht dat je gewoon een beetje pakketjes rond moest brengen of iets.

[ Bericht 3% gewijzigd door CaptainCookie op 29-06-2012 20:44:08 ]
pi_113571771
10 min geleden gebeld voor maandag. Meerkerk delfzijl.
.
pi_113571931
Ze gaan steeds later bellen!
Ik heb voor maandag nog geen rit, hopelijk hebben ze nog wat spoedjes op maandag zelf.
pi_113573478
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, dat zeiden ze er niet bij

Dacht dat je gewoon een beetje pakketjes rond moest brengen of iets.
Ja, dat dacht ik ook toen. Maar opzich is het wel grappig hoor voor een keertje, je bent de hele dag een beetje op pad in de regio.. Je krijgt zelfs een hele sleutelbos mee omdat sommige bezorgers willen dat je het meteen in de schuur of in de kelder zet :')
  vrijdag 29 juni 2012 @ 22:51:12 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113577025
Thanks mum en dad!

Bouwjaar 1999, 31500 km op de teller. Overgenomen van eerste eigenaar.

Morgen even de auto polijsten..

[ Bericht 7% gewijzigd door joppie_saus op 29-06-2012 22:56:17 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_113577465
En, wanneer gaan we joagen?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:02:12 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113577626
Reed vanavond met nog geen 30 over de rotonde, toen piepten de bandjes al :')
#26 || Luciano da Silva
pi_113577922
Hahaha, als het maar rolt
pi_113588143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
Thanks mum en dad!

[ afbeelding ]

8-)
Nee.
pi_113592268
Nou ik merk geen bal van een drukke maandwissel. Ik sta maandag de hele dag beschikbaar maar ben niet gebeld. Ik sta beschikbaar vanaf Doetinchem, waar mn ouders wonen, maar als ze het echt zo druk hebben zou ook hier in de periferie wat te doen moeten zijn:p

@Mallet: jij werkte toch vanaf Doetinchem? Kwam je wel aan de bak?
pi_113593801
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
Thanks mum en dad!

[ afbeelding ]

Bij deze mag je nooit meer klagen als je een 107 moet rijden :P

Maar zolang het maar rijdt idd. Kost zoiets ongeveer?
pi_113595343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:03 schreef maxmin het volgende:
Nou ik merk geen bal van een drukke maandwissel. Ik sta maandag de hele dag beschikbaar maar ben niet gebeld. Ik sta beschikbaar vanaf Doetinchem, waar mn ouders wonen, maar als ze het echt zo druk hebben zou ook hier in de periferie wat te doen moeten zijn:p

@Mallet: jij werkte toch vanaf Doetinchem? Kwam je wel aan de bak?
Ja ik werkte vanuit Doetinchem. Meestal niets te klagen hoor. In het begin wel redelijk vaak nog thuis gezeten maar op een gegeven moment had ik al zoveel contact gehad met de planning dat ik wel vaak aan het werk werd gezet.. Nooit spoedjes geweigerd en ik had best wel vaak gezeik onderweg.. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze altijd wel hun best deden om me ritten te geven. Ook al was het totaal niet in mijn regio (start- en eindadres).. Dus daar merkte ik dat altijd wel aan. Ik was dan ook veel beschikbaar.
pi_113595851
Dikke woofah derin en bitches oppikken maar Joppie!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:10:05 #164
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113598197
Subwoofer ligt klaar achterin, moet alleen nog zelf hoedenplank maken uit MDF. Wat het kost met verzekering en alles weet ik niet, hoef alleen de benzine te betalen.

Vanochtend poetsmachine gekocht en vandaag druk bezig geweest.

Nu nog achter setje witte knipperlichtglaasjes aan en platen halen met opgelegde letters. Ook nog de audio aanpakken... En de grill ga ik nog even matzwart spuiten, want deze mist verf..
#26 || Luciano da Silva
pi_113598551
Regel ook even fatsoenlijke wieldoppen, of met dat fortuin dat je hebt gekregen van justitie velgen. Oogt meteen een stuk frisser dan deze oudbollige dingen ;)
pi_113598741
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:10 schreef joppie_saus het volgende:
Subwoofer ligt klaar achterin, moet alleen nog zelf hoedenplank maken uit MDF. Wat het kost met verzekering en alles weet ik niet, hoef alleen de benzine te betalen.

Vanochtend poetsmachine gekocht en vandaag druk bezig geweest.

[ afbeelding ]

Nu nog achter setje witte knipperlichtglaasjes aan en platen halen met opgelegde letters. Ook nog de audio aanpakken... En de grill ga ik nog even matzwart spuiten, want deze mist verf..
Ik denk dat jij de eerste persoon ter wereld bent die aandacht besteed aan een Alto.
Nee.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:28:51 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113598866
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:19 schreef S-RS het volgende:
Regel ook even fatsoenlijke wieldoppen, of met dat fortuin dat je hebt gekregen van justitie velgen. Oogt meteen een stuk frisser dan deze oudbollige dingen ;)
Ik haal wel setje spinner doppen :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:24 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de eerste persoon ter wereld bent die aandacht besteed aan een Alto.
Ach ja, iets wat ik heb en veel gebruik, moet er bij mij gewoon goed uit zien. Bovendien kijk ik er niet raar van op als dit ding met een jaar weer verkocht wordt, dus wellicht levert het dan nog iets op.
#26 || Luciano da Silva
pi_113602931
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja ik werkte vanuit Doetinchem. Meestal niets te klagen hoor. In het begin wel redelijk vaak nog thuis gezeten maar op een gegeven moment had ik al zoveel contact gehad met de planning dat ik wel vaak aan het werk werd gezet.. Nooit spoedjes geweigerd en ik had best wel vaak gezeik onderweg.. Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze altijd wel hun best deden om me ritten te geven. Ook al was het totaal niet in mijn regio (start- en eindadres).. Dus daar merkte ik dat altijd wel aan. Ik was dan ook veel beschikbaar.
Oké dat gaat voor mij niet echt werken dan, voor die enkele keer dat ik in Dtc beschikbaar ben. Zeker omdat ze het dan bij 'opmerkingen' moeten zien staan. Ze waarderen het ook niet meer als je ze opbelt ;( Achjah lekker vakantie vieren dan!
pi_113603045
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:42 schreef maxmin het volgende:

[..]

Oké dat gaat voor mij niet echt werken dan, voor die enkele keer dat ik in Dtc beschikbaar ben. Zeker omdat ze het dan bij 'opmerkingen' moeten zien staan. Ze waarderen het ook niet meer als je ze opbelt ;( Achjah lekker vakantie vieren dan!
Als je normaal echt vanuit een andere regio werkt ben je vrij kansloos inderdaad. Als het ze al opvalt moeten ze daarna ook nog eens bewust gaan zoeken naar ritten voor jou.

Ik belde zelf wel regelmatig, maar ik hoorde inderdaad al van Joppie dat dat tegenwoordig niet meer gewenst wordt. Snap ik ergens ook wel, de telefoon staat sowieso daar al vanaf 08:30 tot laat te loeien.. Lijkt me bloedirritant wanneer je aan het plannen bent je steeds van die telefoontjes tussendoor krijgt.
pi_113611009
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:45 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als je normaal echt vanuit een andere regio werkt ben je vrij kansloos inderdaad. Als het ze al opvalt moeten ze daarna ook nog eens bewust gaan zoeken naar ritten voor jou.

Ik belde zelf wel regelmatig, maar ik hoorde inderdaad al van Joppie dat dat tegenwoordig niet meer gewenst wordt. Snap ik ergens ook wel, de telefoon staat sowieso daar al vanaf 08:30 tot laat te loeien.. Lijkt me bloedirritant wanneer je aan het plannen bent je steeds van die telefoontjes tussendoor krijgt.
Ja ik denk inderdaad dat het met hun systeem niet erg praktisch werkt. En dat bellen snap ik ook wel. Achja hopen op een lange dag voor dinsdag!
pi_113623943
Moet morgen vroeg in Meerkerk zijn. De Brabantliner (400) vanuit Utrecht stop toch gewoon bij Meerkerk PR A27? Heb hier wel eens wat gelezen over een bus die daar niet stopt, maar 9292 geeft gewoon aan dat ik die bus moet hebben, en nu twijfel ik dus :P
Kan dus gewoon. Is alleen een uitstaphalte vanuit Utrecht.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pizzabodem op 01-07-2012 12:40:28 ]
.
pi_113630294
Ik meld me ook weer eens.

Meestal moet ik vanuit mijn regio naar het westen, maar moet nu naar de grote in breda. Als ik t goed begrijp moet je eerst naar het kantoor buiten het terrein voor een krabbeltje?

Voor mijn gevoel spreken de foto en het tekstje elkaar tegen.
gewillig
pi_113630448
Ja, je moet gewoon eerst naar het kantoor aan de rechterkant van de weg. Daar tekenen ze je formulier en maken ze een kopie die je op de bijrijdersstoel moet leggen. Dan rijd je naar het parkeerterrein aan de andere kant van de weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 15:38:51 ]
pi_113630567
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:34 schreef Riddah het volgende:
Ik meld me ook weer eens.

Meestal moet ik vanuit mijn regio naar het westen, maar moet nu naar de grote in breda. Als ik t goed begrijp moet je eerst naar het kantoor buiten het terrein voor een krabbeltje?

Voor mijn gevoel spreken de foto en het tekstje elkaar tegen.
Hoe laat ben je daar? Ik ben er morgen 2 keer
pi_113630581
Moet er ook heen, verwacht er rond 3 uur te zijn.
pi_113630687
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:41 schreef enpe het volgende:
Moet er ook heen, verwacht er rond 3 uur te zijn.
Ik de tweede keer ook zoiets, miss iets eerder nog.
pi_113631036
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik de tweede keer ook zoiets, miss iets eerder nog.
Ik rond half 11, met een VW golfje. Jij?
gewillig
pi_113631171
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:53 schreef Riddah het volgende:

[..]

Ik rond half 11, met een VW golfje. Jij?
Iets later, rond 11 uur in een 107
  zondag 1 juli 2012 @ 15:57:38 #179
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_113631197
Na komende week misschien volledige weken beschikbaar staan, ik ben bang dat het rustig blijft maar ik hoop eigenlijk op een buitenlandse rit of een speciale rit o.i.d.
pi_113631303
Morgen een OV terugreis van minstens 4 uur en 2 minuten, hopelijk hebben ze nog wat terug :P
.
pi_113634240
Morgen een kort dagje, als het OV tenminste meewerkt. Terugreis is iets meer als 2uur. Kan ik mooi leren voor de her's in de trein.
Iemand van jullie trouwens enig idee of de oranje Kangoo's uit Leeuwarden (Hemrik) voorzien zijn van een radio?
  zondag 1 juli 2012 @ 17:11:45 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113634319
Die ik toen had wel, maar die radio werkte niet zo goed.
#26 || Luciano da Silva
pi_113634903
Dan hoop ik maar dat er een beetje muziek uit komt.
Weersvoorspelling voor morgen lijkt wel vrij goed, hoop dat het zo blijft. Voor m'n 2e rit moet ik bijna een half uur lopen.
Heb morgen ook maar 2 uur te rijden, en zo'n 3 uur Ov en lopen.
Heb alleen bij bandenwissels wel eens zulke korte dagen gehad, verder nog nooit.
pi_113658041
owyeah motor gekocht. vanaf nu heeft deze jongeman wel eigen vervoer :)
pi_113664753
Had een afspraak vanmorgen tot half 10 dus had een iets latere rit. Moest wel om 11 uur in Breda zijn, dus kon niet plannen om de bus te halen. Kortom, exact om 1100 in Breda, maar de bus naar Tilburg reed precies voor mn neus weg. Nu aan het lopen naar iets met de naam Kapelerf. Vanmiddag nog een keer Breda, maar deze kan ik wel goed plannen dat ik zo dr bus in kan :P
  maandag 2 juli 2012 @ 11:40:07 #186
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_113665305
Hopelijk kan ik woensdag weer eens rijden :D
pi_113665657
Al sinds 6.30 onderweg. Zo nog een spoedritje van 225 km. Eindelijk weer eens een langere dag.
.
pi_113668229
Zit niet mee met het OV.... In Breda net de bus gemist, mijn trein vanuit Dordrecht naar Blaak had 3 minuten vertraging, wat precies de tijd was die ik had om over te stappen op de metro en nu ik eindelijk in de metro zit sta ik stil omdat het perron bezet gehouden wordt :')
Dag overstap naar de bus, hallo half uur wachten!
pi_113671318
En weer in de trein naar Amersfoort. Vanochtend eerst een Kangoo naar Nunspeet gebracht, voelde me een echte postbode met al die zwaaiende mensen :).
Daarna een gare Transit van Elburg naar Barneveld, voordat dat ding op de 120 zat mocht je echt 2 blaadjes van de kalender scheuren. Maar verder reed het zo slecht nog niet, met airco!
Even na vieren weer in Leeuwarden, ook nog iemand anders om 14:38 vanaf Amerafoort naar het noorden?
pi_113673059
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En weer in de trein naar Amersfoort. Vanochtend eerst een Kangoo naar Nunspeet gebracht, voelde me een echte postbode met al die zwaaiende mensen :).
Daarna een gare Transit van Elburg naar Barneveld, voordat dat ding op de 120 zat mocht je echt 2 blaadjes van de kalender scheuren. Maar verder reed het zo slecht nog niet, met airco!
Even na vieren weer in Leeuwarden, ook nog iemand anders om 14:38 vanaf Amerafoort naar het noorden?
Nope, ik wel 1438 maar dan maar Deventer. Reed nog aardig, zo'n s-max :)
gewillig
pi_113674813
En ik zit weer in de trein naar huis. Vanaf de grote in Breda naar Gilze-Rijen samen met een andere hiker gereisd, prima dus.
pi_113675054
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Begrenzer er wel afgehaald? Anders gaat 'ie maar tot de 110.
pi_113676692
Begrenzer op die kangoo? Niks van vernomen, heb gewoon 130 op de gps kunnen rijden.
pi_113678062
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:27 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Begrenzer op die kangoo? Niks van vernomen, heb gewoon 130 op de gps kunnen rijden.
Nee, de Transit. Zit zo'n ecoknop rechts naast het stuur om hem er vanaf te halen.
pi_113678108
Zo, vandaag mailtje gestuurd dat ik weer wil werken na een halfjaar stage. Na een ruim uurtje al een mail terug of ik mn gegevens wilde doorsturen. Hopelijk volgende week, ondanks de vakantie, al aan het werk :D
pi_113678530
Wederom ben ik nog niet gebeld. Ik mag toch hopen dat ze me nog bellen vandaag voor een lange dag werken morgen. Anders wordt het een armoedige vakantie zo...
pi_113678797
quote:
18s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef maxmin het volgende:
Wederom ben ik nog niet gebeld. Ik mag toch hopen dat ze me nog bellen vandaag voor een lange dag werken morgen. Anders wordt het een armoedige vakantie zo...
Dat gaat het sowieso worden als je EW als vakantiebaantje neemt. Veel werk is er niet in de vakantie leert de ervaring. Je zult vaker thuiszitten dan werken. Althans, in mijn regio.
pi_113679038
Hier valt het wel mee op zich. Niet dat ik fulltime werk, maar het moet natuurlijk wel vakantie blijven :7
pi_113679139
Ach, dit is toch m'n reservebijbaantje, dus het maakt me niet heel veel uit of ik niet zo veel ingepland wordt.
pi_113680988
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
En ik zit weer in de trein naar huis. Vanaf de grote in Breda naar Gilze-Rijen samen met een andere hiker gereisd, prima dus.
Hah, ik denk dat ik die andere hiker ben :P.
pi_113681061
Ik ben ook vanaf Amersfoort tot aan Leeuwarden met een mede hiker gereisd. Toch lekker herkenbaar, die tas!
pi_113681266
Toch nog werk, al zijn het maar twee ritjes. Vianen - rotterdam en gouda-meerkerk(niet snelweglocatie). Een Auris en een Megane. Volgens mij wordt het lekker weer morgen dus dat wordt een lekkere wandeling naar postkantoor ofzo en betaald ijsjes halen:p
pi_113681477
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:11 schreef enpe het volgende:

[..]

Hah, ik denk dat ik die andere hiker ben :P.
Als er nog een derde hiker bij was die niet erbij kwam zitten dan was ik het ja :P
  maandag 2 juli 2012 @ 18:36:17 #204
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_113681879
Pff, nog een week druk met mn studie, daarna even 3 dagen werken hopelijk :)

Vind het echt jammer dat ik niet zo vaak kon werken sinds ik aangenomen was.. Een hele dag vrijnemen zo'n beetje gaat moeilijk als je aan het afstuderen bent :/ En dit blijft wel het ideale bijbaantje vind ik, lekker rijden met een muziekje op :)

Al heb ik wel vrienden die rechten doen en dan maar 2 dagen college hebben in de week, dan is dit werk ideaal.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  maandag 2 juli 2012 @ 18:37:53 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113681947
Ik ben ook aan het afstuderen en kan makkelijk drie dagen per week rijden...
#26 || Luciano da Silva
pi_113682142
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef fusionfake het volgende:
Pff, nog een week druk met mn studie, daarna even 3 dagen werken hopelijk :)

Vind het echt jammer dat ik niet zo vaak kon werken sinds ik aangenomen was.. Een hele dag vrijnemen zo'n beetje gaat moeilijk als je aan het afstuderen bent :/ En dit blijft wel het ideale bijbaantje vind ik, lekker rijden met een muziekje op :)

Al heb ik wel vrienden die rechten doen en dan maar 2 dagen college hebben in de week, dan is dit werk ideaal.
Tja met weinig hele dagen beschikbaar heb je idd weinig kans om aan het werk te kunnen.. Als er geen goede combinaties zijn met jouw tijdsbeperking dan moet er dadelijk nog geld bij vanuit EW.
pi_113682273
Lekker dagje vandaag, drie ritten en niet met de trein (wel bus/tram/metro) maar ach.

Maar wat een gekloot in Rotterdam Charlois... Die bus reed niet meer ofzo? En lijn 68 die ik toen maar wilde pakken reed ook niet ivm vakantiedienstregeling. Maarja, toen was ik al een eind aan het lopen. Uiteindelijk maar in 40 minuten naar metro Slinge gelopen. :/

Daarna wel twee tegenovergestelde auto's: een nieuwe Ibiza met 12km op de teller en daarna nog een Mondeo met ruim 240.000 erop. Overigens deze laatste naar de feestlocatie moeten brengen.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: :') :') :')
  maandag 2 juli 2012 @ 18:48:06 #208
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_113682350
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben ook aan het afstuderen en kan makkelijk drie dagen per week rijden...
Het verschilt zoals ik zei ook per studie he. Als je 4/5 dagen verplichte practica en dergelijke hebt kan je er niet onderuit zonder consequenties. In m'n master ben ik sowieso full time in 't ziekenhuis en moet ik er maar helemaal mee stoppen denk ik.

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef Mallet het volgende:

[..]

Tja met weinig hele dagen beschikbaar heb je idd weinig kans om aan het werk te kunnen.. Als er geen goede combinaties zijn met jouw tijdsbeperking dan moet er dadelijk nog geld bij vanuit EW.
Klopt ook, volgende week heb ik wel hele, heb ik niet goed verwoord denk ik
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_113682512
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als er nog een derde hiker bij was die niet erbij kwam zitten dan was ik het ja :P
Jep :P.
pi_113682588
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Lekker dagje vandaag, drie ritten en niet met de trein (wel bus/tram/metro) maar ach.

Maar wat een gekloot in Rotterdam Charlois... Die bus reed niet meer ofzo? En lijn 68 die ik toen maar wilde pakken reed ook niet ivm vakantiedienstregeling. Maarja, toen was ik al een eind aan het lopen. Uiteindelijk maar in 40 minuten naar metro Slinge gelopen. :/

Daarna wel twee tegenovergestelde auto's: een nieuwe Ibiza met 12km op de teller en daarna nog een Mondeo met ruim 240.000 erop. Overigens deze laatste naar de feestlocatie moeten brengen.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: :') :') :')
Charlois is nu de 64 niet meer rijdt wel irritant geworden ja. Je kan wel vanaf Zuidplein met buurtbus 74 tot aan Zorghotel Charlois komen (of andersom :P ), maar die rijdt normaal gesproken al om de anderhalf uur ofzo, dus die zal nu ook wel niet rijden.
Jij wilde met de 68 naar Slingedael zeker? Dat is nog best te doen op zich. Lopen vanaf Slinge is idd een klote-eind, heb dat 1 keer gedaan. Ben toen via de weg gelopen die de 64 altijd reed.
pi_113682625
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:51 schreef enpe het volgende:

[..]

Jep :P.
Dan moet ik het wel geweest zijn :D
pi_113682857
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Charlois is nu de 64 niet meer rijdt wel irritant geworden ja. Je kan wel vanaf Zuidplein met buurtbus 74 tot aan Zorghotel Charlois komen (of andersom :P ), maar die rijdt normaal gesproken al om de anderhalf uur ofzo, dus die zal nu ook wel niet rijden.
Jij wilde met de 68 naar Slingedael zeker? Dat is nog best te doen op zich. Lopen vanaf Slinge is idd een klote-eind, heb dat 1 keer gedaan. Ben toen via de weg gelopen die de 64 altijd reed.
Lopen vanaf Slinge heb ik de eerste keer ook gedaan. Dat vond ik echt een roteind. Volgens mij moet je dan een heel stuk die (Groene Kruisweg??) aflopen en daarna nog een omslachtig stuk om bij de juiste straat te komen.
pi_113683054
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:58 schreef Mallet het volgende:

[..]

Lopen vanaf Slinge heb ik de eerste keer ook gedaan. Dat vond ik echt een roteind. Volgens mij moet je dan een heel stuk die (Groene Kruisweg??) aflopen en daarna nog een omslachtig stuk om bij de juiste straat te komen.
Als je vanaf Slingedael komt dan ga je wel over de Groene Kruisweg idd. Toen ik ben gaan lopen vanaf Slinge heb ik de route van de 64 gevolgd. Geen idee hoe die wegen heten maar dat iig niet Groene Kruisweg :P
pi_113683310
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als je vanaf Slingedael komt dan ga je wel over de Groene Kruisweg idd. Toen ik ben gaan lopen vanaf Slinge heb ik de route van de 64 gevolgd. Geen idee hoe die wegen heten maar dat iig niet Groene Kruisweg :P
O dan bedoel ik Slingedael idd!
pi_113683769
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef Mallet het volgende:

[..]

O dan bedoel ik Slingedael idd!
Slinge is het metrostation :P
Vanaf Slingedael valt het nog wel mee op zich, vanaf Slinge is het wel een pokkeneind. Ik zorg er in principe altijd voor dat ik de 74 kan nemen, maar die rijdt pas na 10.00 en ik begin ook regelmatig in Charlois.
pi_113684128
Zo, aardig lange dag gehad. 06:30 - 18:45.
Was weer een tijd geleden dat ik zo'n dag had.
.
pi_113684670
Best een leuke auto om te rijden, die Lexus IS250. Was een ritje van Musselkanaal naar Vianen. In tegenstelling tot dery1990 vond ik de stoelen uitstekend zitten.

(Voor en na de wasstraat)
pi_113685535
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee ik moest juist naar de metro toe. 9292 gaf lijn 68 aan aan idd, dichtstbijzijnde halte daarvan was alsnog 20 minuten lopen. Maar die kwam dus ook niet ivm de vakantie.
pi_113685656
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nee ik moest juist naar de metro toe. 9292 gaf lijn 68 aan aan idd, dichtstbijzijnde halte daarvan was alsnog 20 minuten lopen. Maar die kwam dus ook niet ivm de vakantie.
Slingedael is dat ja. Dat stukje lopen valt op zich nog mee vind ik. Naar de metro lopen is écht een pokkeneind :P
74 zal ook wel niet gereden hebben dan, of kwam die niet eens in 9292?

@LexusIS: Leuke auto idd! Ik heb een keer een IS220d gereden, vond ook weinig mis met de stoelen.
pi_113685903
Yes, ritje morgen naar de feestlocatie in een C4 Picasso.

[ Bericht 4% gewijzigd door CaptainCookie op 02-07-2012 20:11:00 ]
pi_113687470
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Slingedael is dat ja. Dat stukje lopen valt op zich nog mee vind ik. Naar de metro lopen is écht een pokkeneind :P
74 zal ook wel niet gereden hebben dan, of kwam die niet eens in 9292?

@LexusIS: Leuke auto idd! Ik heb een keer een IS220d gereden, vond ook weinig mis met de stoelen.
Nee niet bij Slingedael, halte Krabbendijkestraat ofzo. Nee de 74 kwam niet eens voor in 9292.
pi_113688485
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nee niet bij Slingedael, halte Krabbendijkestraat ofzo. Nee de 74 kwam niet eens voor in 9292.
O ja, die, daar kwam de 64 vroeger ook langs. Bus 67 is dat toch? 68 rijdt langs Slingedael, dat is net zo ver als Krabbendijkestraat.
74 heb ik ook nog nooit in 9292 gezien, maar die rijdt wel. Stopt ergens op zo'n dijkje vlakbij die Renault-dealer. Maar hij rijdt pas na 10.00
pi_113692173
Lekker dagje vandaag. Alles liep mooi door zonder gezeik en uiteindelijk 10,5 uur gemaakt en iets meer als 400 km gereden. Ze mogen me vaker een hele dag vol plannen met automaten :P
Kwam nog een collega tegen in Apeldoorn en samen naar Deventer gereisd. Die had al een leuk lijstje dikke auto's op z'n naam staan :9~

Kwam nog langs huis, dus meteen even langs gegaan. Moest nog wat dingen hebben die ik gisteren was vergeten. Heb hem maar even gebroederlijk naast de tweeling broer van m'n pa gezet :9:
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door S-RS op 02-07-2012 22:02:18 ]
pi_113695363
Hee jongens, dit topic al een tijdje met bovengemiddelde interesse gevolgd. Nu maar even ingeschreven!

Ik zit bij AR, valt me op dat wij veel minder wissels rijden dan ik zo lees over EW hier.

Morgen Den Haag - Raamsdonksveer met een Astra.
pi_113698432
Vanaf de 17de mooi vijf weken van dinsdag t/m zaterdag op de bakwagen bij de koerier. Prima! :)
pi_113704219
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:44 schreef RobinhoAjax het volgende:
Hee jongens, dit topic al een tijdje met bovengemiddelde interesse gevolgd. Nu maar even ingeschreven!

Ik zit bij AR, valt me op dat wij veel minder wissels rijden dan ik zo lees over EW hier.

Morgen Den Haag - Raamsdonksveer met een Astra.
Welkom! Volgens mij is easy way ook groter dan AR en sowieso zitten hier meer EW'ers dan AR'ers.

hmm, altijd fijn om er achter te komen dat je geen ontbijt hebt terwijl je voor openingstijd van de supermarkt op pad moet....
  dinsdag 3 juli 2012 @ 07:53:48 #227
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113704445
Ah joh lekker met de auto langs de supermarkt.Ik heb ook eens met een ew auto brood gehaald bij de aldi onderweg. Kom ik in Amsterdam, brood op :9
#26 || Luciano da Silva
pi_113704465
Ja precies, ik kijk wel even waar ik langs kom onderweg.
pi_113704537
Joppie stampt zo ff een heel wit in zijn mik.. En nog van de Aldi ook :r
pi_113706350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 07:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ah joh lekker met de auto langs de supermarkt.Ik heb ook eens met een ew auto brood gehaald bij de aldi onderweg. Kom ik in Amsterdam, brood op :9
boefje :P

Mag dat bij jullie niet dan?
pi_113706527
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Yes, ritje morgen naar de feestlocatie in een C4 Picasso.
Hoe was het werk bij het postbedrijf? :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:53:22 #232
182073 invine
blablabla etc.
pi_113707448
Spoedje van amsterdam naar leeuwarden met een c4 :) prima
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_113708432
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hoe was het werk bij het postbedrijf? :P
Hmm ja, wat je zei, leuk voor een keertje :P. Ze hadden alle kratten wel met zo'n band vastgezet, dus het bleef gelukkig wel staan. En ik hoefde maar in één grote straat wat kratten af te leveren, dus was ook zo weer klaar :').
pi_113712449
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

O ja, die, daar kwam de 64 vroeger ook langs. Bus 67 is dat toch? 68 rijdt langs Slingedael, dat is net zo ver als Krabbendijkestraat.
74 heb ik ook nog nooit in 9292 gezien, maar die rijdt wel. Stopt ergens op zo'n dijkje vlakbij die Renault-dealer. Maar hij rijdt pas na 10.00
Pfff jaaa joh, al die lijnnummers. Ik weet het ook niet meer hahaha!
pi_113713902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Pfff jaaa joh, al die lijnnummers. Ik weet het ook niet meer hahaha!
Ja ik woon in die regio en ben kind aan huis daar in Charlois dus ik weet het wel ongeveer :P
pi_113715701
Zojuist gebeld voor morgen. 2 korte ritjes, maar gelukkig wel werk :) .
Eerst wederom een oranje Kangoo, van Lwd naar Assen. Daarna van Nijehaske naar Groningen in zo'n belastingontduikende Punto.
pi_113715956
Ze mogen mij opzich ook wel bellen voor morgen. Heb deze hele week toch niks te doen.
pi_113716029
Morgen en vrijdag nog twee dagjes locatiewerk gekregen op mijn 'favoriete' plek. Maar kan de uurtjes wel gebruiken.
pi_113716833
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Best een leuke auto om te rijden, die Lexus IS250. Was een ritje van Musselkanaal naar Vianen. In tegenstelling tot dery1990 vond ik de stoelen uitstekend zitten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(Voor en na de wasstraat)
Volgens mij ging ik na jouw de wasstraat in met een aygo.
pi_113717100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Volgens mij ging ik na jouw de wasstraat in met een aygo.
Zou best kunnen. Achter mij stond zo'n lange bestelbus. Moest je ook naar dat bedrijf in Vianen? Ik heb 20 minuten op de bus moeten wachten, maar geen andere hikers gezien.
pi_113717389
Ik moest 2 weken geleden ook daar naar Vianen, toen net wel de bus gehaald. Vind trouwens dat die wasstraat er wel extreem lang over doet. Er stonden 4 auto's voor mij, dus heb er wel even staan wachten toen.
pi_113717538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik moest 2 weken geleden ook daar naar Vianen, toen net wel de bus gehaald. Vind trouwens dat die wasstraat er wel extreem lang over doet. Er stonden 4 auto's voor mij, dus heb er wel even staan wachten toen.
Ik moest ook dik 20 minuten wachten voordat ik erdoor kon. Er stonden maar 3 auto's voor mij, maar één daarvan was een personeelslid ofzo, die doorliep volgens mij alle programma's (hij had ook een sleutel van dat apparaat).
pi_113718421
ghehe, ik had trouwens dat de deur al weer dicht ging toen ik er nog in stond ;) . Was wel apart, maar gelukkig kwam er toen net een personeelslid langs die de deur weer even open heeft gedaan.
pi_113718919
Wat een gedoe met die bussen in Meerkerk zeg. Eerste twee kwamen niet opdagen, en in de derde zat zo'n gepensioneerde chauffeur die maar niet ophield met praten over dat ze vroeger bang waren voor Nijmegen omdat de rooien daar zaten, en nog meer onzin waar ik de helft niet van kon verstaan :')
pi_113718931
Bij mij was dat ding kapot vorige week, scheelde weer!
pi_113719108
Het was druk op de feestlocatie. Stond bomvol en de hikers kwamen ook de één na de ander. Toch raar dat ze bijna allemaal niet in zijn voor een praatje. Het feit dat je geen collega's hebt vind ik toch wel één van de grootste nadelen van dit werk.
pi_113719919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:19 schreef maxmin het volgende:
Het was druk op de feestlocatie. Stond bomvol en de hikers kwamen ook de één na de ander. Toch raar dat ze bijna allemaal niet in zijn voor een praatje. Het feit dat je geen collega's hebt vind ik toch wel één van de grootste nadelen van dit werk.
Klopt, ik had er bij de feestlocatie laatst ook één die me met de snelheid van het licht inhaalde. Ik rustig langs de Plus en was ook nog gewoon op tijd bij het Postkantoor.

Enige keer dat ik echt veel heb gepraat met collega's was met de bandenwissels in Putten.

En voor mensen die in Haarlem wonen; zie FB/twitter
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:13:49 #248
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_113721710
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:35 schreef RTS91 het volgende:
Vanaf de 17de mooi vijf weken van dinsdag t/m zaterdag op de bakwagen bij de koerier. Prima! :)
Ah, nog iemand die spullen vervoert in plaats van mensen of auto's? Tof.

Verder is er alleen een truckerstopic, maar daar pas ik ook niet echt tussen met alleen m'n B-rijbewijs :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_113721756
Toch nog 2 ritjes gehad vandaag, beide naar Meerkerk. Stond aardig vol daar.
.
pi_113721846
Voor morgen nof niks..
pi_113722542
Ik heb ook nog niks... Krijgen jullie inmiddels al bevestigingen van je ritbon?
pi_113722634
Ik kreeg gister m'n ritbonnen ook gewoon bevestigd. Bij mij niks aan het handje dus.
pi_113722636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:29 schreef maxmin het volgende:
Ik heb ook nog niks... Krijgen jullie inmiddels al bevestigingen van je ritbon?
Ja

En voor morgen ook niet gebeld.
pi_113723474
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef JDude het volgende:

[..]

Ah, nog iemand die spullen vervoert in plaats van mensen of auto's? Tof.

Verder is er alleen een truckerstopic, maar daar pas ik ook niet echt tussen met alleen m'n B-rijbewijs :').
Zag laatst in het gespot topic dat jij in een Iveco rondkoetst.. Doe ik nu ook in de zomer. ;) Vanavond naar Breda toe, en morgenvroeg vanuit Breda beginnen met werken.
Nee.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:56:34 #255
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_113723689
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:51 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Zag laatst in het gespot topic dat jij in een Iveco rondkoetst.. Doe ik nu ook in de zomer. ;) Vanavond naar Breda toe, en morgenvroeg vanuit Breda beginnen met werken.
Klopt :D. Het grootste deel van het wagenpark waarin ik rondtuf is Iveco. Verder wat Fiatjes en tot voor kort een Merc Sprinter, maar die is met meer dan 400K op de klok vertrokken.

Morgenochtend voor dag en dauw op pad voor een rondje Aachen-Luxemburg-Brussel (grofweg). Vanuit Breda ook :s).
pi_113723965
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:56 schreef JDude het volgende:

[..]

Klopt :D. Het grootste deel van het wagenpark waarin ik rondtuf is Iveco. Verder wat Fiatjes en tot voor kort een Merc Sprinter, maar die is met meer dan 400K op de klok vertrokken.

Morgenochtend voor dag en dauw op pad voor een rondje Aachen-Luxemburg-Brussel (grofweg). Vanuit Breda ook :s).
Ah dat is een mooi ritje. Ik werk bij een klein bedrijfje, 2 Iveco's.. 1 van 5 jaar oud voor rondjes om de kerk, en de andere is bijna 1 jaar oud voor de grotere ritten. Hoef alleen wat in de buurt van Breda te rijden. Schiedem, rotterdam, tilburg.. En dan kan ik weer terug naar Limburg. Zal zo eens een foto zoeken van 'mijn' bakwagen.

Ik meen trouwens ooit in een topic gelezen te hebben dat jij Verkeerskunde hebt gestudeerd in Breda, klopt dat?
Nee.
pi_113723968
Ik ook geen werk voor morgen. Woensdag-niksdoen dag?
gewillig
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:09:07 #258
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_113724116
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:04 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ah dat is een mooi ritje. Ik werk bij een klein bedrijfje, 2 Iveco's.. 1 van 5 jaar oud voor rondjes om de kerk, en de andere is bijna 1 jaar oud voor de grotere ritten. Hoef alleen wat in de buurt van Breda te rijden. Schiedem, rotterdam, tilburg.. En dan kan ik weer terug naar Limburg. Zal zo eens een foto zoeken van 'mijn' bakwagen.

Ik meen trouwens ooit in een topic gelezen te hebben dat jij Verkeerskunde hebt gestudeerd in Breda, klopt dat?
True :Y. Het aanbod aan banen is momenteel alleen wat matig, zeker als je weinig ervaring hebt met de technische kant van de verkeerskunde, zoals ik. Vandaar dat ik sinds een paar maanden weer terug ben bij het transportbedrijf waar ik tijdens m'n studie ook gewerkt heb. Veul beter dan thuis niks doen!

Rij ook vooral binnenland hoor. Veel Brabant, regio Rotterdam, Zeeland, Limburg. Maar ook regelmatig richting Deventer, Almelo, Amsterdam, Friesland. Verder vrij regelmatig België, af en toe Duitsland. Nog verder Europa in is wat zeldzamer geworden. Een paar jaar geleden reed ik om de paar weken wel een keer naar Denemarken, Spanje, Tsjechië, Engeland etc. Maar ik denk dat die vrachtjes tegenwoordig gewoon met de grote trucks meegaan of zo :P.
pi_113724285
Helaas, na de teleurstellende (1.2 liter) Astra voor morgen nog niet gebeld..

Meestal heb ik 's avonds een beetje dit gevoel:

pi_113726520
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:09 schreef JDude het volgende:

[..]

True :Y. Het aanbod aan banen is momenteel alleen wat matig, zeker als je weinig ervaring hebt met de technische kant van de verkeerskunde, zoals ik. Vandaar dat ik sinds een paar maanden weer terug ben bij het transportbedrijf waar ik tijdens m'n studie ook gewerkt heb. Veul beter dan thuis niks doen!

Rij ook vooral binnenland hoor. Veel Brabant, regio Rotterdam, Zeeland, Limburg. Maar ook regelmatig richting Deventer, Almelo, Amsterdam, Friesland. Verder vrij regelmatig België, af en toe Duitsland. Nog verder Europa in is wat zeldzamer geworden. Een paar jaar geleden reed ik om de paar weken wel een keer naar Denemarken, Spanje, Tsjechië, Engeland etc. Maar ik denk dat die vrachtjes tegenwoordig gewoon met de grote trucks meegaan of zo :P.
Ai dat is niet zo'n mooi nieuws.. Ik doe die studie ook namelijk. ;)
Ja die buitenlandse vrachten zijn wel de mooiste inderdaad!
Nee.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:25:47 #261
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_113727148
Het is nogal een conjunctuurgevoelige tak van sport :+. Zodra de overheden hun portemonnee weer echt opentrekken gaat het snel genoeg weer de goede kant op.

Maar mocht je nog enigszins kunnen kiezen in je vakken/afstudeerrichting e.d., dan heb ik het idee dat het meeste werk momenteel te halen valt in de verkeersregeltechniek/DVM, en de teken/ontwerphoek.

Maar goed, ik zal ophouden met offtopic te zijn :P.
pi_113729733
Vraag:

Ik heb morgen een rit maar begrijp iets niet.

In de ritopdracht staat bij Klantnaam: Bedrijf X en bij Referentie: Bedrijf Y

Namens welk bedrijf rij ik dan?

(ik ben van AutoReset)

Thank you
pi_113730632
De naam die bij klantnaam staat is de klant van Autoreset, en daarvoor rij je dus.
.
pi_113737626
@ problemen ritbon
Las net dat er nog problemen waren met het invullen van de ritbon. Internet explorer doet het ook niet bij mij, maar Opera doet het wel gewoon. Dus probeer eens een andere brouwser ;)
pi_113750044
En een spoedje. Stelt weinig voor, Barendrecht - Rotterdam, daar wordt de auto geschouwd endan die auto naar Dordrecht brengen. Maar goed, ik ben weer even bezig
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:15:32 #266
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_113750276
Vandaag toch weer drukke dag, 2 keer van Gelderland naar Flevoland, zelfde ophaalstad en afleveradres.
pi_113751193
Aan de telefoon zeiden ze Barendrecht - Rotterdam - Dordrecht, op de site staat Zwijndrecht - Rotterdam - Zwijndrecht. En het ophaaladres heeft een straatnaam die in Zwijndrecht niet eens bestaat :D Ik ga gewoon wel naar de postcode dan :P
  woensdag 4 juli 2012 @ 10:16:38 #268
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_113751620
Morgen voor het eerst sinds m'n stage weer eens werken en gelijk de jackpot te pakken:
Opel Movano :')

edit; ik zie nu trouwens dat het kenteken niet bekend is bij RDW en Autoweek dus ben benieuwd morgen.
pi_113751819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Aan de telefoon zeiden ze Barendrecht - Rotterdam - Dordrecht, op de site staat Zwijndrecht - Rotterdam - Zwijndrecht. En het ophaaladres heeft een straatnaam die in Zwijndrecht niet eens bestaat :D Ik ga gewoon wel naar de postcode dan :P
Straatnamen kloppen wel vaker niet, of ze staan vol met spelfouten :P
pi_113751949
Postcodes kloppen vaak ook niet.
pi_113752085
De straat die opgegeven is bestaat niet eens in Zwijndrecht, ook niet als je straat in weg oid verandert :D Postcode is wel in Zwijndrecht, dus ik ga daar naartoe, moet goed komen. Het is een prive-adres en volgens de telefoongids is die naam van de CP icm de postcode kloppend :P
  woensdag 4 juli 2012 @ 10:56:36 #272
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_113752718
En anders gewoon bellen. Gelukkig was die sprinter bakwagen een automaat, dat scheelt weer.
pi_113752744
Die omschrijvingen zijn soms net puzzels inderdaad!
Zo net weer de oranje Kangoo afgegeven in Assen. Nu naar Nijehaske. Zit nu zo'n driekwartier op station Assen van de zon en verse koffie en broodje te genieten.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:04:23 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113752986
Vanmiddag naar de sollicitatie voor koerier. Ben benieuwd. Ervaring met rijden in busjes is een pré, is een glaswagen ook goed? _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_113753049
Die ervaring met rijden in busjes krijg je wel bij EW :P
pi_113753251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:04 schreef joppie_saus het volgende:
Vanmiddag naar de sollicitatie voor koerier. Ben benieuwd. Ervaring met rijden in busjes is een pré, is een glaswagen ook goed? _O-
Is dat bij die automatenbijvuller? Er stond inderdaad ookal in die omschrijving dat je moest kunnen rijden zonder binnenspiegel of zoiets :') Alsof dat ook zo moeilijk is.
pi_113753259
Bij EW zit je inderdaad het grootste deel van de tijd in busjes.
Hebben jullie dat ook altijd met die Oranje Kangoo's, die dingen worden verrot warm van binnen. Kachel uit en blower op 3 en nog steeds belachelijk warm..
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:13:36 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_113753331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Is dat bij die automatenbijvuller? Er stond inderdaad ookal in die omschrijving dat je moest kunnen rijden zonder binnenspiegel of zoiets :') Alsof dat ook zo moeilijk is.
Ja, daar. Ik gebruik mijn binnenspiegel eigenlijk nooit, zelfs niet in de Alto _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_113753589
Zonder binnenspiegel rijden went heel snel. Als er er een binnenspiegel in de auto zit gebruik ik 'm doorgaans wel. Als hij er niet in zit mis ik het ook niet. Vindt het nogal misleidend, in de ene auto heef de spiegel een veel meer vergrotend effect dan in een andere auto.
Het komt trouwens tegenwoordig steeds minder voor dat je echt veel aan de binnenspiegel hebt, zicht naar achteren wordt in veel auto's steeds minder, oa door 3e hoofdsteun achterin.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:22:35 #280
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_113753647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:12 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Bij EW zit je inderdaad het grootste deel van de tijd in busjes.
Hebben jullie dat ook altijd met die Oranje Kangoo's, die dingen worden verrot warm van binnen. Kachel uit en blower op 3 en nog steeds belachelijk warm..
Ik werk er al een jaar ofzo en dit is pas m'n eerste busje! :)
Ligt misschien ook aan de regio, of ik heb gewoon geluk gehad.
pi_113753681
Zoveel busjes heb ik ook niet hoor.

Auto die ik overigens het meest heb gereden is sowieso de Citroen C4 (Grande) Picasso. Wat ik dan weer niet snap, dat ding rijdt als een dweil :')
pi_113753918
Toch nog een ritje vandaag.

BMW 528i High Executive van 2 weken oud :7
.
pi_113753958
Heb tot nu toe 4 personenauto's gehad en stuk of 10 bedrijfsauto's.
En ik geloof dat de moderne busjes beter rijden dan zo'n C4 als ik die verhalen zo hoor.
Had maandag een Transit van 2007, kon voor een bus nog best strak de bocht door.
De Kangoo van vanochtend had wel wat moeite met de tijdelijke constructie van het Drachtsterplein in Leeuwarden.
pi_113754137
's Ochtends over het Drachtsterplein :'( Wat een ramp om Leeuwarden uit te komen in de spits. Je zou soms bijna via Hurdegaryp en Drachten rijden..
pi_113754328
Ik heb ook niet veel busjes hoor, sinds ik er werk een stuk of 3 a 4, een caddy meetellend.

@Pizzabodem: dat zijn de betere spoedjes! Ik had ook nog op een spoedje gehoopt maar het zit er niet in....
pi_113754335
Vanaf school (nhl) deed ik dat ook altijd naar huis. Was er rond half 10, drama!
Ze hadden besloten dat er maar 1 rijbaan toegankelijk was, maar voor de rotonde waren nog wel 2 opstelstroken beschikbaar, mag jij raden wat er dan gebeurd..
Had trouwens bijna afslag Gronigen gemist, daar bij Drachten. Naar mijn ouders toe moet ik altijd rechtdoor, soort automatische piloot :). Misschien mede doordat ik vandaag een keer geen navi nodig heb, soort thuiswedstrijd vandaag.
pi_113754462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Heb tot nu toe 4 personenauto's gehad en stuk of 10 bedrijfsauto's.
En ik geloof dat de moderne busjes beter rijden dan zo'n C4 als ik die verhalen zo hoor.
Had maandag een Transit van 2007, kon voor een bus nog best strak de bocht door.
De Kangoo van vanochtend had wel wat moeite met de tijdelijke constructie van het Drachtsterplein in Leeuwarden.
Een Citroen Berlingo rijdt beter dan een C4 vind ik :P Leeg zijn die busjes ook nog best snel.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:50:37 #288
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_113754538
Koerier? Als studentchauffeur of pakketbezorger?
pi_113754821
Leeg zijn de meeste busjes qua prestaties inderdaad wel te doen. Maar die transit maandag was verlengd en verhoogd, met 100pk...
Die was echt niet vooruit te branden, voordat dat ding op de 120 zat kon ik ook bijna de snelweg weer af..
pi_113754878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Leeg zijn de meeste busjes qua prestaties inderdaad wel te doen. Maar die transit maandag was verlengd en verhoogd, met 100pk...
Die was echt niet vooruit te branden, voordat dat ding op de 120 zat kon ik ook bijna de snelweg weer af..
Ik heb een keer een Peugeot Boxer met zo´n open laadbak gereden. Dat ding was ook bloed snel. Ik stoof er vandoor op de snelweg :').
pi_113754932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb een keer een Peugeot Boxer met zo´n open laadbak gereden. Dat ding was ook bloed snel. Ik stoof er vandoor op de snelweg :').
Mijn eerste rit bij EW was de langste en hoogste boxer maar wel met 3.0 HDI. Dat was echt een beest bij het stoplicht omdat hij leeg was. Maar op de snelweg wassie niet recht te houden, erg oncomfortabel
pi_113754967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:02 schreef maxmin het volgende:

[..]

Mijn eerste rit bij EW was de langste en hoogste boxer maar wel met 3.0 HDI. Dat was echt een beest bij het stoplicht omdat hij leeg was. Maar op de snelweg wassie niet recht te houden, erg oncomfortabel
Lekker is dat als de wind vat krijgt op zo'n verlengde bus, dan schiet je de hele snelweg over :')
pi_113755007
Toch nog een spoedje houten-hoorn! Dat levert me hopelijk nog lekker wat OV tijd op:)
pi_113755094
Twee week geleden moest ik met de langste en hoogste VW Crafter vanaf Leeuwarden naar zuid Limburg. Leeg was het met 136pk te doen, kon vanuit stilstand ook wel in de 3 weg rijden zonder de koppeling enorm te verkloten :).
Maar als je dat ding vol gooit met 1300kg en er nog 2 ton achter hangt duurt het wel even voordat je op 80 zit geloof ik..
pi_113755176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:07 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Twee week geleden moest ik met de langste en hoogste VW Crafter vanaf Leeuwarden naar zuid Limburg. Leeg was het met 136pk te doen, kon vanuit stilstand ook wel in de 3 weg rijden zonder de koppeling enorm te verkloten :).
Maar als je dat ding vol gooit met 1300kg en er nog 2 ton achter hangt duurt het wel even voordat je op 80 zit geloof ik..
Waarom rijd je in godsnaam weg in zijn 3?!
pi_113755559
Niet constant hoor, wees maar niet bang Mallet! Soms probeer je toch eens wat. Sowieso wordt bij dat soort bussen meestal aangeraden om wanneer hij leeg is op vlakke weg in de 2 weg te rijden ivm belachelijk korte 1e versnelling. Die juist weer van pas komt bij volle belading en/of hellingen
pi_113755774
Ik had laatst een busje gehuurd bij Europcar om te verhuizen. Toen we de spullen eruit hadden en het busje terugbrachten stoof dat ding er ook weer vandoor. Je kunt er best mooi mee scheuren dan :') Maar die 1e versnelling is niks als hij leeg is inderdaad.
pi_113755799
1e versnelling is 3 tellen gas geven en dan weer schakelen inderdaad
pi_113755809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:29 schreef Rubenr3 het volgende:
1e versnelling is 3 tellen gas geven en dan weer schakelen inderdaad
En als je niet uitkijkt sta je nog te spinnen ook.
pi_113755888
Zo hoorde ik laatst dat er automaten zijn die altijd vanuit z'n 2 optrekken omdat de 1 zo kort is. Jo WTF waarom zit die 1 er dan op als je hem toch niet gebruikt O-)
pi_113755993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef S-RS het volgende:
Zo hoorde ik laatst dat er automaten zijn die altijd vanuit z'n 2 optrekken omdat de 1 zo kort is. Jo WTF waarom zit die 1 er dan op als je hem toch niet gebruikt O-)
Als je het pedaal plankt dan gebruikt hij heust de 1 wel >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')