Dat en hij ruikt lekkerder. Sweet Japanese Girlquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Baby face met een beetje scrub toch?
Ik heb precies het omgekeerdequote:Op vrijdag 28 september 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gebruik ook ultra bland, die vind ik het beste!
[..]
ik vind 9 to 5 echtogen worden er ook rood van, huid is er ook niet blij mee
Oeh!quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Baby face met een beetje scrub toch?
Wat heb je besteldquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Jammer, mijn bestelling is aangekomen uit de UK maar mijn parfumsamplers zaten er niet bij
Ja, ik heb hem op een gegeven moment weggegooid... Had telkens hele krassen op mijn benen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef BGTes het volgende:
Die Iglo was vorig jaar inderdaad echt idioot hardHad het idee dat ik mijn huid open stond te schuren.
Ja ik ook. Mijn huid kan heel veel hebben, maar dat ding was gewoon een martelwerktuigquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem op een gegeven moment weggegooid... Had telkens hele krassen op mijn benen!
Ik maak er normaal altijd een papje vanEn dat ging echt niet met die Iglo
Lekkerrr!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb ook besteld:
Gift met twilight, snowcake, tiny hands en kleine ro's argan
Mr punch, witte cane, sandy santa
Trichomania, gentle lentil
Happy blooming
Love lettuce.quote:
Hij schimmelt alleen zo snelquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Love lettuce.
Ik wilde sacred truth, maar die was op en ik vind beiden wel goed werken op mijn huid.
Veeel shampooquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:11 schreef -Peach het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een bestelling gedaan! Weten jullie hoe lang het duurt voordat je geld is afgeschreven via Paypal bij Lush? Want ik heb mn bankrekening gekoppeld maar verder geen geld op Paypal staan. Nu heb ik een bestelling gedaan bij Lush UK en ik heb al een 'het is verzonden e-mail' gehad + een e-mail van worldpay over transactiebevestiging maar er is nog niets afgeschreven?
Besteld:
Fair Trade Honey 110g
Big Shampoo
Cynthia Sylvia Stout Shampoo 500g
I Love Juicy Shampoo 250g
Grass Shower Gel 250g
Twilight Shower Gel 250g
royak mail en verder gewoon tnt denk ik? Vriend had m aangenomen, daarna een whapp 'moet je iets bekennen?' + foto pakketje. Ik: nee hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:48 schreef automatic_ het volgende:
Waarmee kwam jou pakketje? Ik heb hem nog niet
Dat is bij mij ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
royak mail en verder gewoon tnt denk ik? Vriend had m aangenomen, daarna een whapp 'moet je iets bekennen?' + foto pakketje. Ik: nee hoor
Welke shampoobars heb je liggen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ik gebruik geen lushshampoo meer... moet even door mn stash heen maar geloof dat ik nog wat ongebruikte shampoobars heb liggen die dan een nieuw "baasje" zoeken.
Ben nu overgestapt op yes to carrots en mijn hoofdhuid is nu eindelijk zoveel rustiger.
Karma en Soak&Float. Maar moet even kijken hoeveel ongebruikte ik nog heb liggen, of men moet geen bezwaar hebben tegen gebruikte barsquote:
Karma vind ik heel, heel vies, maar in je soak&float heb ik wel interessequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Karma en Soak&Float. Maar moet even kijken hoeveel ongebruikte ik nog heb liggen, of men moet geen bezwaar hebben tegen gebruikte bars
Klopt! Maar ik kan nu zo ongeveer weer een jaar vooruitquote:
Die heb ik inmiddels in gebruik en ik vind hem erg fijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar jou ervaring van de honey shampoo
Ik vind hem echt te duurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels in gebruik en ik vind hem erg fijn
Ruikt lekker en het maakt mijn haar lekker zaacht
Ik eigenlijk ook, maar ik had een pesthumeur en een moment van zwaktequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind hem echt te duurZo jammer.
Zal eerst even kijken wat ik nog heb liggen, zal je vanavond wel even pb-enquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Karma vind ik heel, heel vies, maar in je soak&float heb ik wel interesse
Wat wil je ervoor hebben?
Dat is primaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zal eerst even kijken wat ik nog heb liggen, zal je vanavond wel even pb-en
Hmm... Haha.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels in gebruik en ik vind hem erg fijn
Ruikt lekker en het maakt mijn haar lekker zaacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Balenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:27 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag mijn krantje gekregen uit NL
En een briefje met "helaas, we hebben u gemist"![]()
Nu komen ze dinsdag tussen 14.00 en 18.00
<3quote:
Hou je van bubbles in bad? Dan is alles van de Bubble Bar's aan te raden, omdat ze je huid ook lekker zacht maken. Hier is "The Comforter" favo, omdat hij echt lekker naar cassis/bessen ruikt en verder hou ik erg van de kruidige geuren... Marzibain is ook wel tof. Vaak heb je aan de helft al genoeg. Stop je hem in je voetenbad, dan echt *kruimels* anders sta je bubbel eruit te scheppen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
<3
Vanav 1 december woon ik in een huis met een bad (eindelijk bijna 10 jaar op verschillende plekken zonder bad gewoond)
Welke lush spulletjes zijn echt aan te raden voor in bad?
Die bubble bars kun je meerdere keren gebruiken toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hou je van bubbles in bad? Dan is alles van de Bubble Bar's aan te raden, omdat ze je huid ook lekker zacht maken. Hier is "The Comforter" favo, omdat hij echt lekker naar cassis/bessen ruikt en verder hou ik erg van de kruidige geuren... Marzibain is ook wel tof. Vaak heb je aan de helft al genoeg. Stop je hem in je voetenbad, dan echt *kruimels* anders sta je bubbel eruit te scheppen.
Daarnaast zijn de Bath Bombs qua geur en kleur erg leuk, maar ik heb ze dus zelf niet zo vaak, want ik hou meer van bubbels. Bath melts heb ik eigenlijk nooit, al zijn ze uitstekend voor de huid. Behalve Cerdiwen's Cauldron spreken de geuren me niet zo aan.
Nou, Happy Blooming die eruit gaat was echt gemaakt om in 3tjes te breken. Maar alles is zo groot dat ik ze altijd in 2 of meer stukken brak. 1x niet gedaan omdat vriendlief vond dat het vakantie was en we maar luxe moesten doen. Die heeft dus de bubbels van de vloer staan afscheppenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die bubble bars kun je meerdere keren gebruiken toch?
Ik vind bubbels en olies heel fijn.
Haha oke je kan dus beter een stuk eraf halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nou, Happy Blooming die eruit gaat was echt gemaakt om in 3tjes te breken. Maar alles is zo groot dat ik ze altijd in 2 of meer stukken brak. 1x niet gedaan omdat vriendlief vond dat het vakantie was en we maar luxe moesten doen. Die heeft dus de bubbels van de vloer staan afscheppen![]()
![]()
Er zat gelukkig een putje in de vloer, maar toch.. niet aan te raden!
Die vind ik heerlijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef agenda het volgende:
Cynthia Sylvia Stout![]()
Alleen man vind het niets.
Jammer van Father Christmas automatic. Heb je ponche al geroken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef automatic_ het volgende:
Het is binnen hoor schatjes
Alleen mijn Father Christmas is helemaal kapot
Kijk een man met smaak.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef automatic_ het volgende:
Het is binnen hoor schatjes
Alleen mijn Father Christmas is helemaal kapot
Ik hou juist van dat poederige.... je brengt me aan het twijfelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:22 schreef automatic_ het volgende:
Oh en Twilight ruikt sterker en minder poederig oid dan degene van de forum party
Wil je een proefje lief Eefje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik hou juist van dat poederige.... je brengt me aan het twijfelen
Heel lief van jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je een proefje lief Eefje?
Dat mag hoor!!
Dat zou toch niet erg zijn, alles nog een keerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg nieuwe father bal. Er staat nu alleen dat mijn order dispatched is, en dan staan alle producten erbij haha.
Dus ik ben benieuwd wat er binnen gaat komen
Ja, kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef automatic_ het volgende:
Tip!
Rose Jelly dupe van Pure Soap is een goede vervanger voor Rose Jam
Jemie, dat is idd snel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef kahlie het volgende:
Pakketje binnen! Jeuh, wat snel allemaal.
Jammer dat ik net terug ben van een wortelkanaalbehandeling en fiks koorts heb. Anders zou ik nu onder de douche staan.
Helaas geen proefjes
DHL. Ik vond het ook super vlug. Volgens mij zondag of maandag besteld, maandag bevestiging, woensdag bij mij. Rapido Rapido. Maar goed.. nu ben ik niet echt in de mood om te badderen. Vriendlief is blij met z'n SnowFairyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat is idd snel!
Wie kwam het brengen?
Die kruidenbol heb ik hier gekocht. Vanaf 20 euro verzenden ze gratisquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:45 schreef agenda het volgende:
Mooie bestelling Eef![]()
Makkelijk zo'n kruidenbol,waar haal je die? Ik doe dat soort dingen alijd in een pantykousje.
Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen van Lush NL. Een grote fles Glögg, the Enchanter 2x, de Waving not drowing 2x en de something wicked melt 2x.
Thanx voor de link.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Die kruidenbol heb ik hier gekocht. Vanaf 20 euro verzenden ze gratis![]()
Hoe is the Enchanter en de something wicked?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:54 schreef Eef999 het volgende:
Ik had SW willen proberen maar in de UK waren ze op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |