1. afgunstquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Scarface88 het volgende:
Vind het altijd wel opvallend dat wanneer er nieuws naar buiten komt over eventuele aankopen van PSV de Ajacieden en F'noorders zich meteen in dit topic melden. Zal wel met frustratie en angst te maken hebben dat PSV bouwt aan een top team.
Ik heb het nieuws van vandaag nog niet meegekregen, welke speler zou er komen dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Scarface88 het volgende:
Vind het altijd wel opvallend dat wanneer er nieuws naar buiten komt over eventuele aankopen van PSV de Ajacieden en F'noorders zich meteen in dit topic melden. Zal wel met frustratie en angst te maken hebben dat PSV bouwt aan een top team.
Vertonghen en Clasiequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het nieuws van vandaag nog niet meegekregen, welke speler zou er komen dan?
Dat moet je hier niet zeggen. De kruitdampen zijn net opgetrokken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zouden wel gelijk de 2 beste spelers van PSV zijn.
Wat???? Je moet Strootman en Mertens aanbidden anders mag je hier niet postenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zouden wel gelijk de 2 beste spelers van PSV zijn.
Geen idee, je Nederlands is zo belabberd dat niemand dat kon bepalen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is de TT aangepast? Was toch een normale?
PSV heeft al 8 verdedigers ofzo. Dan zou je op 10 verdedigers zitten, misschien eerst iemand verkopen???quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:11 schreef GGMM het volgende:
Maar Maher en Narshingh dus wellicht?
Beide spelers die beter zijn op hun positie dan wat er nu staat, plus met Narshingh komt er weer eens een voorzet, wie weet gaat Matavz dan nog functioneren. Ik zou het betere aankopen vinden dan die van vorig seizoen.
Alleen mag er nog wel een verdediger of 2 bij.
Wel erg makkelijk om het op afgunst af te schrijven. De reden dat ik hier de laatste tijd veel zit heb ik al gegeven: Omdat ik vind dat, mochten de geruchten waar zijn, PSV erg slecht bezig is, miljoenen over de balk smijten terwijl je je grootste probleem amper aanpakt. Al die Ajacieden en Feyenoorders hopen gewoon dat jullie top 3 materiaal blijven en veel mensen hebben het gevoel dat dat niet gaat gebeuren als het zo doorgaat. Dus het heeft eigenlijk niets met afgunst te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. afgunst
[zelfstandig naamwoord] vervelend gevoel omdat iemand anders iets leuks of moois heeft
vb:er is bij Udo sprake van afgunst op de broer die het zo rijk heeft
synoniem: jaloezie
zelfstandig naamwoord: af-gunst
de afgunst
Ligt eraan hoeveel geld er beschikbaar is, geen idee. Doel er meer op dat het vrij noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV heeft al 8 verdedigers ofzo. Dan zou je op 10 verdedigers zitten, misschien eerst iemand verkopen???
Kwalitiet > kwantiteit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV heeft al 8 verdedigers ofzo. Dan zou je op 10 verdedigers zitten, misschien eerst iemand verkopen???
Manolev, Tamata, Derijck, Bouma, Koch, Vukovic, Willems, Pieters, Hutchinson, Marcelo, Zankaquote:
Manolev, Tamata, Bouma, Zanka, Marcelo, Pieters, Willems, Vukovic en Hutchinson( die gaat als rechtsback gebruikt worden dus.)quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Willems, Pieters, Marcelo, Hutchinson. De spelers die goed genoeg zijn. Zanka weet nog niemand, de rest is duidelijk bewezen te slecht voor het niveau wat PSV nastreeft. Als ik Zanka toch meetel zit je op 5 verdedigers, en die 4 anderen zijn ook geen echte geweldenaren, laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Manolev, Tamata, Derijck, Bouma, Koch, Vukovic, Willems, Pieters, Hutchinson, Marcelo, Zanka
Eerst maar 1 verkopen. Als dat mogelijk isHopelijk Manolev naar Duitsland/Rusland.
Bedankt voor de goede zorgen, maar dat valt allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel erg makkelijk om het op afgunst af te schrijven. De reden dat ik hier de laatste tijd veel zit heb ik al gegeven: Omdat ik vind dat, mochten de geruchten waar zijn, PSV erg slecht bezig is, miljoenen over de balk smijten terwijl je je grootste probleem amper aanpakt. Al die Ajacieden en Feyenoorders hopen gewoon dat jullie top 3 materiaal blijven en veel mensen hebben het gevoel dat dat niet gaat gebeuren als het zo doorgaat. Dus het heeft eigenlijk niets met afgunst te maken.
Niet alleen jij, wij PSV'ers ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Willems, Pieters, Marcelo, Hutchinson. De spelers die goed genoeg zijn. Zanka weet nog niemand, de rest is duidelijk bewezen te slecht voor het niveau wat PSV nastreeft. Als ik Zanka toch meetel zit je op 5 verdedigers, en die 4 anderen zijn ook geen echte geweldenaren, laten we eerlijk zijn.
Ik vind het oprecht PSV-onwaardig, een verdediging als deze.
Er loopt toch wel wat meer bizar spul rond in de Eredivisie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef Clerxify het volgende:
zal wel afkicken worden voor v.d. Gijp, wie zal zijn nieuwe slachtoffer worden die hij elke week op de korrel neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |