abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113458656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ze zijn er al om puin te ruimen, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Gaan ze Brands eruit gooien dan? Want die helpt jullie met de dag meer de vernieling in.
pi_113458660
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ze zijn er al om puin te ruimen, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Puin ruimen met een trainer met een 1-jarig contract en een 35-jarige middenvelder?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_113458697
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

:'). Gewoon echt :') :')
Is het niet zo dan? Die gasten hebben gezien hoe Bommeltje de kleine bitch was van 1 meter 60 Sneijdertje en Robben. Nee die respecteren ze nu nog :')!
pi_113458723
Mzanka twitterde op woensdag 27-06-2012 om 11:34:17 How many #PSV fans, will attend the first training on July 1st aka this sunday ? I'm looking forward to it eagerly reageer retweet
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:17:18 #55
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113458726
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is het niet zo dan? Die gasten hebben gezien hoe Bommeltje de kleine bitch was van 1 meter 60 Sneijdertje en Robben. Nee die respecteren ze nu nog :')!
Nee, dat is niet zo. Verder ben ik wel klaar met deze "discussie"
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_113458766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Verder ben ik wel klaar met deze "discussie"
Van Bommel is niet kapotgemaakt bij het EK en werd geen assistent-bondscoach genoemd i.p.v. Mark? :') Naief.
pi_113458779
Godverdomme zeg, zijn jullie nou nog steeds bezig? Hebben jullie niets beters te doen dan de hele dag zitten zuigen over andermans clubs? Van Ajacied422 en HMF weet ik dat hun leven zich vooral hier afspeelt, maar waarom gaat de rest er zo in op in? Laat gaan joh.
pi_113458806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gaan ze Brands eruit gooien dan? Want die helpt jullie met de dag meer de vernieling in.
Hoe dan? Door hoge prijzen te betalen? Maar de spelers die hij koopt hebben dan wel weer statiegeld en krijgen geen salaris boven de miljoen(tenzij ze bewezen hebben dit waard te zijn).
Dit itt de spelers die onder Reker naar binnen kwamen, zie Engelaar/Kromkamp/Bouma, spelers met een enorm salaris, die voor zo'n 5 miljoen te veel zijn aangetrokken..

quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Puin ruimen met een trainer met een 1-jarig contract en een 35-jarige middenvelder?
Ja, maar niet de minste trainer en middenvelder.
Ze hebben een vrachtlading aan ervaring en uitstraling, en dat 1-jarig contract kan aan het einde vh jaar gewoon weer verlengd worden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_113458814
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Godverdomme zeg, zijn jullie nou nog steeds bezig? Hebben jullie niets beters te doen dan de hele dag zitten zuigen over andermans clubs? Van Ajacied422 en HMF weet ik dat hun leven zich vooral hier afspeelt, maar waarom gaat de rest er zo in op in? Laat gaan joh.
Ik ga pas trollen als ik voor troll uitgemaakt word terwijl ik neit troll. Dat gebeurde vandaag veel dus heb je een lastige aan me.

Lange_Lans doet dat 100 keer slimmer, en daar heb ik toffe gesprekken mee. Maar ja, calimero viert hoogtij bij PSV-supporters. :W
pi_113458816
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Achgod, de jongen denkt dat hij Feijenoordesk 55.000 man kan verwachten.

Staan daar 200 gasten _O-
Ik zie ook idd dat je hier nooit trollt :')
pi_113458832
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik kom hier om te discussiėren, volgens mij is dit topic daar ook voor bedoeld.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_113458856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Van Bommel is niet kapotgemaakt bij het EK en werd geen assistent-bondscoach genoemd i.p.v. Mark? :') Naief.
Je was erbij zie ik? :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_113458921
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ga pas trollen als ik voor troll uitgemaakt word terwijl ik neit troll. Dat gebeurde vandaag veel dus heb je een lastige aan me.

Lange_Lans doet dat 100 keer slimmer, en daar heb ik toffe gesprekken mee. Maar ja, calimero viert hoogtij bij PSV-supporters. :W
Waarom verdoe jij je tijd met het in discussie gaan met PSV'ers waar je het toch nooit mee eens zal worden? Ik dacht dat jij het druk genoeg had met je tien verschillende vervolgopleidingen.
pi_113458985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoe dan? Door hoge prijzen te betalen? Maar de spelers die hij koopt hebben dan wel weer statiegeld en krijgen geen salaris boven de miljoen(tenzij ze bewezen hebben dit waard te zijn).
Dit itt de spelers die onder Reker naar binnen kwamen, zie Engelaar/Kromkamp/Bouma, spelers met een enorm salaris, die voor zo'n 5 miljoen te veel zijn aangetrokken..
Ja, door hoge prijzen te betalen ja. 18 miljoen voor drie spelers, waarvan één niet eens voor 3 miljoen weggaat (Wijnaldem), één misschien voor 5 (Strootman) en één met mazzel voor 10 (Mertens). That is, als je GELUK hebt en ze niet gratis de deur uit lopen (want dat gebeurd ook nog wel eens, zie Bakkal :W).

Dan zou je dus NET kiet spelen, en zelfs dat zie ik met moeite gebeuren. Verder haalt die vent een oude lul binnen voor 1,5 miljoen salaris die gewoon geen reet kan op het middenveld, is de versterking nog steeds niet noemenswaardig versterkt, et cetera et cetera.

Ik heb het een miljoen keer gezegd, maar kijk naar Geel bij Feijenoord. Dįt is een TD. Exotische verrassingen (guidetti) van topclubs, andere clubs (PSV) laten betalen voor JOUW speler die ook nog eens de EIGENAAR van de club van CL afhoudt (Bakkal :D _O-), et cetera. Dalijk Ahmadi voor 6 miljoen de deur uit, Wijnaldem en Fer weg voor 12 miljoen totaal terwijl ze geen knip voor de neus waard zijn... Zie ik niet gebeuren onder Brands, die zijn spelers scout via eredivisie live :')!

Die man is - ik zeg het nogmaals - de Bosz van PSV.

quote:
Ja, maar niet de minste trainer en middenvelder.
Ze hebben een vrachtlading aan ervaring en uitstraling, en dat 1-jarig contract kan aan het einde vh jaar gewoon weer verlengd worden.
Onwaarschijnlijk dat zij het verschil gaan maken, al mag je het hopen. Top3 strijd tussen Ajax, Feijenoord en PSV is toch het mooiste wat er is. Fuck al die provincieclubjes.
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:24:08 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_113459029
Zullen we gewoon TR's gaan plaatsen als de trolls weer beginnen? Misschien heeft dat zin.
Oprotten doen ze toch niet zo lang users hier blijven reageren.
pi_113459060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef leolinedance het volgende:
Zullen we gewoon TR's gaan plaatsen als de trolls weer beginnen? Misschien heeft dat zin.
Oprotten doen ze toch niet zo lang users hier blijven reageren.
Nee, dat helpt niet. Dan krijgen we te horen dat we de trolls zelf uitlokken.
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:24:52 #67
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_113459065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:23 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En dit topic is niet exclusief voor PSVers. Of heb ik het verkeerd?
Zeg ik dat dan?
Hij zei alleen dat hij het zielig vond dat supporters van andere clubs hier zoveel tijd komen besteden. Vervolgens kreeg hij te horen hoeveel posts hij op zijn naam had, niet echt relevant, omdat hij PSV supporter is.
Iedereen mag hier gewoon komen.
pi_113459097
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Nee, dat helpt niet. Dan krijgen we te horen dat we de trolls zelf uitlokken.
En dat is ook zo. Meestal begint het hier serieus, maar men is meteen op hun pikkie getrapt als opa Bommel niet de hemel in geprezen wordt om naast jullie half god Strootman te staan.
pi_113459195
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dat is ook zo. Meestal begint het hier serieus, maar men is meteen op hun pikkie getrapt als opa Bommel niet de hemel in geprezen wordt om naast jullie half god Strootman te staan.
Zo fucking waar. Dat zeg ik toch ook: met Lange_Lans bijvoorbeeld heb ik erg goede discussies. Dan word ik 'troll' genoemd (enkel omdat wat ik zeg ze niet zint :') omdat ik fucking Wijnaldum niet verafgod), en ja, dan begint het lazer want dįn gį ik er ook voor.
pi_113459312
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Met jou en met andere niet-PSV'ers kan ik prima een discussie aangaan, maar HMF en Ajacied422 komen hier alleen maar om rond te strooien met termen als 'koopclub', een shitload aan smilies en andere uitspraken die nergens op slaan. Ik erger me daar kapot aan. Als ik dan vraag of ze niets beters te doen hebben krijg ik geen antwoord.
pi_113459434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, door hoge prijzen te betalen ja. 18 miljoen voor drie spelers, waarvan één niet eens voor 3 miljoen weggaat (Wijnaldem), één misschien voor 5 (Strootman) en één met mazzel voor 10 (Mertens). That is, als je GELUK hebt en ze niet gratis de deur uit lopen (want dat gebeurd ook nog wel eens, zie Bakkal :W).
Je vergeet alleen dat deze spelers een 5jarig contract hebben, jong zijn en door (kunnen) groeien. Waar ik 120% zeker van ben dat Strootman en Mertens minstens voor hun aankoopwaarde verkocht zullen worden, oftewel winst.
Wijnaldum, die moet nog veel stappen maken, maar wie weet dat hij dit doet, of dat er een club komt die 4-5 mio voor hem wil neerleggen..

quote:
Dan zou je dus NET kiet spelen, en zelfs dat zie ik met moeite gebeuren. Verder haalt die vent een oude lul binnen voor 1,5 miljoen salaris die gewoon geen reet kan op het middenveld, is de versterking nog steeds niet noemenswaardig versterkt, et cetera et cetera.
Die 'oude lul' was transfervrij, komt uit Milaan, en heeft geen salaris van boven de miljoen. Heeft Raiola laatst zelfs nog bevestigd.
Dus ga mij niet vertellen dat hij er geen reet van kan.

quote:
Ik heb het een miljoen keer gezegd, maar kijk naar Geel bij Feijenoord. Dįt is een TD. Exotische verrassingen (guidetti) van topclubs, andere clubs (PSV) laten betalen voor JOUW speler die ook nog eens de EIGENAAR van de club van CL afhoudt (Bakkal :D _O-), et cetera. Dalijk Ahmadi voor 6 miljoen de deur uit, Wijnaldem en Fer weg voor 12 miljoen totaal terwijl ze geen knip voor de neus waard zijn... Zie ik niet gebeuren onder Brands, die zijn spelers scout via eredivisie live :')!

Die man is - ik zeg het nogmaals - de Bosz van PSV.
Ik zie ook wel dat Brands niet ver buiten de Eredivisie kijkt, maar waarom dat doen als je ze hier ook kan halen?
Wie weet waar er bij PSV allemaal gescout wordt, neem aan dat jij me dat ook niet kan vertellen.
Dat vGeel zijn spelers goed aan weet te smeren is inderdaad zo, maar of dat nou door hem komt, of door degenen die de spelers aankopen..
Maar nee, kan niet bepaald zeggen dat vGeel me nou overtuigd heeft in zijn kunnen.. :O

quote:
[..]
Onwaarschijnlijk dat zij het verschil gaan maken, al mag je het hopen. Top3 strijd tussen Ajax, Feijenoord en PSV is toch het mooiste wat er is. Fuck al die provincieclubjes.
We zullen het komend seizoen zien.. hun ervaring, uitstraling en leiderschap is wat er de laatste 2 jaar mistte, dat is iniedergeval zeker.
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:34:00 #72
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113459495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat baseer je dan alleen op zijn vermeende 'talent', want in het veld heeft hij dit seizoen niet laten zien dat hij 5 miljoen of meer waard is. Na Matavz grootste miskoop geweest.
Hij heeft ook nog niet goed op zijn zelfbenoemde plek gestaan. Als ie dit seizoen een vol seizoen achter de spits mag staan wil ik wel eens zien wat er gebeurt.
Dit, dus.
pi_113459646
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Maar nee, kan niet bepaald zeggen dat vGeel me nou overtuigd heeft in zijn kunnen.. :O

Als je dit serieus meent, dan sta jij vanaf nu ook op het lijstje 'totaal niet meer serieus te nemen PSV-supporters op Fok!". :').

In één jaar een club met 40 miljoen schuld voor 35% uit de schulden halen, tweede worden vanaf een tiende plaats en ELKE CLUB WAAR JE HEBT GEWERKT met WINST verlaten..... Dat zijn kenmerken die je 'kunnen' wel aantonen.

Dit jaar weet Geel waarschijnlijk - met mazzel - de overige 65% van de schuld af te betalen, met 'pech' zal het "maar" 30% zijn.

Iets wat geen één TD in Nederland óóķt gelukt was. Die man is een god op het gebied van TD'en.
pi_113459651
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:?

[..]

Overigens zie ik alleen Tom en Buitendam. Het is maar wat je bomvol noemt.
:D
Kijken wat HMF daar nu op gaat zeggen
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:37:01 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_113459656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Omdat ik doei zeg? Dat houdt in dat ik verwacht van je dat je oprot, omdat je blijkbaar niet om kan gaan met het feit dat Fok! een openbaar forum is.

Gisteren stond het Feijenoordtopic bomvol van de lampjes, toen hebben we toch ook niet staan janken 'WEHHHHHHHHH ZE TROLLEN :'('

Stelletje ruggengraatloze homo's.
Oprot? Voor jou al helemaal niet,

Omdat je OF dom bent, OF niet begrijpen kunt lezen, nog 1 keer.

Het ging erover dat Dj_Day-V het zielig vond dat veel supporters van andere clubs hier kwamen zeiken over PSV, en er zoveel tijd en moeite in staken. Vervolgens wordt er geplaatst hoeveel posts hij heeft, maar dat is totaal niet relevant. Want hij is PSV supporter, en post in een PSV topic. En dan krijg ik te horen dat het een openbaar forum is.

Tevens, niet heel de wereld draait om jou of juow clubje, als ik in een Ajax draadje post dat vrijwel elke club subsidie heeft gekregen, ben jij er als eerste bij om te zeggen dat dat onzin is, en dat Feyenoord geen subsidie heeft gekregen. Je denkt dat alles om jouw clubje draait, zeker na die uitschieter van afgelopen seizoen.

Je bent gewoon erg vol van jezelf, en je clubje. En als iemand daar anders over denkt, heeft diegene meteen geen verstand van voetbal. Je bent een kleuter, die denkt dat hij.zij altijd gelijk heeft.
pi_113459691
quote:

[..]

[..]

Om daarna wel serieus op jullie in te gaan ja, in plaats van "Kom we gaan ze TR"en : ( :( :( ze verneuken ons PSV topicje opkankeren hier :( :( :("

Ja, dat is echt totaal hetzelfde _O- :').
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:37:48 #77
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113459695
quote:

[..]

[..]

Vond mezelf ook niet echt trollen, als ik het zo teruglees. Beetje vragen naar el Ahmadi, meer had ik er niet te zoeken.
Dit, dus.
pi_113459713
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vond mezelf ook niet echt trollen, als ik het zo teruglees. Beetje vragen naar el Ahmadi, meer had ik er niet te zoeken.
Ongeveer wat wij hier uds doen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:38:39 #79
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113459738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ongeveer wat wij hier uds doen.
Ongeveer.
Dit, dus.
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:41:02 #80
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_113459858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zo fucking waar. Dat zeg ik toch ook: met Lange_Lans bijvoorbeeld heb ik erg goede discussies. Dan word ik 'troll' genoemd (enkel omdat wat ik zeg ze niet zint :') omdat ik fucking Wijnaldum niet verafgod), en ja, dan begint het lazer want dįn gį ik er ook voor.
Als je alles bij PSV weer keer op keer loopt af te zeiken, dan vind ik het niet gek nee. Gelul over Van Bommel de bitch van en meer van die onzin. Van Bommel heeft na 1 EK waarin bijna elke Oranje speler VER ondermaats presteerde, al geen kans meer op slagen na een top seizoen bij Milan? Je weet nog niet in wat voor een opstelling we spelen, sterker nog er is uberhaupt nog geen enkele oefenwedstrijd gespeeld. Maar meneer moet al gaan strooien met conclusies, over de dubbel en kwartfinale CL bij Feyenoord, het falen van PSV en nog meer onzin.
Man wacht eerst eens tot de winterstop en trek DAN je conclusie.

Oh en laat die kinderachtige comments ook maar achterwegen. Lijkt hier onderhand net een kleuterklas.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_113459993
quote:
99s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:41 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Als je alles bij PSV weer keer op keer loopt af te zeiken, dan vind ik het niet gek nee. Gelul over Van Bommel de bitch van en meer van die onzin. Van Bommel heeft na 1 EK waarin bijna elke Oranje speler VER ondermaats presteerde, al geen kans meer op slagen na een top seizoen bij Milan? Je weet nog niet in wat voor een opstelling we spelen, sterker nog er is uberhaupt nog geen enkele oefenwedstrijd gespeeld. Maar meneer moet al gaan strooien met conclusies, over de dubbel en kwartfinale CL bij Feyenoord, het falen van PSV en nog meer onzin.
Man wacht eerst eens tot de winterstop en trek DAN je conclusie.

Oh en laat die kinderachtige comments ook maar achterwegen. Lijkt hier onderhand net een kleuterklas.
1) Het begint met een goede discussie
2) Een PSV'ertje voelt zich op zijn pikkie getrapt omdat het bij PSV allemaal niet zo rooskleurig is als men dacht
3) HUIL TROLL HIJ TROLLT HUIL
4) HMF gaat trollen.

Simpel.

Stap 3 voorkomen, en 4 volgt niet. Ga maar lekker huilen in je zolderkamertje, niet in het topic, en laat de grote heren maar discussiėren.Hier zijn dat dus alleen MRStylo, Lange_lans en ik zag net nog een user aardig meedoen. O en Geo, maar die hebben jullie ook al weggeziekt.
pi_113460085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als je dit serieus meent, dan sta jij vanaf nu ook op het lijstje 'totaal niet meer serieus te nemen PSV-supporters op Fok!". :').

In één jaar een club met 40 miljoen schuld voor 35% uit de schulden halen, tweede worden vanaf een tiende plaats en ELKE CLUB WAAR JE HEBT GEWERKT met WINST verlaten..... Dat zijn kenmerken die je 'kunnen' wel aantonen.

Dit jaar weet Geel waarschijnlijk - met mazzel - de overige 65% van de schuld af te betalen, met 'pech' zal het "maar" 30% zijn.

Iets wat geen één TD in Nederland óóķt gelukt was. Die man is een god op het gebied van TD'en.
WTF :')
Ik zet een hele lap tekst neer en hier weet je me op af te kraken.. :')

vGeel heeft er niet voor gezorgd dat ze 2e zijn geworden, dat hebben die spelers (en tegenstanders) gedaan.
Wie kon er vantevoren zeggen dat Clasie en Bakkal zo belangrijk zouden zijn? Dat zelfs Mulder reddingen zou maken, en Martins-Indi overeind kon blijven staan?
Juist, vGeel heeft dit geweldig uitgekiemd.

Ik kan hier wel net gaan doen alsof ik vGeel en Feyenoord zo in de gaten hou, maar dat doe ik dus niet.
Wat ik wel weet is dat vGeel op een bepaald moment is ingestapt, waar Beenhakker een weg is ingeslagen, nieuwe sponsors, en vrienden van Feyenoord oid hebben aangetrokken.. de gemeente Amsterdam wil een hele nieuw stadion bouwen.. ja hij heeft het goed doorgezet, maar pas als hij dit volhoudt kan je er toch pas wat zinnigs over zeggen man :{w
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:46:52 #83
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113460193
Zondag sowieso wel even bij de eerste training kijken :Y
Dit, dus.
pi_113460242
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Buitendam het volgende:
Zondag sowieso wel even bij de eerste training kijken :Y
Zanka schijnt met 33km/u te kunnen rennen :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:48:44 #85
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113460287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Met een tv onder z'n arm?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.
pi_113460334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat is bijna de gemiddelde snelheid van Usain Bolt op de 100 meter he.
pi_113460337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat ik wel weet is dat vGeel op een bepaald moment is ingestapt, waar Beenhakker een weg is ingeslagen, nieuwe sponsors, en vrienden van Feyenoord oid hebben aangetrokken..
LOL!!!!!!!!!!!

JE SNAPT ER NIETS VAN.

De investeerders van Feijenoord (Blokland voorop) zouden ENKEL de 17 tot 30 miljoen investeren ALS BEENHAKKER VERTROK EN VAN GEEL OP DIE POSITIE KWAM TE ZITTEN. Dit is o.a. door Hofland geregeld, samen met de VvF.

Je kan dus echt beter je mond houden _O-.

En Van Geel stelde vervolgens alles samen: de technische staff, bepaalde samen met Koeman welke jongens van Excelsior terugkwamen, welke jeugd doorstroomde, en haalde ALS KERS OP DE TAART nog eens Guidetti en Bakkal.

Dat alles, ja, ALLES, is in werking gesteld door Van Geel.

Die man wordt niet voor niets door de fans massaal toegezongen ELKE wedstrijd.
pi_113460344
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met een tv onder z'n arm?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat er al op te wachten :D
pi_113460364
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is bijna de gemiddelde snelheid van Usain Bolt op de 100 meter he.
Ja maar de top van Usain ligt op 44km/h...
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:50:20 #90
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113460384
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waar speelt die? Brands, opletten.
Dit, dus.
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:51:00 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113460431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

2) Een PSV'ertje voelt zich op zijn pikkie getrapt omdat het bij PSV allemaal niet zo rooskleurig is als men dacht
4) HMF gaat trollen.

Simpel.

Stap 3 voorkomen, en 4 volgt niet. Ga maar lekker huilen in je zolderkamertje, niet in het topic, en laat de grote heren maar discussiėren.Hier zijn dat dus alleen MRStylo, Lange_lans en ik zag net nog een user aardig meedoen. O en Geo, maar die hebben jullie ook al weggeziekt.
Er valt best leuk te discussieren over verschillende onderwerpen hier. Maar het is wel zo dat wanneer iemand het niet met jou eens is op welk vlak dan ook, je meteen begint te schelden en te roepen dat niemand er wat van snapt. Dan moet je nu niet net gaan doen alsof jij altijd met fatsoenlijke argumenten komt om het in goede banen te houden.
pi_113460439
quote:
Mathias Jattah-njie Jųrgensen alias Zanka: een 20 jarige Deense rechtsbenige centrale verdediger van fc Kopenhagen waar hij nog een contract heeft tot de zomer 2012. Was in 2008 het talent van het jaar in Denemarken, heeft voor alle jeugd teams van Denmarken gespeeld en is al een paar keer opgeroepen voor het Deense nationale team. Is de snelste speler van de Deense competitie met een top snelheid van meer dan 33 km/u. Hij is fysiek sterk, kan goed koppen, heeft alles in zich om een top verdediger te worden.
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:51:42 #93
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113460470
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waar speelt die? Brands, opletten.
Hij wilt ooit gaan voetballen _O_ Moet toch wat worden, mits hij ook nog een balletje kan trappen natuurlijk :')
pi_113460482
quote:

[..]

Oh ik dacht dat ze bij de finish de 50 aan tikte. :@
pi_113460537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hij wilt ooit gaan voetballen _O_ Moet toch wat worden, mits hij ook nog een balletje kan trappen natuurlijk :')
Gewoon in de spits zetten en alles achter de verdediging gooien. :D :') Of als CV, dan word je helemaal lijp als spits denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 14:53:04 ]
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:54:28 #96
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113460628
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gewoon in de spits zetten en alles achter de verdediging gooien. :D :') Of als CV, dan word je helemaal lijp als spits denk ik.
In Fifa zou die geweldig zijn in ieder geval :') Hoge steekpas, doelpunt _O-
Nadeel voor Bolt is dat hij juist niet heel explosief is voor een sprinter, dus hij moet wel een beetje inzicht hebben wanneer de pass gaat komen.
pi_113460701
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

In Fifa zou die geweldig zijn in ieder geval :') Hoge steekpas, doelpunt _O-
Nadeel voor Bolt is dat hij juist niet heel explosief is voor een sprinter, dus hij moet wel een beetje inzicht hebben wanneer de pass gaat komen.
Gewoon op de eigen 16 beginnen met rennen en dan met een Özil die op tijd de pass kan geven. _O- Hij is ook lang dus een beetje koppen erbij en het is wel een bazen spits.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2012 14:56:30 ]
pi_113460815
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Moet hij het wel lang volhouden ook als hij na 4 sprints al op is heb je meer aan een marathonloper.
pi_113460857
quote:

[..]

LOL!!!!!!!!!!!

JE SNAPT ER NIETS VAN.

De investeerders van Feijenoord (Blokland voorop) zouden ENKEL de 17 tot 30 miljoen investeren ALS BEENHAKKER VERTROK EN VAN GEEL OP DIE POSITIE KWAM TE ZITTEN. Dit is o.a. door Hofland geregeld, samen met de VvF.

Je kan dus echt beter je mond houden _O-.

En Van Geel stelde vervolgens alles samen: de technische staff, bepaalde samen met Koeman welke jongens van Excelsior terugkwamen, welke jeugd doorstroomde, en haalde ALS KERS OP DE TAART nog eens Guidetti en Bakkal.

Dat alles, ja, ALLES, is in werking gesteld door Van Geel.

Die man wordt niet voor niets door de fans massaal toegezongen ELKE wedstrijd.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

je zegt het hier zelf.. Beenhakker moet weg, vGeel moet komen, is dat dat een plusje voor vGeel of voor Blokland?

En je mag reageren, maar het hoeft niet, maar je doet wel net alsof Koeman en vGeel precies wisten wat ze deden, maar ze moesten toch echt roeien met de riemen die ze hadden. En dat waren er niet veel.
Je snapt zelf toch ook wel wat een teringgeluk ze hebben gehad dit seizoen? Dat ze niet op kwaliteit 2e geworden zijn, maar op inzet? Het waren jeugdspelertjes en spelers die net van Excelsior kwamen die het team opeens moesten dragen.
Bakkal, die steeds maar weer als een zak stront op het PSV veld stond, weet goals te maken bij Feyenoord.
Geluk of kundevan vanGeel? Jij vindt het blijkbaar kunde..

Nu wordt hij toegezongen, voor je het weet is het weer andersom.
Zo is het ook met Gudde gegaan, die ook weer lekker populair kan doen ^O^ Dat was een tijd geleden ook wel anders.
Dat is de charme van voetbal, alles kan zomaar opeens omdraaien.

Maar maak het voor jezelf eens duidelijk, en probeer eens objectief te blijven..
Is het Kunde of Geluk?

Ik zie in je posts dat je mensen hier iet serieus neemt. Maar als je zelf serieus genomen wilt worden, is het misschien eens een idee om niet zo selectief te reageren, en alleen maar met mensen op te hemelen die in jouw straatje praten..
Maar je mag het allemaal zelf weten..
  woensdag 27 juni 2012 @ 15:02:46 #100
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_113461042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

4) HMF gaat trollen.

Simpel.

Stap 3 voorkomen, en 4 volgt niet. Ga maar lekker huilen in je zolderkamertje, niet in het topic, en laat de grote heren maar discussiėren.Hier zijn dat dus alleen MRStylo, Lange_lans en ik zag net nog een user aardig meedoen. O en Geo, maar die heb ik ook al weggeziekt.
1: FIXED*
2: Laat stap 4 weg

Ultra fixed*

Noem me 1 goede discussie die is gestart, die niet is gegaan over het compleet afzeiken van iemand bij PSV... Ik heb nog geen enkel positief lichtje zien branden (ha ha <_<) hier van jouw kant, alleen puur afbranden van de gehele selectie.
Misschien kan je verdere een aardige gozer zijn, maar na die postsalvo's hier en de PM of DM whatever ben ik in het "oh god nee geen meer hmf" kamp gaan staan.

Ik kan ook zeggen dat Feyenoord een jong bagger team heeft, en dat Ajax een team vol snotpegels heeft (lees individuele) die maar geen team wilde worden, maar dan lieg ik. Natuurlijk heeft PSV zijn tekortkomingen, en dan zitten die tekortkomingen vooral in de verdediging (met Zanka alleen kom je er niet).
In tegenstelling tot alle Van Bommel haters, zie ik geen problemen met hem. Sterker nog het lijkt mij een goede versterking, die de ploeg wellicht weer aan het praten krijgt als het wat minder is. Dat hadden we voorgaande jaren niet. Voorin hebben we ook een "probleem", want je kan wel een spits kopen, die spits moet de ballen ook krijgen. Het was vorig seizoen vooral gaten opzoeken om zelf te scoren, en aangezien onze backs nog niet capabel genoeg zijn om mee te kunnen sprinten voor een GOEDE voorzet. Willems komt er wel, alleen wie op rechts... tsja. Ah fijn.

Of we kampioens kandidaat zijn? Dat kan ik pas zeggen als het begin september is, wanneer de transfermarkt is gesloten, en er enkele wedstrijden zijn gespeeld die er echt toe doen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')