SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zaterdag. 500 gramquote:
Mooiquote:
Ik eerst ook elke woensdag.quote:
Hatzertquote:
Ik elke woensdag nietquote:
Ik zag een keer een krantenbericht over een vrouw die had geklaagd over geluidsoverlast door heiende machines vlakbij, en dat dat slecht was voor haar ongeboren kind. Stond er een foto bij van die vrouw waarop ze in de tuin een peuk stond te rokenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
on a completely unrelated note
ik zie net iemand in zo'n docu over babys roken in huis met een klein kindje in huis
waarom zou je dat nog doen? iedereen weet toch dat dat echt erg slecht is?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zag een keer een krantenbericht over een vrouw die had geklaagd over geluidsoverlast door heiende machines vlakbij, en dat dat slecht was voor haar ongeboren kind. Stond er een foto bij van die vrouw waarop ze in de tuin een peuk stond te roken
Ja echt serieus, ik heb net nog ff zitten googlen of ik die foto nog ergens zag staan, maar helaas.quote:
uw vraagt wij leveren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja echt serieus, ik heb net nog ff zitten googlen of ik die foto nog ergens zag staan, maar helaas.
Nee, jij eet liever rauwe vis, toch?quote:
Een ongeboren kind? of je nu in, uit, onder of op je huis rookt, het is niet helemaal zuiverquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Naja in de tuin roken vind ik wel kunnen
juist als je niet kunt of wilt stoppen vind ik dat de 'verantwoorde' optie
maar gewoon in huis vind ik wat apart
Als het nog maar beweegt verdomme!quote:
Dorpje verder, haha.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
is het markt bij jou op woensdag auto?
mn zus bleef bij de eerste ook door roken, drinken en feesten enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ongeboren kind? of je nu in, uit, onder of op je huis rookt, het is niet helemaal zuiver
Jaja, elk dorp heeft een andere marktdag, dus is het elke dag kibbelinglunchdagquote:
Haha. Bij mij is de visboer er op donderdag, maar dan moest ik altijd werkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, elk dorp heeft een andere marktdag, dus is het elke dag kibbelinglunchdag.
Vrouw van een maat van mij is gestopt met roken en drinken, kind geboren, en toen ging ze weer verder. Ik zeg muts, waarom blijf je nou niet van die peuken af, je was zo goed bezig. Ze kon het toch niet laten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
mn zus bleef bij de eerste ook door roken, drinken en feesten enzo.
komt mischien ook door het feit dat ze niet wist dat ze zwanger was.
Dat 'moest' impliceert dat je er morgen wél heen gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Bij mij is de visboer er op donderdag, maar dan moest ik altijd werken
Nee,quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat 'moest' impliceert dat je er morgen wél heen gaat?
Hahahahaha! Priceless!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Ook weer typisch iets voor mij hoor, dit.
Had ik in de pauze lekker een frietje met mayo en sate, kom ik er net achter dat ik wat satesaus had gemorst, dus ik op de wc tegenover ff wc papier gehaald en mijn bureau weer schoongemaakt. Loop ik terug met dat wc papier, met satesaus, kom ik een collega tegen, die blik
Ikkequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
En wie zit er vanavond allemaal voor de buis voor de wedstrijd tussen Spanje en Portugal?
* JK1982 noteert een 'nee' voor Pheno..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ikke
Maar wel naar andere dingen te kijken
Voetbal
Ik niet. Misschien dat ik morgen wel effe naar die Mannschaft kijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
En wie zit er vanavond allemaal voor de buis voor de wedstrijd tussen Spanje en Portugal?
Ik niet. Voetbalquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
Ergste is nog dat het 5 meter lopen is ofzoquote:
Ik denk dat ik wel ga kijken ja, maar wel on the side, dus van achter de pc ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
Engeland tegen Italië was wel heel vet, zeker met eindbaas Pirlo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, 1 ding scheelt.. ik heb meestal de tv aan en ondertussen ben ik allerlei andere dingen aan het doen.
Het is niet zo dat ik de hele wedstrijd geconcentreerd naar het scherm zit te staren ofzo, absoluut niet
Ja, die strafschop was echt mooi inderdaad..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Engeland tegen Italië was wel heel vet, zeker met eindbaas Pirlo.
Waar is dat? (niet dat dat uitmaakt natuurlijk, maar toch..)quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nu ook de tv aan en het boeit jullie vast niet maar ik moet even wtf roepen
wtf!!!!!
iemand gooit een stenen vanuit een rijdende auto naar andere auto's naar binnen
die auto's raken van de weg (duh) en een zo'n omatje is dood nu
als je auto kunt/mag rijden ben je dus 18 (of ouder) en dan nog niet snappen dat dit de gevolgen kunnen zijn?
of snappen ze het wel en snap ik gewoon iets niet?
bij son en breugel en bestquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar is dat? (niet dat dat uitmaakt natuurlijk, maar toch..)
Ok, nederland dus..quote:
Ik kan me hier ook altijd over verbazen. Ik ben vroeger ook jong geweest, en heb ook dingen gedaan waar ik nu spijt van heb, maar nooit dingen waarbij anderen in gevaar kwamen. Het ergste wat ik heb gedaan, en daar heb ik echt spijt van, want als ze het nu bij mij zouden doen zou ik er ook ontzettend kwaad om worden, maar vroeger na het uitgaan weleens spiegels van auto's afgetrapt, ik schaam me er best voor nu moet ik zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nu ook de tv aan en het boeit jullie vast niet maar ik moet even wtf roepen
wtf!!!!!
iemand gooit een stenen vanuit een rijdende auto naar andere auto's naar binnen
die auto's raken van de weg (duh) en een zo'n omatje is dood nu
als je auto kunt/mag rijden ben je dus 18 (of ouder) en dan nog niet snappen dat dit de gevolgen kunnen zijn?
of snappen ze het wel en snap ik gewoon iets niet?
Kei? Dus je gooide ook met stenen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was kei braaf
het ergste wat ik heb gedaan is spijbelen en brutaal zijn op school
Ik stopte tampons in de rode ecoline en gooide ze dan door het lokaal van de leraar Fransquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was kei braaf
oh ik heb me ook niet voorgesteld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik moet me dus eerst in het andere topic voorstellen?
[..]
Ik stopte tampons in de rode ecoline en gooide ze dan door het lokaal van de leraar Frans.
define ander topicquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stopte tampons in de rode ecoline en gooide ze dan door het lokaal van de leraar Frans.
Dat mag hier niet, schijnbaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb me ook niet voorgesteld?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik las zoiets in de OP...quote:
Ik ook niet, voel ook niet echt de behoefte om dat te doen voor een SCquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan heel goed een didgeridoo nadoen, en ook light sabers uit Star Wars.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed
ik ben rhu, 26 en kan heel goed woody woodpecker na doen
behalve dan dat ik dat helemaal niet echt kan
done
Ow, dan stel ik me op de meet wel voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht dat dat alleen moest als je ging meeten en zo
Stel je toch eens voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef MPG het volgende:
Voorstellen? Ander topic?
Dit is toch de SC?
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed
done
Heee, het staat in de OPquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef MPG het volgende:
Dit is toch de SC?
Ja, dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht dat dat alleen moest als je ging meeten en zo
"Ïk ben MPG"quote:
Voor het overzicht is het op zich wel handig als het op een centraal punt gebeurt..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef MPG het volgende:
Dit is toch de SC?
Doe es..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed
done
Nee, jij bent Phenoquote:
quote:
ow god 2 mensen met een slecht gevoel voor humorquote:
Leer ermee levenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
ow god 2 mensen met een slecht gevoel voor humor
Als HR-Nieuws quotes niet begrijpenquote:
nee, dat is geen humor, dat is Windows en een Nederlands toetsenbordinstelling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer ermee leven.
Waar zat de humor trouwens, in de twee puntjes op de I?
US-Internationalquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat is geen humor, dat is Windows en een Nederlands toetsenbordinstelling.
Potverdriedubbeltjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat is geen humor, dat is Windows en een Nederlands toetsenbordinstelling.
Tja, het leven is hard.quote:
En als dat niet meer lukt hebben ze pillen en pompjes.quote:
Fikkie stoken achter het fietsenhok, gekauwde papierproppen tegen de muur van het klaslokaal gooien, stinkbommetjes afsteken in de klas, trapleuningen met zeep insmeren (ja echtquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was kei braaf
Ik was altijd heel braaf op schoolquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Fikkie stoken achter het fietsenhok, gekauwde papierproppen tegen de muur van het klaslokaal gooien, stinkbommetjes afsteken in de klas, trapleuningen met zeep insmeren (ja echt)...
Wij deden altijd slaolie op de WC brillen smeren. Als iemand er dan op ging zitten, gleed diegene op de grondquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Fikkie stoken achter het fietsenhok, gekauwde papierproppen tegen de muur van het klaslokaal gooien, stinkbommetjes afsteken in de klas, trapleuningen met zeep insmeren (ja echt)...
MI'squote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij deden altijd slaolie op de WC brillen smeren. Als iemand er dan op ging zitten, gleed diegene op de grond.
Of vershoudfolie over de pot spannen en dan de bril weer omlaag doen. Gegarandeerd jakkes.
Jij boefjequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was altijd erg leukquote:
Dat is gewoon achterlijk, grapjes moeten wel leuk blijven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij ons is er wel eens een lerares huilend de klas uitgelopen, was trouwens niet mijn schuld, maar vond het wel zielig voor d'r.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebeurd genoeg hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk, grapjes moeten wel leuk blijven.
Gaf ze toevallig Frans?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij ons is er wel eens een lerares huilend de klas uitgelopen, was trouwens niet mijn schuld, maar vond het wel zielig voor d'r.
Is wel wenselijk, kom je meteen naar de meet zaterdag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Dat zou kunnen. Ik haat pubersquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gebeurd genoeg hoor
meestal hebben ze dan achteraf spijt maar puber hersenen zijn gewoon letterlijk niet in staat om vooruit te denken en gevolgen te overzien
Ik weet niet meer wat er gebeurde toen, maar vond het wel kut voor haar. Maar is allemaal wel weer goed gekomen, paar schorsingen later.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk, grapjes moeten wel leuk blijven.
Wel wenselijk? Want ik hoor net dat niemand dat doetquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is wel wenselijk, kom je meteen naar de meet zaterdag?
Das hier ook wel eens gebeurd jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Watje!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel wenselijk? Want ik hoor net dat niemand dat doet.
Maar, nee, ik kom niet, want Utrecht en ik durf niet.
Watjequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel wenselijk? Want ik hoor net dat niemand dat doet.
Maar, nee, ik kom niet, want Utrecht en ik durf niet.
Wij hadden in de 3e van de Havo een vent van 64, net een jaar voor zijn pensioen. Vreselijk aardige man, maar echt zo'n Frankrijk liefhebber, plus hij kon van niemand de namen onthouden. Dan keek ie je aan, nou van Oevelen, hoe zeg je dit en dat, terwijl je naam heel anders isquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
ik had vroeger een docent (super aardige man) en die had iets met zijn gehoor en die hoorde de hele tijd een hoemtoon
dus hij vroeg: willen jullie duidelijk spreken en niet te veel roezemoezen want dan word ik gek (of iets van die strekking)
gingen van die etters achterin de hele tijd zo'n hoemtoon maken
dat vond ik toen al zo gemeen
Heb dat ook gehadquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Het werkt wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:
En zie meteen waar SC topics naast een hoofdtopic helemaal niet werken
Ik lul. Tuurlijk durf ik wel. Maar ik vind Utrecht gewoon niet leuk en ik kan zaterdag ook niet.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Watje
En dat voorstellen moet je ook een beetje zien zodat mensen kunnen zien waar iedereen een beetje woont. Als je dan zin hebt om last-minute iets te doen, dan zie je meteen bij wie je terecht kan.
Hoezo werkt het niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:
En zie meteen waar SC topics naast een hoofdtopic helemaal niet werken
Gewoon in de OP zetten, lijkt me vrij duidelijk voor mensen die willen meetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het werkt wel.
Nu blijft het lekker overzichtelijk wanneer er bepaalde activiteiten zijn.
Weer naar die 'speciale' winkel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er zwaar aan te denken om door te reizen naar Amsterdam om schoenen te kopen. Maar ik heb geen zin om op te staan van m'n stoel
.
De vorige keer dat ik er was waren ze dichtquote:
Ah crap, dat sucks idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik er was waren ze dicht. Ik kon wel janken.
Maar goed, morgen denk ik maar eventjes doen dan... Ik wil de Sugar Witch hebben.
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah crap, dat sucks idd.
Wilde je de Sugar Witch toen niet ook al hebben?
Ik vind ze allemaal op elkaar lijken
Tja, school is saai als je slim bent, dan ga je andere vormen van vermaak zoekenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij deden altijd slaolie op de WC brillen smeren. Als iemand er dan op ging zitten, gleed diegene op de grond.
Of vershoudfolie over de pot spannen en dan de bril weer omlaag doen. Gegarandeerd jakkes.
wat is dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
En... Thijs is werknemer af bij zijn werkgever. Ik ben vrijgesteld van werkzaamheden en krijg mijn loon van juli en augustus nog uitbetaald. Ben net thuis nu, en ik voel me eigenlijk erg opgelucht nu
Net al gebeld door de Laurens Simonse Groep, en daar ga ik dinsdag heen voor een intake gesprek
Lekker, 2 maanden loon, heb je mooi tijd om wat anders te zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
En... Thijs is werknemer af bij zijn werkgever. Ik ben vrijgesteld van werkzaamheden en krijg mijn loon van juli en augustus nog uitbetaald. Ben net thuis nu, en ik voel me eigenlijk erg opgelucht nu
Net al gebeld door de Laurens Simonse Groep, en daar ga ik dinsdag heen voor een intake gesprek
Nou wie weet heb je snel weer wat nieuws dan, dan is dat extra salaris ook mooi meegenomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
Inderdaad. Voel me vrij blij eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou wie weet heb je snel weer wat nieuws dan, dan is dat extra salaris ook mooi meegenomen.
Oh, wat goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:26 schreef El_Thijs het volgende:
Hier op het werk wilde ze iemand ook weg sturen met een half jaar salaris, had ze niet geaccepteerd (ze werkt hier al ruim 10 jaar, plus met heel veel collega's een hele goeie band). Ze is er samen met een advocaat voor gaan zitten, was bijna tot een rechtzaak gekomen, maar die had de directeur onherroepelijk verloren, dus nu werkt ze er nog. Ook nu zijn ze nog bezig om haar de tent uit proberen te krijgen, toch houdt ze stug vol. Laatst kreeg ze tussen neus en lippen nog een voorstel, zag er op zich goed uit, ging ze het narekenen, zou ze minder dan een maandsalaris overhoudenquote:
Het is dan ook een bedrijf, geen filantropische instelling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier op het werk wilde ze iemand ook weg sturen met een half jaar salaris, had ze niet geaccepteerd (ze werkt hier al ruim 10 jaar, plus met heel veel collega's een hele goeie band). Ze is er samen met een advocaat voor gaan zitten, was bijna tot een rechtzaak gekomen, maar die had de directeur onherroepelijk verloren, dus nu werkt ze er nog. Ook nu zijn ze nog bezig om haar de tent uit proberen te krijgen, toch houdt ze stug vol. Laatst kreeg ze tussen neus en lippen nog een voorstel, zag er op zich goed uit, ging ze het narekenen, zou ze minder dan een maandsalaris overhouden![]()
Wat dat betreft zijn het echt teringlijers hiero. Personeelsbeleid staat hier niet bekend om hun sociale manieren.
Dank uquote:
De aanhouder wint?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier op het werk wilde ze iemand ook weg sturen met een half jaar salaris, had ze niet geaccepteerd (ze werkt hier al ruim 10 jaar, plus met heel veel collega's een hele goeie band). Ze is er samen met een advocaat voor gaan zitten, was bijna tot een rechtzaak gekomen, maar die had de directeur onherroepelijk verloren, dus nu werkt ze er nog. Ook nu zijn ze nog bezig om haar de tent uit proberen te krijgen, toch houdt ze stug vol. Laatst kreeg ze tussen neus en lippen nog een voorstel, zag er op zich goed uit, ging ze het narekenen, zou ze minder dan een maandsalaris overhouden![]()
Wat dat betreft zijn het echt teringlijers hiero. Personeelsbeleid staat hier niet bekend om hun sociale manieren.
Snap ik, maar je kan ook normaal met mensen omgaan, en niet op achterbakse manieren proberen om ze te lozen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook een bedrijf, geen filantropische instelling.
Ik zou dus -echt- niet kunnen functioneren in zo'n omgevingquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Snap ik, maar je kan ook normaal met mensen omgaan, en niet op achterbakse manieren proberen om ze te lozen.
Zelfde met een andere collega, netwerkengineer. Kreeg een half jaar nadat hij een vast contract had gekregen de melding dat ze de samenwerking wilden beëindigen vanwege het feit dat hij niet genoeg vooruitgang toonde m.b.t. cursussen e.d. Hij had minder cursussen e.d. gedaan dan de rest en daar waren ze niet tevreden over. Reden is dat hij in die periode na het werk bezig was met zijn net nieuw gebouwde huis, waar ze dus in de avond uren aan het klussen waren, tja, toen stonden die cursussen op een laag pitje, maar daar kijken ze dan niet naar.
Maar het wordt nog mooier, nu kreeg ie vorige week te horen dat ie toch mag blijven, omdat ie de week ervoor zo goed zijn best had gedaanMaar nu zetten ze wel zoveel zwart op wit dat ze hem op het minste geringste gelijk de deur uit kunnen flikkeren. Ik hou er gewoon niet van als er zo met mensen om wordt gegaan. Ik snap ook wel dat ik maar een nummer ben en dat er 10 anderen voor mij klaar staan om het hier over te nemen, maar dan nog.
Ik heb ook al vaak genoeg tegen die vrouw uit het eerste voorbeeld gezegd dat ik het ontzettend knap vind van haar dat ze hier nog werkt. Overigens heeft ze wel ruim een half jaar met een burnout van het hele gedoe thuisgezeten, dus haar heeft het ook geraakt natuurlijk. Maar ze vind de omgang met de collega's gewoon leuk, en het werk zelf ook. Met de baas heeft ze niks te maken zegt ze.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou dus -echt- niet kunnen functioneren in zo'n omgeving
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
djeez wat een wijf ben ik
tranen met tuiten hier omdat er iemand dood is in mijn soap
Pssst, is niet echt dood. over drie weken huppelt diegene weer over het scherm als tweelingbroer/zus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
djeez wat een wijf ben ik
tranen met tuiten hier omdat er iemand dood is in mijn soap
Dan komen er dan weer tranen van gelukquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, is niet echt dood. over drie weken huppelt diegene weer over het scherm als tweelingbroer/zus.
Maar als je alle spoilers al kent, dan hoef je die hele serie toch niet meer te kijken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
nee die is echt dood
want ik loop een jaar of 5 achter en van de wiki weet ik dat ze nog dood is
Leuke omgeving inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Snap ik, maar je kan ook normaal met mensen omgaan, en niet op achterbakse manieren proberen om ze te lozen.
Zelfde met een andere collega, netwerkengineer. Kreeg een half jaar nadat hij een vast contract had gekregen de melding dat ze de samenwerking wilden beëindigen vanwege het feit dat hij niet genoeg vooruitgang toonde m.b.t. cursussen e.d. Hij had minder cursussen e.d. gedaan dan de rest en daar waren ze niet tevreden over. Reden is dat hij in die periode na het werk bezig was met zijn net nieuw gebouwde huis, waar ze dus in de avond uren aan het klussen waren, tja, toen stonden die cursussen op een laag pitje, maar daar kijken ze dan niet naar.
Maar het wordt nog mooier, nu kreeg ie vorige week te horen dat ie toch mag blijven, omdat ie de week ervoor zo goed zijn best had gedaanMaar nu zetten ze wel zoveel zwart op wit dat ze hem op het minste geringste gelijk de deur uit kunnen flikkeren. Ik hou er gewoon niet van als er zo met mensen om wordt gegaan. Ik snap ook wel dat ik maar een nummer ben en dat er 10 anderen voor mij klaar staan om het hier over te nemen, maar dan nog.
Gewoon lezen en niet kijken dus!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
jawel want van alleen de tekst op wiki hoef ik niet te huilen
nee joh dat is saaiquote:
Werk genoeg, want volgens mij ruiken ze het dat ik weer beschikbaar benquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft zou ik ook eigenlijk wat anders moeten gaan zoeken hoor.
echt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werk genoeg, want volgens mij ruiken ze het dat ik weer beschikbaar ben
Heb nu al 3-4 mails gehad met functies
Ik zal in mijn vakantie eens kijken, wil ook eigenlijk wat dichter bij huis gaan werken vanwege de brandstofkosten. In mijn eigen plaats zou geweldig zijn, dan kan ik met de fiets. Maarja, er moet ook maar net wat tussen zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn dat is wel relaxt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
bij vrouwen is dat juist andersomquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmmm... Dat klopt best welquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bij vrouwen is dat juist andersomdie ruiken alleen dat je bezet bent
Hangt natuurlijk sterk van je vakgebied af...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Damn dat is wel relaxt.
Ik ben al meer dan een half jaar op zoek en weinig vacatures of reacties
Zeker, ik val in het gros van de IT prutsersquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk sterk van je vakgebied af...
Als je maar iets doet waar je je gelukkig en goed bij voelt is er niks aan de hand, dan kan het me niet schelen wat mensen doen. Zolang je het maar naar je zin hebt en wat verdient toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zal in mijn vakantie eens kijken, wil ook eigenlijk wat dichter bij huis gaan werken vanwege de brandstofkosten. In mijn eigen plaats zou geweldig zijn, dan kan ik met de fiets. Maarja, er moet ook maar net wat tussen zitten.
Op zulke momenten heb je spijt dat je op een gegeven moment gekapt bent met school, maarja, dat wist ik toen al en toen kon het me ook niets schelen.
Wat zoek je precies? En heb je bijvoorbeeld monsterboard en nationale vacaturebank geprobeerd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Damn dat is wel relaxt.
Ik ben al meer dan een half jaar op zoek en weinig vacatures of reacties
Inderdaad, dan zijn ze ineens heel vriendelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja, nou ja, als ik het overnieuw zou kunnen doen, dan had ik toch buiten de Havo en MBO ook nog een andere opleiding afgemaakt hoor, en ook iets meer in mijn interessegebied.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je maar iets doet waar je je gelukkig en goed bij voelt is er niks aan de hand, dan kan het me niet schelen wat mensen doen. Zolang je het maar naar je zin hebt en wat verdient toch?
hahaha dank je voor de bevestiging.. ik had ook altijd onwijs meer sjans als ik een vriendin heb... zal wel iets te maken hebben met het feit dat je veel relaxder in je vel zit en niet zo desperate overkomt ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat klopt best wel. Heb nu ook weer heel goed contact met iemand die bezet is
.
nee, dat doet die ring om je vingerquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik zoek kan overal wel mee uit de voeten zolang het geen programmeren is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zoek je precies? En heb je bijvoorbeeld monsterboard en nationale vacaturebank geprobeerd?
oh, is dat hetquote:
Ja, dat denk ik wel. Je hebt dan een hele andere attitude vaak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahaha dank je voor de bevestiging.. ik had ook altijd onwijs meer sjans als ik een vriendin heb... zal wel iets te maken hebben met het feit dat je veel relaxder in je vel zit en niet zo desperate overkomt ofzo
ik weet niet hoor... maar ik draag geen ring in een gewone relatiequote:
Tja, dan wordt het lastigquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, ik val in het gros van de IT prutsers
Wat had je gedaan dan? Ik heb zelf HBO onder de riem, maar ik heb er serieus aan gedacht om na MBO te gaan werken. Misschien had ik dat moeten doen, en misschien ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, nou ja, als ik het overnieuw zou kunnen doen, dan had ik toch buiten de Havo en MBO ook nog een andere opleiding afgemaakt hoor, en ook iets meer in mijn interessegebied.
Ook zonder ring ruiken ze het. En dan zien ze je opeens wél staanquote:
Die zal ik onthouden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Je hebt dan een hele andere attitude vaak.
Bij mij maakt het geen verschil, ik herken nog geen versierpoging als het naakt voor me danst met een theemuts op.
Wel een originele poging moet ik zeggen..daar zou je bij mij wel pluspunten mee scoren. en ik ben ook een druif daarin haha.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij maakt het geen verschil, ik herken nog geen versierpoging als het naakt voor me danst met een theemuts op.
Ja, dat weet ik.quote:
Ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wel een originele poging moet ik zeggen..daar zou je bij mij wel pluspunten mee scoren. en ik ben ook een druif daarin haha.
Ik heb Internationale Handel/Groothandel gedaan, maar doordat ik Duits liet vallen en daar communicatie voor inruilde heb ik alleen certificaten van de behaalde vakken. Had er toen ook allemaal geen zin in enzo, je kent het vast wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan? Ik heb zelf HBO onder de riem, maar ik heb er serieus aan gedacht om na MBO te gaan werken. Misschien had ik dat moeten doen, en misschien ook niet
Volgens mij moet je even ietsje beter lezen wat ik zeiquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wel een originele poging moet ik zeggen..daar zou je bij mij wel pluspunten mee scoren. en ik ben ook een druif daarin haha.
Ik heb daar ook moeite mee. Meestal als ik dacht "zit ze nou met me te flirten?" bleek later dat ze bezet was en gewoon vriendelijk wou zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk
Serieus, soms kan ik lastig zien of een vrouw in me geïnteresseerd is of niet
oh dat hangt bij mij per geval wel af. soms heb het door soms ook totaal niet... maar dat ligt dan wss ook meer aan het feit dat de dame in kwestie ook niet zo interessant is...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk
Ik kon dat vroeger altijd direct zien, heb ook nooit blauwtjes gelopen in de periode tussen mijn 16e en 22e ofzo. Maar tegenwoordig is dat fingerspitzengefuhl toch een stuk minder geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk
Altijd leukquote:
Ik snap het helemaal. Ik vraag me soms echt af waarom ik ICT heb gekozen en niet de juridische kant ben opgegaan. Heb een minor recht afgerond en mag mezelf juridisch adviseur noemen, maar stiekem denk ik wel eens hoe het zou zijn als ik advocaat was geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb Internationale Handel/Groothandel gedaan, maar doordat ik Duits liet vallen en daar communicatie voor inruilde heb ik alleen certificaten van de behaalde vakken. Had er toen ook allemaal geen zin in enzo, je kent het vast wel.
Maar als ik toen zou weten wat ik nu weet, m.b.t. interesses e.d. dan zou ik heel wat anders doen dan in een magazijn werken. Klinkt stom, maar dan zou ik echt wel iets universitairs gedaan hebben en nu op het CERN in Geneve werken, of iets met astronomie, ook heel interessant.
nee hoor.... ik zeg dat het voorbeeld wat je aanhaalt een originele poging is en dat ik een dergelijke poging wel kan waarderen. Tevens betrek ik je statement over het niet doorhebben ook op mijzelf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even ietsje beter lezen wat ik zei.
Komt door de leeftijd denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger altijd direct zien, heb ook nooit blauwtjes gelopen in de periode tussen mijn 16e en 22e ofzo. Maar tegenwoordig is dat fingerspitzengefuhl toch een stuk minder geworden.
Welke poging is origineel danquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee hoor.... ik zeg dat het voorbeeld wat je aanhaalt een originele poging is en dat ik een dergelijke poging wel kan waarderen. Tevens betrek ik je statement over het niet doorhebben ook op mijzelf.
ik moet zeggen dat ik zelf veel flirt.... vaak onbedoeld... kan voor akward situaties zorgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb daar ook moeite mee. Meestal als ik dacht "zit ze nou met me te flirten?" bleek later dat ze bezet was en gewoon vriendelijk wou zijn
maar advocaat is geen hbo...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Ik vraag me soms echt af waarom ik ICT heb gekozen en niet de juridische kant ben opgegaan. Heb een minor recht afgerond en mag mezelf juridisch adviseur noemen, maar stiekem denk ik wel eens hoe het zou zijn als ik advocaat was geworden.
Origineel misschien niet, maar een roos geven/krijgen bijvoorbeeld.quote:
quote:
vrij origineel dacht ik zo....quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocaat misschien niet, maar rechten an sich kan tegenwoordig wel op HBO-niveau. Dan is de overstap snel gemaakt denk ik.quote:
Ik vergeet altijd te lachen als ik flirtquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik zelf veel flirt.... vaak onbedoeld... kan voor akward situaties zorgen
Je hebt dus niet goed gelezen... Let op:quote:
Mijn probleem is dat ik pas na mijn 25e erachter kwam waar mijn interesses echt lagen. Maarja, ga op je 32 nog eens ff quantum fysica of astronomie studerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Ik vraag me soms echt af waarom ik ICT heb gekozen en niet de juridische kant ben opgegaan. Heb een minor recht afgerond en mag mezelf juridisch adviseur noemen, maar stiekem denk ik wel eens hoe het zou zijn als ik advocaat was geworden.
maar je komt van mbo zeg je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Advocaat misschien niet, maar rechten an sich kan tegenwoordig wel op HBO-niveau. Dan is de overstap snel gemaakt denk ik.
[lompe-modus]quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omscholing?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik pas na mijn 25e erachter kwam waar mijn interesses echt lagen. Maarja, ga op je 32 nog eens ff quantum fysica of astronomie studeren
deeltijd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik pas na mijn 25e erachter kwam waar mijn interesses echt lagen. Maarja, ga op je 32 nog eens ff quantum fysica of astronomie studeren
Ach ja, we hebben allemaal wel dingen die we achteraf anders hadden willen doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik, daarom weet ik nu wel beterquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[lompe-modus]
jij bent te soft voor de juridische wereld... als je het al niet trekt in subsidie-land ga je het helemaal niet trekken in een hardere wereld als financiën of rechten
[/lompe-modus]
inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben allemaal wel dingen die we achteraf anders hadden willen doen. Zinloos om 'wat als' te gaan doen imho, gewoon maken wat er nu van te maken valt, en plezier hebben in de dingen die je nu doet
.
MAVO - MBO - HBO.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je komt van mbo zeg je?
enorm lange weg en de kans is klein dat je het gered had (nofi)
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt dus niet goed gelezen... Let op:
Ik herken een versierpoging nog niet als het (de versierpoging dus) naakt voor me danst. Waarmee ik wil zeggen dat ik beroerd ben in het herkennen van versierpogingen.
Die personen lezen dan niet goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]are u fucking kidding me? ik denk dat je schrijfstijl gewoon niet duidelijk is. drie mensen in dit topic lazen het als in de persoon die de versierpoging uitvoert....
ja je hoeft nou ook weer niet meteen in het diepe te springen maar er zijn vast genoeg dingen die je wel kunt doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Deeltijd quantum fysicaBen je wel helemaal lekker
Nee, daar is die materie veels te ingewikkeld voor. Ik vind het heel interessant, vooral ook vanwege het feit dat het zo uitermate bizar is, maar als zelfs een man als Stephen Hawking met een iq van 170 al aangeeft dat er dingen inzitten die hij niet begrijpt...quote:
Kan wel, als je heel veel geld hebt en dus 12 jaar universitair collegegeld kan betalenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Deeltijd quantum fysicaBen je wel helemaal lekker
ja en dan nog uniquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MAVO - MBO - HBO.
Ik zou je ook eens aanraden in mijn profiel te kijken.
Ik ben als blij als ik 150 Euro in de maand overhouquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan wel, als je heel veel geld hebt en dus 12 jaar universitair collegegeld kan betalen.
Soms hebben dingen een frisse kijk nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, daar is die materie veels te ingewikkeld voor. Ik vind het heel interessant, vooral ook vanwege het feit dat het zo uitermate bizar is, maar als zelfs een man als Stephen Hawking met een iq van 170 al aangeeft dat er dingen inzitten die hij niet begrijpt...
Of ze lezen wat ze graag willen lezenquote:
Dat kan het ook zijn. Maar dat is dan niet mijn schuldquote:
Tegen instellingstariefquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan wel, als je heel veel geld hebt en dus 12 jaar universitair collegegeld kan betalen.
Als je in de avonduren studeert hou je wel meer geld overquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben als blij als ik 150 Euro in de maand overhou
Sorry, maar dit vind ik bullshit. Daar zijn het veel te veel individuele gevallen voor. Niet iedereen is hetzelfde. En ik ken mensen die Mavo hebben gedaan die op een IQ test hoger scoren dan VWO'ers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan nog uni
dat redden er niet veel hoor
al is het maar omdat je er te lang over doet maar ook omdat je (again nofi) niet voor niks op de mavo zat en niet meteen op het vwo
veel plezierquote:
Dat redden er niet veel nee. En daarom ben ik ook blij met de richting die ik toenertijd gekozen heb. Ik weet wat van het rechtsysteem hier in Nederland dankzij die minor die ik volgde en dat was toen al heel erg interessant. Mede daardoor hebben we een geschil met de buren op een normale manier op kunnen lossen waar ik niet veel over kwijt wil.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dan nog uni
dat redden er niet veel hoor
al is het maar omdat je er te lang over doet maar ook omdat je (again nofi) niet voor niks op de mavo zat en niet meteen op het vwo
Als ik de loterij win (als in: miljoenen) dan zou ik wel weer gaan studerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegen instellingstarief...
Sluit die tweede hypotheek maar af...
Geen gedonder!quote:
Ik zou verhuizen naar Australië en gaan rentenieren. Oh, en vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik de loterij win (als in: miljoenen) dan zou ik wel weer gaan studeren.
individuele gevallen die een uitzondering bevestigen weerleggen nog niet de percentages van mensen die het niet redden natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik bullshit. Daar zijn het veel te veel individuele gevallen voor. Niet iedereen is hetzelfde. En ik ken mensen die Mavo hebben gedaan die op een IQ test hoger scoren dan VWO'ers.
Australiëquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen naar Australië en gaan rentenieren. Oh, en vrijwilligerswerk gaan doen.
Ik zou ook wel een paar maanden vrijwilligerswerk gaan doen. School bouwen in Afrika ofzo. Maar daarna gewoon weer terug naar NL en studeren. En veel auto's en motoren kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen naar Australië en gaan rentenieren. Oh, en vrijwilligerswerk gaan doen.
Dus eigenlijk suggereer je nu dat als je op de mavo zit je geen doorzettingsvermogen hebt? Is dat niet een heel klein beetje achterlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
individuele gevallen die een uitzondering bevestigen weerleggen nog niet de percentages van mensen die het niet redden natuurlijk
en vwo/universitaire studie hangt echt niet alleen af van IQ en dat beweer ik ook niet
maar als jij op de mavo zit door gebrek aan doorzettingsvermogen/niet kunnen plannen/ een stoornis of weet ik het is de kans dat die dingen meespelen op de uni natuurlijk reeel en de kans dat je het daardoor niet haalt ook
Jij was al met PH getrouwdquote:
neequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus eigenlijk suggereer je nu dat als je op de mavo zit je geen doorzettingsvermogen hebt? Is dat niet een heel klein beetje achterlijk?
Ik zou dieren gaan helpen. En een Aston Martin Vanquish kopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een paar maanden vrijwilligerswerk gaan doen. School bouwen in Afrika ofzo. Maar daarna gewoon weer terug naar NL en studeren. En veel auto's en motoren kopen.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dieren gaan helpen. En een Aston Martin Vanquish kopen. En een grote boerderij met veel paarden. Rio gaat uiteraard mee.
Niet zo haten. Ik vind de nieuwe Vanquish echt om te kwijlen zo mooiquote:
Weet ie dat welquote:
En iedereen op de Mavo heeft daar last van?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
individuele gevallen die een uitzondering bevestigen weerleggen nog niet de percentages van mensen die het niet redden natuurlijk
en vwo/universitaire studie hangt echt niet alleen af van IQ en dat beweer ik ook niet
maar als jij op de mavo zit door gebrek aan doorzettingsvermogen/niet kunnen plannen/ een stoornis of weet ik het is de kans dat die dingen meespelen op de uni natuurlijk reeel en de kans dat je het daardoor niet haalt ook
ook dat staat nergensquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En iedereen op de Mavo heeft daar last van?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo haten. Ik vind de nieuwe Vanquish echt om te kwijlen zo mooi.
Je was me voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En iedereen op de Mavo heeft daar last van?
Ik vind alle Astons mooi. Ik heb gewoon een zwak voor de Vanquish. Dus die komt er als eerste.quote:
Je noemt het wel. Moeten we het perse met je eens zijn dat je nu metquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook dat staat nergens
jezus zeggaat lekker hier
"als jij op de mavo zit door gebrek aan doorzettingsvermogen/niet kunnen plannen/ een stoornis of weet ik het"quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook dat staat nergens
jezus zeggaat lekker hier
Fraarie ownt Astonsquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alle Astons mooi. Ik heb gewoon een zwak voor de Vanquish. Dus die komt er als eerste.
Nee, want Ferrari's zijn lelijke schijtbakken. Behalve die ene die op een Porsche lijkt en die met een Hello Kitty uiterlijk.quote:
Goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ook goed hoor
Hoe staat het met school/stage?
Mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo haten. Ik vind de nieuwe Vanquish echt om te kwijlen zo mooi.
Pas maar op, zo kun je datquote:
quote:
Niet mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want Ferrari's zijn lelijke schijtbakken. Behalve die ene die op een Porsche lijkt en die met een Hello Kitty uiterlijk.
En ik vind van niet. Ferrari is overrated, vind ik. Lamborghini ook, trouwensquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Beide merken zijn kunst.
Vroeger had Ferrari mooie wagens, maar tegenwoordig vind ik het een beetje tegenvallen. Alhoewel ik de F50 best mooi vindquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik vind van niet. Ferrari is overrated, vind ik. Lamborghini ook, trouwens.
ik over een kwartiertie ook, gelukkigquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik ga antwoord op m'n PM niet meer afwachten, op naar huis!
Het is net zoals met uiterlijk, gewoon een kwestie van smaak. Ik ben sowieso al een autoliefhebber, zeker Ferrari, maar ook Aston Martin vind ik een geweldig merk. Lamborghini ook, echt serieus, als je met een Aventador achter de politie rijdt gaan ze gewoon voor je aan de kant.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vroeger had Ferrari mooie wagens, maar tegenwoordig vind ik het een beetje tegenvallen. Alhoewel ik de F50 best mooi vind
Haha, dat begreep ik alquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dag auto
Het ging net over jou
Middagquote:
Jij snapt dat je eenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat deden we toch allemaal via pm.
En jullie zitten straks samen in de auto tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij snapt dat je eenkrijgt al je over mij lult he?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij snapt dat je eenkrijgt al je over mij lult he?
Als hij meegaat welquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jullie zitten straks samen in de auto toch
WAAROMquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! flink stuk er af! van tot aan mijn ellebogen tot net over mijn schouderhet is even wennen
Ik ga het even aan auto vragen of hij zin heeft om te rijdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga mee, wees maar niet bang. Maar we gaan met de auto dus auto?
omdat ik geen zin had om mijn halve vakantie op de hotelkamer te zitten met een föhn in mijn handquote:
quote:
Ik vind dat echt een hele fijne lengtequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik geen zin had om mijn halve vakantie op de hotelkamer te zitten met een föhn in mijn hand
het werd onpraktisch
Dus heb je nu een kort pittig kapsel ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik geen zin had om mijn halve vakantie op de hotelkamer te zitten met een föhn in mijn hand
het werd onpraktisch
Ik heb ook mensen gezien die eerst Mavo deden, daarna naar de Havo gingen en uiteindelijk voor het VWO slaagden. Dus ik ben het nog steeds niet met je eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! flink stuk er af! van tot aan mijn ellebogen tot net over mijn schouderhet is even wennen
en goed ik zal het nog even uit leggen wat ik net zei:
Als je op de mavo (of vmbo) tegenwoordig komt dat of door dat je vmbo capaciteiten hebt of door iets dat er voor zorgt dat jou havo/vwo capaciteiten niet uit de verf komen en ik noemde enkele voorbeelden zoals niet kunnen plannen/ niet door zetten/ luiheid maar het kunnen 100 dingen zijn
als er niets is wat jou belemmerd en je kunt qua intelligentie havo of vwo aan dan zit je op het havo of vwo
en ja op het havo zitten ook leerlingen die bijv niet doorzetten maar die hebben van vwo capaciteiten
en dit is geen mening, dus ik doe nietomdat je het niet met me eens bent ik doe
omdat het geen mening is maar een feit
we kunnen ook wel lang en breed discussiëren over het feit dat water vloeibaar is maar dat is compleet zinloos
en ik zeg dit niet omdat ik zo overtuigd ben van mezelf maar ik ben nu halverwege mijn 2e studie in deze richting dus trust me ik weet een feit op dit gebied wel te herkennen
ja een feit verwerpen omdat jij 2 mensen kennen die de uitzondering op de regel vormen is inderdaad een top argumentquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook mensen gezien die eerst Mavo deden, daarna naar de Havo gingen en uiteindelijk voor het VWO slaagden. Dus ik ben het nog steeds niet met je eens.
nee manquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus heb je nu een kort pittig kapsel ?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Waar zegt hij dat het er twee zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja een feit verwerpen omdat jij 2 mensen kennen die de uitzondering op de regel vormen is inderdaad een top argument
Zeg! Ik heb dezelfde lengtequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus heb je nu een kort pittig kapsel ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee man
deze lengte maar zonder de rare laagjesKorter dan dat en zeg maar dag tegen je sexlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al zijn het er 20quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat het er twee zijn?
Klopt, ik ken ze ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook mensen gezien die eerst Mavo deden, daarna naar de Havo gingen en uiteindelijk voor het VWO slaagden. Dus ik ben het nog steeds niet met je eens.
ik woon al 4 jaar samen dus daar heb ik sowieso al afscheid van genomenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Korter dan dat en zeg maar dag tegen je sexleven
En die route heb ik ook afgelegd, alleen scratch WO danquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, ik ken ze ook.
Mavo, mbo, hbo, wo.
Maar vaak is dat een motivatieprobleem en komt men er later achter dat ze wel meer kunnen.
Toevallig ken ik wel meer dan 2 mensen die op Mavo niveau begonnen zijn en veel hoger geeindigd. Maar goed, zo te zien zijn er genoeg statistieken, ik zal vanavond wel eens even kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja een feit verwerpen omdat jij 2 mensen kennen die de uitzondering op de regel vormen is inderdaad een top argument
* Weissman streept rhubarbje door van zijn hossel lijstquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik woon al 4 jaar samen dus daar heb ik sowieso al afscheid van genomen
nee grapje
Naja, ik dacht lerares Engels ofzo, maar je hebt het over tweede studie?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
* Weissman streept rhubarbje door van zijn hossel lijst
Zouden wij die statistieken eens mogen zien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al zijn het er 20
er zijn genoeg statistieken uit gedegen onderzoek die het tegendeel bewijzen
Goedemiddag jonkvrouwequote:
Mijn zusje ook. Zij begon op de MAVO, ging later naar de HAVO en via het HBO uiteindelijk WO waar ze nu bijna afgestudeerd isquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toevallig ken ik wel meer dan 2 mensen die op Mavo niveau begonnen zijn en veel hoger geeindigd. Maar goed, zo te zien zijn er genoeg statistieken, ik zal vanavond wel eens even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |