SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zaterdag. 500 gramquote:
Mooiquote:
Ik eerst ook elke woensdag.quote:
Hatzertquote:
Ik elke woensdag nietquote:
Ik zag een keer een krantenbericht over een vrouw die had geklaagd over geluidsoverlast door heiende machines vlakbij, en dat dat slecht was voor haar ongeboren kind. Stond er een foto bij van die vrouw waarop ze in de tuin een peuk stond te rokenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
on a completely unrelated note
ik zie net iemand in zo'n docu over babys roken in huis met een klein kindje in huis
waarom zou je dat nog doen? iedereen weet toch dat dat echt erg slecht is?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zag een keer een krantenbericht over een vrouw die had geklaagd over geluidsoverlast door heiende machines vlakbij, en dat dat slecht was voor haar ongeboren kind. Stond er een foto bij van die vrouw waarop ze in de tuin een peuk stond te roken
Ja echt serieus, ik heb net nog ff zitten googlen of ik die foto nog ergens zag staan, maar helaas.quote:
uw vraagt wij leveren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja echt serieus, ik heb net nog ff zitten googlen of ik die foto nog ergens zag staan, maar helaas.
Nee, jij eet liever rauwe vis, toch?quote:
Een ongeboren kind? of je nu in, uit, onder of op je huis rookt, het is niet helemaal zuiverquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Naja in de tuin roken vind ik wel kunnen
juist als je niet kunt of wilt stoppen vind ik dat de 'verantwoorde' optie
maar gewoon in huis vind ik wat apart
Als het nog maar beweegt verdomme!quote:
Dorpje verder, haha.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
is het markt bij jou op woensdag auto?
mn zus bleef bij de eerste ook door roken, drinken en feesten enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ongeboren kind? of je nu in, uit, onder of op je huis rookt, het is niet helemaal zuiver
Jaja, elk dorp heeft een andere marktdag, dus is het elke dag kibbelinglunchdagquote:
Haha. Bij mij is de visboer er op donderdag, maar dan moest ik altijd werkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, elk dorp heeft een andere marktdag, dus is het elke dag kibbelinglunchdag.
Vrouw van een maat van mij is gestopt met roken en drinken, kind geboren, en toen ging ze weer verder. Ik zeg muts, waarom blijf je nou niet van die peuken af, je was zo goed bezig. Ze kon het toch niet laten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
mn zus bleef bij de eerste ook door roken, drinken en feesten enzo.
komt mischien ook door het feit dat ze niet wist dat ze zwanger was.
Dat 'moest' impliceert dat je er morgen wél heen gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Bij mij is de visboer er op donderdag, maar dan moest ik altijd werken
Nee,quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat 'moest' impliceert dat je er morgen wél heen gaat?
Hahahahaha! Priceless!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Ook weer typisch iets voor mij hoor, dit.
Had ik in de pauze lekker een frietje met mayo en sate, kom ik er net achter dat ik wat satesaus had gemorst, dus ik op de wc tegenover ff wc papier gehaald en mijn bureau weer schoongemaakt. Loop ik terug met dat wc papier, met satesaus, kom ik een collega tegen, die blik
Ikkequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
En wie zit er vanavond allemaal voor de buis voor de wedstrijd tussen Spanje en Portugal?
* JK1982 noteert een 'nee' voor Pheno..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ikke
Maar wel naar andere dingen te kijken
Voetbal
Ik niet. Misschien dat ik morgen wel effe naar die Mannschaft kijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
En wie zit er vanavond allemaal voor de buis voor de wedstrijd tussen Spanje en Portugal?
Ik niet. Voetbalquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
Ergste is nog dat het 5 meter lopen is ofzoquote:
Ik denk dat ik wel ga kijken ja, maar wel on the side, dus van achter de pc ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
Engeland tegen Italië was wel heel vet, zeker met eindbaas Pirlo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, 1 ding scheelt.. ik heb meestal de tv aan en ondertussen ben ik allerlei andere dingen aan het doen.
Het is niet zo dat ik de hele wedstrijd geconcentreerd naar het scherm zit te staren ofzo, absoluut niet
Ja, die strafschop was echt mooi inderdaad..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Engeland tegen Italië was wel heel vet, zeker met eindbaas Pirlo.
Waar is dat? (niet dat dat uitmaakt natuurlijk, maar toch..)quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nu ook de tv aan en het boeit jullie vast niet maar ik moet even wtf roepen
wtf!!!!!
iemand gooit een stenen vanuit een rijdende auto naar andere auto's naar binnen
die auto's raken van de weg (duh) en een zo'n omatje is dood nu
als je auto kunt/mag rijden ben je dus 18 (of ouder) en dan nog niet snappen dat dit de gevolgen kunnen zijn?
of snappen ze het wel en snap ik gewoon iets niet?
bij son en breugel en bestquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar is dat? (niet dat dat uitmaakt natuurlijk, maar toch..)
Ok, nederland dus..quote:
Ik kan me hier ook altijd over verbazen. Ik ben vroeger ook jong geweest, en heb ook dingen gedaan waar ik nu spijt van heb, maar nooit dingen waarbij anderen in gevaar kwamen. Het ergste wat ik heb gedaan, en daar heb ik echt spijt van, want als ze het nu bij mij zouden doen zou ik er ook ontzettend kwaad om worden, maar vroeger na het uitgaan weleens spiegels van auto's afgetrapt, ik schaam me er best voor nu moet ik zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nu ook de tv aan en het boeit jullie vast niet maar ik moet even wtf roepen
wtf!!!!!
iemand gooit een stenen vanuit een rijdende auto naar andere auto's naar binnen
die auto's raken van de weg (duh) en een zo'n omatje is dood nu
als je auto kunt/mag rijden ben je dus 18 (of ouder) en dan nog niet snappen dat dit de gevolgen kunnen zijn?
of snappen ze het wel en snap ik gewoon iets niet?
Kei? Dus je gooide ook met stenen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was kei braaf
het ergste wat ik heb gedaan is spijbelen en brutaal zijn op school
Ik stopte tampons in de rode ecoline en gooide ze dan door het lokaal van de leraar Fransquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was kei braaf
oh ik heb me ook niet voorgesteld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, ik moet me dus eerst in het andere topic voorstellen?
[..]
Ik stopte tampons in de rode ecoline en gooide ze dan door het lokaal van de leraar Frans.
define ander topicquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stopte tampons in de rode ecoline en gooide ze dan door het lokaal van de leraar Frans.
Dat mag hier niet, schijnbaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb me ook niet voorgesteld?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik las zoiets in de OP...quote:
Ik ook niet, voel ook niet echt de behoefte om dat te doen voor een SCquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan heel goed een didgeridoo nadoen, en ook light sabers uit Star Wars.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed
ik ben rhu, 26 en kan heel goed woody woodpecker na doen
behalve dan dat ik dat helemaal niet echt kan
done
Ow, dan stel ik me op de meet wel voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht dat dat alleen moest als je ging meeten en zo
Stel je toch eens voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef MPG het volgende:
Voorstellen? Ander topic?
Dit is toch de SC?
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed
done
Heee, het staat in de OPquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef MPG het volgende:
Dit is toch de SC?
Ja, dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik dacht dat dat alleen moest als je ging meeten en zo
"Ïk ben MPG"quote:
Voor het overzicht is het op zich wel handig als het op een centraal punt gebeurt..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef MPG het volgende:
Dit is toch de SC?
Doe es..quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed
done
Nee, jij bent Phenoquote:
quote:
ow god 2 mensen met een slecht gevoel voor humorquote:
Leer ermee levenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
ow god 2 mensen met een slecht gevoel voor humor
Als HR-Nieuws quotes niet begrijpenquote:
nee, dat is geen humor, dat is Windows en een Nederlands toetsenbordinstelling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer ermee leven.
Waar zat de humor trouwens, in de twee puntjes op de I?
US-Internationalquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat is geen humor, dat is Windows en een Nederlands toetsenbordinstelling.
Potverdriedubbeltjes.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat is geen humor, dat is Windows en een Nederlands toetsenbordinstelling.
Tja, het leven is hard.quote:
En als dat niet meer lukt hebben ze pillen en pompjes.quote:
Fikkie stoken achter het fietsenhok, gekauwde papierproppen tegen de muur van het klaslokaal gooien, stinkbommetjes afsteken in de klas, trapleuningen met zeep insmeren (ja echtquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was kei braaf
Ik was altijd heel braaf op schoolquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Fikkie stoken achter het fietsenhok, gekauwde papierproppen tegen de muur van het klaslokaal gooien, stinkbommetjes afsteken in de klas, trapleuningen met zeep insmeren (ja echt)...
Wij deden altijd slaolie op de WC brillen smeren. Als iemand er dan op ging zitten, gleed diegene op de grondquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Fikkie stoken achter het fietsenhok, gekauwde papierproppen tegen de muur van het klaslokaal gooien, stinkbommetjes afsteken in de klas, trapleuningen met zeep insmeren (ja echt)...
MI'squote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij deden altijd slaolie op de WC brillen smeren. Als iemand er dan op ging zitten, gleed diegene op de grond.
Of vershoudfolie over de pot spannen en dan de bril weer omlaag doen. Gegarandeerd jakkes.
Jij boefjequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was altijd erg leukquote:
Dat is gewoon achterlijk, grapjes moeten wel leuk blijven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij ons is er wel eens een lerares huilend de klas uitgelopen, was trouwens niet mijn schuld, maar vond het wel zielig voor d'r.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebeurd genoeg hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk, grapjes moeten wel leuk blijven.
Gaf ze toevallig Frans?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij ons is er wel eens een lerares huilend de klas uitgelopen, was trouwens niet mijn schuld, maar vond het wel zielig voor d'r.
Is wel wenselijk, kom je meteen naar de meet zaterdag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
Dat zou kunnen. Ik haat pubersquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gebeurd genoeg hoor
meestal hebben ze dan achteraf spijt maar puber hersenen zijn gewoon letterlijk niet in staat om vooruit te denken en gevolgen te overzien
Ik weet niet meer wat er gebeurde toen, maar vond het wel kut voor haar. Maar is allemaal wel weer goed gekomen, paar schorsingen later.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk, grapjes moeten wel leuk blijven.
Wel wenselijk? Want ik hoor net dat niemand dat doetquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is wel wenselijk, kom je meteen naar de meet zaterdag?
Das hier ook wel eens gebeurd jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |