Oké thanks. Ik heb besloten om volgende week als ik weer thuis ben, even met de tondeuse over mijn kop te gaan. Dan is de klap zeggen ze iets minder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:51 schreef Ireyon het volgende:
Sterkte ermee TS.
Het kaal worden valt wel mee. Denk aan het gevoel van een frisse wind die door je benen lang je vers geschoren balzak waait wanneer je uit de douche stapt, maar dan op je hoofd. Niet onaangenaam.
En trek je verder niet teveel aan van waar anderen je allemaal mee lastig gaan vallen (behalve dan van wat ik je nu zeg), grote kans dat je tot in den treure moet aanhoren hoe jong je nog wel niet bent en hoe de achterneef van willekeurig persoon ook zoiets dergelijks heeft gehad etc. En neem alle tijd van de wereld, er is echt geen deadline waarop je gerevalideerd moet zijn ofzo.
Valt tegen. Ik heb 14 mei de laatste van 6 kuren gehad en moet de haartjes nog steeds met een vergrootglas zoeken. Kaal zijn heeft overigens ook voordelen. Snel klaar met 'haar' wassen, minder zweten met warm weer, je hoeft je haar niet te kammen.....maar goed, ze komen terug, dus het is niet het eind van de wereld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Het groeit terug na 6/7 weken na de laatste kuur. En ze zeggen dat je vaak veel mooier haar terug krijgt.
Blijjkbaar ben je dan nog niet helemaal ziek in je hoofd, gelukkig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn fipo 5 keer aangepast en toen maar besloten het niet te posten
hihahoquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:19 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Goed, lief dat je het vraagt. Met jou?
Haar valt uit door de chemo, niet door bestraling.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef Fokboer het volgende:
Haaruitval is een reactie op de straling oftewel een symptoom van stralingsziekte.
Wat houdt chemo in, volgens jij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Haar valt uit door de chemo, niet door bestraling.
Behalve als je bestraald wordt op plekken met haar. Dan kan daar plaatselijk het haar uitvallen.
Nee man sterkte tsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Slim in deze tijden van economische malaise. Scheelt weer een aantal bezoeken aan de kapper
ja joh ff gratis hersentumortje erbijquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kanker met kanker bestrijden.
Beter cannabis gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |