SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 15 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als je toch grappen wilt horen, lezen, zien, voelen:
Het is 30 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 15 meter lang en kaalgastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en sterkte ts. Altijd bal(l)en als je kanker hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Heb ik groot respect voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik ben vol goede moed en het is klote (daar instie weer) maar je moet gewoon niet de moed laten zakken. Positief denken is de beste remedie en er word vaak verteld dat het genezingsproces positief beïnvloed.
Maar het groeit weer terug toch, uiteindelijk?quote:Het ergste wat me waarschijnlijk gaat overkomen dat is het kaal worden. Maar dan heb ik een goed excuus om de buren de kast op te jagen met de oude happy hardcore hits :p
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als je toch grappen wilt horen, lezen, zien, voelen:
Het is 30 meter lang en kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is 15 meter lang en kaalIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vannacht is de polonaise hier ook korter geworden. Vannacht is hier serieus iemand overleden. Dat is wel apart moet ik eerlijk zeggen. Maar er word voordat je hier komt goed gezegd op wat voor afdeling je komt te liggen. Het is wel een harde afdeling en je ziet veel verdriet van andere mensen. Maar ook dat maakt me sterker, want ik wil mezelf en andere niet teleurstellen.
Dat vind ik persoonlijk wel het zwaarste dat je familie en vrienden het er moeilijk mee hebben. Voor jezelf is het minder erg vind ik zelf.
Het groeit terug na 6/7 weken na de laatste kuur. En ze zeggen dat je vaak veel mooier haar terug krijgt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb ik groot respect voor.
Niet iedereen kan dat, je moet het in je hebben om ook in zulke barre tijden positief te kunnen blijven.
[..]
Maar het groeit weer terug toch, uiteindelijk?
Restecp hoe je ermee omgaat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik moest lachenvannacht is de polonaise hier ook korter geworden. Vannacht is hier serieus iemand overleden. Dat is wel apart moet ik eerlijk zeggen. Maar er word voordat je hier komt goed gezegd op wat voor afdeling je komt te liggen. Het is wel een harde afdeling en je ziet veel verdriet van andere mensen. Maar ook dat maakt me sterker, want ik wil mezelf en andere niet teleurstellen.
Dat vind ik persoonlijk wel het zwaarste dat je familie en vrienden het er moeilijk mee hebben. Voor jezelf is het minder erg vind ik zelf.
Heb je dan niet dat je je bijna bezwaard voelt om het moeilijk te hebben met je eigen behandeling, wetende dat het zeer waarschijnlijk met jou wel goed gaat komen terwijl die andere patiënten daar niet zo zeker van kunnen zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik moest lachenvannacht is de polonaise hier ook korter geworden. Vannacht is hier serieus iemand overleden. Dat is wel apart moet ik eerlijk zeggen. Maar er word voordat je hier komt goed gezegd op wat voor afdeling je komt te liggen. Het is wel een harde afdeling en je ziet veel verdriet van andere mensen. Maar ook dat maakt me sterker, want ik wil mezelf en andere niet teleurstellen.
In dat geval begrijp ik eerlijk gezegd niet zo goed dat je dat het ergste vindt dat je gaat overkomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef BraboMeneer het volgende:
Het groeit terug na 6/7 weken na de laatste kuur. En ze zeggen dat je vaak veel mooier haar terug krijgt.
Ja dat vind ik ook echt baas van TSquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef vera166 het volgende:
Gohdat je er grappen over kan maken vind ik best wel knap.
Als ik kanker zou hebben ging ik in mn eentje een tijdje liggen janken enzo.
Veel succes ermee, en sterkte
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:56 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Lance Armstrong, ik heb dus teelbalkanker. En die had het nog veel erger dan ik had. Maar klote is t wel.
Ze hebben me gevraagd of ik met lotgenoten in contact wilde komen of met andere patiënten. Ik heb direct nee gezegd. Natuurlijk heb je contact met de patiënten op je kamer. En je ziet dat de meeste heel positief blijven, ook met een verkorte levensverwachting.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat je je bijna bezwaard voelt om het moeilijk te hebben met je eigen behandeling, wetende dat het zeer waarschijnlijk met jou wel goed gaat komen terwijl die andere patiënten daar niet zo zeker van kunnen zijn?
Niet dat dat terecht zou zijn overigens, maar ik kan me dat zo voorstellen.
Ik had beide, iets dat niet vaak voorkomt. Ook had ik één van die twee midden in de kern van mijn bal zitten. Wat nog minder vaak voorkomt. Ik heb dus twee zeldzaamheidjes in één keer. Ik was misschien wel een uniek geval.quote:
Ja ik wil bij deze alle FOK!ers die me sterkte wensen hartelijk bedanken voor al jullie steunbetuigingenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Compliment het volgende:
Kijk alle FOK!ers ineens TS allemaal sterkte wensen![]()
Sterkte TS!
Soms moet je ziek worden gemaakt om juist weer beter te worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef sthomass het volgende:
Jezelf ziek laten maken door doktoren.. Ik hoop dat je het overleeft.
Ja en dan geven ze me iets waar ik het bloedheet van kreeg, ik was voor dat middeltje allergisch. Maar ze zeggen dat hier ook. Aangeven als je je niet lekker voelt en dan kijken we of we wat kunnen doen. En Vaak helpt dat heel snel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:24 schreef Lunaflame het volgende:
Heel veel sterkte TS, gelukkig maar dat je goed kunt relativeren en zo positief bent.
99% herstelkans klinkt erg hoopvol en daar moet je je dan ook aan vasthouden.
Maar voor nu is het doorbijten, door die vreselijke chemo heen.
Geef het zoveel mogelijk aan als je je misselijk voelt, ze kunnen er tegenwoordig veel tegen doen. (Ik heb het van dichtbij ook meegemaakt).
Thumbs up voor jou
Jouw bal is een medisch wonder dat door studenten in de toekomst bewonderd gaat worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:20 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik had beide, iets dat niet vaak voorkomt. Ook had ik één van die twee midden in de kern van mijn bal zitten. Wat nog minder vaak voorkomt. Ik heb dus twee zeldzaamheidjes in één keer. Ik was misschien wel een uniek geval.
Je moet er maar in geloven, net zoals bij vaccinaties.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soms moet je ziek worden gemaakt om juist weer beter te worden.
Klinkt vreemd, maar je moet vaak ook geld uitgeven om geld te kunnen verdienen.
Klopt. Ik heb me nooit slecht gevoeld sinds ik weet dat ik kanker heb. Maar nu moet ik eerst ziek worden om beter te worden. Dat is ook best vreemd, maar als ik over 3 maanden weer de oude ben, dan is er niets meer aan de hand en heb ik er dit graag allemaal voor over gehad. En dus moet ik nu ook niet zeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Soms moet je ziek worden gemaakt om juist weer beter te worden.
Klinkt vreemd, maar je moet vaak ook geld uitgeven om geld te kunnen verdienen.
Ik vindt dit echt heel erg voor je en ik hoop dat je er weer helemaal bovenop komtquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:30 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb me nooit slecht gevoeld sinds ik weet dat ik kanker heb. Maar nu moet ik eerst ziek worden om beter te worden. Dat is ook best vreemd, maar als ik over 3 maanden weer de oude ben, dan is er niets meer aan de hand en heb ik er dit graag allemaal voor over gehad. En dus moet ik nu ook niet zeuren.
Sterkte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:30 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb me nooit slecht gevoeld sinds ik weet dat ik kanker heb. Maar nu moet ik eerst ziek worden om beter te worden. Dat is ook best vreemd, maar als ik over 3 maanden weer de oude ben, dan is er niets meer aan de hand en heb ik er dit graag allemaal voor over gehad. En dus moet ik nu ook niet zeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |