quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:51 schreef haan33 het volgende:
Niet weten dat Gulmez de kloon van Amenth is
Hallo Fatih
op beide accounts zeg je dat je Fatih heetquote:
ik heet serhat en niet te biggie gaan doen omdat je me niet gezien heb daar als jij dat op foto echt ben en k kom je tegen kom ga je zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
op beide accounts zeg je dat je Fatih heet
Hij heeft een audi a4 en jij een bmw.
Jullie zijn duidelijk de grootste trollen van FOK!
Zat jij trouwens zaterdag om half 12 in de r&b-zaal te feunen?
Interpunctie, gebruik hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heet serhat en niet te biggie gaan doen omdat je me niet gezien heb daar als jij dat op foto echt ben en k kom je tegen kom ga je zien
Als het nou alleen interpunctie het probleem was geweest.quote:
Kijk uit mensen, we hebben hier met een internetkrijger te maken. Pas maar op, hij gebruikt een Steelseries muis als wapen en een Logitech toetsenbord als schild!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:57 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heet serhat en niet te biggie gaan doen omdat je me niet gezien heb daar als jij dat op foto echt ben en k kom je tegen kom ga je zien
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Kijk uit mensen, we hebben hier met een internetkrijger te maken. Pas maar op, hij gebruikt een Steelseries muis als wapen en een Logitech toetsenbord als schild!
misschien is fatih wel z'n bb kwijt ofsoquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef amenth het volgende:
Ey hallo gulmez is vermist en jullie gaan fa2 maken faka dan
Alsof mij het ook maar kan vertiefen dat zo'n pauper van de aardbodem is verdwenenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef amenth het volgende:
gulmez is best okéquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar kan vertiefen dat zo'n pauper van de aardbodem is verdwenen
zou kunnen hahah heb je veel van overijsselquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Vast een kanaal ingereden met zn audi a4
heb verstuurd manquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:38 schreef amenth het volgende:
Stuur deze bcb ff:
Vermist fatih werkt bij macdonalds zwolle laatst gezien 2 weken geleden zn audi a4 ook nog niet gevonden
TS en gulmez zijn dan ook zwakzinnige Azizjesquote:
Als je hem wilt verbeteren, doe het dan goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hij werkt bij de McDonals meneer.
Geen dank.
waarom dat? Omdat ik geen moeite doe intellectueel te typen zeker als ik me best doe is mn nl beter dan die vn jouquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
TS en gulmez zijn dan ook zwakzinnige Azizjes
Damn, ik heb gewoon aids gekregen na het lezen van die zin.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:26 schreef amenth het volgende:
[..]
waarom dat? Omdat ik geen moeite doe intellectueel te typen zeker als ik me best doe is mn nl beter dan die vn jou
Die zit 1.6 meter diep.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:38 schreef amenth het volgende:
gulmez is nog steeds spoorloos als je wat weet je weet me te vinden
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:38 schreef amenth het volgende:
Jaquote:
Zo iets jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
werk gevonden bij rioolruimers?
Als die weer terug is, gaan jullie dan verkering nemen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:38 schreef amenth het volgende:
Over verkering gesproken, kan z'n uitkering ook gelijk geschrapt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Als die weer terug is, gaan jullie dan verkering nemen?
swj?quote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef Woestijnvos het volgende:
Die word nu opgegeten door de wormen.
Die is entsorgt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:00 schreef amenth het volgende:
Ik ga er onderhand vn uit dat ie koud gemaakt is gooi vanavond wat whiskey voor m op de grond
Tuintje op zijn buikquote:Op donderdag 28 juni 2012 20:00 schreef Woestijnvos het volgende:
Die word nu opgegeten door de wormen.
Alsof wij zo'n mongool als jij serieus nemenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef amenth het volgende:
waf ;pa fpaiof akrf ael;oig serig hs.a rgh.s gklshre g.ask gs.i grsg. s rsglrg zs edhr gs l erg. s; rg.sk ;osab sa.ir gs g;igbs g; suh;osu nhgsh;g suh gs;luh s,bgys vgys bgsg bsbg sig bsdhkgbdxs,hb,iyxhbghjb lshy biy sbghjdb j,xhgbiydhbg hjxbg b bxkhgbxkidb bk xgbxdirb kxdhbg kh bxk bdki bgixub xbg rxgb kxgbxikdrgb kdxbg kxdhb xdkibg dxkgb xdgbxdkgbxkgubhslxigbls kxb bilu xbdig bsdgb slidgb bxgl sbglobs fkgb slb lsbg sdbg lsbglsgblshbgvslidfbgsnbgr,hksli bsklhgb sligbdskhgbsldkhvb lkhsb lksdbglskdh bskhbg lskhdgb slkigb skdbgv klshbg sklghbslkigbds lvgb slkibgskelbg esli gbseilgb shbshbg shk\gb skhgbsdlgkhbslv hslbils bslei bskl besklhbg skbgsk bgskhdbfg lksbgk lsbfglskdbgskldbgquote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef amenth het volgende:
Faka met jullie hij s ws didy jullie poste fotos dode diere zehma hijs een rat gewees ofzo
jy moet je bek houwe jji denkt egt datje wat bentofzo. warmzaad op je moeder ja. zemmelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
waf ;pa fpaiof akrf ael;oig serig hs.a rgh.s gklshre g.ask gs.i grsg. s rsglrg zs edhr gs l erg. s; rg.sk ;osab sa.ir gs g;igbs g; suh;osu nhgsh;g suh gs;luh s,bgys vgys bgsg bsbg sig bsdhkgbdxs,hb,iyxhbghjb lshy biy sbghjdb j,xhgbiydhbg hjxbg b bxkhgbxkidb bk xgbxdirb kxdhbg kh bxk bdki bgixub xbg rxgb kxgbxikdrgb kdxbg kxdhb xdkibg dxkgb xdgbxdkgbxkgubhslxigbls kxb bilu xbdig bsdgb slidgb bxgl sbglobs fkgb slb lsbg sdbg lsbglsgblshbgvslidfbgsnbgr,hksli bsklhgb sligbdskhgbsldkhvb lkhsb lksdbglskdh bskhbg lskhdgb slkigb skdbgv klshbg sklghbslkigbds lvgb slkibgskelbg esli gbseilgb shbshbg shk\gb skhgbsdlgkhbslv hslbils bslei bskl besklhbg skbgsk bgskhdbfg lksbgk lsbfglskdbgskldbg
dit is ongeveer jou typwijze, is het makkelijk om te lezen? doe eens inburgerings curses ofzo man, echt stront vervelend zoals jij typt
en owja, gulmez kan ons aan onze kont roesten, ik ga echt geen drank voor hem op de grond gooien, moet je de gangers van holland in de hood na doen? voel je je dan echt stoer?
ow nog een moslim vriendje dat niet kan typen, aanpassen of terug naar je eigen land zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
jy moet je bek houwe jji denkt egt datje wat bentofzo. warmzaad op je moeder ja. zemmel
ga jij mar teruch naar je eige land skklquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ow nog een moslim vriendje dat niet kan typen, aanpassen of terug naar je eigen land zou ik zeggen
ik ben in me eigenlandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ga jij mar teruch naar je eige land skkl
ahaah XD LOLOL FOENF s;lagfa esg;l eswg hwelg wekarw ,gs,re OEJ MCJEDHK EJW<KD EFjl XD XD XD X:Onef w;fovus rgf.ksusbr gfw;lg.usbrgf s slaat nergers op vuile buitenlander XOI RBK: bK> XD ;ofwr f.ise rgldszu grk.sure gs.uobr gkso.use gr.k klegr .zgdrfz seiolgrb,jsd grmjs ergjmtyasr fXD krefg e, gjbv reg mr em,gjvkerg ROLF IMAO O FKleyhbvf rw,sjhr fw.lrkfhwli verf,jhwe rquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
haha skkl jij mag niet eens naar buitenland, gelijk GEWEIGERT AHAHAH XD
die doen de echte gs zoals mij na sukkel kijkwat minder tv en kom roffa enzo dan zie je Gs niet op rtl zemmelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
waf ;pa fpaiof akrf ael;oig serig hs.a rgh.s gklshre g.ask gs.i grsg. s rsglrg zs edhr gs l erg. s; rg.sk ;osab sa.ir gs g;igbs g; suh;osu nhgsh;g suh gs;luh s,bgys vgys bgsg bsbg sig bsdhkgbdxs,hb,iyxhbghjb lshy biy sbghjdb j,xhgbiydhbg hjxbg b bxkhgbxkidb bk xgbxdirb kxdhbg kh bxk bdki bgixub xbg rxgb kxgbxikdrgb kdxbg kxdhb xdkibg dxkgb xdgbxdkgbxkgubhslxigbls kxb bilu xbdig bsdgb slidgb bxgl sbglobs fkgb slb lsbg sdbg lsbglsgblshbgvslidfbgsnbgr,hksli bsklhgb sligbdskhgbsldkhvb lkhsb lksdbglskdh bskhbg lskhdgb slkigb skdbgv klshbg sklghbslkigbds lvgb slkibgskelbg esli gbseilgb shbshbg shk\gb skhgbsdlgkhbslv hslbils bslei bskl besklhbg skbgsk bgskhdbfg lksbgk lsbfglskdbgskldbg
dit is ongeveer jou typwijze, is het makkelijk om te lezen? doe eens inburgerings curses ofzo man, echt stront vervelend zoals jij typt
en owja, gulmez kan ons aan onze kont roesten, ik ga echt geen drank voor hem op de grond gooien, moet je de gangers van holland in de hood na doen? voel je je dan echt stoer?
Ben jij niet degene die geloof veroordeeld?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
Al die mensen hier met een eigen volk eerst mindstate![]()
Mensen niet kunnen waarderen om cultuur, huidskleur, religie of afkomst_!
niet met ziektes scheldenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef amenth het volgende:
geen zak aan is gwn zon racist uit friesland kk pendew
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ow nog een moslim vriendje dat niet kan typen, aanpassen of terug naar je eigen land zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:06 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik ben in me eigenland
ik ga teminste niet naar andere landen om het daar voor die mensen te verneuken
en al zou ik naar het buitenland gaan, zou ik me aanpassen
kun jij en je bontkraag dragende nektas tokkie vriendjes nog wat van leren
Ik ben atheïst maar ik heb inprenciepe geen vooroordelenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:33 schreef Expression het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die geloof veroordeeld?
zo hoort tquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben atheïst maar ik heb inprenciepe geen vooroordelen
Vandaar dat ik je al meerdere keren "geloven/geloofquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben atheïst maar ik heb inprenciepe geen vooroordelen
mijn dyslectie is wat anders als zijn lamme vingers die hij willekeurig op het toetsenbord gooitquote:
owja, jij bent hier de echte gangster..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:22 schreef amenth het volgende:
[..]
die doen de echte gs zoals mij na sukkel kijkwat minder tv en kom roffa enzo dan zie je Gs niet op rtl zemmel
het moslim geloof kunnen waarderenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
Al die mensen hier met een eigen volk eerst mindstate![]()
Mensen niet kunnen waarderen om cultuur, huidskleur, religie of afkomst_!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het moslim geloof kunnen waarderen
vrouwen stenigen
dieren slachten voor niks voor offeren
vrouwen mogen niet gewoon zijn wie ze zijn zonder boerka of hoofdzoek
vrouwen worden gezien als minder waardig
geen respect voor natuur/kinderen (worden geslagen)
bij opsporing verzocht is 90% buitenlands en minstens 75% moslim
en daar moet ik respect voor opbrengen?x 1000
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
vrouwen stenigen
om connecties op te doen beetje lache hiero enzo niks mis mee ga naar die raciste forum stormfront ofzo kneus in egt durf je niks te zegge tege moslims drm doe je zo stoer hier balhaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
vrouwen stenigen
ik zou je al veel minder haten als je een beetje normaal typte en niet zo overdreven stoer probeerde over te komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef amenth het volgende:
[..]
om connecties op te doen beetje lache hiero enzo niks mis mee ga naar die raciste forum stormfront ofzo kneus in egt durf je niks te zegge tege moslims drm doe je zo stoer hier balhaar
waar zeg ik dat ik mesnen vermoor den dat jij vind dat ik grote dingen hier post ben jij een mongoolquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik zou je al veel minder haten als je een beetje normaal typte en niet zo overdreven stoer probeerde over te komen
niemand heeft er belang bij om te weten hoeveel chickies wel niet neemt en wie je allemaal wel niet popt enzo en koud maakt en drugs deald
een echte dealer zou het nooit op het forum zetten, net zoals moorden
vandaar die overduidelijke troll van jou , je probeerd heel groot over te komen
omdat ik dat niet doe, durf ik niks tegen moslims te zeggen in het echt? omdat ik niet agresief en gevaarlijk over kom? ik hoef me hier niet te bewijsen, jij schijnbaar wel.. en dat maakt jou een overduidelijke troll
praat en doe normaal, en je word zeker minder gehaat hier
je hoeft niet te proberen je punt te maken hoor, we komen toch nooit op 1 lijn (als je dit begrijpt)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef amenth het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik mesnen vermoor den dat jij vind dat ik grote dingen hier post ben jij een mongooldenk je ik ga die hier posten ik post alleen de dingen waarvoor je tog nooit gepakt wordt kneus je ben gwn niks gewend in dat boerendorp van je als je keer naar roffa kom zie je hoe t leve ga en 50% gwn zn hossel doe is niks mis mee
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Gulmez het volgende:
amenth mattieee ik kan geen dm versturen of mail maar ik ben terug man!
Hoe was Bubbaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Gulmez het volgende:
jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Gulmez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |