om connecties op te doen beetje lache hiero enzo niks mis mee ga naar die raciste forum stormfront ofzo kneus in egt durf je niks te zegge tege moslims drm doe je zo stoer hier balhaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:45 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
het moslim geloof kunnen waarderen
vrouwen stenigen
dieren slachten voor niks voor offeren
vrouwen mogen niet gewoon zijn wie ze zijn zonder boerka of hoofdzoek
vrouwen worden gezien als minder waardig
geen respect voor natuur/kinderen (worden geslagen)
bij opsporing verzocht is 90% buitenlands en minstens 75% moslim
en daar moet ik respect voor opbrengen?x 1000
ik zou je al veel minder haten als je een beetje normaal typte en niet zo overdreven stoer probeerde over te komenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:07 schreef amenth het volgende:
[..]
om connecties op te doen beetje lache hiero enzo niks mis mee ga naar die raciste forum stormfront ofzo kneus in egt durf je niks te zegge tege moslims drm doe je zo stoer hier balhaar
waar zeg ik dat ik mesnen vermoor den dat jij vind dat ik grote dingen hier post ben jij een mongoolquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik zou je al veel minder haten als je een beetje normaal typte en niet zo overdreven stoer probeerde over te komen
niemand heeft er belang bij om te weten hoeveel chickies wel niet neemt en wie je allemaal wel niet popt enzo en koud maakt en drugs deald
een echte dealer zou het nooit op het forum zetten, net zoals moorden
vandaar die overduidelijke troll van jou , je probeerd heel groot over te komen
omdat ik dat niet doe, durf ik niks tegen moslims te zeggen in het echt? omdat ik niet agresief en gevaarlijk over kom? ik hoef me hier niet te bewijsen, jij schijnbaar wel.. en dat maakt jou een overduidelijke troll
praat en doe normaal, en je word zeker minder gehaat hier
je hoeft niet te proberen je punt te maken hoor, we komen toch nooit op 1 lijn (als je dit begrijpt)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef amenth het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik mesnen vermoor den dat jij vind dat ik grote dingen hier post ben jij een mongooldenk je ik ga die hier posten ik post alleen de dingen waarvoor je tog nooit gepakt wordt kneus je ben gwn niks gewend in dat boerendorp van je als je keer naar roffa kom zie je hoe t leve ga en 50% gwn zn hossel doe is niks mis mee
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Gulmez het volgende:
amenth mattieee ik kan geen dm versturen of mail maar ik ben terug man!
Hoe was Bubbaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Gulmez het volgende:
jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:34 schreef Gulmez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |