Als het eenmaal zover is valt het altijd mee gelukkig..maar de stress voorafquote:
en die diagnose is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:49 schreef L-E het volgende:
Ik verwacht niet dat iemand er nog aan heeft gedacht de laatste tijd, maar ik deel het toch: er is een diagnose voor mijn rugpijn, woohoo!
Wat moet ik aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het eenmaal zover is valt het altijd mee gelukkig..maar de stress vooraf
Buiten de deur doen. Minimale inspanningquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het eenmaal zover is valt het altijd mee gelukkig..maar de stress vooraf
Hypermobiliteit, dwz te veel rek tussen de banden en pezen. Om dit te compenseren gaan je spieren zich aanspannen, voortdurend, dat zorgt voor pijn natuurlijk.quote:
Heb ik genoeg drank?quote:
oh, kan je ook je gewrichten de andere kant opbuigen enzo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Hypermobiliteit, dwz te veel rek tussen de banden en pezen. Om dit te compenseren gaan je spieren zich aanspannen, voortdurend, dat zorgt voor pijn natuurlijk.
Je fantasie slaat op hol bij het idee?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, kan je ook je gewrichten de andere kant opbuigen enzo?
ik ken meer mensen met hypermobiliteit, die kunnen dat...is best bizarquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, kan je ook je gewrichten de andere kant opbuigen enzo?
Ik had er nog niet van gehoord totdat een arts laatst vermoedde dat mijn zoon het heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken meer mensen met hypermobiliteit, die kunnen dat...is best bizar
je kan er ook niet tegen als mensen hun vingers knakken?quote:
Ja lachen, sta je je bed op te maken en klappen al je vingers dubbel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Been there, done that, het klinkt leuk, het is voornamelijk vervelend.
Nee, gatverdamme. Ik heb zelf geen kraakbeen meer in m'n duimen vanwege het kraken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan er ook niet tegen als mensen hun vingers knakken?
belangrijker, is er wat aan te doen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had er nog niet van gehoord totdat een arts laatst vermoedde dat mijn zoon het heeft.
Dat heb je zelf gedaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, gatverdamme. Ik heb zelf geen kraakbeen meer in m'n duimen vanwege het kraken.
van hypermobiliteit niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
Ik had er nog niet van gehoord totdat een arts laatst vermoedde dat mijn zoon het heeft.
Ja, gewoon door dingen te pakken, flessen open te draaien. Niet dat ik de hele dag zit te kraken. Heb het ook in m'n tenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |