Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ik kan elk spitsenkoppel nemen die ik wilquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer dat je dat spitsenkoppel hebt gekozen!![]()
Al mee gespeeld? Ik 1 wedstrijd: 4-0 ragequit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Toivonen.Hij lijkt er niet eens op. Het is Rasmus! [ afbeelding ]
Elm?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Toivonen.Hij lijkt er niet eens op. Het is Rasmus! [ afbeelding ]
En dan kies je een silverquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan elk spitsenkoppel nemen die ik wilen hen wilde ik nog proberen
Misschien wilt Marciequote:
ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
Wie doen er nog meer mee, met weinig is niet leuk?
Nee, hij ging ons eerst afkraken en naar andere club toe, en nu wilt 'ie weer terugkomenquote:
Nee, niemand was positief over hem voor de rest, en hij heeft tegen iedereen een grote bek op de headset, helaas.quote:
Grote bek op de headset? haha slettebak die je bentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, niemand was positief over hem voor de rest, en hij heeft tegen iedereen een grote bek op de headset, helaas.
Ik heb nee gedaan.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Grote bek op de headset? haha slettebak die je bent
laat gaan man :pquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
Oke dan niet,
GJE, doe jij vanavond om 00:00 nog potje mee clubs?
Kunnen we Roy geen 2e kans geven?
Nee, ze mogen mijn organen kopen, niet gratisquote:
Daar heb je veel aan als je dood bentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ze mogen mijn organen kopen, niet gratis
Hij geeft me steeds een grote bek, ging naar een andere club omdat we te slecht waren, komt terug omdat hij is uitgekakt bij de andere club. Nee bedankt hoor..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
Oke dan niet,
GJE, doe jij vanavond om 00:00 nog potje mee clubs?
Kunnen we Roy geen 2e kans geven?
Gierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ze mogen mijn organen kopen, niet gratis
Nabestaan wel ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan als je dood bent
Kan nooit vloeiend inderdaad, helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Clubs op de PS3Altijd hetzelfde gedonder.
Sowieso niet naar Afrika of Griekenland.quote:
Not gonna happen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
Ach,
Zullen we afspreken, dat als Roy zich 3 dagen goed gedraagt op dit forum, dat hij dan weer bij de clubmag?
Ik steun psv'ers door dik en dun namelijk!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
Hoezo,
FC pino staat bekend dat we mensen aannemen. als we nu net zo arrogant gaan doen als de Dutchies is er niks meer positief aan FC pino..
Hier gaat alles zonder mokken. Vrolijk zelfs. Hoe zou dat komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan nooit vloeiend inderdaad, helaas
Over een bodemloze put gesprokenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso niet naar Afrika of Griekenland.bodemloze putten!
Naar nabestaanden of Feyenoord
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij geeft me steeds een grote bek, ging naar een andere club omdat we te slecht waren, komt terug omdat hij is uitgekakt bij de andere club. Nee bedankt hoor.. e
Ik ben geen voetveeg hè, ik laat me niet eerst uitschelden om vervolgens lief en aardig tegen iemand te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
Ach,
Zullen we afspreken, dat als Roy zich 3 dagen goed gedraagt op dit forum, dat hij dan weer bij de clubmag?
Ik steun psv'ers door dik en dun namelijk!
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus benadertquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
Hoezo,
FC pino staat bekend dat we mensen aannemen. als we nu net zo arrogant gaan doen als de Dutchies is er niks meer positief aan FC pino..
stel je niet zo aan dudequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben geen voetveeg hè, ik laat me niet eerst uitschelden om vervolgens lief en aardig tegen iemand te doen
Ja omdat ik wegben xd xdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier gaat alles zonder mokken. Vrolijk zelfs. Hoe zou dat komen?
Wij laten zelfs Erik meedoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Op de xbox is er maar een club en gelukkig maar. NIemand cared om een nederlaag of overwinning en het is altijd leuk(als ik er ben tenminste
)
zonder jou ook hoor. Wil wel nog eens een keer met jou clubbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Op de xbox is er maar een club en gelukkig maar. NIemand cared om een nederlaag of overwinning en het is altijd leuk(als ik er ben tenminste
)
quote:
Lekker buitenspel lopen enzoquote:
Kan donderdag en vrijdag middag welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zonder jou ook hoor. Wil wel nog eens een keer met jou clubben
Weet je nog dat jij midden in de wedstrijd quitte als Any?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Quel is iemand die tenminste trouw is aan iemand en een club, die loopt die gaat niet zielig zomaar mensen buitensluiten.
Nederlagen?? Ik ga even hard nadenken wat dat ook alweer voor dingen zijn.. Gek, sinds ik bij Dutchies zit ben ik vergeten hoe dat voeltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederlagen?? Ik ga even hard nadenken wat dat ook alweer voor dingen zijn.. Gek, sinds ik bij Dutchies zit ben ik vergeten hoe dat voelt
Ben ik 1x serieus, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus benadert
Liever plezier met een nederlaag dan altijd gekut terwijl je wint!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederlagen?? Ik ga even hard nadenken wat dat ook alweer voor dingen zijn.. Gek, sinds ik bij Dutchies zit ben ik vergeten hoe dat voelt
?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij midden in de wedstrijd quitte als Any?
Groetjes.
Doe waar je goed in bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben ik 1x serieus, is het nog niet goed
Dan gaa ik wel wer de mongol uithaange hor
HE MAG IK ZOMETEEN OOK EEN SWEATY SCOREN?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker buitenspel lopen enzo![]()
KEEPER HINDEREN
Baseren op een wedstrijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Waarom wil je nutteloze shit starten man? Jullie zijn superieur en wij zijn slecht. 2-1.
Groetjes.
Jij zegt dat er altijd gekut is met clubs op PS3. Dat is niet zo. Dat wilde ik melden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Waarom wil je nutteloze shit starten man? Jullie zijn superieur en wij zijn slecht. 2-1.
Groetjes.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
HE MAG IK ZOMETEEN OOK EEN SWEATY SCOREN?
HE IK WIL OOK EEN VRIJE TRAP NEMEN MAG DAT. Nou eh ehm nee eigenlijk niet... NOU NOU NOU
Wij wonnen meer dan 50 keer achter elkaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever plezier met een nederlaag dan altijd gekut terwijl je wint!
ik ben in beide goed.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]dan zegt hij tegen mij, jij moet tegen ze zeggen dat ik ook vrije trappen mag nemen
haha echt ziek man zoveelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij wonnen meer dan 50 keer achter elkaar(Crook, Pascal Rijst en ik
)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
GJE, dat het nooit vloeiend kan, komt meestal door jou eigenlijk..
Als je Roy gewoon toeliet was dit gedonder er niet. maar oke maakt niet uit, me prof is toch waardeloos![]()
En ben ik niet trouw, ik ben al sinds FOK! bij elke club gejoint waar jij leider was.
Nee, daarom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij zegt dat er altijd gekut is met clubs op PS3. Dat is niet zo. Dat wilde ik melden.
nee een vriend van me kicken die bekend staat om altijd overspelen omdat hij de bal niet vaak genoeg aan je gaf. terwijl je zelf juist ego wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Mensen buitensluiten is de way to go, daarom
Het ging even over Quelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
GJE, dat het nooit vloeiend kan, komt meestal door jou eigenlijk..
Als je Roy gewoon toeliet was dit gedonder er niet. maar oke maakt niet uit, me prof is toch waardeloos![]()
En ben ik niet trouw, ik ben al sinds FOK! bij elke club gejoint waar jij leider was.
Daarna ging het meteen kut, maar af en toe speel je nu ook tegen die try-hards. Eigen keeper en dan computer als any, 2 eigen verdedigers en 3 aanvallers. Dat is echt kutquote:
Als iemand de sfeer in een team verziekt, dan kun je het beste een persoon er uit gooien. Maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Mensen buitensluiten is de way to go, daarom
+ raar vinden dat hij en ik dan lekker zonder jou verder willen spelen.. ECHT FOCKING RAARquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee een vriend van me kicken die bekend staat om altijd overspelen omdat hij de bal niet vaak genoeg aan je gaf. terwijl je zelf juist ego was
We zijn niet arrogant. Gewoon zelfbewust.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
Dutchies : Goed en Arrogant
Pino's : Minder goed, en normaal gesproken niet arrogant...
Als het zo door gaat
Dutchies : Goed en arrogant
Pino's : Minder goed en arrogant.
GJE denk aan de club...
Hey lindje invite mij ekkesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zijn niet arrogant. Gewoon zelfbewust.
En het is niet altijd beter als in beter op het veld. Beter in de omgang.
Zit het zo diep?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee een vriend van me kicken die bekend staat om altijd overspelen omdat hij de bal niet vaak genoeg aan je gaf. terwijl je zelf juist ego was
ergeren aan*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Hij speelde gewoon slecht, en ik irriteerde me eraan. Ik had vaker gezegd dat 'ie moest tikken, maar hij ging gewoon balverlies lijden op de flanken
En dan sluit je m gewoon buiten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Hij speelde gewoon slecht, en ik irriteerde me eraan. Ik had vaker gezegd dat 'ie moest tikken, maar hij ging gewoon balverlies lijden op de flanken
* Lindgren. iets over een pot en een ketel mompelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Ja maar we hebben er 2 nodig voor een ruziequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef DannyDeko het volgende:
IK Wil ook meedoen aan dit clubsdrama. Is er al een knokploeg/club op de Xbox?
je moet toegeven Gje dat de mensen in Pino liever alleen gaan dan afspelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
haha idd, gozer was super goed in fut en was net begonnen met clubsquote:
Ik heb nooit een sfeer verziekt. Ik was áltijd degene die de clubs regelde, iedereen bij elkaar bracht. Maarja, wie ben ik hèquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als iemand de sfeer in een team verziekt, dan kun je het beste een persoon er uit gooien. Maar dat is logisch.
Oke dan start ik de 2e.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar we hebben er 2 nodig voor een ruzie
Jij bent degene die zo'n 800 aftrappen heeft verneukt door een achttiendubbele mcgeadyspin + drie kwart flikflak probeerde om te scoren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een sfeer verziekt. Ik was áltijd degene die de clubs regelde, iedereen bij elkaar bracht. Maarja, wie ben ik hè
Crook, Pascal en ik zijn alleen nog maar manager. Rijst was gestart maar die is er vandoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Wie doet alles van de xbox club enzo, Pascal?
en wat vond je dan in godsnaam van jezelf hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Nog een goede ANY nodig?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent degene die zo'n 800 aftrappen heeft verneukt door een achttiendubbele mcgeadyspin + drie kwart flikflak probeerde om te scoren.
Jaquote:
vandaag waren onze aftrappen niet veel beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent degene die zo'n 800 aftrappen heeft verneukt door een achttiendubbele mcgeadyspin + drie kwart flikflak probeerde om te scoren.
pff, jij met je Que...quote:
Ik scoorde meer dan jou. Meer assisten dan jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en wat vond je dan in godsnaam van jezelf hahalig echt te rollen op de grond hier. Dikke superster van ons team jij.
Hoe heet de club? dan gooi ik morgen even een joinrequestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die any willen maar van mij mag je meedoen
invite me ff vriendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik scoorde meer dan jou. Meer assisten dan jou.
Lig in bed vriendquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandaag waren onze aftrappen niet veel beter![]()
Stoereboiis FCquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe heet de club? dan gooi ik morgen even een joinrequest
Dan jij. Dan jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon even maken en meteen hacken, 15 min werkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
laat mij mee doen als any dan. ik heb nog geen VP.
Dat was wel leuk iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 2 potjes echt leuk gevonden bij FC Pino. Dat waren die met Jepperdeprep. Gingen we skypen, dat was gewoon gezellig. Het voetbal was ongetwijfeld niet om aan te zien.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
lololquote:
Vraag Thorb danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
laat mij mee doen als any dan. ik heb nog geen VP.
Als ik een feest organiseer, en het is een kutfeest omdat ik kutmuziek draai en mezelf raar gedraag op dat feest, heb ik inderdaad iedereen bij elkaar gebracht, maar het niet iedereen naar de zin gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een sfeer verziekt. Ik was áltijd degene die de clubs regelde, iedereen bij elkaar bracht. Maarja, wie ben ik hè
Crook is de directeurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Wie doet alles van de xbox club enzo, Pascal?
Diep, Toefjes. Diep.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik een feest organiseer, en het is een kutfeest omdat ik kutmuziek draai en mezelf raar gedraag op dat feest, heb ik inderdaad iedereen bij elkaar gebracht, maar het niet iedereen naar de zin gemaakt.
Oke, morgen rond een uur of 2 zal ik wel een invite sturen.quote:
Als je een discussie niet kan winnen, gewoon op grammatica gooien. Als voetbal niet om goals gaat speel je denk ik een ander soort voetbal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan jij. Dan jij.
Verder ben je tyfusslecht. Het gaat niet om goals.
Kom een potje dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
Roy, ik speel bijna altijd over hoor
En lindgren. ik vind jullie arrogant. Jullie denken dat je het zijn, terwijl jullie ook niet superieur zijn hoor..
Wel mic, anders nokkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oke, morgen rond een uur of 2 zal ik wel een invite sturen.
Mijn VP is 85.
Tuurlijk. Ik schiet alle ballen die ik krijg van 45 meter op doel, zodat ik hoop dat er 1 op de 28 ingaat. Als het dan 1-7 wordt, was ik wel de beste speler van ons team.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je een discussie niet kan winnen, gewoon op grammatica gooien. Als voetbal niet om goals gaat speel je denk ik een ander soort voetbal.
Wat jij wil man, niemand gaat me gelijk geven hier, zoals altijd. Jullie hebben totaal gelijk, zoals altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik een feest organiseer, en het is een kutfeest omdat ik kutmuziek draai en mezelf raar gedraag op dat feest, heb ik inderdaad iedereen bij elkaar gebracht, maar het niet iedereen naar de zin gemaakt.
Er zijn een aantal mensen die liever solo gaan ipv breedleggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
En lindgren. ik vind jullie arrogant. Jullie denken dat je het zijn, terwijl jullie ook niet superieur zijn hoor..
fut record vergelijken? clubs record vergelijken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je een discussie niet kan winnen, gewoon op grammatica gooien. Als voetbal niet om goals gaat speel je denk ik een ander soort voetbal.
Wij zijn niet arrogant, we hebben gewoon een voorkeur om met mensen te spelen die niet net de pubertijd in gaan. Gaat niet om goed, maar om gezellig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb dat standaard xbox ding al meer dan 4 jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal heeft zo'n mic met oplader, die is altijd leegEcht irrtant
Ik heb wel een mic natuurlijk.quote:
Ik heb ook een tritton maar krijg hem er niet goed in in die poort achterin en dan doet hij nietsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb wel een mic natuurlijk.
[ afbeelding ]
dit is mijn knul.
Op zich is het wel prestatiegericht, maar vooral op het team gericht. Niemand boeit om zijn eigen aantal goals. In ieder geval ik niet. Ik heb ook vaak zat Omni gecomplimenteerd met zijn prima spel als verdedigende ANY. Die is belangrijker dan het eindstation van de aanval.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn niet arrogant, we hebben gewoon een voorkeur om met mensen te spelen die niet net de pubertijd in gaan. Gaat niet om goed, maar om gezellig.
2-1 is ons record.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fut record vergelijken? clubs record vergelijken?
echt dom om te denken dat het alleen om je eigen goals en assists gaan, voetbal is een teamsport.
http://puu.sh/DS2Kquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb wel een mic natuurlijk.
[ afbeelding ]
dit is mijn knul.
Kan je een gewone headset aansluiten op je xdoos dan????quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook een tritton maar krijg hem er niet goed in in die poort achterin en dan doet hij niets
dit dus :quote:
Is een heerlijk ding voor Search & Destroy op MW3, al die footsteps hoor je, zo fijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook een tritton maar krijg hem er niet goed in in die poort achterin en dan doet hij niets
Tof!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef Euroteller het volgende:
[..]
http://puu.sh/DS2K
Heb ik gister besteld.
ohja je bent 15.quote:
idd, wedstrijd spelen doe je met z'n allen. niet 1 iemand die 30x op doel schiet terwijl het verder voor geen meter loopt en het het hele spel verneukt waardoor een potje helemaal nergens meer op lijkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op zich is het wel prestatiegericht, maar vooral op het team gericht. Niemand boeit om zijn eigen aantal goals. In ieder geval ik niet. Ik heb ook vaak zat Omni gecomplimenteerd met zijn prima spel als verdedigende ANY. Die is belangrijker dan het eindstation van de aanval.
Weet ik veel, moet je even proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan je een gewone headset aansluiten op je xdoos dan????
Ik heb hier nog leuke headsets liggen, nieuw in verpakking
Je spreekt jezelf tegen. 'Pubers' mogen er niet in, maar het gaat om gezellig. Dus je wilt zeggen dat geen enkele puber gezellig is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn niet arrogant, we hebben gewoon een voorkeur om met mensen te spelen die niet net de pubertijd in gaan. Gaat niet om goed, maar om gezellig.
invite mij ook evenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dit dus :
Kom een potje dan, terwijl je weet dat we niet eens kunnen spelen nu.
Ik ga is een goede vriend optrommelen, om mee te spelen met clubs
GJE, die jongen waarmee we 2vs2 speelden, die zo sweaty was als een hond. Mag hij eventueel bij de club, hij is best goed en een aardige vent
We hoeven niet te skypen hoor. Voor de tweede keer:"Zit je bij FC Pino"?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof!
Ik zit in een kamer aan de overloop, dus als ik praat hoort de hele bovenverdieping het.Dat vind ik awkward.
Jij was degene die teveel mcgeady's deed die nergens over gingen hoor.. Maar praat elkaar goed héquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja je bent 15.
[..]
idd, wedstrijd spelen doe je met z'n allen. niet 1 iemand die 30x op doel schiet terwijl het verder voor geen meter loopt en het het hele spel verneukt waardoor een potje helemaal nergens meer op lijkt.
Ga maar lekker in die club. Ik blijf bij Dutchies. Gaat tot dusver prima. Ik vind het zelfs leuk om te clubben, in plaats van een verplichting omdat ik het zielig vind voor GJE + kompanen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. 'Pubers' mogen er niet in, maar het gaat om gezellig. Dus je wilt zeggen dat geen enkele puber gezellig is?
Laten we een nieuwe club maken: Duno.
Iedere PS3'er erin
Ik hoor mijn moeder ook wel eens: hé wat zeg je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof!
Ik zit in een kamer aan de overloop, dus als ik praat hoort de hele bovenverdieping het.Dat vind ik awkward.
ja ik bak er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij was degene die teveel mcgeady's deed die nergens over gingen hoor.. Maar praat elkaar goed hé
Ik gedraag me hier misschien als een mongool (wat soms niet de bedoeling is) maar via de headset, en in het echt enzo ben ik gewoon een keurige jongen. Ik weet zeker dat je van mij geen last hebt, maar ook mij lieten jullie niet toe omdat ik zogenaamd niet goed genoeg was, dit kan maar dan zijn jullie dus wel arrogantquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef DannyDeko het volgende:
SPAMMERDS ->
kan je een gewone headset op je xbox aansluiten??? zo ja, hoeee?!
Verloopstukje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef DannyDeko het volgende:
SPAMMERDS ->
kan je een gewone headset op je xbox aansluiten??? zo ja, hoeee?!
Ja, bij Pino ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga maar lekker in die club. Ik blijf bij Dutchies. Gaat tot dusver prima. Ik vind het zelfs leuk om te clubben, in plaats van een verplichting omdat ik het zielig vind voor GJE + kompanen.
Afwerken +3. Heb je die al gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
haha, drama queensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, bij Pino ook.
En dat is het nou juist, ik hoef echt niet bij de koningen Dutchies. De besten. De wereldleiders. Want het ga me om plezier hebben, of we nou winnen of verliezen. Daarom club ik.
Ja wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef Rijst het volgende:
Ik kijk even een kwartier niet naar mijn beeldscherm
En tot dusver heeft poker uitstekende keuzes gemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en nog even tussendoor: Ik ben niet de baas van Dutchies. Dat is Mo. Dutchies is eigenlijk begonnen als club niet speciaal voor FOK!ers. Poker bepaalt wie erbij komt en wie niet.
Tuurlijk kan dat niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I guess?Je kan maar beter even rondgooglen denk ik.
Ik moest lachen maar ik weet niet waaromquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef Rijst het volgende:
Ik kijk even een kwartier niet naar mijn beeldscherm
Als we dan weer een toernooitje gaan spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wtf
Morgen potje fifa mi mang?
Jawel, zitten 2 USB-Poortjes in.quote:
Vertel me waaromquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moest lachen maar ik weet niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, jullie eren jezelf zoveel, dat vind ik geweldigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jullie maken er een heel drama van, ik vind het geweldig
Toetsweek, sorryquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
Roy, ik zit beneden VI te kijken.
En als GJE er niet mee eens is niet. Anders krijgen we ruzie in onze mooie club, dat moeten we niet hebben!
Mensen die morgen rond een uur of 12:00 kunnen clubben?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vertel me waaromanders kan ik niet pitten.
Ik ben al vet zenuwachtig voor de verjaardag hihi, ik zag net dat er een nieuwe lego brandweerauto is en die wil ik!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Zal die andere boys eens aanspreken kan vast welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als we dan weer een toernooitje gaan spelen
oke pech dan have fun allquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
En als GJE er niet mee eens is niet. Anders krijgen we ruzie in onze mooie club, dat moeten we niet hebben!
Ik heb ook wel zin in een toernooitjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal die andere boys eens aanspreken kan vast wel
haha ik verdedig mezelf meestal alleen hoor als er weer dingen worden geroepen die totaal niet waar zijn. En irriteer me er aan dat GJE zichzelf zo goed vindt terwijl hij er helemaal niks van bakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nah, jullie eren jezelf zoveel, dat vind ik geweldig
Over een week komt de club op gang, dan is iedereen erquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Afwerken +3. Heb je die al gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
In Fifa Algemeen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben we een keer gedaan, maar dat mocht niet
Eigenlijk wel, want je kraakt me af. Dat betekent dat je voelt of vindt dat je boven iemand staatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik verdedig mezelf meestal alleen hoor als er weer dingen worden geroepen die totaal niet waar zijn. En irriteer me er aan dat GJE zichzelf zo goed vindt terwijl hij er helemaal niks van bakt.
en nee ik bal er zelf ook niks van, maar ik gedraag me ook niet alsof ik focking goed ben.
Tuurlijk. Hossel wel even skype allebeiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
maakt niet uit ravioli, binnenkort vakantie voor jou, dus kunnen we los.
@gje, mag die stan erbij? ik weet niet of hij wil, maar we spelen veel samen, en hij is beter dan mij.
Jij bent toch ook manager? En de manager beslist.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, nee GJE is het er niet mee eens.
Dat wordt een bitchfiiiiight!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
CrookWe vervangen jou als any hoor ik net
laat mij er ff bijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hossel wel even skype allebei
Dat mogen wij toch ook doen? Jezus, wat een gezeik allemaal. Wij van Dutchies zijn te slecht voor jullie, oke, we zitten toch bij Pino. En alles is alleen versterkt door onze 2-1 overwinning. Hadden we maar verloren, echt...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik verdedig mezelf meestal alleen hoor als er weer dingen worden geroepen die totaal niet waar zijn. En irriteer me er aan dat GJE zichzelf zo goed vindt terwijl hij er helemaal niks van bakt.
en nee ik bal er zelf ook niks van, maar ik gedraag me ook niet alsof ik focking goed ben.
Gek idee misschien, maar misschien ben je wel echt gewoon slecht? Wellicht moet je het eens bij jezelf zoeken ipv tegen iedereen in te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want je kraakt me af. Dat betekent dat je voelt of vindt dat je boven iemand staat
Hou je even bezig met je eigen zaakjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij bent toch ook manager? En de manager beslist.
Xbox?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een toernooitje
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij al een vrije trap gescoord?
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/124942883
grgr
We kunnen straks gewoon clubbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef marcie216 het volgende:
Euroteller, JA
GJE, oke, ik vind skype zo kut he, waarom niet gewoon via headset?
Rijst, nee ik ben zo'n hulpje.
Je egoot te veelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat wordt een bitchfiiiiight!
Maar Danny en Geluidssysteem leuk man, doe een keertje mee xx
wij winnen liever onze normale online games.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat mogen wij toch ook doen? Jezus, wat een gezeik allemaal. Wij van Dutchies zijn te slecht voor jullie, oke, we zitten toch bij Pino. En alles is alleen versterkt door onze 2-1 overwinning. Hadden we maar verloren, echt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Oke, wij hebben liever plezier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wij winnen liever onze normale online games.
Ik snap nog steeds niet hoe 'we' van ze hebben kunnen verliezen. Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wij winnen liever onze normale online games.
ja had met die wel geluk stond 0-0 en was vlak voor tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze zijn anders dan in FUT. Soberweiesiozo.
Nee, ik loop perfect synchroon met Quel, echt. Maar hun voelen zich beter, en daar kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gek idee misschien, maar misschien ben je wel echt gewoon slecht? Wellicht moet je het eens bij jezelf zoeken ipv tegen iedereen in te gaan.
Iedereen is goed met Quel ernaast.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik loop perfect synchroon met Quel, echt. Maar hun voelen zich beter, en daar kan ik niet tegen
Jij bent het slechste, hun zijn slecht dat is het verschil. Ik ben baas. Dat zijn de feiten accepteer ze maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik loop perfect synchroon met Quel, echt. Maar hun voelen zich beter, en daar kan ik niet tegen
zij voelen zich beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan niet. Moet je zelf boostenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef marcie216 het volgende:
GJE, geef mij een 90 prof, en ik weet zeker dat ik et zo goed in jullie synchroom ding meedraai!
Nogmaals, misschien zijn ze wel gewoon beter?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil trouwens best in detail beschrijven waarom je slecht bent, als je daar behoefte aan hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met ego bereik je blijkbaar meer..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zij voelen zich beter.
Nee, wij voelen ons gezelligerEn minder ego.
IKquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wie wil nog meer dan die bij de club zit.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met ego bereik je blijkbaar meer..
Alsof wij zoveel praten hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Thorb het volgende:
Ik snap alleen de gezelligheid niet zonder Party of hebben jullie nog skype/chat ofzoSamen spelen is wel tof, maar party maakt het voor mij wel leuker
Ja, je hebt het goed voor elkaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met ego bereik je blijkbaar meer..
Als we geen ruzie maken tenminstequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof wij zoveel praten hahaMet cr00k heb ik het wel altijd erg naar mijn zin overigens .
Kuch 2-1 kuch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien zijn ze wel gewoon beter?
Nu ga ik niet meer mengen want het zijn niet mijn zaken
Daarom moet Crook er ook bij, anders zijn we allemaal fokautistenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof wij zoveel praten hahaMet cr00k heb ik het wel altijd erg naar mijn zin overigens .
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
The Joker @VI nu
Ik moet altijd lachen om dat filmpje met Balotelli die dat drinken uitspuugt
Hou je bek jongen, ik zit bij dutchies sla niet zon toon tegen mij aan. Vieze zemma. Dutchies voor leven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie jij zit zeker bij dutchies ofniet? stoereman.
En oke, zal morgen mijn prof even Boosten en dan gaan we op een dag de Dutchies verslaan.
En tijdens de wedstrijd praten is toch gewoon chil?
Kamikazie zit bij de stoereboiisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
En oke, zal morgen mijn prof even Boosten en dan gaan we op een dag de Dutchies verslaan.
Ja Skype, gehoor is veel beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |