Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
ik kan elk spitsenkoppel nemen die ik wilquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer dat je dat spitsenkoppel hebt gekozen!![]()
Al mee gespeeld? Ik 1 wedstrijd: 4-0 ragequit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Toivonen.Hij lijkt er niet eens op. Het is Rasmus! [ afbeelding ]
Elm?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Toivonen.Hij lijkt er niet eens op. Het is Rasmus! [ afbeelding ]
En dan kies je een silverquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan elk spitsenkoppel nemen die ik wilen hen wilde ik nog proberen
Misschien wilt Marciequote:
ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
Wie doen er nog meer mee, met weinig is niet leuk?
Nee, hij ging ons eerst afkraken en naar andere club toe, en nu wilt 'ie weer terugkomenquote:
Nee, niemand was positief over hem voor de rest, en hij heeft tegen iedereen een grote bek op de headset, helaas.quote:
Grote bek op de headset? haha slettebak die je bentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, niemand was positief over hem voor de rest, en hij heeft tegen iedereen een grote bek op de headset, helaas.
Ik heb nee gedaan.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Grote bek op de headset? haha slettebak die je bent
laat gaan man :pquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
Oke dan niet,
GJE, doe jij vanavond om 00:00 nog potje mee clubs?
Kunnen we Roy geen 2e kans geven?
Nee, ze mogen mijn organen kopen, niet gratisquote:
Daar heb je veel aan als je dood bentquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ze mogen mijn organen kopen, niet gratis
Hij geeft me steeds een grote bek, ging naar een andere club omdat we te slecht waren, komt terug omdat hij is uitgekakt bij de andere club. Nee bedankt hoor..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
Oke dan niet,
GJE, doe jij vanavond om 00:00 nog potje mee clubs?
Kunnen we Roy geen 2e kans geven?
Gierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ze mogen mijn organen kopen, niet gratis
Nabestaan wel ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan als je dood bent
Kan nooit vloeiend inderdaad, helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Clubs op de PS3Altijd hetzelfde gedonder.
Sowieso niet naar Afrika of Griekenland.quote:
Not gonna happen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
Ach,
Zullen we afspreken, dat als Roy zich 3 dagen goed gedraagt op dit forum, dat hij dan weer bij de clubmag?
Ik steun psv'ers door dik en dun namelijk!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
Hoezo,
FC pino staat bekend dat we mensen aannemen. als we nu net zo arrogant gaan doen als de Dutchies is er niks meer positief aan FC pino..
Hier gaat alles zonder mokken. Vrolijk zelfs. Hoe zou dat komen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan nooit vloeiend inderdaad, helaas
Over een bodemloze put gesprokenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso niet naar Afrika of Griekenland.bodemloze putten!
Naar nabestaanden of Feyenoord
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij geeft me steeds een grote bek, ging naar een andere club omdat we te slecht waren, komt terug omdat hij is uitgekakt bij de andere club. Nee bedankt hoor.. e
Ik ben geen voetveeg hè, ik laat me niet eerst uitschelden om vervolgens lief en aardig tegen iemand te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
Ach,
Zullen we afspreken, dat als Roy zich 3 dagen goed gedraagt op dit forum, dat hij dan weer bij de clubmag?
Ik steun psv'ers door dik en dun namelijk!
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus benadertquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef marcie216 het volgende:
Hoezo,
FC pino staat bekend dat we mensen aannemen. als we nu net zo arrogant gaan doen als de Dutchies is er niks meer positief aan FC pino..
stel je niet zo aan dudequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben geen voetveeg hè, ik laat me niet eerst uitschelden om vervolgens lief en aardig tegen iemand te doen
Ja omdat ik wegben xd xdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier gaat alles zonder mokken. Vrolijk zelfs. Hoe zou dat komen?
Wij laten zelfs Erik meedoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Op de xbox is er maar een club en gelukkig maar. NIemand cared om een nederlaag of overwinning en het is altijd leuk(als ik er ben tenminste
)
zonder jou ook hoor. Wil wel nog eens een keer met jou clubbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Op de xbox is er maar een club en gelukkig maar. NIemand cared om een nederlaag of overwinning en het is altijd leuk(als ik er ben tenminste
)
quote:
Lekker buitenspel lopen enzoquote:
Kan donderdag en vrijdag middag welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zonder jou ook hoor. Wil wel nog eens een keer met jou clubben
Weet je nog dat jij midden in de wedstrijd quitte als Any?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Quel is iemand die tenminste trouw is aan iemand en een club, die loopt die gaat niet zielig zomaar mensen buitensluiten.
Nederlagen?? Ik ga even hard nadenken wat dat ook alweer voor dingen zijn.. Gek, sinds ik bij Dutchies zit ben ik vergeten hoe dat voeltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederlagen?? Ik ga even hard nadenken wat dat ook alweer voor dingen zijn.. Gek, sinds ik bij Dutchies zit ben ik vergeten hoe dat voelt
Ben ik 1x serieus, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus benadert
Liever plezier met een nederlaag dan altijd gekut terwijl je wint!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederlagen?? Ik ga even hard nadenken wat dat ook alweer voor dingen zijn.. Gek, sinds ik bij Dutchies zit ben ik vergeten hoe dat voelt
?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weet je nog dat jij midden in de wedstrijd quitte als Any?
Groetjes.
Doe waar je goed in bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben ik 1x serieus, is het nog niet goed
Dan gaa ik wel wer de mongol uithaange hor
HE MAG IK ZOMETEEN OOK EEN SWEATY SCOREN?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker buitenspel lopen enzo![]()
KEEPER HINDEREN
Baseren op een wedstrijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Waarom wil je nutteloze shit starten man? Jullie zijn superieur en wij zijn slecht. 2-1.
Groetjes.
Jij zegt dat er altijd gekut is met clubs op PS3. Dat is niet zo. Dat wilde ik melden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Waarom wil je nutteloze shit starten man? Jullie zijn superieur en wij zijn slecht. 2-1.
Groetjes.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
HE MAG IK ZOMETEEN OOK EEN SWEATY SCOREN?
HE IK WIL OOK EEN VRIJE TRAP NEMEN MAG DAT. Nou eh ehm nee eigenlijk niet... NOU NOU NOU
Wij wonnen meer dan 50 keer achter elkaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever plezier met een nederlaag dan altijd gekut terwijl je wint!
ik ben in beide goed.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]dan zegt hij tegen mij, jij moet tegen ze zeggen dat ik ook vrije trappen mag nemen
haha echt ziek man zoveelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij wonnen meer dan 50 keer achter elkaar(Crook, Pascal Rijst en ik
)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
GJE, dat het nooit vloeiend kan, komt meestal door jou eigenlijk..
Als je Roy gewoon toeliet was dit gedonder er niet. maar oke maakt niet uit, me prof is toch waardeloos![]()
En ben ik niet trouw, ik ben al sinds FOK! bij elke club gejoint waar jij leider was.
Nee, daarom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij zegt dat er altijd gekut is met clubs op PS3. Dat is niet zo. Dat wilde ik melden.
nee een vriend van me kicken die bekend staat om altijd overspelen omdat hij de bal niet vaak genoeg aan je gaf. terwijl je zelf juist ego wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Mensen buitensluiten is de way to go, daarom
Het ging even over Quelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
GJE, dat het nooit vloeiend kan, komt meestal door jou eigenlijk..
Als je Roy gewoon toeliet was dit gedonder er niet. maar oke maakt niet uit, me prof is toch waardeloos![]()
En ben ik niet trouw, ik ben al sinds FOK! bij elke club gejoint waar jij leider was.
Daarna ging het meteen kut, maar af en toe speel je nu ook tegen die try-hards. Eigen keeper en dan computer als any, 2 eigen verdedigers en 3 aanvallers. Dat is echt kutquote:
Als iemand de sfeer in een team verziekt, dan kun je het beste een persoon er uit gooien. Maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Mensen buitensluiten is de way to go, daarom
+ raar vinden dat hij en ik dan lekker zonder jou verder willen spelen.. ECHT FOCKING RAARquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee een vriend van me kicken die bekend staat om altijd overspelen omdat hij de bal niet vaak genoeg aan je gaf. terwijl je zelf juist ego was
We zijn niet arrogant. Gewoon zelfbewust.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
Dutchies : Goed en Arrogant
Pino's : Minder goed, en normaal gesproken niet arrogant...
Als het zo door gaat
Dutchies : Goed en arrogant
Pino's : Minder goed en arrogant.
GJE denk aan de club...
Hey lindje invite mij ekkesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We zijn niet arrogant. Gewoon zelfbewust.
En het is niet altijd beter als in beter op het veld. Beter in de omgang.
Zit het zo diep?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee een vriend van me kicken die bekend staat om altijd overspelen omdat hij de bal niet vaak genoeg aan je gaf. terwijl je zelf juist ego was
ergeren aan*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Hij speelde gewoon slecht, en ik irriteerde me eraan. Ik had vaker gezegd dat 'ie moest tikken, maar hij ging gewoon balverlies lijden op de flanken
En dan sluit je m gewoon buiten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Hij speelde gewoon slecht, en ik irriteerde me eraan. Ik had vaker gezegd dat 'ie moest tikken, maar hij ging gewoon balverlies lijden op de flanken
* Lindgren. iets over een pot en een ketel mompelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Ja maar we hebben er 2 nodig voor een ruziequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef DannyDeko het volgende:
IK Wil ook meedoen aan dit clubsdrama. Is er al een knokploeg/club op de Xbox?
je moet toegeven Gje dat de mensen in Pino liever alleen gaan dan afspelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
haha idd, gozer was super goed in fut en was net begonnen met clubsquote:
Ik heb nooit een sfeer verziekt. Ik was áltijd degene die de clubs regelde, iedereen bij elkaar bracht. Maarja, wie ben ik hèquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als iemand de sfeer in een team verziekt, dan kun je het beste een persoon er uit gooien. Maar dat is logisch.
Oke dan start ik de 2e.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar we hebben er 2 nodig voor een ruzie
Jij bent degene die zo'n 800 aftrappen heeft verneukt door een achttiendubbele mcgeadyspin + drie kwart flikflak probeerde om te scoren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een sfeer verziekt. Ik was áltijd degene die de clubs regelde, iedereen bij elkaar bracht. Maarja, wie ben ik hè
Crook, Pascal en ik zijn alleen nog maar manager. Rijst was gestart maar die is er vandoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
Wie doet alles van de xbox club enzo, Pascal?
en wat vond je dan in godsnaam van jezelf hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit het zo diep?
Nog een goede ANY nodig?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent degene die zo'n 800 aftrappen heeft verneukt door een achttiendubbele mcgeadyspin + drie kwart flikflak probeerde om te scoren.
Jaquote:
vandaag waren onze aftrappen niet veel beterquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent degene die zo'n 800 aftrappen heeft verneukt door een achttiendubbele mcgeadyspin + drie kwart flikflak probeerde om te scoren.
pff, jij met je Que...quote:
Ik scoorde meer dan jou. Meer assisten dan jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en wat vond je dan in godsnaam van jezelf hahalig echt te rollen op de grond hier. Dikke superster van ons team jij.
Hoe heet de club? dan gooi ik morgen even een joinrequestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die any willen maar van mij mag je meedoen
invite me ff vriendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik scoorde meer dan jou. Meer assisten dan jou.
Lig in bed vriendquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandaag waren onze aftrappen niet veel beter![]()
Stoereboiis FCquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe heet de club? dan gooi ik morgen even een joinrequest
Dan jij. Dan jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik scoorde meer dan jou. Meer assisten dan jou.
Gewoon even maken en meteen hacken, 15 min werkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
laat mij mee doen als any dan. ik heb nog geen VP.
Dat was wel leuk iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 2 potjes echt leuk gevonden bij FC Pino. Dat waren die met Jepperdeprep. Gingen we skypen, dat was gewoon gezellig. Het voetbal was ongetwijfeld niet om aan te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |