SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 06-07-2012 23:22:50 ] | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goed dat ik met een mod mag carpoolen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Donkerblauw parkeert dichter bij het hotel dan lichtblauw!
Helleu roomie.quote:
En blauwe autootjes recht voor de ingang.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
quote:
Nou, wordt gezellig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het enthousiasme er van af spetteren!
rood en donkerrood zeker nog dichterbij héquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Ow ja, ga nu enge dingen vertellen! Dan is er binnenkort een driepersoons kamer vrij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat poolse wijffie dat daar woont..
brrrr
En groenen komen met de fietssss!quote:
Ik hoorde het ook net. Ik kon mijn kamer gelijk slijten bij Ynske dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
WAT IS ER MET DIE POOLSE?
Hebben jullie hotelhorrorinfo achtergehouden?
Niks bijzonders hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
WAT IS ER MET DIE POOLSE?
Hebben jullie hotelhorrorinfo achtergehouden?
Ja ik doe groen jeweetzelluf!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net. Ik kon mijn kamer gelijk slijten bij Ynske dat was echt fantastisch
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net. Ik kon mijn kamer gelijk slijten bij Ynske dat was echt fantastisch
Nee hoor, lekker anti-luxe in Bienvenue.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Binnenkort een 3-persoons kamer vrij ook jongens!
Roozjee, Gb en ik gaan wel in het Airport
Wat zou er gebeuren als we voor het water aan die singel gingen staan, onze armen in de lucht tegen elkaar deden en POORTJEEEEEE tegen haar riepen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker anti-luxe in Bienvenue.
Gezellig... met zijn allen... en een Pools dametje waar echt niets engs aan is. Nou ja, bijna niets. Niet veel iig. Minder dan sommige anderen. Zeker niet alles.![]()
Mijn meest nuchtere en realistische mening is dat ze dan waarschijnlijk haar vleugels uitslaat, over het poortje vliegt, op het water landt en na een paar stappen op het water in vlammen opgaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als we voor het water aan die singel gingen staan, onze armen in de lucht tegen elkaar deden en POORTJEEEEEE tegen haar riepen?
´Hallo, Bienvenue? Ik hoorde dat er net een extra parkeerkaart beschikbaar gekomen was.´quote:
Halloquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
ze waren niet blij
iets met Not Amused dat we die boeking omgezet hebben
máár heb wel een parkeerkaart
Huh, hoezo niet blij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
ze waren niet blij
Waarom zouden ze daar niet blij mee zijn, een boeking is een boeking toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
ze waren niet blij
De meneer die ons incheckte en voor het ontbijt zorgde was supergezellig. En vond ons ook erg lollig, geloof ik. We mochten ook lekker langer blijven zitten bij eht ontbijt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, hoezo niet blij?
Wat maakt dat in godsnaam uit dat het op een andere naam staat?
Zeg, Bienvenuers, het zijn toch geen chagrijnen daar he?
NEEquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik zit net in het tweede topic van deze reeks dat hotelkamerboekgestress terug te lezen.
Hilarisch
Maar zijn ordelijke planning!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De meneer die ons incheckte en voor het ontbijt zorgde was supergezellig. En vond ons ook erg lollig, geloof ik. We mochten ook lekker langer blijven zitten bij eht ontbijt.
Heb je wel 450 euro gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Knus klinkt stukken beter dan opelkaargepropt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als ze al aan het ontbijt zitten. Daarvoor zijn de tafeltjes te knus.
OMG. Toch Fawlty Towers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Ynske het volgende:
ik had u gezegd dat er geen kamers meer vrij waren en dan gaat u toch boeken via Hotels.nl
enfin, ik heb t uitgelegd, Jeroen is geschrapt, ik sta op de lijst
maar tof vond men t niet
Dat, want dan ga ik wel naar airportquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Zeg, Bienvenuers, het zijn toch geen chagrijnen daar he?
Belachelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Ynske het volgende:
ik had u gezegd dat er geen kamers meer vrij waren en dan gaat u toch boeken via Hotels.nl
enfin, ik heb t uitgelegd, Jeroen is geschrapt, ik sta op de lijst
maar tof vond men t niet
Twee chargrijnen daar is too much for zjee ótelll?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Zuwwe nog een paar reserveringen doorwisselen?
Twee chagrijnen en een Poolse duivel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee chargrijnen daar is too much for zjee ótelll?
Ik heb aan mezelf al te veelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee chargrijnen daar is too much for zjee ótelll?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Zuwwe nog een paar reserveringen doorwisselen?
quote:
Jij en GB hebben niets te vrezen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Afijn, Dirkh en Paddo de volgende ochtend de enige overlevenden van het EurosongfestiBAL
Owja, groot en dapperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij en GB hebben niets te vrezen hoor.
Jullie hebben mij
En ik heb Patr... uhm... Rene.... uhm... TAKKE!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij en GB hebben niets te vrezen hoor.
Jullie hebben mij
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb Patr... uhm... Rene.... uhm... TAKKE!![]()
![]()
![]()
Eh, ik deal wel met de Poolse duivels, als jullie de spinnen zelf bevechten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, groot en dapper![]()
Hoe ben jij met spinnen??
Hallo. Wij zijn homo's laat ons erbuiten inzake sterke dappere kerels. Neem wat katten mee, die kunnen bijkans zich danwel jullie verdedigen. Oke?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal mijn username eer aandoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo. Wij zijn homo's laat ons erbuiten inzake sterke dappere kerels. Neem wat katten mee, die kunnen bijkans zich danwel jullie verdedigen. Oke?
ditoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, hoog tijd om te gaan slapen.![]()
Welterusten
Kieskeurig ben je.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik deal wel met de Poolse duivels, als jullie de spinnen zelf bevechten.
KKSSSTTT!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar er zijn geen bedden meer over.quote:
Ze mogen niet bij vreemde mannen in bed kruipen. Zo ga ik ze opvoeden.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze mogen niet bij vreemde mannen in bed kruipen. Zo ga ik ze opvoeden.![]()
Atm loopt dit nest wel (letterlijk) over me heen.
Ynske komt ook (quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
Haaai, samenvatting? Waarom was meneer Bienvenue over de zeik?
Oh nee nog niet, zal er morgenmiddag een priveberichtje op FB aan wagenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee nog niet, zal er morgenmiddag een priveberichtje op FB aan wagen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Oh en ik denk dat die hotelmensen gewoon slecht geslapen hadden omdat die Poolse weer met een omgekeerd hoofd groen had lopen spugen vannacht.
Ik wil nu EINDELIJK haar handtekening op mijn vlag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil met d'r op de foto, en dr knuffelen. EN IN D'R WANGETJES KNIJPEN
Owja, dat kan ik mooi zeggen, dat ze dat ons beloofd had toen op het NSFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil nu EINDELIJK haar handtekening op mijn vlag.
En beloofd isse beloofd! *stampvoet*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, dat kan ik mooi zeggen, dat ze dat ons beloofd had toen op het NSF
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ynske komt ook () en die wilde ook blijven slapen maar heel Bienvenue was vol (
![]()
).
JJdJ bood heel nobel aan dat zij zijn 1-pers kamer wel mocht nemen, dat hij naar huis fietst, omdat zij van zo ver komt.
Dus wijzigde zij de gegevens via het online reserveringssysteem via de mail met gegevens van Jeroen. Toen was die dame over de zeik dat "ze toch had gezegd dat het vol was en nu gaat u TOCH reserveren online!!!".
Noem je mij nou een vent?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh, ik zou ook wel willen, maar ik kan niet! Jullie heel veel plezier!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
Yvonne, ElisaB (wrs), HPKW (mss) en ik doen morgen om 19 uur minimeet bij Henk om wat te eten.
Iemand toevallig zin om aan te sluiten?
Ben dan zelf nog wan het werkquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
Yvonne, ElisaB (wrs), HPKW (mss) en ik doen morgen om 19 uur minimeet bij Henk om wat te eten.
Iemand toevallig zin om aan te sluiten?
Me too!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil met d'r op de foto, en dr knuffelen. EN IN D'R WANGETJES KNIJPEN
Oeh, herkauwers op FOK!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het ontbijt maar overgeslagen vanmorgen, jij?
Ik heb geleerd dankzij mijn topique dat koeien niet dik zijn maar gewoon een uitpuilbuik hebben.quote:
Ow jammer!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:45 schreef BrandX het volgende:
Ik kan uit de OP. We hebben die dag een open dag bij een van onze productielocaties voor drink- en industriewater.
Dus je noemt Greys flubberig?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dankzij mijn topique dat koeien niet dik zijn maar gewoon een uitpuilbuik hebben.
Overgewicht bij dieren.
jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
Hey tombo? Kijk je even in je agenda of je ZEKER niks hebt de 15de van September?
Greys is gewoon een lekker ding klaar.quote:
Het is de hele dag en daarna etentjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow jammer!
Maar is de open dag op zaterdag bij die locatie niet alleen overdag, zodat je 's avonds nog kunt aansluiten?Of is er een feest na en duurt het de hele dag?
(Gaat me geen donder aan natuurlijk en je was al onder voorbehoud, maar ik vind het jammer![]()
)
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef Maanvis het volgende:
overgiens wel leuk, vroeger had alleen amsterdam een kliekje en nu dankzij henkie rotterdam ook
En mocht het nou een beetje op tijd klaar zijn dan weet je dat je altijd welkom bent nog ff aan te komen waaien op de terugweg naar huis!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is de hele dag en daarna etentje
Het is in Dordrecht, dus onderweg zal ik nog even zwaaien naar yvonne
Nou, het moet geen gewoonte worden hoor. Mijn auto rijdt niet op waterquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:43 schreef Maanvis het volgende:
overgiens wel leuk, vroeger had alleen amsterdam een kliekje en nu dankzij henkie rotterdam ook
Je hoeft ook niet elke keer mee..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, het moet geen gewoonte worden hoor. Mijn auto rijdt niet op water
Nu krijg ik ook zin om hyper te worden van chocotaart.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds een tikkie hyper van de chocotaart van gister geloof ik
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:46 schreef Muis006 het volgende:
Oh zo lekker smeuig
Qwea hou je mond
Ik heb het over taart die
ik oh zo lekker vond
Een brute Rotterdammert
Hij draagt de naam Henk
Serveert een kek gebakje
Een eerlijk godsgeschenk!
Chocotaart, chocotaart, schuif het in mijn smoel. Dat lust ik elke dag wel ja je weet wat ik bedoel
And twelve points go to the Netherlands!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:46 schreef Muis006 het volgende:
Oh zo lekker smeuig
Qwea hou je mond
ik oh zo lekker vond
Een brute Rotterdammert
Hij draagt de naam Henk
Serveert een kek gebakje
Chocotaart, chocotaart, schuif het in mijn smoel. Dat lust ik elke dag wel ja je weet wat ik bedoel
Oh zo lekker smeuig
Qwea hou je mond
ik oh zo lekker vond
Een brute Rotterdammert
Hij draagt de naam Henk
Serveert een kek gebakje
Awquote:Op zondag 1 juli 2012 13:31 schreef Andromache het volgende:
tot mijn spijt moet ik meedelen dat ik 15 september toch niet kan.verjaardagsfeest van mijn zusje, en dat gaat toch voor in dit geval.
Oh zo lekker smeuig
Qwea hou je mond
ik oh zo lekker vond
Een brute Rotterdammert
Hij draagt de naam Henk
Serveert een kek gebakje
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:20 schreef Greys het volgende:
Kaarten zat nog trouwens voor Herman van Veen op dit moment in Carré begin december.
Vooral doordeweeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat betekent: Le-zen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
Ons aller Muis schrijft sinds nu voor FOK!film, be proud
FOK!Filmchicks: First Date Mov(i)es
Gewoon je mooiste jurk aantrekken. Chocoladetaartpakketje nemen en als je wilt kan je bij mij en Patrick in bed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
Ik word net door Greys uitgenodigd op een meet maar weet heul niks
Houwe zo, it's best to go in unprepared.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
Weet ik veel, ik ben niet blauwquote:
Lees de OP troela, dan weet je allesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
Ja uhh tussen jullie inquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon je mooiste jurk aantrekken. Chocoladetaartpakketje nemen en als je wilt kan je bij mij en Patrick in bed.
Hoi!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben niet blauw
Hoi Muis
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Houwe zo, it's best to go in unprepared.
Daar heb ik geen tijd voor, jij dm't te veelquote:
Dat kunnen we toch nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben niet blauw
Hoi Muis
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon je mooiste jurk aantrekken. Chocoladetaartpakketje nemen en als je wilt kan je bij mij en Patrick in bed.
Je wist trouwens genoeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef Kally het volgende:
Achter of in?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Muis006 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeee Grees lang niet gezien. Alles frip achter de slip?
De modulaaaaaaaaaatie!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
Take me to your heeeeeeaaaaaaaaveeeeeeeeeeeeeeen
Mutsenzooi was genoegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wist trouwens genoeg.
- ESF meet
- mutsenzooi
- Apres Toi
Klaar.
Meid het is zo'n hete happening hier in Bleiswijk...quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Meid het is zo'n hete happening hier in Bleiswijk...
Daar kan je onmogelijk a-bronstig bij blijven.
Mag jij wel liegen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb dat heel vaak, wil ik iemand quoten, maar ik een report
Hij is niet alleen mooi, maar ook nog verstandig, die mister van je!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Meneer Muis heeft me verdere alcohol ontzegd
die misterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet alleen mooi, maar ook nog verstandig, die mister van je!
Handen af oma.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet alleen mooi, maar ook nog verstandig, die mister van je!
Geeft niet :pquote:
Uiteraaard! Ga het ff fixen dear, moment!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef iBenny het volgende:
Greys, mag ik ook zo'n "--> ook eten 12,50" achter mijn naam?
Die ken ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Kally staat er bij op het vrijgekomen plekkie nr. 27 van Andromache.
Ga vast op je Frizzle Sizzle dansje oefenen!
Nu voel ik me ook oudquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ken ik
En ik moet even kwijt dat ik Runeeh en Pat beetje dommies vindt, gaan ze meeten in Rotterdam, ik woon echt een stad verder, vragen ze niet of ze hier kunnen slapen, nee ze boeken een hotel
Benny slaapt bij mij
Ja maar dat hotel is spesjaalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ken ik
En ik moet even kwijt dat ik Runeeh en Pat beetje dommies vindt, gaan ze meeten in Rotterdam, ik woon echt een stad verder, vragen ze niet of ze hier kunnen slapen, nee ze boeken een hotel
Benny slaapt bij mij
Best wel he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef Renesite het volgende:
Ik zou greys mentaal doen.
Lichamelijk stuit ik op tegenstrijdigheden.
Dat heb ik ook met Kally... maar geestelijk zitten wij tweeën wel redelijk op een lijn.
Ik vind je sexy, weet je toch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ken ik
Benny slaapt bij mij
Jij kent mij nog niet irl he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat hotel is spesjaal
Echt... met een horrorPoolse op zolder.
In de kelderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat hotel is spesjaal
Echt... met een horrorPoolse op zolder.
Euj, dis jij nuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ken ik
Benny slaapt bij mij
Whehequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
En hop, Qwea ook met d'r blije hoofd in de TR's![]()
Haai, ook een goedenavondquote:
LEKKER SOPPEN POPJE!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik roep het al de hele avond, MAAR NU GA IK ECHT DOUCHEN!
TOT ZO!
Ik ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jullie zijn hetzelfde, echtAlleen zij is blond, jij brunette
Dat is dus zoals Greys al zei, Duo Penotti, alleen de witte chocolade heeft teveel roseetjes op vanavondquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jullie zijn hetzelfde, echtAlleen zij is blond, jij brunette
Is dat net als een kamasutra schommel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd!
Zou ze ook aan ons poortje mee willen doen denk je?
Man/Vrouw duhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef Renesite het volgende:
Lichamelijk stuit ik op tegenstrijdigheden.
Elke keer als er iemand naar de plee moest in die kroeg (ik en de hommo's stonden in die hoek) dan maakten we van onze armen en poortje, krijsten we POOOOOOOORTJE en moesten ze er onderdoor. Ook de vaste gasten van Henkquote:
Ja maar mijn kleinere ikke werkt niet in zoeen geval.quote:
Ohhh, ik ben goed in poortjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer als er iemand naar de plee moest in die kroeg (ik en de hommo's stonden in die hoek) dan maakten we van onze armen en poortje, krijsten we POOOOOOOORTJE en moesten ze er onderdoor. Ook de vaste gasten van Henk![]()
Jawel hoor mijn eigen kamer op twintig minuten fietsen van Henkiequote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer als er iemand naar de plee moest in die kroeg (ik en de hommo's stonden in die hoek) dan maakten we van onze armen en poortje, krijsten we POOOOOOOORTJE en moesten ze er onderdoor. Ook de vaste gasten van Henk![]()
Ik ook. En normaal heb ik een abo op het toiletquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]ben ik even blij dat ik al was geweest.
Ik heb maar 1x geurineerd die avond, damn wat een warmte
1 x maarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]ben ik even blij dat ik al was geweest.
Ik heb maar 1x geurineerd die avond, damn wat een warmte
Juistquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ie, maar die heeft hij heel nobeleridderig weggegeven.
Oh ik heb nog bedden over en woon een stad verder hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Juistpunten scoren. Als er iemand zowat uit Duitsland komt dan moet je plaats maken jeweetzelluf
Blaas leeg gezetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was toen buiten een graad of 36 en binnen 56, ongeveer.
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whehe nee, ik moest veel zweten want ik ben van mezelf al hot.
Ik woon in dezelfde stad maar was de vorige keer met het OV. En had geen zin om een taxi te nemenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ik heb nog bedden over en woon een stad verder hoor
Schiedam ook?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik woon in dezelfde stad maar was de vorige keer met het OV. En had geen zin om een taxi te nemendus toen ben in na de desillusionerende uitslag met stille trom vertrokken
Oh, neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Greees hebbie al aan de marlboro man gevraagd?
Weet je zeker dat ie nog leeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, neeIk zal zo even doen, hij bevindt zich ergens boven in bad.
Al een uur of vier
Nee Rotterdam ik moet ook lekker duidelijk wezenquote:
Of ik wat minder roseetjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee Rotterdam ik moet ook lekker duidelijk wezen
Ja hoor, dit is heel normaalquote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, dit is heel normaal
En dan meurt straks heel de badkamer naar sigaar![]()
En de staven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:39 schreef Muis006 het volgende:
Hoe zou het met de cocktailprikkerts afgelopen zijn?
Ik heb geen idee. Volgens mij is ie weer opnieuw met 24 begonnen of met Lostquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh lekker
Weer the A-Team aan het kijken?
Ja ik zag het hele plaatje alweer voor me toen je zei dat ie in bad zatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Volgens mij is ie weer opnieuw met 24 begonnen of met Lost
Dan staat er dus naast het bad een cachon.
Met daarop een laptopEn de asbak staat op de verwarming.
En dan ligt ie straks in bed en staat al die zooi nog in de badkamer. Jeeeeuj!
Overigens even uitkijken dat er niemand in bad zit. Das te rigoureus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
In het bad donderen danben je er gelijk vanaf
Ja dat geeft zo'n rommelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Overigens even uitkijken dat er niemand in bad zit. Das te rigoureus.
Dan moet je vragen: "From unda cheese?"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
En met een beetje mazzel belt ie straks nog vanuit bad of ik kaas kan komen brengen.
Oh eeeuwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je vragen: "From unda cheese?"
Hoe smaakt dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je vragen: "From unda cheese?"
Ja dat wordt weer janken denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die film![]()
![]()
![]()
Ik heb hem serieus nu al 3x gezien en hij blijft tof.
(ohw, succes!)
Merci mop!quote:
Je zal vast en zeker ook hard moeten lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer janken denk ik![]()
Trusten Muizel!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Merci mop!
En jij echt binnenkort Hachiko kijkenMaar echt echt ECHT niet als je er daarna nog uit moet
Takaiiiiiiiiki, weet je al wat je aan doet de 15e?
Hij is in the makingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Merci mop!
En jij echt binnenkort Hachiko kijkenMaar echt echt ECHT niet als je er daarna nog uit moet
Takaiiiiiiiiki, weet je al wat je aan doet de 15e?
Huilen bij jouquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:57 schreef Renesite het volgende:
Anders gaan we HIER Hachi kijken Siep? Die moet ik ook nog eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |