SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 06-07-2012 23:22:50 ] | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goed dat ik met een mod mag carpoolen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Donkerblauw parkeert dichter bij het hotel dan lichtblauw!
Helleu roomie.quote:
En blauwe autootjes recht voor de ingang.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
quote:
Nou, wordt gezellig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het enthousiasme er van af spetteren!
rood en donkerrood zeker nog dichterbij héquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Ow ja, ga nu enge dingen vertellen! Dan is er binnenkort een driepersoons kamer vrij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat poolse wijffie dat daar woont..
brrrr
En groenen komen met de fietssss!quote:
Ik hoorde het ook net. Ik kon mijn kamer gelijk slijten bij Ynske dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
WAT IS ER MET DIE POOLSE?
Hebben jullie hotelhorrorinfo achtergehouden?
Niks bijzonders hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
WAT IS ER MET DIE POOLSE?
Hebben jullie hotelhorrorinfo achtergehouden?
Ja ik doe groen jeweetzelluf!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net. Ik kon mijn kamer gelijk slijten bij Ynske dat was echt fantastisch
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook net. Ik kon mijn kamer gelijk slijten bij Ynske dat was echt fantastisch
Nee hoor, lekker anti-luxe in Bienvenue.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Binnenkort een 3-persoons kamer vrij ook jongens!
Roozjee, Gb en ik gaan wel in het Airport
Wat zou er gebeuren als we voor het water aan die singel gingen staan, onze armen in de lucht tegen elkaar deden en POORTJEEEEEE tegen haar riepen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker anti-luxe in Bienvenue.
Gezellig... met zijn allen... en een Pools dametje waar echt niets engs aan is. Nou ja, bijna niets. Niet veel iig. Minder dan sommige anderen. Zeker niet alles.![]()
Mijn meest nuchtere en realistische mening is dat ze dan waarschijnlijk haar vleugels uitslaat, over het poortje vliegt, op het water landt en na een paar stappen op het water in vlammen opgaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als we voor het water aan die singel gingen staan, onze armen in de lucht tegen elkaar deden en POORTJEEEEEE tegen haar riepen?
´Hallo, Bienvenue? Ik hoorde dat er net een extra parkeerkaart beschikbaar gekomen was.´quote:
Halloquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
ze waren niet blij
iets met Not Amused dat we die boeking omgezet hebben
máár heb wel een parkeerkaart
Huh, hoezo niet blij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
ze waren niet blij
Waarom zouden ze daar niet blij mee zijn, een boeking is een boeking toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef Ynske het volgende:
ze waren niet blij
De meneer die ons incheckte en voor het ontbijt zorgde was supergezellig. En vond ons ook erg lollig, geloof ik. We mochten ook lekker langer blijven zitten bij eht ontbijt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, hoezo niet blij?
Wat maakt dat in godsnaam uit dat het op een andere naam staat?
Zeg, Bienvenuers, het zijn toch geen chagrijnen daar he?
NEEquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik zit net in het tweede topic van deze reeks dat hotelkamerboekgestress terug te lezen.
Hilarisch
Maar zijn ordelijke planning!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De meneer die ons incheckte en voor het ontbijt zorgde was supergezellig. En vond ons ook erg lollig, geloof ik. We mochten ook lekker langer blijven zitten bij eht ontbijt.
Heb je wel 450 euro gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Knus klinkt stukken beter dan opelkaargepropt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als ze al aan het ontbijt zitten. Daarvoor zijn de tafeltjes te knus.
OMG. Toch Fawlty Towers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Ynske het volgende:
ik had u gezegd dat er geen kamers meer vrij waren en dan gaat u toch boeken via Hotels.nl
enfin, ik heb t uitgelegd, Jeroen is geschrapt, ik sta op de lijst
maar tof vond men t niet
Dat, want dan ga ik wel naar airportquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
Zeg, Bienvenuers, het zijn toch geen chagrijnen daar he?
Belachelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Ynske het volgende:
ik had u gezegd dat er geen kamers meer vrij waren en dan gaat u toch boeken via Hotels.nl
enfin, ik heb t uitgelegd, Jeroen is geschrapt, ik sta op de lijst
maar tof vond men t niet
Twee chargrijnen daar is too much for zjee ótelll?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Zuwwe nog een paar reserveringen doorwisselen?
Twee chagrijnen en een Poolse duivel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee chargrijnen daar is too much for zjee ótelll?
Ik heb aan mezelf al te veelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee chargrijnen daar is too much for zjee ótelll?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Zuwwe nog een paar reserveringen doorwisselen?
quote:
Jij en GB hebben niets te vrezen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Afijn, Dirkh en Paddo de volgende ochtend de enige overlevenden van het EurosongfestiBAL
Owja, groot en dapperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij en GB hebben niets te vrezen hoor.
Jullie hebben mij
En ik heb Patr... uhm... Rene.... uhm... TAKKE!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij en GB hebben niets te vrezen hoor.
Jullie hebben mij
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb Patr... uhm... Rene.... uhm... TAKKE!![]()
![]()
![]()
Eh, ik deal wel met de Poolse duivels, als jullie de spinnen zelf bevechten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, groot en dapper![]()
Hoe ben jij met spinnen??
Hallo. Wij zijn homo's laat ons erbuiten inzake sterke dappere kerels. Neem wat katten mee, die kunnen bijkans zich danwel jullie verdedigen. Oke?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal mijn username eer aandoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo. Wij zijn homo's laat ons erbuiten inzake sterke dappere kerels. Neem wat katten mee, die kunnen bijkans zich danwel jullie verdedigen. Oke?
ditoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, hoog tijd om te gaan slapen.![]()
Welterusten
Kieskeurig ben je.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik deal wel met de Poolse duivels, als jullie de spinnen zelf bevechten.
KKSSSTTT!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar er zijn geen bedden meer over.quote:
Ze mogen niet bij vreemde mannen in bed kruipen. Zo ga ik ze opvoeden.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze mogen niet bij vreemde mannen in bed kruipen. Zo ga ik ze opvoeden.![]()
Atm loopt dit nest wel (letterlijk) over me heen.
Ynske komt ook (quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
Haaai, samenvatting? Waarom was meneer Bienvenue over de zeik?
Oh nee nog niet, zal er morgenmiddag een priveberichtje op FB aan wagenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee nog niet, zal er morgenmiddag een priveberichtje op FB aan wagen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Oh en ik denk dat die hotelmensen gewoon slecht geslapen hadden omdat die Poolse weer met een omgekeerd hoofd groen had lopen spugen vannacht.
Ik wil nu EINDELIJK haar handtekening op mijn vlag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wil met d'r op de foto, en dr knuffelen. EN IN D'R WANGETJES KNIJPEN
Owja, dat kan ik mooi zeggen, dat ze dat ons beloofd had toen op het NSFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil nu EINDELIJK haar handtekening op mijn vlag.
En beloofd isse beloofd! *stampvoet*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, dat kan ik mooi zeggen, dat ze dat ons beloofd had toen op het NSF
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ynske komt ook () en die wilde ook blijven slapen maar heel Bienvenue was vol (
![]()
).
JJdJ bood heel nobel aan dat zij zijn 1-pers kamer wel mocht nemen, dat hij naar huis fietst, omdat zij van zo ver komt.
Dus wijzigde zij de gegevens via het online reserveringssysteem via de mail met gegevens van Jeroen. Toen was die dame over de zeik dat "ze toch had gezegd dat het vol was en nu gaat u TOCH reserveren online!!!".
Noem je mij nou een vent?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh, ik zou ook wel willen, maar ik kan niet! Jullie heel veel plezier!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
Yvonne, ElisaB (wrs), HPKW (mss) en ik doen morgen om 19 uur minimeet bij Henk om wat te eten.
Iemand toevallig zin om aan te sluiten?
Ben dan zelf nog wan het werkquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
Yvonne, ElisaB (wrs), HPKW (mss) en ik doen morgen om 19 uur minimeet bij Henk om wat te eten.
Iemand toevallig zin om aan te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |