SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Algemene bepalingen:
- Het posten van militaire marsen binnen de SC resulteert in een permban.
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
- Thaboel is de nieuwe Sam, elke eruptie van verbaal geweld jegens deze persoon wordt oogluikend toegestaan, zelfs aangemoedigd. Tevens mogen stalkerts proberen om foto's van zusjes te plaatsen.
- En ER op de wachtlijst staat om de volgende sam te worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Esses op 27-06-2012 00:07:46 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Dankje dankjequote:
Die zijn aangepast.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik lees de algemene bepalingen uit de OP nu pas
Of de KL dagen in Oirschot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:12 schreef thesystem het volgende:
Marine dagen![]()
Wie verzint het.....naar den helder voor wat bootjes te kijken![]()
Zelfde als opendagen van de KLU op Leeuwarden
Nodig je Dr. Nick ff uit?quote:
Naar oordeel van de top 10 meest actieve gebruikers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:13 schreef thesystem het volgende:
- Het posten van YouTubemuziekvideos die getuigen van zeer slechte smaak resulteert in een permban.
wat is een slechte smaak?
quote:
Jammerquote:
Alles wat na negen PM gepost wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:13 schreef thesystem het volgende:
wat is een slechte smaak?
Dat hoopt de moderator altans...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een moderator wordt altijd serieus genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |