Oh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grap die bepaalde mensen hier wel snapten.
In het echt zou ik in een hoekje gaan zitten huilen als ik niet won.
Ja je moet ook gewoon blijven man. Dikke kippenvel vorig jaar toen de zon eindelijk door kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vlieg pas in de middag
Dus ik ga er maar eens heen
En niet net als vorig jaar al na een uur weg vanwege het weer
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook een programma. Wie ontmaagd tijn voor zijn 30ste?
Ja maar na Awake, DV en nog een festival in de regen was ik er echt serieus helemaal klaar meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.DM mij eens dat grapje.
Dan hoop ik dat je wint
[..]
Ja je moet ook gewoon blijven man. Dikke kippenvel vorig jaar toen de zon eindelijk door kwam
Hehe ja oke.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar na Awake, DV en nog een festival in de regen was ik er echt serieus helemaal klaar mee
Ik zeg, doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.
Tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.
Nice, geniet ervan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spanje
En twijfel nog om daarna door te gaan naar Ierland
En in December voor 3 weken Curaçao![]()
Oud en nieuw en mijn verjaardag vieren daar
Bovenste is een goeie, en bij de 2e links ook ja..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Gaat helemaal goedkomenquote:
Die bonus vind ik wel erg ondergedempt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Ik zou dr verscheurenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die bonus vind ik wel erg ondergedempt.
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profielquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Kleine tieten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profiel![]()
Kan ik langskomen als ik eens in Malta ben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profiel![]()
Daarom hoge hakken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Als de kont niet uitsteekt geef ik het meestal niet
En ze moet gewoon goede billen hebbenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ze moet gewoon goede billen hebben
Billen zijn veel belangrijker dan borsten
Nietquote:
Langskomen mag, maar dat is dan ook allesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan ik langskomen als ik eens in Malta ben?
Neeeeequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ze moet gewoon goede billen hebben
Billen zijn zowat belangrijker dan borsten
Jij bent homo dus wat lul je nou, mannen horen ook geen borsten te hebbenquote:
Groot genoeg hoor, maak je geen zorgenquote:
quote:
Lekker gewandeld?quote:
Nee, dat niet. Vanmiddag was het niet zo lekkerquote:
moet ik nog zeggen dat je morgen dan even pics moet posten of had je dat zelf ook al door?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vanmiddag was het niet zo lekker.
Morgen wordt het geloof ik wel goed, dus m'n petrol jurkje aan met m'n rode hakken.
Ja, ja ik heb het doorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
moet ik nog zeggen dat je morgen dan even pics moet posten of had je dat zelf ook al door?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vanmiddag was het niet zo lekker.
Morgen wordt het geloof ik wel goed, dus m'n petrol jurkje aan met m'n rode hakken.
Deze damesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe morgen ook een jurkje aan![]()
Gewoon omdat het kan en omdat ik me goed voel en dat wil uitstralen
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga morgen naar het strand denk ik als het mooi is
Ja bij jou is dat wat makkelijkerquote:
Ik heb best een lui leven jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja bij jou is dat wat makkelijker
Ik ookquote:
Hihi oh stop it youquote:
quote:
Weet je wat het is.quote:
Ik had geen zin om het plaatje te zoekenquote:
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wat het is.
Vroeger had ik altijd vrouwelijke kleding enz. Altijd make up op ook enz. Toen werd ik mama en dan ontdek je dat makkelijke kleding veel praktischer is dan mooie kleding.
Nu ben ik mijzelf weer aan het herontdekken
Ik vind dat plaatje zo cutequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het plaatje te zoeken
Je snapt wel dat jij voortaan de lul bent als ik ga shoppen he!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.
Is ie ookquote:
Ik heb volgende week alle tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt wel dat jij voortaan de lul bent als ik ga shoppen he!!
Ik ben nog heel onwennig in winkels
Ik niet!!quote:
Eens!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.
Oeh, ik heb bijna vakantie! Zal ik helpen klussenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet!!
Althans, alle tijd maar ik krijg als alles mee zit de 13de de sleutel dus kan echt ff niet gaan shoppen
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik heb bijna vakantie! Zal ik helpen klussen! Neem ik 't hondje mee, kan hij met Max spelen!
Wie heeft er nou geen hekel aan tevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.
Is het een hond of echt een kleine dweil? Want max heet ook daar een bloedhekel aan!
Sjaak is een dwergteckel... Dus niet zo heel grootquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.
Is het een hond of echt een kleine dweil? Want max heet ook daar een bloedhekel aan!
Reutjes die geil zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen hekel aan teven
Laten we het niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak is een dwergteckel... Dus niet zo heel groot. Maar wel een stoer mannetje van zeven
.
Je hebt je best gedaan schatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het serieus echt niet
Ik ga niet die andere delen meer kijken van Star Wars
Wat een ongein en saaie bedoening is dat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen![]()
Max is echt een bitch tegen kleine hondjes. Ik ben ook een bitch tegen kleine mannetjes. Ik snap haar wel
Ben tot deel 2 gekomen halverwegequote:
Jij kan dat beamen hequote:
Hmmm. Dan kan ik ook niet komen klussen. Ik kan Sjaak niet alleen thuis laten een hele dag. M'n ouders zijn op vakantie en zulks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen![]()
Max is echt een bitch tegen kleine hondjes. Ik ben ook een bitch tegen kleine mannetjes. Ik snap haar wel
Told you. Overrated en saai.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het serieus echt niet
Ik ga niet die andere delen meer kijken van Star Wars
Wat een ongein en saaie bedoening is dat
Ja maar ik ben redelijk eigenwijsquote:
Ik denk niet dat ik veel ga klussen. De dag dat ik de sleutel krijg is meteen de dag dat ik er ga wonen wat er ook moet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Dan kan ik ook niet komen klussen. Ik kan Sjaak niet alleen thuis laten een hele dag. M'n ouders zijn op vakantie en zulks.
Dan kan ik alsnog niet komen helpenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel ga klussen. De dag dat ik de sleutel krijg is meteen de dag dat ik er ga wonen wat er ook moet gebeuren.
Ik kom wel met een krat bierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel ga klussen. De dag dat ik de sleutel krijg is meteen de dag dat ik er ga wonen wat er ook moet gebeuren.
Troost je, dateding is ook niet zo grootquote:
Gezellig!quote:
Weet niet of je buren dat ook denkenquote:
Ach, ik voel me de laatste tijd steeds beter, hoe lang je er ook over door gaat..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je, dateding is ook niet zo groot
Schijt aan de buren. Sowiesoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet of je buren dat ook denken
Mooi, hopen dat je dat ook gaat uitstralen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik voel me de laatste tijd steeds beter, hoe lang je er ook over door gaat..
Hou je hoofd hoog, meer kan je niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik voel me de laatste tijd steeds beter, hoe lang je er ook over door gaat..
Hakken dragen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou je hoofd hoog, meer kan je niet doen
quote:
Geprobeerd, kudo's als je 't kan, maar man m'n enkels zijn er te zwak voor..quote:
Prince komt ermee wegquote:
Jammer. Het schijnt wonderen te doen voor de kont, ook nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geprobeerd, kudo's als je 't kan, maar man m'n enkels zijn er te zwak voor..
Ben filmnerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben redelijk eigenwijs
Volgende keer volg ik je raad op net als met die oude maffia films
Ik loop ook niet voor niks zo vaak mogelijk op mn hakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Het schijnt wonderen te doen voor de kont, ook nog.
Ja ik dacht ik een nerd was met films maar jij wint het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben filmnerd.Dus als je nog vragen hebt, stel maar. Hier of via pm.
Die komt in mijn nieuwe pantalons sowieso wel beter uit geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Het schijnt wonderen te doen voor de kont, ook nog.
Heb jij die danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die komt in mijn nieuwe pantalons sowieso wel beter uit geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |