abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113733414
Oh man, ik kijk nu al op tegen die ogentest. Ivan heeft daar vast geen zin in. Die is heel slecht in opdrachten op commando uitvoeren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113733504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef BankAardappel het volgende:
Ben ik ook wel heel blij mee, dat binkie geeft me veel plezier. :)
Wat leuk om te horen! Dat merk ik bij Ivan (2,5) ook, dat mensen die hij een tijdje niet heeft gezien niet meteen uit het hart zijn verdwenen. Zo is hij dol op mijn moeder, die hij niet vaak maar wel met enige regelmaat ziet, en hij heeft het ook vaak over haar.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:32:19 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113733766
Best leuk al deze verslagjes O+ tegenwoordig is dit digitaal en kunnen er foto's toegevoegd worden of filmpjes, je hebt direct toegang tot verslagen van de logo en de fysio.

Roy was vrolijk en vermaakte zich prima in de box. Hij heeft verder nog in de motoriekzaal gespeeld en wil steeds op de glijbaan klauteren langs onder maar mag dit niet van ons dus staads hem langs de trap meegenomen. buiten weer rond gereden op het fietsje en maakt dan brm,brm geluidjes. Goed gegeten en gedronken en nu slaapt hij. Staks gaan we knutselen voor de zomer.

Morgen gaan we picknicken met zijn groep samen met de ouders en de grootouders, nu nog hopen dat het beetje droog is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:25:10 #154
61183 leonieke
Dan toch?
pi_113749480
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Oh man, ik kijk nu al op tegen die ogentest. Ivan heeft daar vast geen zin in. Die is heel slecht in opdrachten op commando uitvoeren.
Ik hoop elke keer als we op controle moeten dat andere kinderen dat ook hebben. "Thomas, kan je eens tegen de bal schoppen?" "Thomas, ga je een toren maken?" "Thomas, ga je de blokjes in het doosje steken?"
3 keer raden wat Thomas op zo'n moment zegt tegen de dokter :')
pi_113749545
Zeker als ze 3 jaar oud zijn en in de peuterpuberteit doen ze bijzonder graag wat hun wordt opgedragen;). Hoewel het bij ons tot nu toe altijd meeviel. Het was meer toen hij heel klein was dat hij niet deed wat er werd gevraagd. Sinds hij alles begrijpt wat er wordt gezegd gaat dat heel goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113749780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:25 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik hoop elke keer als we op controle moeten dat andere kinderen dat ook hebben. "Thomas, kan je eens tegen de bal schoppen?" "Thomas, ga je een toren maken?" "Thomas, ga je de blokjes in het doosje steken?"
Ja natuurlijk dokter! ;)
pi_113749979
MInke moest inderdaad ook vorige keer blokjes stapelen... had het kind net een prachtige toren op commando gemaakt, moest het opnieuw maar dan met 1 handje... Moest R. dus haar andere hand op der rug houden. Nou, da;s echt een succes kan ik je melden. Niet alleen op commando, maar ook onder dwang(buis) dus... :+
pi_113749993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

misschien dom hoor maar waarom ben je gegaan dan?
Wij hoeven niet meer naar het cb, ze vroegen het wel via de telefoon maar heb het uitgelegd en in wederzijds goedvinden besloten om het te laten voor wat het is.
Ze bellen alleen om de paar maand om te vragen hoe het gaat enzo.
Leander staat ook nog gewoon onder controle van cb. En wij kunnen hem wel verstaan en we hadden de woorden ook even geprobeerd bij de buurvrouw en die verstond ook wat ie zei. Dus daarom.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113749999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:25 schreef leonieke het volgende:

[..]

Onze arts doet dat erg onspannen. Ze laat niet doorschemeren dat ze wat verwacht, maar geeft L quasinonchalant een paar blokjes en een doosje. En L tuint erin.

Bah, ik ben zo boos geworden vanmorgen. Om het kdv-gebouw ligt een groot grasveld. En door dat grasveld loopt een betegeld pad naar de voordeur. En bijna dagelijks ligt er zowel op dat pad als in het gras hondenstront. Op het pad is het iig nog duidelijk zichtbaar, maar de kinderen rennen vaak alleen door het gras naar het raam van hun groep om nog even naar de juf te zwaaien.

Vanmorgen tegen de leidster gezegd hoe smerig ik het vind. Zij gaf aan dat er al een aantal hondenbezitters op is aangesproken, maar dat deze dan als reactie geven dat het grasveldje niet van het kdv maar van de gemeente is.

Welpotverpee, dat maakt toch geen reet uit?! Oók op gemeentegrond dien je de shit van je huisdier op te
ruimen. Da's gezamenlijke grond die je netjes achter moet laten. Helemáál rond een kdv.

Echt, ik zoek nog eens uit waar zo iemand woont om een hondendrol door de brievenbus te wrotten.
pi_113752058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:00 schreef Lijnloos het volgende:
MInke moest inderdaad ook vorige keer blokjes stapelen... had het kind net een prachtige toren op commando gemaakt, moest het opnieuw maar dan met 1 handje... Moest R. dus haar andere hand op der rug houden. Nou, da;s echt een succes kan ik je melden. Niet alleen op commando, maar ook onder dwang(buis) dus... :+
_O-

Voor de positiviteit: die van mij werkte in 1 keer goed mee met de ogentest :P
(en zakte vervolgens dramatisch,oogarts,werkte weer perfect mee -> niks aan de hand)
Het kan! Peuters kunnen goed meewerken,zelfs als ze beroerd opgevoed zijn ;)
pi_113752185
Mikael werkte toen ook wel mee. Maar dat was ook geen peuter met driftbuien enzo. Hij was zo'n lief onschuldig peutertje dat alles deed wat je hem vroeg!!
En nu ist een kleuter die nisk meer wil. Waarom moet ik dat doen??? Horen we alleen maar de hele dag!!
pi_113752255
bij ons gaan we als het kan met zn allen. de arts laat mijn spul gewoon maar los (die heeft een complete kinderhoek op die spreekkamer), babbelt met ons, schuift achteloos wat blokjes richting kinderspul die er dan ruzie om gaan maken ( :') ), torentjes bouwen, kleurtjes benoemen enzovoorts.

selene's ogentest ging beide keren ook geweldig, want ze mocht een bril op *O* beide keren was ze heel teleurgesteld dat ze geen bril hoeft :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_113752536
Hebben ze bij jullie echt een bril dan? Hier hebben ze zon hardplastic ding die met kliiteband vast moet en waar dan bij 1 oog dicht is. Ding zakt bij elke beweging van de kleine koppies af. Gelukkig mochten we ook gewoon achter hem zitten en zijn oog dicht houden!!
pi_113753416
Ik vind hondenstront ook zó smerig. bij ons achter is een mooi wandelpad met een hoop gras er naast. Rienk wil natuurlijk door dat gras en om de bomen, maar al die kuthonden schijten daar :r Dus Rienk moet op het pad blijven en dat is natuurlijk stom. En die walm die er hangt op sommige zonnige dagen :X

En testen waar we lichaamsdelen vast moeten houden of moeten afdekken gaan hier finaal mis. Rienk wil dat niet. Dat weet ik nu al. We moeten 19 december pas weer, dan is hij drie en ik hoop dat hij dan braaf luistert en zo. Maar nu zou het echt niet lukken :N

We hebben voor Rienk een achterzitje gekocht voor op de fiets zodat Jelte voorop kan (die zit al lang en breed) en hij vind het toch geweldig! We gingen een miniblokje om en toen we thuis kwamen wilde Rienk er NIET uit :D Dus ik ben met Jelte naar binnen gegaan en J. is met Rienk nog maar een langer blok omgeweest O+ Met zn tweeen alleen durf ik nog niet, dus zaterdag maar weer een blokje met ons vieren :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:21:08 #165
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_113753591
ooww Vlindur is zo heerlijk met 2 kids fietsen joh! vooral als ze in de piepmodus zijn, frisse lucht doet vaak wonderen :)
heb je een mamafiets? die van mij staat stabiel genoeg om 2 kids in te snoeren hoor....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_113754915
Nee, daar is geen geld voor. Ik heb een 'gewone' fiets. Wel met nieuwe (enkelpoot) standaard, maar ik vind het gewoon nog wat eng. Tis zo zwaar ineens achterop en zo licht voorop :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_113755817
Fietsen met de kids is ook erg leuk. Wij hebben een fietscar cadeau gekregen. Nu moet ik nog wel een babyzitje kopen, diedaarin kan en dan kan ik allebei mijn kids achter de fiets in dat karretje meenemen. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113755826
Dankzij Elmo heb in binnenkort ook een fiets en kan ik ein-de-lijk fietsen met Isabeautje. Nog nooit gedaan!

Isabeau heeft een beetje een rare hobby tegenwoordig. Te pas en te onpas trekt ze mijn shirt naar beneden, begraaft haar gezicht in mijn borsten en roept HARD hmmmhmmmmhmmmmmhmmm

Tijdens de diplomauitreiking van d'r grote zus deed ze het ook ineens en daarna vroeg ze: "Vond je het lekker mama?" :')

Ze is bijna niet tegen te houden!
pi_113756447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef Sorbootje het volgende:

Isabeau heeft een beetje een rare hobby tegenwoordig. Te pas en te onpas trekt ze mijn shirt naar beneden, begraaft haar gezicht in mijn borsten en roept HARD hmmmhmmmmhmmmmmhmmm
Ivan houdt ervan om aan mijn voeten te zitten en ze kusjes te geven. Ben ik nu een voetenfetisj aan het voeden? ;(
pi_113756488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef Vlindur het volgende:
En testen waar we lichaamsdelen vast moeten houden of moeten afdekken gaan hier finaal mis. Rienk wil dat niet. Dat weet ik nu al. We moeten 19 december pas weer, dan is hij drie en ik hoop dat hij dan braaf luistert en zo. Maar nu zou het echt niet lukken :N

Hier precies hetzelfde. Ik verwacht niet dat dat het komende half jaar bijtrekt, maar wie weet.
pi_113757638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 12:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan houdt ervan om aan mijn voeten te zitten en ze kusjes te geven. Ben ik nu een voetenfetisj aan het voeden? ;(
:Y
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:35:14 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_113763218
Hehehe die voeten .
Vandaag was het feest bij roy, en wij mochten als ouders allemaal komen eten, en roy heeft laten zien hoe "gemeen" hij is naar mij toe, ze waren geschrokken en zodra de orthopedagoog terug is van vakantie zijn wij de eerste die daar op gesprek mogen komen om het gedrag naar iets positiefs te keren.en gerichte tips. We zijn blij.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_113764540
Ow fijn Bar! Ook prettig (min of meer) dat hij even gedemonstreerd heeft wat jij nou bedoelt!
pi_113764588
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
Hehehe die voeten .
Vandaag was het feest bij roy, en wij mochten als ouders allemaal komen eten, en roy heeft laten zien hoe "gemeen" hij is naar mij toe, ze waren geschrokken en zodra de orthopedagoog terug is van vakantie zijn wij de eerste die daar op gesprek mogen komen om het gedrag naar iets positiefs te keren.en gerichte tips. We zijn blij.
fijn dat je uitzicht hebt op wat hulp :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')