Wat leuk om te horen! Dat merk ik bij Ivan (2,5) ook, dat mensen die hij een tijdje niet heeft gezien niet meteen uit het hart zijn verdwenen. Zo is hij dol op mijn moeder, die hij niet vaak maar wel met enige regelmaat ziet, en hij heeft het ook vaak over haar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef BankAardappel het volgende:
Ben ik ook wel heel blij mee, dat binkie geeft me veel plezier.
Ik hoop elke keer als we op controle moeten dat andere kinderen dat ook hebben. "Thomas, kan je eens tegen de bal schoppen?" "Thomas, ga je een toren maken?" "Thomas, ga je de blokjes in het doosje steken?"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Oh man, ik kijk nu al op tegen die ogentest. Ivan heeft daar vast geen zin in. Die is heel slecht in opdrachten op commando uitvoeren.
Ja natuurlijk dokter!quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer als we op controle moeten dat andere kinderen dat ook hebben. "Thomas, kan je eens tegen de bal schoppen?" "Thomas, ga je een toren maken?" "Thomas, ga je de blokjes in het doosje steken?"
3 keer raden wat Thomas op zo'n moment zegt tegen de dokter
Leander staat ook nog gewoon onder controle van cb. En wij kunnen hem wel verstaan en we hadden de woorden ook even geprobeerd bij de buurvrouw en die verstond ook wat ie zei. Dus daarom.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
misschien dom hoor maar waarom ben je gegaan dan?
Wij hoeven niet meer naar het cb, ze vroegen het wel via de telefoon maar heb het uitgelegd en in wederzijds goedvinden besloten om het te laten voor wat het is.
Ze bellen alleen om de paar maand om te vragen hoe het gaat enzo.
Onze arts doet dat erg onspannen. Ze laat niet doorschemeren dat ze wat verwacht, maar geeft L quasinonchalant een paar blokjes en een doosje. En L tuint erin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer als we op controle moeten dat andere kinderen dat ook hebben. "Thomas, kan je eens tegen de bal schoppen?" "Thomas, ga je een toren maken?" "Thomas, ga je de blokjes in het doosje steken?"
3 keer raden wat Thomas op zo'n moment zegt tegen de dokter
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:00 schreef Lijnloos het volgende:
MInke moest inderdaad ook vorige keer blokjes stapelen... had het kind net een prachtige toren op commando gemaakt, moest het opnieuw maar dan met 1 handje... Moest R. dus haar andere hand op der rug houden. Nou, da;s echt een succes kan ik je melden. Niet alleen op commando, maar ook onder dwang(buis) dus...
Ivan houdt ervan om aan mijn voeten te zitten en ze kusjes te geven. Ben ik nu een voetenfetisj aan het voeden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft een beetje een rare hobby tegenwoordig. Te pas en te onpas trekt ze mijn shirt naar beneden, begraaft haar gezicht in mijn borsten en roept HARD hmmmhmmmmhmmmmmhmmm
Hier precies hetzelfde. Ik verwacht niet dat dat het komende half jaar bijtrekt, maar wie weet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:16 schreef Vlindur het volgende:
En testen waar we lichaamsdelen vast moeten houden of moeten afdekken gaan hier finaal mis. Rienk wil dat niet. Dat weet ik nu al. We moeten 19 december pas weer, dan is hij drie en ik hoop dat hij dan braaf luistert en zo. Maar nu zou het echt niet lukken![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan houdt ervan om aan mijn voeten te zitten en ze kusjes te geven. Ben ik nu een voetenfetisj aan het voeden?
fijn dat je uitzicht hebt op wat hulpquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
Hehehe die voeten .
Vandaag was het feest bij roy, en wij mochten als ouders allemaal komen eten, en roy heeft laten zien hoe "gemeen" hij is naar mij toe, ze waren geschrokken en zodra de orthopedagoog terug is van vakantie zijn wij de eerste die daar op gesprek mogen komen om het gedrag naar iets positiefs te keren.en gerichte tips. We zijn blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |