+ 1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:36 schreef mefke79 het volgende:
O nee, geen derde meer hier. Echt niet. Nooit niet.
Dan zegtie 5 woorden meer dan die van mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef Aoraki het volgende:
Free, wij zijn met T uiteindelijk bij het audiologisch centrum geweest voor een uitgebreide gehoortest. Hij zei met 2 jaar en 4 maanden niet veel meer dan papa, mama, nee, ja en die.
Uit de test bleek dat hij goed hoorde, ze vertelde me dat als hij binnen 3 maanden niet meer ging zeggen, we een traject inkonden met logopedisten en psychologen. Is dat bij jullie ook voorgesteld?
Bij twijfel kun je altijd eens een logopedist inschakelen he? (via je CB kun je 'eenvoudig' een doorverwijzing krijgen)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh dat woorden laten vallen was hier ook zo ja. Kwam er een nieuw woord uit liet ie er een ander voor achterwege. Soms heel frustrerend omdat je weet dat ie het dus wel kan zeggen. Nu was de oorzaak bij Leander natuurlijk heel anders maar toch.
Nu word ie vrijdag 3 en gaat het steeds beter. Nog wel giga achterstand maar we kunnen het verstaan. En sommige "vreemden" ook als ze goed luisteren en na de situatie waarin ie zich bevind kijken. We hopen dat ie over een jaar "klaar" is voor de basisschool!
Wat goed zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef -Spring het volgende:
L is vannacht weer drooggebleven.Knappe meid. Zouden er simpele boekjes over poepen zijn? Dat ze een beetje snapt hoe het werkt en zo en het minder eng vindt? Ik vertel nu wel hoe het werkt (eerst eten, dan in je buik, dan poep) en dat dat begrijpt ze goed.
Ah, thanks, eens kijken. Echt boekjes puur over plassen/poepen op het potje zoek ik niet zozeer, meer simpele boekjes over anatomie, zodat ze begrijpt wat poep is en hoe het gemaakt wordt en zo. Schijnt te helpen, las ik ergens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:32 schreef mignonne het volgende:
Knap zeg van Lente!!![]()
Liselotje op het potje hebben we hier ook idd, en volgens mij zijn er ook boekjes van bobi (of bobbi?) over potjes enzo toch?
die letterstickers hebben we ook, ze vindt ze idd helemaal leuk, de PPPPPpppPPPff van PPpppappa!![]()
![]()
Ze wil zo graag naar school, die kleine dreutel van mij, t is gewoon echt aandoenlijk. Nog 1 jaar wachten liefje "nog heeeeul veul nachtjes slapen en dan kannik naar school".
Ze is ronduit idolaat van waterballonen op dit moment, en ze heeft ontdekt dat je ze niet alleen kunt gooien maar ook erop kunt stampen. De lol is echt eindeloos
Oh, die eerste lijkt me ideaal! Heb gemaild.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat goed zeg!
Over poepen: Joep moet poepen
Ik heb het toen uitgeprint en zelf boekje van gemaakt, maar heb ze ook gemaild en toen kreeg ik een exemplaar toegestuurd. Hoop dat je er wat aan hebt.
Wat trouwens ook een leuk boek is Flapjesboek menselijk lichaam. Vond Kleuter hier een heel leuk boek, ook duidelijke platen en je kan dan onder de flapjes aan de binnenkant kijken.
Isabeau heeft elke dag gelakte nageltjes. Het is zoals Free zegt; ze worden er verschrikkelijk blij van. En trots ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef -Spring het volgende:
Ze kwam gisteren thuis met zilveren glitternagellak. Op de opvang gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |