quote:Op maandag 9 juli 2012 21:38 schreef Books het volgende:
Ik kom hier alvast mijn bijna vierjarige afmelden. Begin augustus wordt ze vier en dan mag ze na de vakantie eindehelijk naar de grote school. Ze is er maar een heel klein beetje boel aan toe en kan niet wachten.
Het gaat eigenlijk redelijk goed met haar medisch gezien dus ze gaat naar het reguliere onderwijs net zoals haar grote zus destijds.
Echt wel dus die van jou ook bijnaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef simmu het volgende:
[..]die is nog lang geen 4 hoor, net als mijnes, die ook niet
![]()
wel tof dat het medisch goed gaat
billendoekjesquote:Op maandag 9 juli 2012 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook antiklitspray van Kruidvat, maar dan eigen merk Hair Repair spray ofzoiets, ruikt lekker!
Ook nog stiftverwijdertips?
Ook op kleding?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef freecell het volgende:
[..]
billendoekjes
Ervaring, mijn jongste tekent op alles
Toch die fokwet hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:07 schreef iamredleader het volgende:
Eerste huilbui midden in de nacht: check. "Ik wil mijn speeheeheen".
Nee hoor, gewoon het wenprocesquote:
Dat vond idd wat raar aan het verhaal onder die link. Alsof de angst niet erg is omdat je het je toch niet herinnert. Volgens mij wil dat niet zeggen dat de angst op het moment zélf behoorlijk heftig kan zijn. (Anders kunnen we demente mensen net zo goed in een isoleercel stoppen (is op het moment zelf miss wel kut, maar dit herinnereren ze zich toch niet. Niets ergs aan dus.))quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:49 schreef mignonne het volgende:
pavor nocturnes heeft mn zusje ook (oa), ze zegt zelf dat ze dan op het moment zelf wel écht bang is en dergelijke maar zodra ze wakker is of de volgende dag dan weet ze van niets. Bij mn zusje is het zo dat ze over het algemeen vanzelf weer verder slaapt, het is alleen wel doodvermoeiend voor haar. Ze weet niets meer van de droom maar het kost evengoed flink energie.
Daarnaast verergeren de klachten bij stress of te weinig slaap, en ze heeft véél slaap nodig. Vervelend voor jullie allemaal Mef. Ik weet nog wel dat k vroeger heel wat keren tegen het plafond gezeten heb van schrik 's nachts door die toestanden.
Ik vergat gewoon steeds een luier om te doen. In het begin werd hij om de nacht nat wakker 's ochtends, maar dat werd steeds minder en toen heb ik het maar doorgezet. Hij vond het ook niet erg verder, dus ik dacht, primaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Herkenbaar Mefke, hier heeft mijn dochter van 4 nogsteeds leggings maatje 74 en 80 enzo aan. Alleen komen ze nu tot de knie. Ideaal met dit weer.
R is 's nachts trouwens ook al droog en zonder luier.
Mijn zoon van 11 trok laatst bij het uitzoeken van babykleren een elastisch broekje maat 74 zo aan, maar goed, hij is altijd al hartstikke mager geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Herkenbaar Mefke, hier heeft mijn dochter van 4 nogsteeds leggings maatje 74 en 80 enzo aan.
wat goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R is 's nachts trouwens ook al droog en zonder luier.
ja, als boxershort voor je puberquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:15 schreef mefke79 het volgende:
Aha lilly, nog een reden om die maat 74/80 nooit meer weg te doen![]()
+ 1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:36 schreef mefke79 het volgende:
O nee, geen derde meer hier. Echt niet. Nooit niet.
Dan zegtie 5 woorden meer dan die van mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef Aoraki het volgende:
Free, wij zijn met T uiteindelijk bij het audiologisch centrum geweest voor een uitgebreide gehoortest. Hij zei met 2 jaar en 4 maanden niet veel meer dan papa, mama, nee, ja en die.
Uit de test bleek dat hij goed hoorde, ze vertelde me dat als hij binnen 3 maanden niet meer ging zeggen, we een traject inkonden met logopedisten en psychologen. Is dat bij jullie ook voorgesteld?
Bij twijfel kun je altijd eens een logopedist inschakelen he? (via je CB kun je 'eenvoudig' een doorverwijzing krijgen)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh dat woorden laten vallen was hier ook zo ja. Kwam er een nieuw woord uit liet ie er een ander voor achterwege. Soms heel frustrerend omdat je weet dat ie het dus wel kan zeggen. Nu was de oorzaak bij Leander natuurlijk heel anders maar toch.
Nu word ie vrijdag 3 en gaat het steeds beter. Nog wel giga achterstand maar we kunnen het verstaan. En sommige "vreemden" ook als ze goed luisteren en na de situatie waarin ie zich bevind kijken. We hopen dat ie over een jaar "klaar" is voor de basisschool!
Wat goed zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef -Spring het volgende:
L is vannacht weer drooggebleven.Knappe meid. Zouden er simpele boekjes over poepen zijn? Dat ze een beetje snapt hoe het werkt en zo en het minder eng vindt? Ik vertel nu wel hoe het werkt (eerst eten, dan in je buik, dan poep) en dat dat begrijpt ze goed.
Ah, thanks, eens kijken. Echt boekjes puur over plassen/poepen op het potje zoek ik niet zozeer, meer simpele boekjes over anatomie, zodat ze begrijpt wat poep is en hoe het gemaakt wordt en zo. Schijnt te helpen, las ik ergens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:32 schreef mignonne het volgende:
Knap zeg van Lente!!![]()
Liselotje op het potje hebben we hier ook idd, en volgens mij zijn er ook boekjes van bobi (of bobbi?) over potjes enzo toch?
die letterstickers hebben we ook, ze vindt ze idd helemaal leuk, de PPPPPpppPPPff van PPpppappa!![]()
![]()
Ze wil zo graag naar school, die kleine dreutel van mij, t is gewoon echt aandoenlijk. Nog 1 jaar wachten liefje "nog heeeeul veul nachtjes slapen en dan kannik naar school".
Ze is ronduit idolaat van waterballonen op dit moment, en ze heeft ontdekt dat je ze niet alleen kunt gooien maar ook erop kunt stampen. De lol is echt eindeloos
Oh, die eerste lijkt me ideaal! Heb gemaild.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:37 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat goed zeg!
Over poepen: Joep moet poepen
Ik heb het toen uitgeprint en zelf boekje van gemaakt, maar heb ze ook gemaild en toen kreeg ik een exemplaar toegestuurd. Hoop dat je er wat aan hebt.
Wat trouwens ook een leuk boek is Flapjesboek menselijk lichaam. Vond Kleuter hier een heel leuk boek, ook duidelijke platen en je kan dan onder de flapjes aan de binnenkant kijken.
Isabeau heeft elke dag gelakte nageltjes. Het is zoals Free zegt; ze worden er verschrikkelijk blij van. En trots ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef -Spring het volgende:
Ze kwam gisteren thuis met zilveren glitternagellak. Op de opvang gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |