quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag Steven ook mee eten?Tsjah, als ie ff in een kwartier in Eindhoven komt, heb zelfs wel een biertje voor 'm (gratis)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, waarom zou ik? Ik ben van mening dat ik al kansloos veel tijd hier door breng en dat ik die tijd beter kan besteden.. Dan ga ik toch niet ambiėren naar een positie waardoor ik wellicht extra kansloos ben (no offense, ieder zijn ding) en hier verplicht moet zitten.. vrijwillig, zonder vergoeding.quote:
Is ie toch al twee keer geweest?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
Als Steven serieus voor het VBL modschap wil gaan dan ga ik per definitie niet solliciteren.Ik zou daar prima mee kunnen leven.
Jij was toch net weg uit Eindhoven? Of miste je Davy toch te erg 1 dag zonder?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Tsjah, als ie ff in een kwartier in Eindhoven komt, heb zelfs wel een biertje voor 'm (gratis)
Alleen in het weekend ff naar m'n ouders gegaan, heb nu tentamens dus zit er weerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was toch net weg uit Eindhoven? Of miste je Davy toch te erg na 1 dag zonder?
Oh je hebt nog niet geaccepteerd dat je kansloos bent, dan ben je niet geschikt idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Ik ben van mening dat ik al kansloos veel tijd hier door breng en dat ik die tijd beter kan besteden.. Dan ga ik toch niet ambiėren naar een positie waardoor ik wellicht extra kansloos ben (no offense, ieder zijn ding) en hier verplicht moet zitten.. vrijwillig, zonder vergoeding.
Zit er een bonus in voor je als iemand scout of vind je mij persoonlijk geschikt voor de positie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je hebt nog niet geaccepteerd dat je kansloos bent, dan ben je niet geschikt idd.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag Steven ook mee eten?Ik lap sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
HSG-Bomber moet KLB-Mod worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat jij KLB-mod wordt. We moeten wel op zoek naar een 2e keus natuurlijk.
Hij maakte zich gewoon zorgen toen jij over fysiek werk buiten je huis muren begon met succes want ondertussen zit je nog binnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit er een bonus in voor je als iemand scout of vind je mij persoonlijk geschikt voor de positie?
Ik vind je geschikt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit er een bonus in voor je als iemand scout of vind je mij persoonlijk geschikt voor de positie?
eens. mits paul en tong een vbl-ban krijgenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou meteen lobby'en voor een ban voor Davy en unbans voor Arya en Stokstaart als ik mod zou worden. Dat willen jullie niet.
Dat is waar.quote:
Dealio, lobby ik ook voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eens. mits paul en tong een vbl-ban krijgen
Ik ben nu 2x nep mod geweest, 3x is scheepsrechtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik juich het ook toe Steven als mod.
Alleen dan wacht ik wel een week voordat ik weer in zo'n troll van Netsplitter trap.
Jij ziet Tong niet als je voorbeeld? Ik begrijp dat Paul een geduchte concurrent van je isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eens. mits paul en tong een vbl-ban krijgen
Hij doet niet eens wat manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik op Davy heel de tijd. Davy doe ff normaal dan hoeven we niet meer zo te zeiken op je.
Eens, hoe heb ik jou ooit kunnen haten, intelligente, toffe kerel..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gezeik op Davy heel de tijd. Davy doe ff normaal dan hoeven we niet meer zo te zeiken op je.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou meteen lobby'en voor een ban voor Davy en unbans voor Arya en Stokstaart als ik mod zou worden. Dat willen jullie niet.
Ho ho ho A422, ik kan niet meteen een revolutie starten op mijn eerste werkdag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een ban met terugwerkende kracht voor Eenskijken. Wat een mongool is dat zeg, de téring
Dat weet Kapitein ook wel maar soms is een gemeenschappelijk pispaaltje wel zo lekker al doe ik zelf niet mee als ambitieus mod.quote:
Dan beheren we gezamenijk een account.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ho ho ho A422, ik kan niet meteen een revolutie starten op mijn eerste werkdag.
wat ben je toch een lieve jongenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet Kapitein ook wel maar soms is een gemeenschappelijk pispaaltje wel zo lekker al doe ik zelf niet mee als ambitieus mod.
Ik zeg juist dat ik dat irritant begin te vinden. Dus én Davy moet er zelf niet heel de tijd aanleiding toe geven én wij zelf moeten er ook niet heel de tijd over beginnen als hij 't eens niet doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet Kapitein ook wel maar soms is een gemeenschappelijk pispaaltje wel zo lekker al doe ik zelf niet mee als ambitieus mod.
I see what you're doing, nog voordat ik aan de macht komt slijmen.. je wilt je account behouden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan beheren we gezamenijk een account.
Goed plan. Ook al zie ik mijzelf nooit aanleiding geven maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik dat irritant begin te vinden. Dus én Davy moet er zelf niet heel de tijd aanleiding toe geven én wij zelf moeten er ook niet heel de tijd over beginnen als hij 't eens niet doet.
Wel man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed plan. Ook al zie ik mijzelf nooit aanleiding geven maar dat terzijde.
Nou ik trap er niet meer zo snel in.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nu 2x nep mod geweest, 3x is scheepsrecht
Hoe oud ben jij dan? jij bent nu 16... kan dan toch niet?quote:
Jullie noemen Davy none stop een 'boeler' hij zegt standaard ja waarna jullie die eerste grap nog 100x herhalen?. Ik lig er niet om wakker (Davy ook niet anders was hij al weg hier) maar als je het echt zat ben zie ik aanknoop punten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik dat irritant begin te vinden. Dus én Davy moet er zelf niet heel de tijd aanleiding toe geven én wij zelf moeten er ook niet heel de tijd over beginnen als hij 't eens niet doet.
Ja ik trap er nu ook niet meer in hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou ik trap er niet meer zo snel in.
Een ezel stoot niet 3x tegen dezelfde steen.
Goed zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM ik ga er over nadenken. Omdat jij mij wil recruiten.
Ja dat mag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik toestemming om Davy te haten? Alleen om al die kutclub PSV.
16 iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? jij bent nu 16... kan dan toch niet?
Pikkebaas, moet jij eens ff luisteren. Ik noem IEDEREEN hier een boeler man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie noemen Davy none stop een 'boeler' hij zegt standaard ja waarna jullie die eerste grap nog 100x herhalen?. Ik lig er niet om wakker (Davy ook niet anders was hij al weg hier) maar als je het echt zat ben zie ik aanknoop punten.
Wat een boeler is dat joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pikkebaas, moet jij eens ff luisteren. Ik noem IEDEREEN hier een boeler man.
En nou eens serieus ?quote:
Jij ziet het verschil ook heus wel in en tot zover mijn Moderator propaganda. Vergeet je deze goede posts van mijn hand niet mee naar achter te nemen GGMM?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pikkebaas, moet jij eens ff luisteren. Ik noem IEDEREEN hier een boeler man.
Ik wil het serieus voor de zoveelste keerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Steven het serieus wil ga ik niet solliciteren.
Zet dat dan in je sollicitatie. Ik vind mezelf de op één na beste kandidaat, na steven, dus .. etcquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Steven het serieus wil ga ik niet solliciteren.
Nogmaals: er is geen verschil. Dat is juist m'n punt boeler.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil ook heus wel in en tot zover mijn Moderator propaganda. Vergeet je deze goede posts van mijn hand niet mee naar achter te nemen GGMM?
Verpest mijn moment nou niet... De_Kromme en ik gaan voor het duo moderatorschap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogmaals: er is geen verschil. Dat is juist m'n punt boeler.
hand in hand he stelletje flikkersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verpest mijn moment nou niet... De_Kromme en ik gaan voor het duo moderatorschap.
Aangegeven en hopelijk weer een concurrent minder voor de functie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hand in hand he stelletje flikkers
Waar staat de_Kromme dan?quote:
Wil je even de juiste bewoordingen hanteren? Dank u.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hand in hand he stelletje flikkers
Die staat buiten die kan niet tegen drukte.quote:
hand in hand he stelletje gaylords?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je even de juiste bewoordingen hanteren? Dank u.
quote:
Probeer 't nog eensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hand in hand he stelletje gaylords?
Ga eens leren jijquote:
Ik hoop voor je dat Ajacied422 al niet gemaild heeft, dan ben je kansloos.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil het serieus voor de zoveelste keer
Die kan het niet aan manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Ajacied422 al niet gemaild heeft, dan ben je kansloos.
Zoekt Pub ook een mod?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Ajacied422 al niet gemaild heeft, dan ben je kansloos.
Oké.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In PUB loopt de gemiddelde Paul rond. Alleen 10x zo dommer
Precies goed voor jou dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In PUB loopt de gemiddelde Paul rond. Alleen 10x zo dommer
wereldproblemen waar stijntje wel raad mee weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
In PUB gaat het toch altijd om "wanneer ben je ontmaagd" en "ik ben verliefd op iemand maar durf het niet te zeggen"?
Wanneer werd jij voor het eerst ontmaagd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
In PUB gaat het toch altijd om "wanneer ben je ontmaagd" en "ik ben verliefd op iemand maar durf het niet te zeggen"?
Vroeger poste Steven. Jojoortje ikzelf Stokstaart etc daar ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[PUB SlowwwwChat] #5737 æ
Hoe kunnen die al bij 5737 zijn? Dit deel is geopend in april.
Ik heb serieus nooit in PUB gepostquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger poste Steven. Jojoortje ikzelf Stokstaart etc daar ook.
DontHate welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit in PUB gepost
Kloptquote:
Goede kloonquote:
kepquote:Kep geen winmx nee
dit topic verdient een slotje??
omdat ik naar een paar mp3'tjes vraag?? :s
Wat bedoel je??? :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |