wat zijn de vereiste diploma's voor putjesschepper dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik bedoel vereiste diploma's. En nee het is niet na één jaar, je moet al het werk accepteren (jonger dan 27)
Concreet neerzetten waaruit die capaciteiten blijken. Bijv. geen ervaring in bij een bakker werken maar wel thuis heel veel taarten gebakken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:44 schreef Rhalius het volgende:
Heeft er iemand overigens nog tips over een goede sollicitatie aanpak wanneer je niet de vereiste ervaring hebt voor een vacature, maar naar eigen inzicht wel de juiste capaciteiten?
Ervaring blijft vaak het struikelblok, ze willen altijd dat je ervaring hebt, maar je mag het nooit bij hen leren. Het moet blijkbaar ergens op magische wijze vandaan komen.
Nee maar die vrouw kwam met dat voorbeeldquote:
Ja stom voorbeeld dan als het niet op jou van toepassing isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee maar die vrouw kwam met dat voorbeeld
Ik zat haar ook heel verbaasd aan te kijken. Ik deed deze smiley naquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja stom voorbeeld dan als het niet op jou van toepassing is.
Zelfde als de dokter als ik bij hem ben voor een verkoudheid tegen mij zegt 'ja ga maar iedere dag aan de dialyse want nierpatiënten moeten dat ook'
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:44 schreef Rhalius het volgende:
Ervaring blijft vaak het struikelblok, ze willen altijd dat je ervaring hebt, maar je mag het nooit bij hen leren. Het moet blijkbaar ergens op magische wijze vandaan komen.
En als je de ervaring wél hebt, ben je óf te oud óf te duurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:44 schreef Rhalius het volgende:
Je hebt toch ook net als ik een grafisch diploma?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zelfs banen waar ik 100% geschikt voor ben word ik voor afgewezen. De moed zakt af en toe in je schoenen. Ik ben bereid om zelfs tijdelijk simpel werk te doen, maar daar precies hetzelfde gelul!
ohja, minstens 500 reacties op vacatures.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb weer eens een afwijzing binnen. Volgens het mailtje waren er meerdere gesprekken geweest.
Mij hebben ze niet eens uitgenodigd, want zoals met alles: er was weer massaal op gereageerd.
Ik ben dtp'er geweest, maar ik doe al tijden administratief werk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je hebt toch ook net als ik een grafisch diploma?
Tenzij je dingen hebt die jou door de streep trekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, minstens 500 reacties op vacatures.
ja, dan kun je het dus zeker weten schudden.
overkomt mij ook steeds
Zoek je iets administratief werk dus? Ik ben ook bezit van een DTP diploma en een reeds behaalde grafisch vormgeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik ben dtp'er geweest, maar ik doe al tijden administratief werk.
Och ja, die franchise formules e.d. kom ik ook regelmatig tegen. Lekker eerst een x-bedrag investeren en daarna wordt je rijk. Jajaja.....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Naar een meeting geweest voor informatie over een eventuele functie.
Bleek geen baan te zijn maar een trainingstraject om als zelfstandige (gezondheids)spullen te marketen en dan weer andere mensen zien te vinden die dat ook weer marketen. Het leek erg veel op een piramide-spel. Iemand anders ook ervaring hiermee? De informatie die werd gegeven had een ondertoon dat vandaag de dag een “echte baan” passé is. Dus doe dit nu maar gauw. Het is je kans! Toch maar niet gedaan want het eerste wat je moest doen is een website laten aanmaken die meer dan 200 euro kost. Dus je begint al met kosten te maken terwijl je verder niet weet wat je verkoopt.
Haha, ja kreeg een collega ook. Never nooit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Naar een meeting geweest voor informatie over een eventuele functie.
Bleek geen baan te zijn maar een trainingstraject om als zelfstandige (gezondheids)spullen te marketen en dan weer andere mensen zien te vinden die dat ook weer marketen. Het leek erg veel op een piramide-spel. Iemand anders ook ervaring hiermee? De informatie die werd gegeven had een ondertoon dat vandaag de dag een “echte baan” passé is. Dus doe dit nu maar gauw. Het is je kans! Toch maar niet gedaan want het eerste wat je moest doen is een website laten aanmaken die meer dan 200 euro kost. Dus je begint al met kosten te maken terwijl je verder niet weet wat je verkoopt.
wat van die leuke microscoopfoto's erbij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn hier nog tips om mijn cv ietszeggend te krijgen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat van die leuke microscoopfoto's erbij.
waarom laat je opleiding weg? je bent een fokking laborant, geen luchtfietser!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb gewoon teveel hiaten, geen interessante congressen, geen praatjes, geen boeiende technieken, geen echte vaardigheden... Ik heb mn MBO nu weggelaten maar daar wordt het ook al erg leeg van...
Gelukkig, heb ik me toch niet gek laten maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Och ja, die franchise formules e.d. kom ik ook regelmatig tegen. Lekker eerst een x-bedrag investeren en daarna wordt je rijk. Jajaja.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |