Dit koop je kant-en-klaar in een blikjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef Novem het volgende:
![]()
Ook zo lekker om het (of gestoomde makreel) te bakken met een uitje en knoflook, wat tomaat erbij, een madame jeanettetje, een beetje van een maggiblokje, Surinaams-achtig ratjetoe
*slankie-alarm*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit koop je kant-en-klaar in een blikjeIs wat makkelijker
/lui
Niet! Geen madame jeanette!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit koop je kant-en-klaar in een blikjeIs wat makkelijker
/lui
Nee, maar die makreelfilets die ik kaan welquote:
Ik had net ook aardbeitjes uit eigen tuin. Zo heerlijk zacht en zoetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker hoor!
Mooi ben je toch Maria!
Geen gras hier gelukkig, wel een nette tuin. Nette tuin, opgeruimd in het kopke
Ik ben vanavond per ongeluk veel biologisch en MCS
Diner en T's wordt alles uit schoonvaders tuin!
Bloemkool, sla, spinazie, rode bessen, aardbeien, rabarber.
Lijst:
O: kwark, vla, aardbeien
T's: appel, peer, cup soup kerrie, halve omkommer, tomaat
L: 2 boterhammen met gegrilde tartaar, uien, curry, tomaat en komkommer, 2 bekers melk, kom tomaten cremesoep met veel balletjes.
T's: blokje choco, paar dropjes, boterham met kaas
D: spinazie met ui, knoflook, champignons en 2 rauwe eiren erdoor, bloemkool, salade, gekookte aardappelen, gestoomde koolvisfilet
T's: rabarber, rode bessen, beetje kwark, wat zoute stokjes
Ow... nou dan weet ik iig zeker dat ik dood ga aan lever en/of nierfalenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Novem het volgende:
Een te hoge innname voor een niet-sporter is niet goed voor de nieren/lever, als ik het goed heb.
Het zal wel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow... nou dan weet ik iig zeker dat ik dood ga aan lever en/of nierfalen
Leuk! Toch? Ben je de enige?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow. Ik moet speechen tijdens de diploma-uitreiking van onze opleiding. Ieks!
Denk je dan dat het te veel is en echt schade kan toebrengen? Of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef V1z0R het volgende:
Ho!
Ik raadde aan om bij een dag waarbij je krachtsport beoefent beter zo'n 1,5x je lichaamsgewicht (wel /1000 dan) aan eiwitten kunt nemen.
Bij wandelen of rustig hardlopen is het al minder belangrijk.
En uniek weegt geen 80kg
Dus zit ze aan een 2x... Doe ik ook, maar gecombineerd met veel meer krachttraining.
weird, ik heb ze samen op de post gedaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef Vlierbloesem het volgende:
Jurkje staat je leuk Maria!Ik heb de mijne nog niet ontvangen. Hopelijk morgen.
Even afwachten dan maar!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
weird, ik heb ze samen op de post gedaan!
Niet de enige, maar een van de drie ofzo? Faculteitsdirecteur, hoofd opleiding en ik. Denk dat het dat is.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet de enige, maar een van de drie ofzo? Faculteitsdirecteur, hoofd opleiding en ik. Denk dat het dat is.
Leuk: ja! Maar ook wel ieksIs een heel ander publiek dan waar ik normaal voor sta. En ik wil natuurlijk intelligent, charmant, grappig en leuk overkomen
quote:
Nu al aanpassingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Zal ik ook weer eens een lijstje doen? Ze zijn niet perfect, ben al blij als ik op redelijke tijden wat naar binnen kan schuiven
O: kapje + boterham nutella
L: 1 boterham gekookte worst, 1 tosti + ketchup, pakje sinaasappelsap
T: appel, hand aardbeien, beschuit met muisjes
T: cashewnoten waren bijna op, dus ook nog een plak kaas en nog een beschuit met muisjes gegeten
D: pizza, ik kies er wel een met veel groenten Onze Italiaan is dicht op dinsdagNu plan B bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanavond een date..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Have fun *insert GB-smiley*.
Waar de pijn in mijn buik vandaan komt. De huisarts wil niet zomaar klakkeloos denken dat "het gewoon de Ehlers Danlos" is waardoor mijn buik vaak pijnlijk is. Het kan namelijk zo zijn dan er ook een knik in mijn darmen zit en die op de echo niet goed te zien is. Tot nu toe zijn coeliakie, endometriose, en eierstok cystes uitgesloten. Vrijdag weer naar de MDL arts. Geen zin meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat gaan ze nu verder onderzoeken An?
Mooie lijstjes weer!![]()
Pff, kan ik me voorstellen. Wel fijn dat de HA het zo grondig aanpakt! Hopelijk vinden ze een (onschuldige) oorzaak! Waar bij voorkeur ook nog iets aan te doen isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Waar de pijn in mijn buik vandaan komt. De huisarts wil niet zomaar klakkeloos denken dat "het gewoon de Ehlers Danlos" is waardoor mijn buik vaak pijnlijk is. Het kan namelijk zo zijn dan er ook een knik in mijn darmen zit en die op de echo niet goed te zien is. Tot nu toe zijn coeliakie, endometriose, en eierstok cystes uitgesloten. Vrijdag weer naar de MDL arts. Geen zin meer
Ja precies. Mijn vorige huisarts heeft de complete EDS over het hoofd gezien, dus ik ben er flink op vooruit gegaan, haha. Zou wel leuk zijn inderdaad. Ik ben pijn gewend, maar als er wat aan te doen is graagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Pff, kan ik me voorstellen. Wel fijn dat de HA het zo grondig aanpakt! Hopelijk vinden ze een (onschuldige) oorzaak! Waar bij voorkeur ook nog iets aan te doen is
Gefeli!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
# zwaai vanaf mn nieuwe telefoon, cadeau voor de verjaardag
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit klinkt als een fijne huisarts! Erg belangrijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn vorige huisarts heeft de complete EDS over het hoofd gezien, dus ik ben er flink op vooruit gegaan, haha. Zou wel leuk zijn inderdaad. Ik ben pijn gewend, maar als er wat aan te doen is graag
Wat naar, blessuregezeik! Waar heb je last van?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Alles goed hier?
Beetje druk met werken en blessuregezeik (boy, d'r is een beerput open gegaan), maar verder gaat het goed
.
Zag dat DaD een heerlijk avondje heeft![]()
.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
Vizor waarom staat er zo vaak een "
" bij iets aan mij gericht
En kijk nou wat een leuk plaatje; wat vroeger als "normaal" gezien werd is nu volgens mij al mollig, en die magere is nu de mode-norm... in spoiler wegens groot:Die plaat staat in het Nederlands in het boek dat ik naar Isabeau gestuurd heb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat rot! Je ging net zo lekker. Kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Hopelijk verbetert de situatie snel een beetje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Neuh, ik volg het ook niet meer. Begon met klassieke shin splints, toen was dat weg, maar kwamen er knieproblemen, nu op andere plek scheenbeenklachten (vanochtend huisarts geweest en röntgenfoto laten maken om te kijken of er een breuk zit), heb nog steeds last van m'n rug, loop bij een fysio en moet naar een podotherapeut vanwege platvoeten
. Zo loop je als een zonnetje en zo gaat zo'n beetje alles mis. Naja, komt wel weer goed, ooit
.
Over 1,5 week ga ik in het huis van m'n zus en dan ga ik hopelijk 2 keer 17 km per dag fietsen naar het werk.
Thxquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Wat rot! Je ging net zo lekker. Kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Hopelijk verbetert de situatie snel een beetje.
Nope, nog niet. Dat ga ik doen als ik over een paar weken nog zo loop te kwakkelen. Moet het allemaal zelf betalen (podo, fysio etc), dus niet alles tegelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben je al bij een sportarts geweest Vik?
Dat gaf mij wel een goed gevoel vorig jaar.
Bij Antoniushove kun je heel snel terecht.
Had ik jou niet laatst gevraagd hoe lang je het vol dacht te houdenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi zo, Anna..
Een tuin is voor mij een absolute voorwaarde voor een volgend huis. Waar ik al driftig naar aan het kijken ben op funda..
Ik doe al KTquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb géén idee wat er aan de hand is. Ik weet alleen dat ik tijdens die wedstrijd nog als een zonnetje liep en twee dagen daarna een duurloop heb gedaan van 10 km die ik beter niet had kunnen doen. Knieproblemen zijn pas na de nieuwe schoenen ontstaan, daar ben ik ook te lang op door blijven lopen.
Maar goed, ik kaap het topic zo.
En joh, je moet gekke dingen doen, wil je een blessure krijgen. Idd een schema pakken, rustdagen pakken, wat krachttraining erbij doen... dan komt het wel goed.
Snap ik heel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik doe al KT, juist omdat ik de blessure al heb
vandaar de angst zeg maar...hoop dat t gewoon goed gaat
Knie, rechter binnenkant. Oorspronkelijk door verkeerde schoenen. Toen fysio en nieuwe schoenen. Ging weer prima, maar toen ging ik in februari uitbouwen vanaf 5 km en dat heb ik te snel gedaan denk ik... kon op een gegeven moment de trap amper op en alles kraaktequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Je wordt verdomd onzeker van zo'n blessure. Ik heb al helemaal geen zin meer in hardlopen zo
Stel me de hele tijd voor dat het misgaat als ik weer ga.
Wat voor blessure heb jij dan?
Marathons zijn dan ook heul niet gezond. Boven een bepaald aantal kilometers per week loop je gewoon fors meer kans op een blessure. Ik moet nog zien of ik er ooit voor eentje ga trainen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef An24 het volgende:
Vik, wat lees ik nou, wat zonde zeg. Sterkte!
Overigens vertelde een marathonlopende vriend van me dat hij ook blessure op blessure had. Bleek ook dat zijn regime te zwaar was en hij ook tijdens lopen een te hoge hartsla bleef hebben, waardoor hij in rust niet goed meer herstelde. Nu heeft hij een sportarts geloof ik en loopt hij weet halve marathons.
Oh ja, dat sucksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Knie, rechter binnenkant. Oorspronkelijk door verkeerde schoenen. Toen fysio en nieuwe schoenen. Ging weer prima, maar toen ging ik in februari uitbouwen vanaf 5 km en dat heb ik te snel gedaan denk ik... kon op een gegeven moment de trap amper op en alles kraaktetoen ben ik maar ff helemaal gestopt
Ja, ik moest nog aan jouw opmerking denken. En mijn antwoord daarop.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef sigme het volgende:
Nog steeds bijlezende, een PF'je.
Een grote tuin kan je aan wennen. Wij noemen die van ons tegenwoordig een park.
[..]
Had ik jou niet laatst gevraagd hoe lang je het vol dacht te houden.
Oh wat ik me afvroeg, wat voor kattebakoplossing heb je gevonden dat er nu wel een katje past?
Viking wat vervelend! Ik hoop voor je dat het snel weer bijtrekt.
Beter investeer je in een arts die niet alleen je blessure bekijkt, maar je hele lichaam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Dat ga ik doen als ik over een paar weken nog zo loop te kwakkelen. Moet het allemaal zelf betalen (podo, fysio etc), dus niet alles tegelijk.
Ik zie wel heel erg veel suiker in je lijstje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom ook weer eens een lijstje droppen.
Wilde gaan vragen wat jullie ervan vonden, omdat ik zelf heel tevreden was, maar als ik m zo opschrijf geloof ik dat het niet best is![]()
O: kwark, jam en nootjes
L: 2 boterhammen lemon curd, bak brinta
T: koffie, bolletje kaas, flesje cola, paar blokjes pure chocola
D: verse pasta (kaasvulling), tomatensaus, vegaballetjes en courgette
T: glas melk, kop theeik moet echt weer op gaan letten... heb nu pas om 20:00 gegeten vanwege avonddienst, en da's dus niet handig.
Ja, dat viel mij ook op inderdaad...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie wel heel erg veel suiker in je lijstje.
Dat zou ik proberen te minderen.
Is je brood volkoren brood?
Vleesch noch visch hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eet je trouwens geen vlees, of is het toevallig een vega lijst?
Gelukkig is er ook nog diepvriesgroente.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:19 schreef Nallie het volgende:
Noes![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)envallende-oogst.xml
Probeer iig wat minder zoetigheid op brood te doen. Probeer eens avacado, hummus of pindakaas.quote:
You has dmquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Probeer iig wat minder zoetigheid op brood te doen. Probeer eens avacado, hummus of pindakaas.
En probeer geen jam door je kwark, maar vervang dat door vers of diepvries fruit.
Dan zijn je lijstjes al een stuk mooier.
Niks groeit er hier, geen boon die de grond uit wil komen alleen de sla wil wel eens groeien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:19 schreef Nallie het volgende:
Noes![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)envallende-oogst.xml
Mag ik je dan Hard-Boiled Wonderland and the End of the World aanraden? Kan hem evt voor je meenemen, heb hem wel in het NL maar het is een goede vertaling. Niets gestoorde japanners, maar een prachtig, bijna magisch boek!quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:21 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Ik heb alleen Norwegian Wood van Murakami gelezen, wel grappig, maar een beetje teveel een tentoonstelling van de vermeende Japanse verstoorde seksuele moraal; "en nu laat ik mijn k*t aan mijn dooie moeder zien! Weehee!!"
Neem me al eeuwen voor om er nog een te lezen, maar komt er steeds niet van.
Punt is wel dat wanneer je eiwitten ook als brandstof gebruikt je lever toch aan de slag moet. Dat ze zoveel beweegt helpt natuurlijk wel gigantisch!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Novem het volgende:
[..]
Denk je dan dat het te veel is en echt schade kan toebrengen? Of valt dat wel mee?
Overigens dacht ik aan hardlopen met 11+ km per uur, een uur lang, das niet echt rustig, maar dat kan aan mijn referentiekader liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder begin ik nu wel erg zenuwachtig te worden voor die neuroloog.. ik doe nu heel rustig aan, oftewel thuiszitten en als ik echt wegmoet op een slakkegangetje met het korset flink aangesnoerd. Vooralsnog overdag geen rare ongelukken gehad, dat moest ook maar niet gaan gebeuren
lijstje:
O: yoghurt met aardbeien en een beetje muesli
T: peer
L: salade met feta en olijfjes, gekookt ei, soepje, karnemelk
T: cappuccino, cracker met kaas
D: weinig pasta met veel verse tomatengroentegehaktsaus
T: kwark met verse ananas
Jeetje uniek eet jij echt 230 gram carbs op een dag? Wow!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij zit het met de KH ook wel goed, 230 gisteren.
Bewegen... wat is dat?
Vandaag gaan we wandelen in de heuvels, een uurtje maar maar toch, iets beweging.
LIjst:
O kom rabarber, kom kwark/vla met rode bessen, kwart meloen, nactarine, cappucinno
T's:necatarine, appel, boterham kaas, cappucinno
L: Een pistolet oid bij een wegrestaurant met een soep
T: boterham kaas, uurtje wandelen, bittergarnituur, bier
D: wokken en dus ook ijs met slagroom
T: bier
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij zit het met de KH ook wel goed, 230 gisteren.
Bewegen... wat is dat?
Vandaag gaan we wandelen in de heuvels, een uurtje maar maar toch, iets beweging.
LIjst:
O kom rabarber, kom kwark/vla met rode bessen, kwart meloen, nactarine, cappucinno
T's:necatarine, appel, boterham kaas, cappucinno
L: Een pistolet oid bij een wegrestaurant met een soep
T: boterham kaas, uurtje wandelen, bittergarnituur, bier
D: wokken en dus ook ijs met slagroom
T: bier
Ja! Dat gaat goed!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
Henk hoe gaat het met je minder snoepen regime? Vind trouwens dat je erg weinig groente hebt vandaag...
Whehevoor zoiets zou ik wel zondigen. Toen ik m'n scriptiecijfer terughad, heb ik ook ruim een fles wijn soldaat gemaakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! En dat past niet in mijn die-hard sport en gezondregime waar ik zo lekker in zit nu! Dat laat ik zélfs door dit heugdelijke feit niet verpesten!
Het was wel meer dan een fles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:52 schreef V1z0R het volgende:
Ruim een fles, Ewe?!![]()
![]()
Feli, Mo!
Lekkere muziek, HPKW!
Ok klinkt goed! Ja, als je wilquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mag ik je dan Hard-Boiled Wonderland and the End of the World aanraden? Kan hem evt voor je meenemen, heb hem wel in het NL maar het is een goede vertaling. Niets gestoorde japanners, maar een prachtig, bijna magisch boek!
Dat had ik ook een beetje, vond Hard Boiled Wonderland and the End of the World best puik maar niet GENIAAL ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Ok klinkt goed! Ja, als je wil
Was een beetje afgeknapt door dat boek, maar iedereen blijft maar zeggen hoe goed Murakami is, dus toch wel nieuwsgierig.
Beste boek evaaaah voor mij. Komt ook omdat die gozer gewoon schrijft zoals ik denk, freaky is dat. Die ik nu lees (1Q84) opent dat het personage luistert naar Janacek. Dat is een van de weinige klassieke muziek waar ik naar luister. En bijna alle verwijzingen naar literatuur, kunst etc zijn dingen waar ik van houd. En dan verwoordt hij dingen ook nog zoals ik ze denk. Koning dat 'ie is!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik ook een beetje, vond Hard Boiled Wonderland and the End of the World best puik maar niet GENIAAL ofzo.
Hoe is het met je schoonmoeder?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
En jij gecondoleerd! Kanker
kankerziekte
"Mwah mwah". Ze heeft begin juni even in 't ziekenhuis gelegen ivm een epileptische aanval. Paar dagen daar gelegen om bij te komen en nu is ze weer thuis. Ze gaan nog rustig de stad in enzo en doen dingen, maar ze heeft wel last van de chemo en de andere ladingen medicijnen die ze slikt.. 't gaat vast geen jaar meer duren..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even tussendoor hoor, maar ik ben tegenwoordig een van de usuals op de sportschool.
Word begroet door andere usuals en trainers met een knikje en een heeee.
Mijn leven is bijna compleet.
Sterkte!!! Ook de Mr!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Mwah mwah". Ze heeft begin juni even in 't ziekenhuis gelegen ivm een epileptische aanval. Paar dagen daar gelegen om bij te komen en nu is ze weer thuis. Ze gaan nog rustig de stad in enzo en doen dingen, maar ze heeft wel last van de chemo en de andere ladingen medicijnen die ze slikt.. 't gaat vast geen jaar meer duren..
^^quote:
Hehehe, zoiets.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog even en je weet de volgorde van andere regulars hun training en wanneer je dus het squatrack kunt gebruiken!
Kereltje die samen met z'n vriendin elke keer de lat-pull-down 30 tot 45minuten lang kaapt
quote:
Nog niet serieus (nog maar één keer geweest), ga ik wel doen als ik groen licht krijg van arts en dan ook overleggen over wat ik precies ga doen (wilde het gaan doen om m'n lijf weerbaarder te maken tegen blessures, net te laatquote:was jij al begonnen met krachttraining? Zo ja, welke rug oefeningen doe je? En op welke manier?
Neemt niet weg dat het kut is van je blessure natuurlijk
Ja, zou best kunnen, van die voeten. Maar ik vind het wel apart dat ik ruim 1,5 jaar zonder problemen loop en dan ineens alles in één keer op m'n dak krijg. Nou ja, ik heb besloten het advies van HPKW over te nemen en naar een sportarts te gaan als de röntgenscan niets laat zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:05 schreef MarMar het volgende:
Vik, misschien dat heel veel te maken heeft met je voeten? Kan me zo voorstellen dat de rest van je lijf daar van kan gaan protesteren. Ik hoop dat het meevalt en dat het goed gefikst kan wordenje was net zo lekker bezig!
quote:Ik heb weer es een dramaweek..Heftig! SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internetvrienden kunnen ook dierbaar zijn hoor!
Niet meer actief op Fok!
Dat heb ik dus ook! Meer eten probeer ik nu ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:24 schreef Novem het volgende:
Djeez, zelfs als ik om 10 uur naar bed ga ben ik nog een wrak de volgende dag
Misschien moet ik meer eten
Veggies zowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef Nallie het volgende:
Ik zeg veel veggies bij D en nog iets van nootjes!
Als ze ongezouten en ongebrand zijn is t goed! En geen bakken vol natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:13 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Veggies zowiesoalleen nootjes voor 's avonds misschien ja.
Cashews, ongezouten, met ongezouten pistaches denk. Goede keus?
Neee uiteraard, klein handje voor tijdens het strijkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als ze ongezouten en ongebrand zijn is t goed! En geen bakken vol natuurlijk
Het zou kunnen helpen. Wat ook kan zijn, is dat je op het verkeerde moment in je slaapcyclus wakker wordt. Ik werd vanochtend na 7 uur slaap wakker en sprong nog net niet mn bed uit, maar was niet brak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:24 schreef Novem het volgende:
Djeez, zelfs als ik om 10 uur naar bed ga ben ik nog een wrak de volgende dag
Misschien moet ik meer eten
DL's en SQ's?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef V1z0R het volgende:
Lat-pull-down, niet voldoende
Cable-pulley vind ik zelf erg effectief tegen rugproblemen, maar het verstevigen van je hele lichaam door DL's en SQ's helpen ook erg goed.
Mocht je buikspieren apart gaan trainen, let op je ademhaling, zo zet je namelijk je midden op slot en wordt je rug minder erg belast.
hmm, geloof t niet. Nog niet van gehoord iig. Wel een app, als wekker van Donald Duck, die kwaakt je wakkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:26 schreef V1z0R het volgende:
Zijn ook apps voor je telefoon die bijhouden wanneer je slaapt en je wekker daarvan afhankelijk maken.
Ow hendy! Thx ff kijken of Iphone ook zoiets heeft dan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Dealifts en squats, Vik
M_M, http://www.androidworld.n(...)3-sleep-as-an-droid/
Ik begin echt te twijfelen of het daar aan ligt nuquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! Meer eten probeer ik nu ook
Dat van die slaapcyclus kan best ja, als ik uit mezelf wakker word, ook na een korte nacht, voel ik me prima, maar als mijn wekker gaat ben ik echt niet wakker te krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zou kunnen helpen. Wat ook kan zijn, is dat je op het verkeerde moment in je slaapcyclus wakker wordt. Ik werd vanochtend na 7 uur slaap wakker en sprong nog net niet mn bed uit, maar was niet brak.
Zondag op maandag had ik een half uur langer en werd ik wakker uit een coma.
oooeeeh, wat een leuk jurkje. Die wil ik!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had net een leuk jurkje gezien, alleen ik kan mn armen er niet in bewegen en hij zit te strak bij mn kont.
[ afbeelding ]
En natuurlijk hebben ze 'm niet in een maat groter.
Het merk is Great Plains en hij stond echt geweldig. Alleen had ik nogal wat problemen met de rits dichtkrijgen omdat ik niet genoeg bewegingsruimte bij de mouwen had.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oooeeeh, wat een leuk jurkje. Die wil ik!
Hehehe, ik ben van de bandjes. Beetje indie, beetje alto, beetje gitaren, ik hou er wel van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Zou bijna gaan denken dat HPKW helemaal into de Britpop is
Kan je hem dan niet een maat groter kopen via amazon of een andere webwinkel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het merk is Great Plains en hij stond echt geweldig. Alleen had ik nogal wat problemen met de rits dichtkrijgen omdat ik niet genoeg bewegingsruimte bij de mouwen had.
En hij zat dus te strak op mn heupen.
Voordeel: hij is maar 35 pond ofzo op Amazon.
Ik ga nog even een weekje heel netjes eten en mn heupen eens opmeten.Misschien scheelt het 3 cm en dan past het wel.
Trinny en Susannah schijnen dat goed voor elkaar te hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Of heeft iemand nog tips voor corrigerend ondergoed?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes updaterrr
O: 7-korenvlokken geweekt in water, met sojamelk, amandelschaafsel en rozijntjes (300)
T: grote hand pecannoten & walnoten (300)
L: salade met half gekookt ei, rauwe ham en tomaat. Snee brood met boter & tomatensoepje (350)
T: 150 ml yoghurt met nectarine en kiwi (200)
B: 2x20 minuten fietsen
T: eiwitshake met banaan en sojamelk (heb D na mijn sporten, dus T en D even omgewisseld) (300)
S: bodypump
D: omelet 2 eieren of een tosti, erbij een tomatensalade (tomaat, ui, komkommer, olijfolie) (300)
als ik me hieraan houd is het ongeveer 1800 kcals. Prima!
Gisteren genoeg vet gegeten (frietjes, viandel en nootjes) dus vandaag is het niet zo nodig. Wel nog extra bord rauwkost met vinaigrette en 2 hardgekookte eitjes gegeten bij de lunch...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Waar zijn je vetjes, Sjaapje? Handje noten erbij?
Kan 'm nergens in XL vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet een maat groter kopen via amazon of een andere webwinkel?
Cool! Die hebben zelfs hun eigen Tell Sell achtige Nederlandse website.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Trinny en Susannah schijnen dat goed voor elkaar te hebben.
Maar natuurlijk! Dat is een bijzonder toffe jurk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:17 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, de jurk die je op Mo's bruiloft droeg is ook tof, draag je die nog?
Ja dan afvallenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kan 'm nergens in XL vinden.
Die moet je zelf dragen, hij staat je fab!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar natuurlijk! Dat is een bijzonder toffe jurk.
Lenen?
Wordt aan gewerkt.quote:
Het is dan ook niet gemaakt om mee te zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:28 schreef Novem het volgende:
Corrigerend ondergoed, wat een hel
![]()
Dan denk je dat je je oncomfortabel voelt in een strakke jurk zonder dat ondergoed, nou met is nog erger, om een duidelijk verschil te zien moet dat spul echt goed strak zitten, echt naar als je veel moet zitten.
Nou ja, op een feestje wil je weleens gaan zitten in je mooie jurkjequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het is dan ook niet gemaakt om mee te zitten
Ik wil nog graag een paar heul hoge hakken voor op feestjes, waarbij je dan bijna niet kan staanquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Nou ja, op een feestje wil je weleens gaan zitten in je mooie jurkje
Maar dat laat ik dan maar
Laat staan (harhar) lopen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil nog graag een paar heul hoge hakken voor op feestjes, waarbij je dan bijna niet kan staan.
Tnx!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Die moet je zelf dragen, hij staat je fab!
Geloof me dat wil je nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
gat in de markt - corrigerend spul speciaal voor tijdens het zitten! Als ik sta vind ik het nog wel meevallen met die buik
Hakkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil nog graag een paar heul hoge hakken voor op feestjes, waarbij je dan bijna niet kan staan.
Vinaigrette -> olijfolie -> gezonde vettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Gisteren genoeg vet gegeten (frietjes, viandel en nootjes) dus vandaag is het niet zo nodig. Wel nog extra bord rauwkost met vinaigrette en 2 hardgekookte eitjes gegeten bij de lunch...
Als je bedenkt dat loveli vrijwel altijd gelijk heeft:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik merkte wel dat ik bleef afvallen toen ik meer gezonde vetten ging eten. Terwijl mn kcals dus omhoog gingen. Volgens dietiste had mijn lijf meer vet nodig en moet ook zeggen dat ik me beter voel en dus ook wel slanker ben, sinds ik meer vet eet.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Eet zelf ook wel carbs hoor (as we speak), maar vetten en eiwitten zijn essentieel, carbs niet. En witte pasta = carbs. Ben ook meer fan van carbs die niet van tarwe afkomstig zijn (rogge, haver, gerst, rijst, onbekende reformshizzle).
Een platte buik tijdens het zitten, hmmm, volgens mij komt er dan wat orgaanverdrukking aan te pasquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
gat in de markt - corrigerend spul speciaal voor tijdens het zitten! Als ik sta vind ik het nog wel meevallen met die buik
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef V1z0R het volgende:
Als je bedenkt dat loveli vrijwel altijd gelijk heeft:
Organen schmorganen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:40 schreef Novem het volgende:
[..]
Een platte buik tijdens het zitten, hmmm, volgens mij komt er dan wat orgaanverdrukking aan te pas
Heb er ooit een keer ijs mee gemaakt, was lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:44 schreef Perruche het volgende:
Wat kan ik trouwens maken met ricotta? heb het gekocht maar kweetniet wat te doen
Bij pastasaus vind ik dat echt lekker, zo geroosterde paprika's pureren, met ricotta en uitgebakken spekjes. Jum!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:44 schreef Perruche het volgende:
Wat kan ik trouwens maken met ricotta? heb het gekocht maar kweetniet wat te doen
Ja heb het zo geproefd maar vond dat niet zo lekker helaas. Denk nu om er misschien gnocchi van te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ricotta met een klein lepeltje oplepelen met wat jam erbij.
Zoooooo lekker.
ja, dat ben ik nu aan het doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef Novem het volgende:
Gebak, koekjes, ricotta/pompoenlasagne.
Als je ricotta intikt op foodgawker krijg je 1000000 recepten
Heb het 1 keer gemaakt, is helemaal niet moeilijk! Helaas heb ik deze week bezoek, anders had ik het wel voor je kunnen makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:49 schreef Novem het volgende:
Ricotta pancakesBest gezond toch, met fruit erbij?
Heb je eerder gnocchi gemaakt en is het moeilijk? Wil het ook eens maken!
Door een lasagne mieteren. Jagär heeft een lekker receptquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:44 schreef Perruche het volgende:
Nee, dan mascarponequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ricotta met een klein lepeltje oplepelen met wat jam erbij.
Zoooooo lekker.
Heb je geen vriezert?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja heb het zo geproefd maar vond dat niet zo lekker helaas. Denk nu om er misschien gnocchi van te maken
Loveli, ijs, dat is niet slank verantwoord! bovendien heb ik geen vriezer
[..]
ja, dat ben ik nu aan het doen
Ah bummerquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb het 1 keer gemaakt, is helemaal niet moeilijk! Helaas heb ik deze week bezoek, anders had ik het wel voor je kunnen maken
Zo een minivakje boven in, waar ik standaard een doosje bevroren fruit in heb, 2 zakjes ijsknontjes en mini magnums voor vriendje. En dan zit 'ie vol...quote:
Houd eens op met ongezonde dingen posten!!! ik denk dat het gnocchi wordt, in een saus met rosemarijn, pancetta en witte wijn.quote:
It's my weak mind talkingquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Houd eens op met ongezonde dingen posten!!! ik denk dat het gnocchi wordt, in een saus met rosemarijn, pancetta en witte wijn.
Of ricotta/peer/honing taartquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:05 schreef Novem het volgende:
[..]
It's my weak mind talking
Recept klinkt heerlijk!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:51 schreef Sjaapje het volgende:
Het is trouwens geen goede oma maand voor mij, mijn oma is gisteren gevallen en heeft een gebroken heup. Gelukkig niet super erg en met vooruitzicht op vlugge revalidatie maar toch verschieten...
Wat doe je nou?!quote:
Giesser-wildeman bijvoorbeeld! heel veel soorten rode perenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:10 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat doe je nou?!![]()
Volgens mij ben ik wereldvreemd, maar ik wist niet dat er ook rode peren bestonden
zit niet mee idd. Nou hopen op een voorspoedige revalidatie. Gaat ze er goed mee om?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:51 schreef Sjaapje het volgende:
Het is trouwens geen goede oma maand voor mij, mijn oma is gisteren gevallen en heeft een gebroken heup. Gelukkig niet super erg en met vooruitzicht op vlugge revalidatie maar toch verschieten...
Stoofpeertjes peren!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:17 schreef kwakz0r het volgende:
gieser wildemannen zijn groen-bruin
[ afbeelding ]
Mijn nederige excuses,m ik bedoelde natuurlijk de bartlett!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:17 schreef kwakz0r het volgende:
gieser wildemannen zijn groen-bruin
[ afbeelding ]
de conference is groot en groen...
je hebt wel rode: de Red Bartlett is wat de Amerikanen een "summer pear" noemen, die is echt glimmend rood. In NL zie je die niet echt hoor! Anerikaanse peren zijn zo te zien heel vaak glimmend rood...
http://usapears.org/en/Re(...)/Red%20Bartlett.aspx
Staat ook in mijn playlist!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Al poos Skunk Anansi niet beluisterd... Goed idee, Maria!![]()
ik bedoelde t niet lullig hoor... ik was net in een rode-perenzoektocht omdat ik ze alleen maar van plaatjes kende...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses,m ik bedoelde natuurlijk de bartlett!
Ik bedoel het ook niet stomquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoelde t niet lullig hoor... ik was net in een rode-perenzoektocht omdat ik ze alleen maar van plaatjes kende...
kom ik zo onaardig over?
Zijn eigenlijk van die moet-je-in-de-auto-luisteren-kun-je-volop-meeblehren-nummersquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Staat ook in mijn playlist!Weak en Hedonism, uiteraard
Oma denk ik wel, die was gisteren nog in recovery toen ik in het ziekenhuis was. Mijn opa is net een vis op het droge, veel te ongerust enzo. Maar dat was gisterenavond wel beter. Vanavond wacht dus morgenavond hopelijk op tijd klaar met werken om binnen te springen in het ziekenhuis. Ook steeds vlak voor een vakantie, niet leuk vertrekken zo...quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
zit niet mee idd. Nou hopen op een voorspoedige revalidatie. Gaat ze er goed mee om?
Hmm, das niet leuk voor een vakantie nee. En voor je opa ook vervelend ja. Gelukkig gaat je oma er goed mee om. Oudjes maken zich altijd veelte snel en te erg ongerust hequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oma denk ik wel, die was gisteren nog in recovery toen ik in het ziekenhuis was. Mijn opa is net een vis op het droge, veel te ongerust enzo. Maar dat was gisterenavond wel beter. Vanavond wacht dus morgenavond hopelijk op tijd klaar met werken om binnen te springen in het ziekenhuis. Ook steeds vlak voor een vakantie, niet leuk vertrekken zo...
Als je dat inder een strakke jurk aan hebt, kruipt het dan niet omhoog? En hoe strak is het, echt compleet corrigerend, of kan je er wel gewoon alles mee doen zonder benauwd gevoel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het corrigerende jurkje van T&S is prima.
Tja als je ermee gaat hardlopen of fietsen kruipt het wel iets op, maar niks ergs. Corrigeert buikje en heupen en ik kan er alles mee doen. Zit ook niet over je borstenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:05 schreef Novem het volgende:
[..]
Als je dat inder een strakke jurk aan hebt, kruipt het dan niet omhoog? En hoe strak is het, echt compleet corrigerend, of kan je er wel gewoon alles mee doen zonder benauwd gevoel?
Mooi!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het corrigerende jurkje van T&S is prima.
whehe!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef V1z0R het volgende:
Deed 'ie een aanbod dat je niet kon weigeren?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha..
Wij zitten op terras in Valkenburg en ook hier snappen ze de term: engels getapt biertje. Wil wel bier voor Mijn geld.
Ja ik, maar hetzelfde probleem, had gehoopt dat jij met de auto zou gaan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Waar heb je die gekocht? Via die tell sell trinny and sussanah site?
Iets anders: wie hadden er hier nu een poging gedaan een kaas te redden? Ik wil nog steeds wel, maar ik kan niet naar het ophaalfestijn wat ook op een lichtelijk onhandige lokatie is.
Pm mij ff wat meer info, dan kijk ik we'll of ik een red de kaas convooi op kan zetten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De ophaallokatie is in de buurt van Beesd op een landgoedfair.
En in het Lowlands weekend.
Mooi lijstje Beefcake, klinkt lekker allemaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:14 schreef beefcake het volgende:
Vandaag was meetdag op de sportschool, ik weeg nu 72,4 kg en mijn vet% is 31. Die wil maar niet echt omlaagNieuw trainingsprogramma gekregen waar ik de komende vier weken weer mee aan de slag kan
Lijstje van vandaag:
O: smoothie van amandelmelk, havermout, banaan, aardbeien, chiazaad en rauwe cacao
L: dikke snee volkorenbrood met notenpasta, dikke snee volkorenbrood met hummus en kipfilet
D: risotto met garnalen, courgette en ui
T: waarschijnlijk yoghurt
Sjaapje sterkte voor je oma!
Ik zit zelf op oma-nieuws te wachten, ze krijgt vandaag te horen of ze verder behandeld moet worden voor een tumor die een tijdje terug uit haar darmen verwijderd is.
Bad Cowsquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Nallie het volgende:
Hai!! Die taartrecepten, jongens wat doen jullie met me.. Ricotta is van koeienheb net een kokosreep van ecoplaza op... Nomnomnom! Gewoon de binnenkant van een bounty
Nu Japans etenen heb vandaag 3 uur gefietst in totaal!! Zo.
Gewoon ook af en toe relaxen hè novem! Als het niet gaat dan niet!
En die peren kende ik ook niet
/bijleesmodus
ik stuur de mail door!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Pm mij ff wat meer info, dan kijk ik we'll of ik een red de kaas convooi op kan zetten.
Dankje, ik hoop het ook! Het is bij haar zes uur vroeger, dus het kan nog wel even duren voor we iets horen *nagelbijt*quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Novem het volgende:
Spannend van je oma, hopelijk hoeft ze niet door allemaal behandeling heen en is het klaar zo.
Heb ik inderdaad meer over gehoord! Ik ga mij er even wat meer in verdiepenquote:Volgens mij eet je heel goed (als dit representatief is), dus als je je vetpercentage wil verlagen kan je HIIT proberen (High Intensity Interval Training), schijnt super te zijn voor vetverbranding. Kan je op de loopband doen, maar ook op de fiets, zwemmend, crosstrainer etc.
Hoort bij de charme toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
En je moet van de Italianen houden, we zijn al 10 min geland en wachten nog steeds op de bus. Die ze nog ff moeten regelen
Alle kaas eigenlijk wel!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef Novem het volgende:
Heeft je vriend dan zo'n diepgewortelde haat jegens Parmezaanse kaas?
Zou je vanavond niet gewoon op tijd naar bed gaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:40 schreef Skoap het volgende:
Pfff na maar 5 uur slaap vannacht, toch nog bijna 9 uur gewerkt...
Blij dat ik nu lekker op de bank zit.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Oh, nou, zo was het inderdaad niet bedoelt. Hij was heerlijk![]()
Jouw lijstje is ook weer mooi, as usual!
Heel goed, ik ben trots op je! Ik ga denk ik voor een omelet 2 eieren, met een toast met plakjes kaas en een tomatensalade. Bam, best of all worlds! En nu voetbal kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Perr! Ik heb gegrilde courgette bij mn diner gedaan!Naast de spinazie en zongedroogde tomaten.
En mn dubbele boterham met pindakaas heb ik niet op.
Totaal 1836 cal waarvan 111 gr eiwit.
Ik zou gaan voor een tosti!En een tomatensalade natuurlijk.
Nee, ik heb niet gesport, was alleen meten en nieuw schema maken. En ik had best grote porties, had en heb zelfs geen trek in tussendoortjes terwijl ik daar vaak wel naar snakquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:24 schreef Perruche het volgende:
Beefcake, ik vind het eigenijk een beetje weinig lijken? Maar ik kan de hoeveelheden niet goed inschatten. Zeker als je ook nog zo'n inspannende S hebt...?
Je bent in Italië!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef _aurum_ het volgende:
En je moet van de Italianen houden, we zijn al 10 min geland en wachten nog steeds op de bus. Die ze nog ff moeten regelen
Dat is het plan... Maar probleem is vaak, dat ik echt een avond/nacht mens ben en dus niet vroeg in slaap kan vallen. Super irritant.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zou je vanavond niet gewoon op tijd naar bed gaan?
Hier mn brakste rondje in tijden. Benauwd! Niet vooruit te branden! Moeie benen! Zweten, niet normaal! Dat gaat een leuke uitdaging worden vrijdag!
Ja laatste paar weken wel regelmatigquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Novem het volgende:
[..]
Mooi lijstje Beefcake, klinkt lekker allemaal![]()
Spannend van je oma, hopelijk hoeft ze niet door allemaal behandeling heen en is het klaar zo.
Volgens mij eet je heel goed (als dit representatief is), dus als je je vetpercentage wil verlagen kan je HIIT proberen (High Intensity Interval Training), schijnt super te zijn voor vetverbranding. Kan je op de loopband doen, maar ook op de fiets, zwemmend, crosstrainer etc.
[..]
Bad Cows![]()
Oeh binnenkant van Bounty klinkt goed,Bounty
![]()
Jij eet wat af buiten de deur zegMja, je kan het hebben met 3 uur fietsen!
Ja, ik kwam net thuis en naast m'n bth pindakaas met banaan ook nog een grote eetlepel pindakaas opgevretenDenk dat ik idd wat meer moet eten, want nu voel ik me al wat beter. Morgen weer een dag!
ik heb gisteren notenpasta gekocht bij de natuurwinkel, dat is echt goddelijk spulquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef Nallie het volgende:
Oh en pindakaasboksik kan echt nooit normaal alleen een boterham smeren en als ik thuiskom van uitgaan pak ik hem er ook vaak bij! Pindakaas
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
ik heb gisteren notenpasta gekocht bij de natuurwinkel, dat is echt goddelijk spul
Bijzonder-brak-rennen-boks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef anna82 het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O 300 ml sojamelk, 50 gram havermout maakt heel veel pap met bosbessen en frambozen uit de vriezert
L 2 volk boterhammen met 30+ kaas, 1 ei en 1 tomaat, koolsalade, tomaat/komkommer salade, 1 appel
T halve banaan
S les 3 van de 10 km opbouw, 20 min joggen, gênant langzaam en 20 min hardlopen, ook langzaam --> zie Henk-verschijnselen
D vriendje kookt zijn lievelings: zalm, Pesto, ham met daarbij een groene salade
T bakje kwark met de andere halve banaan
Zit jij vol?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
All you can eat sushi.. Er zijn maar vijf rondes... Nou ja heus wel vol na ook zes x tjap tjoy
Je D klinkt goed idd!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja laatste paar weken wel regelmatigvrijdag weer
maar veel vriendinnetjes die ik een tijdje niet heb gezien. En dit was met mn vader en mn zusje. Meestal eet ik buiten de deur niet veel slechter dan normaal gelukkig. Net bak rijst met erop plakken rauwe zalm en tonijn (superzacht
) en een krab/avocado salade en wat edamame. Nie slecht me dunkt
Oh en pindakaasboksik kan echt nooit normaal alleen een boterham smeren en als ik thuiskom van uitgaan pak ik hem er ook vaak bij! Pindakaas
busje is nog gekomenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je bent in Italië!voor je werk? Is het busje nog gekomen?
Ik ben trots!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
Rauwe pasta klinkt mij ook niet echt lekker in de oren.
Ik heb met lief overlegd en wil wel kaas gaan halen. Weet niet of er nog meer mensen zijn die een kaas willen redden. Zo ja, PM mij
Mijn D was tonijn met een korstje van witte en zwarte sesamzaad en dan gegrild zodat de binnenkant nog lekker roze isEn wat tauge erbij. omnomnomnom!
En ik heb het ijs weerstaan![]()
wat voor eten heb je gehaald bij Julia's en wat is Julia's?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boo! --> trein gemist
Semi-Boo! --> half 8 thuis, maar honger dus eten gehaald bij Julia's
Yay! --> daardoor om half 8 wel al gegeten, dus gehaast naar huis, omkleden, naar danslesje!![]()
Julia's is de stations-Italiaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
wat voor eten heb je gehaald bij Julia's en wat is Julia's?
Notenijsjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef Novem het volgende:
Oeh die tonijn klinkt lekker!
Pistache is ook mijn fav, naast malaga en mango sorbet
Nou ik ga maar braaf slapen, welterusten allen!
Hoe zit dat nu eigenlijk met de internettarieven in het buitenland?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
busje is nog gekomen
Daarna gingen we door naar de taxi chauffeur die in zijn dikke mercedes mijn hotel niet wist te vinden. En hij had geen navigatie in zijn auto want stoere mannen hebben dat niet nodig![]()
Gelukkig had ik een telefoon met internet. Lang leve googlemaps![]()
Was wel weer grappig
Bij het hotel is het of bij de kamer inbegrepen of ik neem het apart en declareer het. Mits het redelijk geprijsd is. Als het bijv. 10 euro voor een uur is dan ben ik offline, in de zin van ik heb mijn blackberry.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu eigenlijk met de internettarieven in het buitenland?
Heb je een mooi hotel? Fijne vakantie gewenst in ieder geval!
¤6,95 voor een pot van 500 gram, zonder enige toevoegingen. In vergelijking met supermarkt pindakaas wel duur inderdaad, maar ik denk dat je voor een pond gemengde noten niet veel minder betaalt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Nallie het volgende:
[..]maar wel duur vind ik!
Had vorige week zelf amandelpasta gemaakt, ook lekker
Excuseer, werkze!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef _aurum_ het volgende:
Het is geen vakantie, morgen hard aan het werk
Hoeveel bier zit er al in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit in zoverre vol dat ik veel zin in ontbijt heb.
wij terras hangen , tis hier nog heerlijk weer
Veel plezier Aurum, vertrl eens wat meer
En kun je nog lopen?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Vijf duvel en acht amsterdammertjes.. Hoezo?
oefening baart kunst!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En kun je nog lopen?!
Mij kun je al opvegen na 2 drankjes en volgens mij weeg ik 30 kilo meer dan jij.
goed punt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |