Dit koop je kant-en-klaar in een blikjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:12 schreef Novem het volgende:
![]()
Ook zo lekker om het (of gestoomde makreel) te bakken met een uitje en knoflook, wat tomaat erbij, een madame jeanettetje, een beetje van een maggiblokje, Surinaams-achtig ratjetoe
*slankie-alarm*quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit koop je kant-en-klaar in een blikjeIs wat makkelijker
/lui
Niet! Geen madame jeanette!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit koop je kant-en-klaar in een blikjeIs wat makkelijker
/lui
Nee, maar die makreelfilets die ik kaan welquote:
Ik had net ook aardbeitjes uit eigen tuin. Zo heerlijk zacht en zoetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker hoor!
Mooi ben je toch Maria!
Geen gras hier gelukkig, wel een nette tuin. Nette tuin, opgeruimd in het kopke
Ik ben vanavond per ongeluk veel biologisch en MCS
Diner en T's wordt alles uit schoonvaders tuin!
Bloemkool, sla, spinazie, rode bessen, aardbeien, rabarber.
Lijst:
O: kwark, vla, aardbeien
T's: appel, peer, cup soup kerrie, halve omkommer, tomaat
L: 2 boterhammen met gegrilde tartaar, uien, curry, tomaat en komkommer, 2 bekers melk, kom tomaten cremesoep met veel balletjes.
T's: blokje choco, paar dropjes, boterham met kaas
D: spinazie met ui, knoflook, champignons en 2 rauwe eiren erdoor, bloemkool, salade, gekookte aardappelen, gestoomde koolvisfilet
T's: rabarber, rode bessen, beetje kwark, wat zoute stokjes
Ow... nou dan weet ik iig zeker dat ik dood ga aan lever en/of nierfalenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Novem het volgende:
Een te hoge innname voor een niet-sporter is niet goed voor de nieren/lever, als ik het goed heb.
Het zal wel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow... nou dan weet ik iig zeker dat ik dood ga aan lever en/of nierfalen
Leuk! Toch? Ben je de enige?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow. Ik moet speechen tijdens de diploma-uitreiking van onze opleiding. Ieks!
Denk je dan dat het te veel is en echt schade kan toebrengen? Of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef V1z0R het volgende:
Ho!
Ik raadde aan om bij een dag waarbij je krachtsport beoefent beter zo'n 1,5x je lichaamsgewicht (wel /1000 dan) aan eiwitten kunt nemen.
Bij wandelen of rustig hardlopen is het al minder belangrijk.
En uniek weegt geen 80kg
Dus zit ze aan een 2x... Doe ik ook, maar gecombineerd met veel meer krachttraining.
weird, ik heb ze samen op de post gedaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef Vlierbloesem het volgende:
Jurkje staat je leuk Maria!Ik heb de mijne nog niet ontvangen. Hopelijk morgen.
Even afwachten dan maar!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
weird, ik heb ze samen op de post gedaan!
Niet de enige, maar een van de drie ofzo? Faculteitsdirecteur, hoofd opleiding en ik. Denk dat het dat is.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet de enige, maar een van de drie ofzo? Faculteitsdirecteur, hoofd opleiding en ik. Denk dat het dat is.
Leuk: ja! Maar ook wel ieksIs een heel ander publiek dan waar ik normaal voor sta. En ik wil natuurlijk intelligent, charmant, grappig en leuk overkomen
quote:
Nu al aanpassingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Phaidra het volgende:
Zal ik ook weer eens een lijstje doen? Ze zijn niet perfect, ben al blij als ik op redelijke tijden wat naar binnen kan schuiven
O: kapje + boterham nutella
L: 1 boterham gekookte worst, 1 tosti + ketchup, pakje sinaasappelsap
T: appel, hand aardbeien, beschuit met muisjes
T: cashewnoten waren bijna op, dus ook nog een plak kaas en nog een beschuit met muisjes gegeten
D: pizza, ik kies er wel een met veel groenten Onze Italiaan is dicht op dinsdagNu plan B bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vanavond een date..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Have fun *insert GB-smiley*.
Waar de pijn in mijn buik vandaan komt. De huisarts wil niet zomaar klakkeloos denken dat "het gewoon de Ehlers Danlos" is waardoor mijn buik vaak pijnlijk is. Het kan namelijk zo zijn dan er ook een knik in mijn darmen zit en die op de echo niet goed te zien is. Tot nu toe zijn coeliakie, endometriose, en eierstok cystes uitgesloten. Vrijdag weer naar de MDL arts. Geen zin meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat gaan ze nu verder onderzoeken An?
Mooie lijstjes weer!![]()
Pff, kan ik me voorstellen. Wel fijn dat de HA het zo grondig aanpakt! Hopelijk vinden ze een (onschuldige) oorzaak! Waar bij voorkeur ook nog iets aan te doen isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Waar de pijn in mijn buik vandaan komt. De huisarts wil niet zomaar klakkeloos denken dat "het gewoon de Ehlers Danlos" is waardoor mijn buik vaak pijnlijk is. Het kan namelijk zo zijn dan er ook een knik in mijn darmen zit en die op de echo niet goed te zien is. Tot nu toe zijn coeliakie, endometriose, en eierstok cystes uitgesloten. Vrijdag weer naar de MDL arts. Geen zin meer
Ja precies. Mijn vorige huisarts heeft de complete EDS over het hoofd gezien, dus ik ben er flink op vooruit gegaan, haha. Zou wel leuk zijn inderdaad. Ik ben pijn gewend, maar als er wat aan te doen is graagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Pff, kan ik me voorstellen. Wel fijn dat de HA het zo grondig aanpakt! Hopelijk vinden ze een (onschuldige) oorzaak! Waar bij voorkeur ook nog iets aan te doen is
Gefeli!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
# zwaai vanaf mn nieuwe telefoon, cadeau voor de verjaardag
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
# zwaai vanaf mn nieuwe telefoon, cadeau voor de verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |