Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Rot op man, ik heb een minuut terug Diego pas gekochtquote:
Nee oke, je post eerst 5x de Futhead link en daarna de EA linkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op man, ik heb een minuut terug Diego pas gekocht
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee oke, je post eerst 5x de Futhead link en daarna de EA link
Hij moest sowieso weg..Die kerel kan er helemaal niets van. Vierde ook een leuk feestje toen hij scoorde tegen Twente in die laatste wedstrijdquote:
Dat was wel mooi jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moest sowieso weg..Die kerel kan er helemaal niets van. Vierde ook een leuk feestje toen hij scoorde tegen Twente in die laatste wedstrijd
holy fuck volgens mij is die Quero de kleinste speler in het spel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
4-0 ragequit.
3x Showunmi
1x Quero met een zieke knal.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy fuck volgens mij is die Quero de kleinste speler in het spel?
hij is nog kleiner dan GJE en Rijstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn, 1.58. [ afbeelding ]
yup, er zijn 5 andere vann 1.60 maar Quero i met 1.58 het kleinst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy fuck volgens mij is die Quero de kleinste speler in het spel?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Weer vergeten Ultimate Team uit te doen
Godverdomme.
goed clubs middagjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef OmniRocket het volgende:
8 wedstrijden
5-2-1
15-4 doelsaldo
laatste 5 geen tegengoal
Laat mij er buiten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is nog kleiner dan GJE en Rijst
Duchies is gewoon goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ooit leer je het af
[..]
goed clubs middagje
TV op gamemode zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met een Sony Bravia? ik heb namelijk een kleine vertraging in het beeld zitten als ik aan het spelen ben
Geen idee. Ik heb een TECHWOOD IF 22883quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met een Sony Bravia? ik heb namelijk een kleine vertraging in het beeld zitten als ik aan het spelen ben
Een Inform Techwood, nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een TECHWOOD IF 22883
Waarom ga je wiskunde herkansen dan? Je had toch eindelijk een voldoende?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie wil mij helpen met een simpele wiskundevraag?
Wat is de vertraging?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
Leg uit ! Ik ben dat echt al lang vergeten heo dat moestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ik 3^x=5 heb, hoe bereken ik dan x?
Ja, nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
vertelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat maar ik weet het al![]()
Mijn hersens staan uit volgens mij. Wordt nog wat met die herkansing morgen
X=3log(5)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leg uit ! Ik ben dat echt al lang vergeten heo dat moest
Gewoon als ik met fifa bezig ben dan lijkt het wel of mijn bewegingen allemaal iets later aankomen. en ik kan de gamemodus niet vinden op de sony braviaquote:
3log(5) moet je in je rekenmachine invullen als log(5)/log(3) en dan klopt het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is 2.09
3^2.09 is geen 5 of zeg ik nou iets heel raars
Oja al die regeltjes... die had ik bij het examen op mn hand geschreven want ik vergat ze altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3log(5) moet je in je rekenmachine invullen als log(5)/log(3) en dan klopt het wel
bij mij staan ze in GRquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oja al die regeltjes... die had ik bij het examen op mn hand geschreven want ik vergat ze altijd
(Had overigens niet geholpen want ik moest een herexamen voor mn wiskunda doen. ((Moest 4.2 halen en had 4.3)) )
Ieder beeldscherm heeft een bepaalde vertraging, 1 ms of 3ms bijvoorbeeld. Je moet zorgen dat deze vertraging zo klein mogelijk is (als je het scherm aanschaft). 3 ms is goed genoeg, heb ik ook en dan is de vertraging niet waarneembaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gewoon als ik met fifa bezig ben dan lijkt het wel of mijn bewegingen allemaal iets later aankomen. en ik kan de gamemodus niet vinden op de sony bravia
ja maar deze vertraging merk ik zeker wel en ik verlies er gewoon potten door. Ik zit bij een maat van mij. thuis heb ik het niet, enig idee hoe het op telossen is ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ieder beeldscherm heeft een bepaalde vertraging, 1 ms of 3ms bijvoorbeeld. Je moet zorgen dat deze vertraging zo klein mogelijk is (als je het scherm aanschaft). 3 ms is goed genoeg, heb ik ook en dan is de vertraging niet waarneembaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |