Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Rot op man, ik heb een minuut terug Diego pas gekochtquote:
Nee oke, je post eerst 5x de Futhead link en daarna de EA linkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op man, ik heb een minuut terug Diego pas gekocht
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee oke, je post eerst 5x de Futhead link en daarna de EA link
Hij moest sowieso weg..Die kerel kan er helemaal niets van. Vierde ook een leuk feestje toen hij scoorde tegen Twente in die laatste wedstrijdquote:
Dat was wel mooi jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij moest sowieso weg..Die kerel kan er helemaal niets van. Vierde ook een leuk feestje toen hij scoorde tegen Twente in die laatste wedstrijd
holy fuck volgens mij is die Quero de kleinste speler in het spel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
4-0 ragequit.
3x Showunmi
1x Quero met een zieke knal.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy fuck volgens mij is die Quero de kleinste speler in het spel?
hij is nog kleiner dan GJE en Rijstquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn, 1.58. [ afbeelding ]
yup, er zijn 5 andere vann 1.60 maar Quero i met 1.58 het kleinst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy fuck volgens mij is die Quero de kleinste speler in het spel?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:14 schreef RavioliPunch het volgende:
Weer vergeten Ultimate Team uit te doen
Godverdomme.
goed clubs middagjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:13 schreef OmniRocket het volgende:
8 wedstrijden
5-2-1
15-4 doelsaldo
laatste 5 geen tegengoal
Laat mij er buiten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is nog kleiner dan GJE en Rijst
Duchies is gewoon goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ooit leer je het af
[..]
goed clubs middagje
TV op gamemode zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met een Sony Bravia? ik heb namelijk een kleine vertraging in het beeld zitten als ik aan het spelen ben
Geen idee. Ik heb een TECHWOOD IF 22883quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met een Sony Bravia? ik heb namelijk een kleine vertraging in het beeld zitten als ik aan het spelen ben
Een Inform Techwood, nicequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een TECHWOOD IF 22883
Waarom ga je wiskunde herkansen dan? Je had toch eindelijk een voldoende?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie wil mij helpen met een simpele wiskundevraag?
Wat is de vertraging?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
Leg uit ! Ik ben dat echt al lang vergeten heo dat moestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ik 3^x=5 heb, hoe bereken ik dan x?
Ja, nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:18 schreef Roypsv het volgende:
vertelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat maar ik weet het al![]()
Mijn hersens staan uit volgens mij. Wordt nog wat met die herkansing morgen
X=3log(5)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leg uit ! Ik ben dat echt al lang vergeten heo dat moest
Gewoon als ik met fifa bezig ben dan lijkt het wel of mijn bewegingen allemaal iets later aankomen. en ik kan de gamemodus niet vinden op de sony braviaquote:
3log(5) moet je in je rekenmachine invullen als log(5)/log(3) en dan klopt het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is 2.09
3^2.09 is geen 5 of zeg ik nou iets heel raars
Oja al die regeltjes... die had ik bij het examen op mn hand geschreven want ik vergat ze altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3log(5) moet je in je rekenmachine invullen als log(5)/log(3) en dan klopt het wel
bij mij staan ze in GRquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oja al die regeltjes... die had ik bij het examen op mn hand geschreven want ik vergat ze altijd
(Had overigens niet geholpen want ik moest een herexamen voor mn wiskunda doen. ((Moest 4.2 halen en had 4.3)) )
Ieder beeldscherm heeft een bepaalde vertraging, 1 ms of 3ms bijvoorbeeld. Je moet zorgen dat deze vertraging zo klein mogelijk is (als je het scherm aanschaft). 3 ms is goed genoeg, heb ik ook en dan is de vertraging niet waarneembaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gewoon als ik met fifa bezig ben dan lijkt het wel of mijn bewegingen allemaal iets later aankomen. en ik kan de gamemodus niet vinden op de sony bravia
ja maar deze vertraging merk ik zeker wel en ik verlies er gewoon potten door. Ik zit bij een maat van mij. thuis heb ik het niet, enig idee hoe het op telossen is ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ieder beeldscherm heeft een bepaalde vertraging, 1 ms of 3ms bijvoorbeeld. Je moet zorgen dat deze vertraging zo klein mogelijk is (als je het scherm aanschaft). 3 ms is goed genoeg, heb ik ook en dan is de vertraging niet waarneembaar.
Game mode.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar deze vertraging merk ik zeker wel en ik verlies er gewoon potten door. Ik zit bij een maat van mij. thuis heb ik het niet, enig idee hoe het op telossen is ?
Gaat een herhaling worden van het coins koop gebeuren.quote:
Zelfde TV?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar deze vertraging merk ik zeker wel en ik verlies er gewoon potten door. Ik zit bij een maat van mij. thuis heb ik het niet, enig idee hoe het op telossen is ?
Heeft niet elke TVquote:
Ligt aan de vertraging van het beeldscherm zal wel 12ms zijn ofzo en dat merk je wel vies hard. Geen idee hoe op te lossen omdat ik a-technisch ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Sony bravia wel als het goed is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zelfde TV?
[..]
Heeft niet elke TV
Die van ons heeft dat idd, maar ik noem FIFA nou niet echt een echte gamequote:
Komt er ook een BF4 dit jaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die van ons heeft dat idd, maar ik noem FIFA nou niet echt een echte game
Net op BF3 meer dan 90 kills in 500 ticketsMVP
500k en het spel is er al uit. Ik heb een paar honderd euro verdientquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FIFA 12 heb ik er al uit geloof ik, nooit gedacht dat dat mij zou lukken.
quote:
volgende maand zullen wij verhuizen, ik overweeg om BF Premium te halen danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]BC2 was echt kut vond ik
Ik doe alleen maar online spelen en anders hal ik BF3 wel als die cheap is.
ik heb ¤65 verkocht en gekocht voor ¤57 (quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
500k en het spel is er al uit. Ik heb een paar honderd euro verdient
Ik vraag me af of ik nu ik het geld voor coins heb ontdekt in Fifa 13 nog wel een groot vermogen kan gaan opbouwen of dat ik verslaafd ga raken aan het coins verkopen
¤57,-quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ¤65 verkocht en gekocht voor ¤57 ()
Vind BF3 niksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stoereboii het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)stats/171178524/ps3/
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stoereboii het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)stats/242738405/ps3/quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stoereboii het volgende:
Nee, is generftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker net zo OP als de Famas in COD Black Ops
idd ik dacht dat ik hem voor 50 had gekochtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
¤57,-¤45,- had ik hem en heb voor ¤50,- verkocht
Je kan het waarschijnlijk gewoon nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind BF3 niks
Ligt hier te leen, maar het is echt 10x niks
Alleen snipen is nog wel lachen
in het begin wel, maar komt omdat het pre-order bonus was bij back to karkand, had 1000 firerate geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker net zo OP als de Famas in COD Black Ops
In BF? In BO wel iig hoewel hij nog steeds ziek goed isquote:
Snipen ben ik wel goed in, maar ik vind dat close quarter combat saaaiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je kan het waarschijnlijk gewoon niet
ik heb meer spmquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)stats/242738405/ps3/
Snipen vind ik juist niet goed verwerkt in bf3, vooral op consoles.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snipen ben ik wel goed in, maar ik vind dat close quarter combat saaai
en je vindt cod leuk?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snipen ben ik wel goed in, maar ik vind dat close quarter combat saaai
Ja in BF, in bo is famas ziek op jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
In BF? In BO wel iig hoewel hij nog steeds ziek goed isAug en Famas zijn vies goed!
Waar zeg ik dat?quote:
2.3 k/d in MW3quote:
Lekker long range snipen, da's het enige leukequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Snipen vind ik juist niet goed verwerkt in bf3, vooral op consoles.
Nope, alleen toen gepost toen ze hier aan het kutten warenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh dacht dat, omdat je daar weleens post toch?
Op de consoles zijn daar te weinig mensen voor in een game, op de pc zal het vast wel leuk zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker long range snipen, da's het enige leuke
BO is de een na beste COD ooitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Cod 4 echt leuk. MW2 in het begin ook nog wel
Daarna werd alles saai (BOMW3
) en nu vind ik shooters kut.
Hoef je alleen maar met noobtubes te schietenquote:
MW2, commando knifenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO is de een na beste COD ooitMW2 was echt fucking gay met noobtubes en commande
BO
Nee, echt niet, heb bijna nooit noobtubes gebruikt. Ik kan ook niet quickscopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoef je alleen maar met noobtubes te schietenelke random kan dat.
Commando op Mw2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
MW2, commando knifen![]()
Nee, ik vond snipen altijd wel leuk in MW2
Quickscopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
MW2, commando knifen![]()
Nee, ik vond snipen altijd wel leuk in MW2
Toch bovengemiddeldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
harharhar nee volgens mij is het 1.1 ofzo. Nooit goed geweest in shooters maar /care
Iedereen ze dingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
harharhar nee volgens mij is het 1.1 ofzo. Nooit goed geweest in shooters maar /care
Veel te veel geld voor wat extra toevoegingen altijd die DLC'squote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef stoereboii het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/
vader had in november beloofd dat ik alle maps ging krijgen, premium komt eraan
hopelijk weet ie het nog
is vast niet nederlands bij jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is vast niet nederlands bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat premium wordt gewoon net zo duur als het spel kosttequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Veel te veel geld voor wat extra toevoegingen altijd die DLC's
Kan je net zo goed een ander spel kopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat premium wordt gewoon net zo duur als het spel kostte
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is vast niet nederlands bij jou.Mierenneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
het ziet er wel echt vet uit! maar jullie hebben mss wel gelijk... zou gwn gratis of 5 euro moeten zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat premium wordt gewoon net zo duur als het spel kostte
Wel 5 expansion packs toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een ander spel kopen
je zit ps3 toch? add me maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wel 5 expansion packs toch?miss haal ik het wel
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je zit ps3 toch? add me maarkunnen we eens spelen.
en moet ook nog een nieuwe headset kopen want heb er 2 stuk gemaakt op 1 dagdat gaat wel boven nieuwe maps
Ik had BF3 ook, maar kon het gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je zit ps3 toch? add me maarkunnen we eens spelen.
en moet ook nog een nieuwe headset kopen want heb er 2 stuk gemaakt op 1 dagdat gaat wel boven nieuwe maps
het niveau is veel hoger ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik had BF3 ook, maar kon het gewoon niet.![]()
Weet niet wat het was. Zag er veel meer realistisch uit dan MW3, maar toch.
Dus moest MW3 wel halen![]()
Misschien komt het omdat COD zo makkelijk is tegenover Battlefield.
oh ja is goed dat wordt dan morgen, moet vanavond nog ff leren morgen herkansing dan echt vakantiequote:
heb je het?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Preminum is ideaal nieuwe challenges, alle dlc, nieuwe gamemodes en wapens
oh ok, ik moet vrijdagochtend gewoon nog ff om mn rapport, ben al sinds gisteren om 11 uur vrijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
oh ja is goed dat wordt dan morgen, moet vanavond nog ff leren morgen herkansing dan echt vakantie
Moest voor Wiskunde vandaag minimaal een 2 halen. Is wel gelukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
oh ja is goed dat wordt dan morgen, moet vanavond nog ff leren morgen herkansing dan echt vakantie
Zal het spel ook wel rond de 60 euro hebben gekocht. Heb voor 130 euro aan coins verkocht. Het is wel grappig ofzo maar daar doe ik het eigenlijk niet voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ¤65 verkocht en gekocht voor ¤57 ()
DENK JIJ HIER GODVERDOMME DAT DIT HET FUT TOPIC IS?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb echt kut bronzen pakjes tot nu toe![]()
Doen mensen uit mijn klas ook, helemaal uitrekenenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Moest voor Wiskunde vandaag minimaal een 2 halen. Is wel gelukt.
Morgen alleen voor Natuurkunde nog minimaal een 3.8, dan ben ik over.
1.15 in Black opsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
wow ik heb een kd van 1,4 in COD4![]()
![]()
hoger dan verwacht
Oh, sorry. Zeg maar wanneer jullie klaar zijn met posten over andere dingen dan FUT, dan post ik het wel weer opnieuwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
DENK JIJ HIER GODVERDOMME DAT DIT HET FUT TOPIC IS?
Doe ik ook zeker, maar nu ik het uitgerekend heb weet ik zeker dat ik eigenlijk gewoon een goede cijfer moet halen. Anders wist ik niet echt wat me stond te verwachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Doen mensen uit mijn klas ook, helemaal uitrekenenga gewoon voor die voldoende man
je begon ooit met 0 hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
1.15 in Black ops
eerste schieter ooitik begon met 0.08 k/d lol
Toen heb ik niet gekekenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je begon ooit met 0 hoor [ afbeelding ]
Kutten met Quel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PS3'ers met GTA hier?
Wil wel even kutten online
Vorige keer gedaan met Quel, is lachen
ik, vanavond dan nu is er iemand beneden voor mn vaderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PS3'ers met GTA hier?
Mijn GTA is gejatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PS3'ers met GTA hier?
Weg gelukkig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is Walxie eigenlijk? [ afbeelding ]
23quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen heb ik niet gekeken
Eerste potje ooit van mij was 1-23FFA en ik zoog echt vies hard
ik heb alleen nooit gecamped
Is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik, vanavond dan nu is er iemand beneden voor mn vader
Maatje van me kreeg zo een iPhone 3GS terug voor zijn gestolen iPhone 3Gquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mijn GTA is gejat
Was me ps3 + games gejat en nog wat contant geld. Kreeg ik voor 10 spelen allemaal 60 euro p/s terwijl ik ze voor 15 had gekocht enzogewoon 200 euro winst gedraaid op een inbraak
Jammer, ik wou wel weer wat nieuwe teams voor hem makenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Weg gelukkig.
Wel jammer dat we nu The Fight of the Little Ones moeten missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |