Die zijn al jarenlang uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er dan tegenwoordig geen goeie en/of originele klachten meer?
Jammer zeg...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Die zijn al jarenlang uitverkocht.
Ik had begin 2010 al mijn Hyves voorgoed verwijderd en kreeg toen idd ook vragen als WAAROM HEB JE HYVES VERWIJDERD??????quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is gewoon kuddegedrag ts, een hype. Mensen zijn toch bang om buiten de boot te vallen - en ook om dingen te missen die soms op Facebook worden besproken - en daarom maken ze er maar een aan.
Vroeger gebeurde dit met Hyves en daarvoor had je weer andere dingen zoals Superdudes en noem die onzin maar op.
Ik denk niet dat je het kunt veranderen en is wijzer om het gewoon te accepteren dat mensen nu eenmaal zo zijn en verder gewoon je eigen weg te volgen.
Ik heb juist m'n facebook stopgezet omdat het me geen reet meer boeide. De mensen die mij wel boeien heb ik op m'n telefoon, maar het kan me geen ene drol schelen of klasgenootjes van 4 jaar geleden een leuk weekend hebben gehad. Gewoon populaire zooi dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is gewoon kuddegedrag ts, een hype. Mensen zijn toch bang om buiten de boot te vallen - en ook om dingen te missen die soms op Facebook worden besproken - en daarom maken ze er maar een aan.
Vroeger gebeurde dit met Hyves en daarvoor had je weer andere dingen zoals Superdudes en noem die onzin maar op.
Ik denk niet dat je het kunt veranderen en is wijzer om het gewoon te accepteren dat mensen nu eenmaal zo zijn en verder gewoon je eigen weg te volgen.
Wat heb jij voor een kutschool danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef gogosweden het volgende:
terechte klacht wel,.
t is dat veel school dingen via facebook geregeld worden, maar anders was ik er ook allang van weg.
Ik log ook zo min mogelijk in
kleine school met 120 leerlingen, maar heel veel huiswerk ofzo wordt gewoon besproken via facebook. Zitten wel zeker voordelen aan hoor, maar ik vind de nadelen groter eigenlijk. Maarja school --> mijn wilquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:35 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een kutschool dan
Ik zou gewoon een verzonnen achternaam invullen dan als FB verplicht is van school, en me alleen toe laten voegen door anderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kleine school met 120 leerlingen, maar heel veel huiswerk ofzo wordt gewoon besproken via facebook. Zitten wel zeker voordelen aan hoor, maar ik vind de nadelen groter eigenlijk. Maarja school --> mijn wil
Als ik zo naar de huidige actieve users kijk acht ik die kans heel erg kleinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer zeg...
Worden ze dan ook niet meer bijgevuld?
We hebben BBM whatsapp Liveprofile SMS bellen postduiven rooksignalen etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Waarom doe je zo eigenwijs, maak gewoon een facebook accountje aan en lurk mee. Zo hoor je nooit ergens bij
ja klopt, heb ik ook. maar zodra ik de kans zie pleur ik die meuk weg. bahquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een verzonnen achternaam invullen dan als FB verplicht is van school, en me alleen toe laten voegen door anderenkutschool
eenschquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
We hebben BBM whatsapp Liveprofile SMS bellen postduiven rooksignalen etc.
Hoe lang moet je nog op die school?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja klopt, heb ik ook. maar zodra ik de kans zie pleur ik die meuk weg. bah
[..]
eensch
in augustus nog 2 jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog op die school?
Godverdommequote:
Precies ja. En soms vinden mensen het wel handig; als je bijvoorbeeld verre familieleden hebt maar toch contact wil blijven houden niet alleen door middel van gesprekken maar ook met foto's. Ikzelf vind het onzin maar snap het verder wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb juist m'n facebook stopgezet omdat het me geen reet meer boeide. De mensen die mij wel boeien heb ik op m'n telefoon, maar het kan me geen ene drol schelen of klasgenootjes van 4 jaar geleden een leuk weekend hebben gehad. Gewoon populaire zooi dus.
Tegenwoordig heb je ook 'Touch' op je mobiel. Een soort FAcebook maar dan alleen beschikbaar op Android Iphone en BB en alleen "vrienden" kunnen je foto's zien. Vind ik toch een hele verbetering met FB, waar je baas op zn computer gewoon zomaar op kan kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. En soms vinden mensen het wel handig; als je bijvoorbeeld verre familieleden hebt maar toch contact wil blijven houden niet alleen door middel van gesprekken maar ook met foto's. Ikzelf vind het onzin maar snap het verder wel.
Je kunt ook bepaalde studiegroepen en dergelijke aanmaken dus er zitten wel wat voordelen aan.
Maar het merendeel is uiteraard interessantdoenerij waar je een beetje doorheen moet prikken en ik snap ook wel dat pubers het wel leuk vinden.
Oh mijn familie zou zoiets nooit doen, allemaal kakkers, dat gaat sowieso zwaar informeel en ik zou dat nooit combineren op 1 profielpagina.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. En soms vinden mensen het wel handig; als je bijvoorbeeld verre familieleden hebt maar toch contact wil blijven houden niet alleen door middel van gesprekken maar ook met foto's. Ikzelf vind het onzin maar snap het verder wel.
Je kunt ook bepaalde studiegroepen en dergelijke aanmaken dus er zitten wel wat voordelen aan.
Maar het merendeel is uiteraard interessantdoenerij waar je een beetje doorheen moet prikken en ik snap ook wel dat pubers het wel leuk vinden.
ehm, 4x per schooljaar moet je een week thuis school doen ( omdat de Leerlingen uit het hele land komen) dan worden de opdrachten daar besproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:40 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Maar wat wordt er dan allemaal besproken? Wat je moet doen als HW krijg je toch in de les opgegeven of ben ik ouderwets?
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En Hyvestijdperk vond ik echt gweldig
Hmm rare school dan. Gaanz e je binnenkort ook een lidmaatschap bij de sexshop verplichten voor bio?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ehm, 4x per schooljaar moet je een week thuis school doen ( omdat de Leerlingen uit het hele land komen) dan worden de opdrachten daar besproken.
En laatste moment veranderingen in het rooster etc gaan ook via facebook.
+ het punt dat je in de vakanties nog contact kan houden met je klasgenoten die door het hele land verspreid zijn. maarja. Ik ben facebook liever kwijt dan rijk hoor.
tsja, kleine school enzo. dus teletext of hun website onderhouden is teveel werk ( laatste update aan die website was 2010!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hmm rare school dan. Gaanz e je binnenkort ook een lidmaatschap bij de sexshop verplichten voor bio?
Blijkbaar kan de school van gogosweden dat welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef sinepedraap het volgende:
Kan een school je verplichten om een facebookaccount met je eigen naam te registreren dan?
ze verplichten het niet hoor, maar je pakt alleen jezelf er maar mee als je geen facebook hebt. zit er 1 in mijn klas die het niet heeft, en die komt naar school als we vrij zijn en allemaal van dat soort stuff omdat hij het niet via facebook gehoord heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:44 schreef sinepedraap het volgende:
Kan een school je verplichten om een facebookaccount met je eigen naam te registreren dan?
Dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:45 schreef att.com het volgende:
Frappant zeg, een FOK!ker die intensieve Facebookgebruikers uitlacht.
FOK! is toch niet te vergelijken? Hier doe je anoniem grappig zijn. Ik zou iig nooit de dingen die ik hier schrijf op een site kunnen zetten waar vrienden, familie, werkgevers etc meelezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:45 schreef att.com het volgende:
Frappant zeg, een FOK!ker die intensieve Facebookgebruikers uitlacht.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
FOK! is toch niet te vergelijken? Hier doe je anoniem grappig zijn. Ik zou iig nooit de dingen die ik hier schrijf op een site kunnen zetten waar vrienden, familie, werkgevers etc meelezen.Daarom hou ik persoonlijk op de telefoon onderling en amusement hier, veel meer vrijheid.
En een e-mail is dan niet goed of zo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze verplichten het niet hoor, maar je pakt alleen jezelf er maar mee als je geen facebook hebt. zit er 1 in mijn klas die het niet heeft, en die komt naar school als we vrij zijn en allemaal van dat soort stuff omdat hij het niet via facebook gehoord heeft
Dit geeft trouwens aan dat je Facebook ook niet begrijpt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook 'Touch' op je mobiel. Een soort FAcebook maar dan alleen beschikbaar op Android Iphone en BB en alleen "vrienden" kunnen je foto's zien. Vind ik toch een hele verbetering met FB, waar je baas op zn computer gewoon zomaar op kan kijken.
Die mensen bestaan niet en staan niet genoemd in je OP.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef magneetstrip het volgende:
Maar lieve FOK!vriendjes, mijn klacht ging natuurlijk over dat er mensen bestaan die Facebook als hun leven zien
Ik vraag me bij gogoswedens school ook af waarom de website updaten moeite kost en facebook niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En een e-mail is dan niet goed of zo?
En dat is het ideale van FOK! Lekker anoniem jezelf voor schut zettenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
FOK! is toch niet te vergelijken? Hier doe je anoniem grappig zijn. Ik zou iig nooit de dingen die ik hier schrijf op een site kunnen zetten waar vrienden, familie, werkgevers etc meelezen.Daarom hou ik persoonlijk op de telefoon onderling en amusement hier, veel meer vrijheid.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik vraag me bij gogoswedens school ook af waarom de website updaten moeite kost en facebook niet?
zegt een devloperquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef Faux. het volgende:
Facebook, onmogelijke en ingewikkelde zooi.
wordt te weinig gebruikt. hoewel ze wel zo'n tof mail systeem hebben met lijsten voor elke klas / jaargang en de hele schoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En een e-mail is dan niet goed of zo?
dat vraag ik me ook af idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik vraag me bij gogoswedens school ook af waarom de website updaten moeite kost en facebook niet?
Je zou voor de grap een topic van hier bij je facebook moeten openen. Gelijk 10 telefoontjes van mensen waar de fuck je het over hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
En dat is het ideale van FOK! Lekker anoniem jezelf voor schut zetten
Begin er ook maar niet aan, want het verwijderen is moeilijker dan je denktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik heb geen Facebook en ik mis het ook totaal niet.
Sowieso lijkt het me heel verkeerd als FOK! en real life elkaar ontmoeten. Krijg je straks in de klas iemand die bij elk dom antwoord "emo.gif!!!!!!!1111!!!" door de klas gilt. De horrorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je zou voor de grap een topic van hier bij je facebook moeten openen. Gelijk 10 telefoontjes van mensen waar de fuck je het over hebt.
Verwijderen en daarna 2/3 maanden niet inloggen, anders blijft het account bestaan. En je krijgt om de maand berichten of je niet door wil gaan met Facebook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Begin er ook maar niet aan, want het verwijderen is moeilijker dan je denkt![]()
![]()
Mwa dat soort onschuldige humor is dan wel weer grappig. Maar ja geloof afzeiken op facebook zou ik dan weer niet doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me heel verkeerd als FOK! en real life elkaar ontmoeten. Krijg je straks in de klas iemand die bij elk dom antwoord "emo.gif!!!!!!!1111!!!" door de klas gilt. De horror
Geen telefoongesprek durven voerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die sociale apaten hier ook altijd met hun Facebook-haat. Je haalt ook zo de users eruit die dat niet hebben.
Mensen de hele dag lastig vallen als het jou uitkomt en hun nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Geen telefoongesprek durven voeren
Idd, beter ff op iemands wall posten, zien zijn andere 300 'vrienden' het ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen de hele dag lastig vallen als het jou uitkomt en hun niet.
Bellen is echt zo 1083.
Dit belachelijke argument weer. Facebook is geen vervanging voor wat voor iets dan ook, het is een toevoeging.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Geen telefoongesprek durven voeren
Oh ja, ik was vergeten dat het private-messaging nog niet is uitgevonden, my badquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd, beter ff op iemands wall posten, zien zijn andere 300 'vrienden' het ook
Want zonder Facebook ben je sociaal apart? Ik haat Facebook, maar knal er met gerust hard 100 tweets per dag door.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die sociale apaten hier ook altijd met hun Facebook-haat. Je haalt ook zo de users eruit die dat niet hebben.
Zo en dat zullen wel boeiende tweets zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Want zonder Facebook ben je sociaal apart? Ik haat Facebook, maar knal er met gerust hard 100 tweets per dag door.
True erbij kan wel maar je moet er niet teveel waarde aan hechten of het verplicht stellen. Alsof jij zoveel contacten tegelijk onderhoudt. En onderhouden is iets anders dan een poke of zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit belachelijke argument weer. Facebook is geen vervanging voor wat voor iets dan ook, het is een toevoeging.
Ik ga toch niet elke dag tientallen mensen bellen.
Sms/whatsapp bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat het private-messaging nog niet is uitgevonden, my bad.
Inderdaad. Ik had ooit het stuk van de klassenfoto waar ik op sta als profielafbeelding op FB, en die zwerft nu heel het internet over. Zo van 'KIJK DIT IS TS VAN HET ...COLLEGE OOOHH OHHH' Gelukkig was het gewoon een leuke, normale foto en niet zo een met adidas nickelson uggs foundationhoofd alles anders was ik nu echt verlorenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het gevaarlijke aan dit soort profielensites vind ik ook dat bepaalde persoonlijke informatie een eigen leven op het web kan gaan leiden. Jij kunt de pagina verwijderen maar als bepaalde informatie als is overgenomen door derden en ergens ander is geplaatst - hoe onschuldig vaak ook - zijn bepaald plaatjes van jezelf al niet te weg te halen van het web. Neem bijvoorbeeld maar al die jongeren die foto's van zichzelf hebben genomen met hun Nickelson jas aan, vele plaatjes zijn op andere sites geplaatst als voorbeeld, ook op FOK!
Dat vind ik altijd zo gevaarlijk aan dit soort pagina's en jongeren - maar ook ouderen - staan hier niet altijd bij stil.
Liever 100 tweets op Twitter dan 100 baggerposts op FOK!, zeggen we dan maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo en dat zullen wel boeiende tweets zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Want zonder Facebook ben je sociaal apart? Ik haat Facebook, maar knal er met gerust hard 100 tweets per dag door.
Facebook messaging/chat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
True erbij kan wel maar je moet er niet teveel waarde aan hechten of het verplicht stellen. Alsof jij zoveel contacten tegelijk onderhoudt. En onderhouden is iets anders dan een poke of zo
[..]
Sms/whatsapp bedoel je?
Nee precies. Jongeren maken soms van die sites aan en plaatsen foto's - soms expres belachelijk - maar ze vergeten dat deze foto's soms verspreid worden en dan is het vaak niet meer te verwijderen. Nu weet negen van de tien keer toch niemand wie je bent maar bepaalde Nickson jeugd heb ik al zo vaak voorbij zien komen dat ik ze haast zou herkennen op straat. En dat vind ik het grote nadeel, ze zouden eigenlijk iets moeten verzinnen - wat weet ik niet, ben niet zo heel erg thuis in de computerwereld - dat dit niet mogelijk moet zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:57 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ooit het stuk van de klassenfoto waar ik op sta als profielafbeelding op FB, en die zwerft nu heel het internet over. Zo van 'KIJK DIT IS TS VAN HET ...COLLEGE OOOHH OHHH' Gelukkig was het gewoon een leuke, normale foto en niet zo een met adidas nickelson uggs foundationhoofd alles anders was ik nu echt verloren
Ja inderdaad. Net als met dit soort hyves: http://f2a-r-r.hyves.nl/fotos/ er zullen vast belachelijke foto's tussen zitten, en als die 10000x op fora terecht komen kan dat behoorlijke gevolgen voor diegene op die foto hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee precies. Jongeren maken soms van die sites aan en plaatsen foto's - soms expres belachelijk - maar ze vergeten dat deze foto's soms verspreid worden en dan is het vaak niet meer te verwijderen. Nu weet negen van de tien keer toch niemand wie je bent maar bepaalde Nickson jeugd heb ik al zo vaak voorbij zien komen dat ik ze haast zou herkennen op straat. En dat vind ik het grote nadeel, ze zouden eigenlijk iets moeten verzinnen - wat weet ik niet, ben niet zo heel erg thuis in de computerwereld - dat dit niet mogelijk moet zijn.
Helpcenter - account permanent verwijderen - 2w niet inloggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Verwijderen en daarna 2/3 maanden niet inloggen, anders blijft het account bestaan. En je krijgt om de maand berichten of je niet door wil gaan met Facebook.
Gelukkig Facebookt ook vrijwel niemand om sociaal over te komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef Leevancleef het volgende:
Mensen die Facebooken omdat ze per se sociaal willen overkomen zijn hetzelfde als racisten die krampachtig proberen te doen alsof ze niet racistisch zijn. Als je moet doen alsof weet je al hoe laat het is. Omarm uw asocialiteit, dames en heren
Hoe bedoel je? Het is een ingebouwde functie hoorquote:
Ja maar het werkt dan dus alleen als je allebei op dat moment op de pc zit. Een belletje/sms/whatsapp/ping zal in de meeste gevallen sneller beantwoordt worden . Dus het is een extraatje, voor als je iemand toevallig moet bereiken waarvan je het nummer niet hebt etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is een ingebouwde functie hoorVoor op je mobiel is een aparte app handig ja. maar op je PC etc zit het gewoon op de pagina
.
Als je het op je telefoon hebt ben je er altijd mee te bereiken, zelfde als Whatsapp dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar het werkt dan dus alleen als je allebei op dat moment op de pc zit. Een belletje/sms/whatsapp/ping zal in de meeste gevallen sneller beantwoordt worden . Dus het is een extraatje, voor als je iemand toevallig moet bereiken waarvan je het nummer niet hebt etc.
Als je een telefoon hebt heb je een nummer, als je je een telefoon hebt heb je geen facebook (optioneel).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je het op je telefoon hebt ben je er altijd mee te bereiken, zelfde als Whatsapp dus.
Nou ja, ik heb al heel veel mensen die een smartphone hebben die me gewoon FB-chatten ipv iets anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar het werkt dan dus alleen als je allebei op dat moment op de pc zit. Een belletje/sms/whatsapp/ping zal in de meeste gevallen sneller beantwoordt worden . Dus het is een extraatje, voor als je iemand toevallig moet bereiken waarvan je het nummer niet hebt etc.
Dan lijkt whatsapp me dus handiger, aangezien dat al bij je contact zit met het nummer. Dus facebook is iets extraquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al heel veel mensen die een smartphone hebben die me gewoon FB-chatten ipv iets anders.
Ik heb geen leven dat enkel en alleen uit Facebook bestaat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:47 schreef iphoontje het volgende:
Dus samengevat: je klaagt nu gewoon over je eigen kansloosheid?
Ik ging ermee ook even in op dat andere topic waar je naar verwees. Blijkbaar heb je niets met je debiele klasgenoten (wat ik me voor kan stellen als ik hoor dat het figuren zijn die liever een 4 dan een 6 halen) dus ga van die school af of besteed in elk geval je energie aan normale vrienden zoeken in plaats van hier te klagen. En dat je een Facebook-account hebt wil niet zeggen dat daar je hele leven uit bestaat. Het neemt een prominente rol in het leven van de meeste jongeren in ja, maar zoals je hier nu op dit forum zit das toch eigenlijk even nutteloos? Kortom: met klagen hier los je je problemen niet op, ga er wat aan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb geen leven dat enkel en alleen uit Facebook bestaat?
Dat anonieme vind ik juist eigenlijk een groot nadeel van een deel van het internet. Iedereen kan er maar alles neerzetten zonder er verantwoording voor te dragen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als iedereen met zijn echte naam op FOK! moest posten zou het denk ik binnen no-time dood zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Dat anonieme vind ik juist eigenlijk een groot nadeel van een deel van het internet. Iedereen kan er maar alles neerzetten zonder er verantwoording voor te dragen.
Ik moet sowieso van die school af, omdat je op mijn leeftijd daar geen 5vwo kan doen. Dus over 1,5 week ben ik van die paupers afquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:55 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Ik ging ermee ook even in op dat andere topic waar je naar verwees. Blijkbaar heb je niets met je debiele klasgenoten (wat ik me voor kan stellen als ik hoor dat het figuren zijn die liever een 4 dan een 6 halen) dus ga van die school af of besteed in elk geval je energie aan normale vrienden zoeken in plaats van hier te klagen. En dat je een Facebook-account hebt wil niet zeggen dat daar je hele leven uit bestaat. Het neemt een prominente rol in het leven van de meeste jongeren in ja, maar zoals je hier nu op dit forum zit das toch eigenlijk even nutteloos? Kortom: met klagen hier los je je problemen niet op, ga er wat aan doen
Die kans heb je wel jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als iedereen met zijn echte naam op FOK! moest posten zou het denk ik binnen no-time dood zijn
Oh ja maar dat zijn uitzonderingsgevallen en debiele mensen sowieso. Je moet het wel leuk houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:03 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Die kans heb je wel jaMaar ik vind dat persoonlijk iets lafs hebben, een beetje tekeer gaan onder nieuwsberichten of op websites als deze. En een beetje geinen kan dan nog, maar vooral onder die nieuwsberichten waar doodleuk even Mark Rutte (of welke andere BN'er/politicus) de kanker toegewenst wordt. Als je zo flink bent, post dan je naam en je kop erbij.
Dan ligt dat aan die mensen, niet aan Facebook. Zelfde als met drank. Je moet niet gaan zeuren over drank, maar over de mensen die er niet mee kunnen omgaan (oftewel: alcoholisten). Dat jij zelf bewust geen Facebook neemt om 'anders' te zijn, vind ik een beetje zielig eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:02 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik moet sowieso van die school af, omdat je op mijn leeftijd daar geen 5vwo kan doen. Dus over 1,5 week ben ik van die paupers af![]()
![]()
En ik zeg ook niet dat iedereen met FB heel zn leven eraan besteed, maar heel veel mensen uit mijn omgeving doen dat wel. (en dat zijn niet altijd mensen van mijn school/klas)
Mijn klacht gaat toch ook over ´mensen die Facebook als leven hebben´?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:07 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Dan ligt dat aan die mensen, niet aan Facebook. Zelfde als met drank. Je moet niet gaan zeuren over drank, maar over de mensen die er niet mee kunnen omgaan (oftewel: alcoholisten). Dat jij zelf bewust geen Facebook neemt om 'anders' te zijn, vind ik een beetje zielig eigenlijk.
Maar gelukkig ben je van die mongolen af. Je nieuwe omgeving zal vast beter zijn![]()
Als dat niet zo is, zal ik als ik jou was eens naar mezelf kijken
Geen uitzonderingsgevallen helaas. Tegenwoordig zitten er gelukkig overal op die sites mensen die direct berichten weg halen waardoor het minder opvalt, maar een tijd (2 a 3 jaar) terug was iedereen dood wensen op nieuwssites de normaalste zaak van de wereld. Nu nog steeds misschien, maar het valt minder op door de moderators en door het feit dat veel nieuwsberichten geen reageer-optie meer hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh ja maar dat zijn uitzonderingsgevallen en debiele mensen sowieso. Je moet het wel leuk houden.
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:09 schreef Samson het volgende:
Je moet het gewoon als een leuke hype zien vind ik. Net als met Hyves is iedereen het op een gegeven moment wel weer zat en dan komt er wel weer iets nieuws. Zo gaat het altijd. Wat wel zo is dat je op een gegeven moment constant maar achter een beeldscherm zit, danwel op je werk, thuis of via je mobiel. Dat geeft ook niet echt rust in je hoofd (zo ervaar ik dat tenminste). Af en toe een tijd geen tv aan is af en toe ook wel verfrissend...
Wat? Ze hebben.. feestjes op Facebook?quote:'OMG was echt leuk gisteravond op Facebook he!'
Ik dacht dat je je een beetje tegen Facebook was aan het afzetten. Omdat je zo demonstratief zei dat je zelf geen account had. Maar dan begreep ik je misschien verkeerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:09 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Mijn klacht gaat toch ook over ´mensen die Facebook als leven hebben´?Klachten over Facebook zelf plaats ik in het Facebook ergernissen topic:P
Het is wel zo dat ik me irriteer aan dat je op Facebook niet echt anoniem bent en iedreeen het kan misbruiken. Maar dat is met twitter myspace etc ook zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je een beetje tegen Facebook was aan het afzetten. Omdat je zo demonstratief zei dat je zelf geen account had. Maar dan begreep ik je misschien verkeerd
Cu2 was makkelijker, ik keek er laatst op zitten allemaal huismoeders en vaders en gothiks. LOLquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef Piethur het volgende:
[..]
Was wel makkelijk om chickies te hosselen
Ja ik weet niet, denk dat ze een gesprek hadden wat zo leuk was ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Wat? Ze hebben.. feestjes op Facebook?
Het is ook zo dat mensen anonimiteit juist vaak ook weer misbruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:14 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ik me irriteer aan dat je op Facebook niet echt anoniem bent en iedreeen het kan misbruiken. Maar dat is met twitter myspace etc ook zo
Niet helemaal mee eens, dit is wel heel eenzijdig bekeken. Met alleen studeren en een diploma 'kom je er' niet automatisch ofzo. Tenzij je je cariere het enige doel in je leven vindt. Hij moet inderdaad niet met die losers waar hij nu over klaagt meelopen maar naast doorleren doet hij er slim aan om ook een nieuwe groep vrienden en sociaal netwerk op te bouwen op z'n nieuwe school. Sociale vaardigheden zijn even belangrijk als de vaardigheden die je op school leertquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Zenato het volgende:
Niets aantrekken van dat kuddegedrag, gewoon goed doorleren op school en dan kom je er wel.
En zonder FB bouw je geen sociaal netwerk opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, dit is wel heel eenzijdig bekeken. Met alleen studeren en een diploma 'kom je er' niet automatisch ofzo. Tenzij je je cariere het enige doel in je leven vindt. Hij moet inderdaad niet met die losers waar hij nu over klaagt meelopen maar naast doorleren doet hij er slim aan om ook een nieuwe groep vrienden en sociaal netwerk op te bouwen op z'n nieuwe school. Sociale vaardigheden zijn even belangrijk als de vaardigheden die je op school leert![]()
Ik heb het nu niet over Facebook maar ik ging alleen in op het advies van diegene.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En zonder FB bouw je geen sociaal netwerk op)))))
Mee eens. Ik wil alleen zeggen dat niets doen en lui zijn , (zoals die nickelsonboys) niks helpt. Daarom zeg ik tegen TS om niet aan dat voorbeeld te doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, dit is wel heel eenzijdig bekeken. Met alleen studeren en een diploma 'kom je er' niet automatisch ofzo. Tenzij je je cariere het enige doel in je leven vindt. Hij moet inderdaad niet met die losers waar hij nu over klaagt meelopen maar naast doorleren doet hij er slim aan om ook een nieuwe groep vrienden en sociaal netwerk op te bouwen op z'n nieuwe school. Sociale vaardigheden zijn even belangrijk als de vaardigheden die je op school leert![]()
Preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef Zenato het volgende:
[..]
Mee eens. Ik wil alleen zeggen dat niets doen en lui zijn , (zoals die nickelsonboys) niks helpt. Daarom zeg ik tegen TS om niet aan dat voorbeeld te doen.
dat zal wel maar mijn klachr gaat meer over dat sommigen hun leveb alleen uit fb bestaatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Samson het volgende:
Een beetje netwerken is idd niet verkeerd in deze tijden, danwel via FB of via Linkedin. Gewoon iets van deze tijd zoals je vroeger msn had
Netwerken moet je ook in real life doen, met de sociale media als perfecte aanvulling/versterkingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Samson het volgende:
Een beetje netwerken is idd niet verkeerd in deze tijden, danwel via FB of via Linkedin. Gewoon iets van deze tijd zoals je vroeger msn had
Juistum!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Netwerken moet je ook in real life doen, met de sociale media als perfecte aanvulling/versterking![]()
Niet alleen in werk-verband natuurlijk maar ook voor 'normaal'.
Jawelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er dan tegenwoordig geen goeie en/of originele klachten meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |