abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113427579
Niets aantrekken van dat kuddegedrag, gewoon goed doorleren op school en dan kom je er wel.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113428026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Zenato het volgende:
Niets aantrekken van dat kuddegedrag, gewoon goed doorleren op school en dan kom je er wel.
Niet helemaal mee eens, dit is wel heel eenzijdig bekeken. Met alleen studeren en een diploma 'kom je er' niet automatisch ofzo. Tenzij je je cariere het enige doel in je leven vindt. Hij moet inderdaad niet met die losers waar hij nu over klaagt meelopen maar naast doorleren doet hij er slim aan om ook een nieuwe groep vrienden en sociaal netwerk op te bouwen op z'n nieuwe school. Sociale vaardigheden zijn even belangrijk als de vaardigheden die je op school leert :)

[ Bericht 4% gewijzigd door iphoontje op 26-06-2012 20:43:54 ]
pi_113428366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef iphoontje het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, dit is wel heel eenzijdig bekeken. Met alleen studeren en een diploma 'kom je er' niet automatisch ofzo. Tenzij je je cariere het enige doel in je leven vindt. Hij moet inderdaad niet met die losers waar hij nu over klaagt meelopen maar naast doorleren doet hij er slim aan om ook een nieuwe groep vrienden en sociaal netwerk op te bouwen op z'n nieuwe school. Sociale vaardigheden zijn even belangrijk als de vaardigheden die je op school leert :)
En zonder FB bouw je geen sociaal netwerk op :'))))))
pi_113428476
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

En zonder FB bouw je geen sociaal netwerk op :'))))))
Ik heb het nu niet over Facebook maar ik ging alleen in op het advies van diegene. ;)
pi_113428820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:38 schreef iphoontje het volgende:

[..]

Mee eens. Ik wil alleen zeggen dat niets doen en lui zijn , (zoals die nickelsonboys) niks helpt. Daarom zeg ik tegen TS om niet aan dat voorbeeld te doen.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113428869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:54 schreef Zenato het volgende:

[..]

Mee eens. Ik wil alleen zeggen dat niets doen en lui zijn , (zoals die nickelsonboys) niks helpt. Daarom zeg ik tegen TS om niet aan dat voorbeeld te doen.
Precies :P Dan zijn we het eens ;)
pi_113431218
Een beetje netwerken is idd niet verkeerd in deze tijden, danwel via FB of via Linkedin. Gewoon iets van deze tijd zoals je vroeger msn had
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_113434435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Samson het volgende:
Een beetje netwerken is idd niet verkeerd in deze tijden, danwel via FB of via Linkedin. Gewoon iets van deze tijd zoals je vroeger msn had
dat zal wel maar mijn klachr gaat meer over dat sommigen hun leveb alleen uit fb bestaat :@
pi_113436162
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Samson het volgende:
Netwerken moet je ook in real life doen, met de sociale media als perfecte aanvulling/versterking :)
Niet alleen in werk-verband natuurlijk maar ook voor 'normaal'.
pi_113440706
Oh en waar ik ook zocn hekel aan heb is mensen die elke minuut iets twitteren en daardoor te lui zijn om dingen op te googelen :')
pi_113469788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef iphoontje het volgende:

[..]

Netwerken moet je ook in real life doen, met de sociale media als perfecte aanvulling/versterking :)
Niet alleen in werk-verband natuurlijk maar ook voor 'normaal'.
Juistum!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:51:56 #112
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_143828747
Zo waar
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_143829871
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er dan tegenwoordig geen goeie en/of originele klachten meer? :{
Jawel
KLB / Jeugdheld overleden
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_143834608
Goeie kick :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')