Gary Johnsonquote:I side with Gary Johnson on most issues in the 2012 Presidential Election.
Candidates you side with...
94%
Gary Johnson
on domestic policy, economic, science, foreign policy, social, and healthcare issues.
93%
Ron Paul
on domestic policy, economic, foreign policy, social, immigration, and healthcare issues.
82%
Jimmy McMillan
on domestic policy, economic, foreign policy, immigration, and healthcare issues.
78%
Mitt Romney
on economic, domestic policy, immigration, and healthcare issues.
75%
Virgil Goode
on economic, domestic policy, foreign policy, immigration, and healthcare issues.
59%
Barack Obama
on social and science issues.
54%
Jill Stein
on foreign policy issues.
28%
Stewart Alexander
on foreign policy issues.
91%
American Voters
on social, domestic policy, economic, foreign policy, immigration, and healthcare issues.
Who you side with by party...
94% Libertarian
78% Republican
59% Democratic
54% Green
quote:Mitt Romney has criticized President Obama for his “you didn’t build that line,” when it came to businesses. The president was making an “it takes a village” argument, which the Romney campaign and conservatives have roundly panned.
But in 2002, during his speech at the Opening Ceremonies at the Winter Olympics — the games in which Romney was lauded for turning around the management of the event — Romney made a similar argument about Olympians.
http://themoderatevoice.c(...)dnt-get-there-alone/quote:“You Olympians, however, know you didn’t get here solely on your own power,” said Romney, who on Friday will attend the Opening Ceremonies of this year’s Summer Olympics. “For most of you, loving parents, sisters or brothers, encouraged your hopes, coaches guided, communities built venues in order to organize competitions. All Olympians stand on the shoulders of those who lifted them. We’ve already cheered the Olympians, let’s also cheer the parents, coaches, and communities. All right! [pumps fist].”
Kandidaat voor de groenen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.isidewith.com/results/31873531
Wie de neuk is Jill Stein.
Heb je zijn boek al gelezen?quote:
Wel logisch als je voor fiscaal solide beleid bent en liberaal als het gaat om sociale zaken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef PKRChamp het volgende:
Toch leuk dat er best wel wat mensen de libertarische ideologie aanhangen, er is gelukkig nog hoop hier in Nederland.
De pil niet verplichten kan ik eventueel nog begrijpen, maar katholieke scholen hebben zich maar te houden aan de wetten die gelden in een land. En als homo's en hetero's dezelfde rechten hebben dan heeft een homo net zoveel recht op educatie bij die school als een hetero.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Wel logisch als je voor fiscaal solide beleid bent en liberaal als het gaat om sociale zaken.
Dat gezegd hebbende, "sociaal liberaal" wil niet zeggen dat je katholieke scholen gaat verbieden om homo's te weigeren of dat je zorginstanties gaat verplichten de pil uit te delen.
Democraat lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:00 schreef Rumille het volgende:
Ik ben volgens de test 90% Democratic, 81% Green en 'slechts' 43% Libertarian.
Ik ben vooral heel ideologisch ingesteld. Heb weinig verstand van economie, dus kan daar ook moeilijk iets over zeggen of heel veel waarde aan mijn eigen standpunten hechten. Waar ik zelf veel waarde aan hecht zijn dingen zoals hoe men met elkaar omgaat, welke rol de wetenschap speelt.
Geen idee waar ik dan onder word geschaard.
Als het gaat om een publieke school, dan ja. Maar niet als het gaat om een privéschool.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
De pil niet verplichten kan ik eventueel nog begrijpen, maar katholieke scholen hebben zich maar te houden aan de wetten die gelden in een land. En als homo's en hetero's dezelfde rechten hebben dan heeft een homo net zoveel recht op educatie bij die school als een hetero.
Wat ze natuurlijk niet belet om zich aan te passen aan hun omgeving en naar Marokko te verhuizen, waar homoseksualiteit nog niet legaal is.
Want? Omdat je een private onderneming hebt opgericht gelden de wetten niet meer van het land waar je in woont?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:23 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Als het gaat om een publieke school, dan ja. Maar niet als het gaat om een privéschool.
Inderdaad, private partijen zijn onderhevig aan de wet. Waar het hier om gaat is de vrijheid van associatie, en dus ook religieuze vrijheid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want? Omdat je een private onderneming hebt opgericht gelden de wetten niet meer van het land waar je in woont?
Christendom heeft al genoeg uit de bijbel laten vallen, kan dit er ook nog wel bij. Vergelijk het eens met de Amerikaanse samenleving in het midden van de 20e eeuw. Jij was het daar wel mee eens neem ik aan? Als een verbod op discriminatie jou weinig zegt dan moet dat haast wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Inderdaad, private partijen zijn onderhevig aan de wet. Waar het hier om gaat is de vrijheid van associatie, en dus ook religieuze vrijheid.
Nee, ik ben bang dat teveel vrijheid bij bedrijven de vrijheid van de werknemer beperkt. Stel dat die katholieke school het beste onderwijs geeft, waarom zou een homo (of een zwart persoon, een vrouw etc. wat je maar kunt verzinnen als werkgever zijnde) daar geen recht op hebben? Omdat iemand die helemaal niets te zeggen heeft over de wetten in een land even bepaalt dat homo's geen educatie mogen volgen op zijn school?quote:Jij bent bang dat vrijheid radicalisme in de hand werkt, ik denk het omgekeerde omdat er een balans ontstaat. Hoe radicaal is die "bible-belt" dan werkelijk?
Het probleem van je gedachtengang is dat je dan wel uitermate relativistisch bezig bent. Net zoals je best tegen iemand die een rode auto constant als een blauwe betitelt mag vertellen dat hij er naast zit, is het ook wel vrij objectief aantoonbaar dat er geen gegronde redenen zijn waarom met homo's het onderwijs slechter zou worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef beeer het volgende:
Misschien is dat onderwijs wel het beste omdat er geen homo's tussen zitten. En daar wil jij dan met geweld afbreuk aan doen omdat jij meent onvoorwaardelijk recht te hebben op de diensten van anderen.
Dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Het probleem van je gedachtengang is dat je dan wel uitermate relativistisch bezig bent. Net zoals je best tegen iemand die een rode auto constant als een blauwe betitelt mag vertellen dat hij er naast zit, is het ook wel vrij objectief aantoonbaar dat er geen gegronde redenen zijn waarom met homo's het onderwijs slechter zou worden.
Dat overigens naast het principe dat iedereen inderdaad recht heeft op onderwijs van alle soorten imo.
Behoorlijk wanneer je geen man, hetero en christen bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Jij bent bang dat vrijheid radicalisme in de hand werkt, ik denk het omgekeerde omdat er een balans ontstaat. Hoe radicaal is die "bible-belt" dan werkelijk?
Jij verwacht dat onderwijs waarin de evolutietheorie wordt aangevallen omdat God de wereld in 7 dagen heeft geschapen beter is dan regulier onderwijs waarin men de wetenschap volgt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef beeer het volgende:
Misschien is dat onderwijs wel het beste omdat er geen homo's tussen zitten. En daar wil jij dan met geweld afbreuk aan doen omdat jij meent onvoorwaardelijk recht te hebben op de diensten van anderen.
Ik reageerde op de stelling in de post boven mij. Als je niet begrijpend kunt lezen kun je beter uit deze topic blijven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat onderwijs waarin de evolutietheorie wordt aangevallen omdat God de wereld in 7 dagen heeft geschapen beter is dan regulier onderwijs waarin men de wetenschap volgt?
Het is dezelfde groep die onderwijs zonder homo's wil die ook dit zo wil.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:04 schreef beeer het volgende:
[..]
Ik reageerde op de stelling in de post boven mij. Als je niet begrijpend kunt lezen kun je beter uit deze topic blijven.
Lekkere actiequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef Refragmental het volgende:
Mitt
[ afbeelding ]
http://www.dailykos.com/s(...)ts-Is-Romney-Smiling
Gaat over de eerste Amerikaanse vrouw in de ruimte die een paar dagen geleden is overleden, hij vindt haar een grote inspiratie.
Ze was echter lesbisch en haar partner ontvangt nu geen overheidssteun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |