Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Het is em geraden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
Mahut ook weer bezig, wint direct 3 games op rij
Wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Valt het jullie ook op dat NOS, Wimbledon niet echt in HD uitzendt? Volgens mij schalen ze omhoog, ik kijk dan liever op eurosport.
Zo lag ik er bijna uit en zo ben ik door naar de 3e dagquote:
Vorig jaar niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:40 schreef XL het volgende:
Jammer dat Isner gesneuveld is, was een leuke tweede ronde geweest tegen Mahut. Die zijn op gras wel aan elkaar gewaagd....
Nu hebben we alle manieren van spelling wel gezien bij Shvedovaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:47 schreef TheArt het volgende:
Kiek trouwens tegen Shevedova die in 2 tiebreaks van Scheepers won.
Oepsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu hebben we alle manieren van spelling wel gezien bij Shvedova
Echt al 6 jaar niet meer ofzo. Het is daarna nog wel een paar jaar op Net5 geweest, maar dat is nu ook al een jaar of 2 niet meer. Alleen BBC en Sport1. Misschien Sporza als er Belgen zijn ofzo, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal vast al 100x gevraagd zijn, maar geen Wimbledon op RTL?
Duidelijk, thanks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt al 6 jaar niet meer ofzo. Het is daarna nog wel een paar jaar op Net5 geweest, maar dat is nu ook al een jaar of 2 niet meer. Alleen BBC en Sport1. Misschien Sporza als er Belgen zijn ofzo, dat weet ik eigenlijk niet.
Het is al heel wat dat hij überhaupt weet wat een computer is denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef TheArt het volgende:
Ik heb net 30 minuten met mijn opa aan de telefoon gezeten om hem uit te leggen hoe hij streams van Wimbledon kan bekijken
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef TheArt het volgende:
Ik heb net 30 minuten met mijn opa aan de telefoon gezeten om hem uit te leggen hoe hij streams van Wimbledon kan bekijken
Daar is ie al vrij ver mee idd, maar kan de standaard dingen doen op de computer (mailen en internetten). Dat is al heel wat. Maar het was alsnog een hele klus om hem dit uitgelegd te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat hij überhaupt weet wat een computer is denk ik
Hij zit nu in zijn vakantiehuis in Zwitserland, waar hij over heel wat zenders kan beschikken (zelfs een zwikkie Nederlandse zenders), maar geen enkele zender zendt Wimbledon uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Je Opa kan je toch makkelijk een sport 1 abbotje aanraden, of een eurosport stream of iets dergelijks? Die hebben geld te over om voor dit soort dingen te betalen
Geen BBC?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zit nu in zijn vakantiehuis in Zwitserland, waar hij over heel wat zenders kan beschikken (zelfs een zwikkie Nederlandse zenders), maar geen enkele zender zendt Wimbledon uitDe Zwitserse tv is alleen present als Fedje in actie komt
Wat een griezel is dat zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:29 schreef mitt het volgende:
ga weg Greg Rusedski, wandelende cliche-automaat
neequote:
Lopez is al het hele jaar geblesseerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:38 schreef Alovenac het volgende:
Hoe kan een Nieminen van Lopez winnen dan.
Aan de setstanden te zien nog ver verwijderd van zijn oude niveau. Vraag is of hij daar ooit nog op terug gaat komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:39 schreef Mykonos het volgende:
Fish wint in drie sets van Hidalgo. Die is dus ook weer terug. Ben alleen benieuwd op welk niveau.
Klopt wel met de voorspelling toch? Dat hij continu een rijtje afging met 1e ronde, 3e ronde, kwartfinale ofzoquote:
Oja dat rijtje idd..bizarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Klopt wel met de voorspelling toch? Dat hij continu een rijtje afging met 1e ronde, 3e ronde, kwartfinale ofzo.
Maakte iets teveel fouten, maar wat Bellucci voor een winners slaat, slaat alles.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waar is Nadal mee bezig, 4-0 achter eerste set
World Tour Finals 2011 tegen Federer, 6-3 6-0quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Rumille het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat Nadal een set 6-0 verloor? /jinx
Nee, zes keer.quote:
Zoiets wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Ik zou retiren nu het nog kan, want dit wordt nu natuurlijk 7-6 (0) 6-0 6-0...
Haase moet nog hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:27 schreef Rumille het volgende:
Ik nomineer Bellucci alvast voor 'Grootste choke van het toernooi'
15quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Bellucci wint een punt, maar hoeveel punten won Nadal op rij?
Da's wel veel. Bellucci heeft een game in de tweede set maar vele meer zullen het er toch niet worden zou je zeggen.quote:
Dat is echt zielig ja hoe die baseline er dan bij ligt. Nadal hoeft alleen maar de eerste week te overlevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer dat het over een paar dagen al weer bijna gravel is waar we op spelen.
Spannend, ik denk dat we er niet teveel van moeten verwachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef Crocmaz het volgende:
Williams klaar, Haase kan zich klaar gaan maken
Mentaal he..door die baggerresultaten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:47 schreef WillieW het volgende:
Net een interview met Richard Krajicek. Toen werd er gezegd dat Rowbin zich niet zo goed voelt.
Ik verwacht niet veel van Haase.
Het excuus voor de nederlaag is dus al klaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:47 schreef WillieW het volgende:
Net een interview met Richard Krajicek. Toen werd er gezegd dat Rowbin zich niet zo goed voelt.
[...]
Dank uquote:
Sport1 Internet TV + BBCquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef MrRiot het volgende:
waar kijken jullie dit btw live de nos stream?
Nos heeft geen rechten, hier kun je wel online kijken http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:52 schreef MrRiot het volgende:
waar kijken jullie dit btw live de nos stream?
*die er nog niet is?*
Toen ik die namen zag op het scorebord, moest ik echt twee keer kijken, ik dacht eerst even dat er gedubbeld werd, maar ze hebben allebei een dubbele naamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef BobW het volgende:
De dubbele achternamen Roger-Vasselin en Garcia-Lopez spelen ook een aardige vijfde set.
Roger-Vasselin kon uitserveren op *5-4, kwam zelfs 40-0 voor, maar verliest daarna 9 punten op rij. Net twee BPs Roger-Vasselin, maar het is nu 7-6* voor Garcia-Lopez.
Idd, pak die tweede service dan aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef TheArt het volgende:
Ja joh Roowbin, sla alle ballen dik een meter voor de servicelijn
Ik denk dat de umpire een suggestie had voor de naam van zijn sponsorpak, en wilde weten hoe hij mee kon doen voor die wedstrijd.quote:
En waarom mogen Dick en Xavier dan niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef MrRiot het volgende:
''Haase vormt dubbelduo met Rojer op Spelen ''
http://www.nu.nl/sport/28(...)et-rojer-spelen.html
speculeer!
ps: ik denk dat hij dat tijdens de wedstrijd tegen de umpire zei!*artikel uploaded 17:51*
Er is inderdaad best wat mogelijk vandaag, vooral als de service van Del Potro iets achteruit zou gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
Dat moet Haase veel meer doen..variatie met kort en lang..dan merk je dat Delpo minder beweeglijk is.
ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef luckass het volgende:
Die dikke gast die op zn obesitaswijf ligt te slapen bij Haase.
Stokbroodjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef TheArt het volgende:
GSM GGL: 10-8.
Doudje had nog 0-40 op 8-8, maar verspeelde dat
Haasequote:
Bij vlagen leuk, maar te vaak ontzettend domme knuppelballenquote:
Ik type met een sisserquote:
Probleem met Haas is dat hij die best of 5's veel minder goed volhoudt volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:43 schreef TheGeneral het volgende:
Haas ondertussen 2-1 voor in sets tegen Kohlschreiber
Begin 4e set meteen gebrokenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Probleem met Haas is dat hij die best of 5's veel minder goed volhoudt volgens mij.
Ik heb bij Haase altijd het gevoel dat hij niet voor zichzelf juicht maar voor iemand anders..zo geforceerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een rare reactie zeg.Het ziet er zo absurd uit als hij zichzelf aanmoedigt.
Ja, ik ook. Het beste voorbeeld vond ik die reactie toen hij voor de eerste en laatste keer een ATP-toerooi won.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb bij Haase altijd het gevoel dat hij niet voor zichzelf juicht maar voor iemand anders..zo geforceerd
[...]
Die kebabhap wordt een hele grote hoor! Achteraf zal iedereen die schreeuw begrijpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef luckass het volgende:
Delpo staat ook te knakkeren zeg.
Ik kan die schreeuw wel waarderen, zeker op zo'n moment tegen zo'n speler.
Echter toen die t bij een kansloze achterstand tegen Ouahab op 30-30 deed ....
Haha ja, die wedstrijd was zo pijnlijk om te zien. En dan zag je die dikke Ouahab naar de hoek slenteren en toch moeiteloos al die halfcourt ballen van Haase terugbrengenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef luckass het volgende:
Delpo staat ook te knakkeren zeg.
Ik kan die schreeuw wel waarderen, zeker op zo'n moment tegen zo'n speler.
Echter toen die t bij een kansloze achterstand tegen Ouahab op 30-30 deed ....
Hij wordt ieder jaar een stuk groter idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:03 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die kebabhap wordt een hele grote hoor! Achteraf zal iedereen die schreeuw begrijpen.
Ga nog even een uurtje of anderhalf eten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:05 schreef alors het volgende:
Wow ik was even eten en hij pakt gewoon een setlike a boss
Joop is juist aardig dat hij anderen een kans gunt op Wimbledon succes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, delpo die al een maand semi geblesseerd is op zijn slechtste ondergrond en zijn eerste wedstrijd op die ondergrond...daar had Joop zelfs kansjes gehad.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, delpo die al een maand semi geblesseerd is op zijn slechtste ondergrond en zijn eerste wedstrijd op die ondergrond...daar had Joop uiteraard 3-0 van gewonnen.
Hij heeft wel wat dingetjes gehad afgelopen tijd, maar lijkt nu toch gewoon helemaal fit op de baan te staan hoor?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, delpo die al een maand semi geblesseerd is op zijn slechtste ondergrond en zijn eerste wedstrijd op die ondergrond...daar had Joop zelfs kansjes gehad.
Hah nouja hoeveel geld had jij erop durven zetten dan? Niet veel toch? Wij riepen allemaal Haase kan na één wedstrijd naar huis en nu zou het opeens appeltje eitje moeten zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef Norrage het volgende:
Idd, beetje flauw dit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hah nouja hoeveel geld had jij erop durven zetten dan? Niet veel toch? Wij riepen allemaal Haase kan na één wedstrijd naar huis en nu zou het opeens appeltje eitje moeten zijn?
Ik zou geen geld op hem gezet hebben (hij gaat ook gewoon nog verliezen) maar ik had dit vanmiddag nog voorspeld...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hah nouja hoeveel geld had jij erop durven zetten dan? Niet veel toch? Wij riepen allemaal Haase kan na één wedstrijd naar huis en nu zou het opeens appeltje eitje moeten zijn?
Ik zei vanmiddag nog dat zelfs hij tegen delpo nog een kans zou hebben, op gras 1e ronde. Niks flauws aan.quote:
De faalfase breekt nu aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou geen geld op hem gezet hebben (hij gaat ook gewoon nog verliezen) maar ik had dit vanmiddag nog voorspeld...
Davy is gewoon slechtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
Murray is zijn forehand wel lekker aan het raken! Als hij dat constant kan blijven doen heeft hij een kansje tegen rafa
Nou idd, laat hem nou rennen, Roowbinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef TheArt het volgende:
Hoe bedoel je ik kies even totaal de verkeerde kant
Tegen hemzelf inzetten levert nu ook niet veel meer op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Davy was in zijn hoogtijdagen al een megakneus op gras..laat staan nu.
Ja maar murray slaat niet zo vaak winners met zijn forehand zoals ie nu doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Davy is gewoon slecht, Murray nog niet heel speciaal.
Ik mis Davy zijn hoogtijdagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef Tim86 het volgende:
Davy was in zijn hoogtijdagen al een megakneus op gras..laat staan nu.
Ik ook. Af en toe laat hij nog wel wat van zijn oude kunsten zien though, maar dan vaak maar een setjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik mis Davy zijn hoogtijdagen.
Jammer...haas moet winnen, die kan nog wat leuks doen tegen rafa. Kohlfahler daarentegenquote:
Heeft net in Halle van Rafa gewonnen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jammer...haas moet winnen, die kan nog wat leuks doen tegen rafa. Kohlfahler daarentegen
Heeft hem net in Halle verslagen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jammer...haas moet winnen, die kan nog wat leuks doen tegen rafa. Kohlfahler daarentegen
Kohli op GS toernooien is altijd faal. Van haas weten we dat hij enigszins niveau kan halen on belangrijke wedstrijden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heeft hem net in Halle verslagen?![]()
En daarmee al 2 sets meer tegen Nadal gewonnen dan Haas in vijf ontmoetingen?
Sloeg Roddick naar huis op de AO met een hoop winners (2008 geloof ik, toen Roddick nog telde) en Djokovic op RG 2009.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kohli op GS toernooien is altijd faal. Van haas weten we dat hij enigszins niveau kan halen on belangrijke wedstrijden.
Mjah. Kohli vind ik gewoon zon Falertje 1e klas...maar goed, veel maakt het ook niet uit straks tegen rafaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Sloeg Roddick naar huis op de AO met een hoop winners (2008 geloof ik, toen Roddick nog telde) en Djokovic op RG 2009.
Haas sloeg dan weer Djokovic naar huis op Wimbledon 2009, maar dat is minder knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |