Zo kijk ik er naar; hij zal ook wel meer weten over die Badr...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond dit juist wel een logische reactie - hij zegt ook dat hij haar niet terug wil toch? Het klinkt meer alsof ie die Badr Hari een beetje een enge gast vindt om rond zijn ex en zijn kinderen te hebben en dat kan ik me wel voorstellen.
Ik las laatst dat Raf vreemd was gegaan met Nikki Plessen, maar ik heb egen idee of dat waar isquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Rachilda het volgende:
Toch opmerkelijk...in de aflevering de jongens tegen de meisjes van 2 juni geeft Estelle antwoord op de vraag wie ze denkt dat men de meest sexy voetballer van het NL elftal vindt.
Estelle roept vol overtuiging "Rafael van der Vaart".
Als het antwoord anders blijkt te zijn, is ze daar erg verbaasd over...zal het dan toch...Estelle en Raf??
http://www.hebikietsgemis(...)es/aflevering-7.html
iKennelijk! ik kwam via google ook hier terechtquote:
Nou, nouquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
En nog zo'n sukkel. Gulsen is volgens mij best een aardige catch.
Ja dit dus, daarbij had ik haar echt minimaal 5 jaar ouder geschat, met die lagen make up op en dat pruilmondje wat zo gebotoxt lijkt...quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, nouIk zag haar eens bij Koffietijd, ik was bijna flabbergasted. Wat een kenau vind ik het
Ze zegt zelf ook hoe pittig ze als kind altijd was. Nah, niks verandert hoor, denk ik...
Oke, geen Glennis Grace, maar het deed me er bijna aan denken
Ik had haar nog nooit in een interview gehoord, ken haar alleen van foto's, ik wist niet wat ik hoorde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dit dus, daarbij had ik haar echt minimaal 5 jaar ouder geschat, met die lagen make up op en dat pruilmondje wat zo gebotoxt lijkt...
Jup.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ruud probeert te voorkomen dat Estelle met modder blijft gooien door nu als de goede verliezer over te komen. Dan is het natuurlijk wat cru als Estelle vervolgens Ruud door het slijk blijft halen.
Slimme zet van Ruud.
quote:Column: De middelvinger voor Ruud Gullit
Er zijn mensen die opgewonden raken als ze Johan Cruijff een handje mogen geven. Helaas, mij doet ook deze JC niks. Die hele familie eigenlijk. Die zoon die mee mocht naar een EK voetbal op basis van een achternaam... Die vrouw die hem kapot lulde voor de WK-finale van 1974... En dan die gekke broer, wiens jaloezie zo eens per jaar leidde tot een rancuneus jankverhaal in een medium naar keuze... Ik had er minder mee, dan tegen.
Maar sinds vorige week is dat anders. Dankzij Estelle, de dochter van broer Hennie.
Estelle Cruijff was zestien jaar samen met Ruud Gullit. Zestien jaar zorgde ze, met professionele hulp natuurlijk, voor zijn schone onderbroeken en (later) kinderen. Zestien jaar trok ze zijn creditcard leeg. Zestien jaar leefde ze het naïeve leven van de voetbalvrouw. Zestien jaar wist ze, omdat ze getipt werd en omdat ze over vrouwelijke intuïtie beschikt, dat Ruud Gullit buiten de deur neukte.
En zestien jaar dacht Ruud Gullit dat zijn 'Stellemans' te dom was om door te hebben dat hij in zijn golftas meer condooms dan clubs vervoerde. Zestien jaar dacht Ruud Gullit dat die blonde kip de eerste van zijn drie vrouwen zou worden die 'm niet een bal uit zou draaien, qua alimentatie. Ruud Gullit, de smart ass, the guy with the golden dick.
En wat deed Estelle echt? Estelle ontmoette tijdens haar 'interviews' voor het glimblaadje Beau Monde allerlei interessante mensen (m) en toen ze er eindelijk eentje tegenkwam die de ultieme middelvinger voor Ruud Gullit zou betekenen, een welvarend kickbokser en K1-fighter, begon ze zelf een affaire. Met Badr 'Bad Boy' Hari dus, een knul van 27 jaar, 1.95 meter en 105 kilo die vast bereid is zijn werk mee naar huis te nemen als Ruud Gullit boos verhaal komt halen.
Ik buig eindelijk diep voor een Cruijff.
Oeh, een nieuwe? Ben benieuwd wat daar nou weer instaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef Ole het volgende:
En ik was bij de Appie vandaag, en nu vind ik zomaar Privé in mijn tas![]()
Dat wordt weer scannen morgen!
Toch wel afgerekend he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef Ole het volgende:
En ik was bij de Appie vandaag, en nu vind ik zomaar Privé in mijn tas![]()
Dat wordt weer scannen morgen!
haha, dit is er duidelijk iemand van Team Cruijf.quote:
thanks 4 posting!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef Lief17 het volgende:
Stukje in de Viva van deze week:
[ afbeelding ]
Raf en Sylviequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:49 schreef Rachilda het volgende:
[..]
thanks 4 posting!
nou...ik ben benieuwd welke schokkende break up er nog aan zit te komen, iemand suggesties hierover?
Mooi!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
Gullit zit bij VI vrijdaghttp://www.mediacourant.nl/?p=131164
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:27 schreef speknek het volgende:
Het hoeft geen voetballer/wag te zijn toch?
oehhhhhh de Borsatootjes! dat is er echt eentje van die zag je niet aankomen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...
Dat zou een stunt zijn. Kan Natas d'r eigen scheiding begeleiden in haar programmaatjequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...
Alleen áls, áls die al uit elkaar gaan denk ik dat ze wel zo sjiek zijn niet met modder te gaan gooien via de bladen. Maar goed, je weet nooit!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oehhhhhh de Borsatootjes! dat is er echt eentje van die zag je niet aankomen.
Whehe..quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn. Kan Natas d'r eigen scheiding begeleiden in haar programmaatje
quote:'Rene wil voor de derde keer met Natasja trouwen'
BEWAAR
Door: Simone Lautenbach
8-3-12 - 15:38
Rene en Natasja Froger. © anp.
Als het aan Rene Froger ligt, stapt hij voor een derde keer in het huwelijksbootje met zijn Natasja. Rene is nog altijd dolgelukkig met zijn vrouw en nog steeds zo verliefd dat hij haar een derde keer het jawoord zou willen geven.
Dit laat de zanger weten vanaf zijn wintersportvakantie in het Oostenrijkse Zürs, zo meldt Story. Rene is daar met Natasja en hun zoons Maxim en Didier.
Het stel trouwde al twee keer eerder. In 1991 stapten ze op oudjaarsdag voor het eerst in het huwelijksbootje en in 1999 gaven ze elkaar nogmaals het jawoord. Rene en Natasja waren toen even uit elkaar geweest vanwege een vermeende affaire van de zanger.
In december vorig jaar vierde het stel dat ze twintig jaar samen waren. Rene zei toen dat een belangrijke reden voor hun succesvolle huwelijk is dat ze 'het gewoon heel gezellig hebben samen'. Ook Natasja was het daar mee eens. 'We kunnen zo ongelooflijk lachen met elkaar. Dat is heel bijzonder'.
Kijken dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
na deze gate verbaas ik me echt niks meer overquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Alleen áls, áls die al uit elkaar gaan denk ik dat ze wel zo sjiek zijn niet met modder te gaan gooien via de bladen. Maar goed, je weet nooit!
Ruud is lekker 2x bij Studio voetbal geweest. Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badrquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind hem te leuk om niet te delen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badr
Toch... een jaar of 2/3 geleden kwam Marco bij de 3FM awards in beeld met een blondine op een manier waarvan ik, als kijker, dacht: "Huh, wat doet hij nou?!" Hij nam ook direct afstand toen hij de camera ontdekte. En ik las laatst nog eens een artikel over dingen die bewust buiten de roddelbladen worden gehouden, dat schijnt dus ook te gebeuren, waarin dat ook werd genoemd. Hij werd niet genoemd maar het incident werd beschreven en omdat ik het gezien had, herkende ik het.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud is lekker 2x bij Studio voetbal geweest. Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badr
Ik denk dat Marco nog wel blij is met Leo, maar Leo inmiddels wel trek in heeft in een frisser hapje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met de vriendin (inmiddels vrouw) van Dinand Woesthof en werd daar later nog een grapje over gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Toch... een jaar of 2/3 geleden kwam Marco bij de 3FM awards in beeld met een blondine op een manier waarvan ik, als kijker, dacht: "Huh, wat doet hij nou?!" Hij nam ook direct afstand toen hij de camera ontdekte. En ik las laatst nog eens een artikel over dingen die bewust buiten de roddelbladen worden gehouden, dat schijnt dus ook te gebeuren, waarin dat ook werd genoemd. Hij werd niet genoemd maar het incident werd beschreven en omdat ik het gezien had, herkende ik het.
He jammerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:11 schreef Livra het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met de vriendin (inmiddels vrouw) van Dinand Woesthof en werd daar later nog een grapje over gemaakt.
quote:ESTELLE CRUIJFF (1978) HOERA HIEP HIEP
29.06.2012 . 07.21 stuur door
Badr Hari heeft zijn wekker gezet en loopt stilletjes naar de keuken om lekkere kaascroissantjes te maken voor zijn nieuwe liefde. Estelle Cruijff wordt 34.
ANP HIEP HIEP
stuur door
De geruchtenmolen in Estellegate draait op volle toeren
Voor de liefhebbers van onze prachtige Hollandse geschiedenis beginnen we met een simpele vraag. Wat hebben Kenau Simonsdochter Hasselaer, Aletta Jacobs en Estelle Cruijff gemeen? Juistem, het waren sterke vrouwen die hun mannetje stonden op het moment dat het er op aankwam.
Juni 2012 zal de geschiedenisboeken ingaan als de maand van Estelle Cruijff. Nadat Ruud Gullit in de ochtend van 12 juni 2012 aankondigde te gaan scheiden, maakten wij van WTF.nl een simpel optelsommetje: Estelle + sterke vrouw = relatie met kickbokser Badr Hari. Logisch.
Toen De Telegraaf aankondigde op zaterdag 16 juni een interview met Estelle over haar scheiding te publiceren, stond Nederland op zijn kop. Rijendik stond het deze zaterdagochtend bij de sigarenhandels om ‘Het Verhaal’ van Estelle te lezen. Niks EK, niks kredietcrisis, Henk en Ingrid wilden maar één ding weten: “Hoe gaat het met Estelle?”
En Estelle stelde het land niet teleur. In een legendarisch vraaggesprek stelde ze zich kwetsbaar op toen ze sprak over de buitenvrouwen van Ruud, gaf ze een scherpe analyse dat een huwelijk niets waard is zonder vertrouwen en stelde vast dat ze met haar nieuwe liefde Badr Hari heel erg oud wil worden. En bovenal gaf ze vrouwen hoop dat je voor jezelf kan kiezen als je in een huwelijk wordt genegeerd.
De toekomst van Estelle ziet er eind juni 2012 weer rooskleurig uit. De winkeltjes in de PC Hooftstraat kent ze inmiddels wel, en samen met Badr kan ze nu haar grenzen verleggen naar Noord-Afrika. In zijn vakantievilla in het Marokkaanse Kenitra kan ze lekker tot rust komen, prachtige sieraden ontwerpen en in de Bentley van Badr boodschapjes doen wanneer ze wilt. Het is Estelle gegund.
Estelle, een inspirerende dag vandaag met Badr. Amsterdam-Zuid zal je missen.
De rest van Nederland doesn't care. Nou ja, in dit topic wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:48 schreef Ole het volgende:
Estelle, een inspirerende dag vandaag met Badr. Amsterdam-Zuid zal je missen.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Stellie is jarig vandaag! Dat het maar een knusse dag mag worden met die gezelligerd van een Bad-R
.
http://www.wtf.nl/spotlight/2259/estelle-cruijff-1978.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |