quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:00 schreef Poeke het volgende:
Oke mensen, omdat ik net toch in de supermarkt was heb ik stiekem even wat foto's gemaakt van de nieuwe Prive, enjoy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze heeft er gelukkig begrip voor dat hij nu een ander heeft. Want zo is ze.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daphne dacht dat ze gewoon een relatie had met Badr.
Dat zo goed kunnen, hij wist het kennelijk pas (definitief) nadat hij die afluisterapparatuur plaatste.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
snap er ook geen reet van,miss dat het al veel langer aan de gang was maar nu pas naar buiten komt ofzo
Maar ik heb het idee dat de 'gate' nog niet klaar is. Ik wil Rafaël en/of Sylvie er nog in betrokken hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bij de Palinggate komt het voor mij ook bij lange na niet in de buurt. Eigenlijk vind ik het maar saai vergeleken die gate
ik hoop zo dat zij nog eens echt uit de school klapt!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze heeft er gelukkig begrip voor dat hij nu een ander heeft. Want zo is ze.
Oeh ja, laat het een type Amanda blijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik hoop zo dat zij nog eens echt uit de school klapt!
Zou 't? Misschien gaat de geldkraan dan wel dicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja, laat het een type Amanda blijken
Ik moet ineens denken aan Micky en Adam, zijn die nou ook gaan sloeren toen Adam nog met Patries getrouwd was? Daar had ook niemand van verwacht dat ze het lang vol zouden houden...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Day het volgende:
Dus...je bent een getrouwde vrouw met 2 kids die ontzettend lijdt onder het al jarenlange vreemdgaan van je man. Dan leer je een nieuwe man kennen (die zelf op dat moment ook een relatie heeft en op het punt staat om vader te worden, maar wel bereid is daarnaast een relatie met je te beginnen) en besluit dan zelf ook maar vreemd te gaan. En binnen 4 maanden vertrouw je die man al zodanig dat je hem toelaat in het leven van je kids en je vindt het ook nog goed dat hij ze overstelpt met dure kadootjes en reisjes. On top of it all maak je ook nog wereldkundig dat hij je nieuwe prins op het witte paard is en ontken je ook nog zijn dubieuze reputatie (want je kent hem zó goed).
Nee, dan heb je écht je lesje geleerd.....
En vraagt Estelle de genodigden voor hun huwelijksfeest ook 80 euro entreegeldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Micky en Adam, zijn die nou ook gaan sloeren toen Adam nog met Patries getrouwd was? Daar had ook niemand van verwacht dat ze het lang vol zouden houden...
Misschien doet Estelle een Mickje
Wat Sylvie betreft wordt daar niks van bekend, want zij is met haar vakantiekiekjes duidelijk bezig met een offensief "wij - Syl en Raf - zijn zielsgelukkig en blijven bij elkaar"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat de 'gate' nog niet klaar is. Ik wil Rafaël en/of Sylvie er nog in betrokken hebben.
Bijna 23 jaar.. Ruud word 50 in september en Badr is 27 jaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
Hoeveel verschillen Ruud en Badr in leeftijd ook alweer?
Oh qua uiterlijk had ik minder verschil geschatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bijna 23 jaar.. Ruud word 50 in september en Badr is 27 jaar.
Ja vind ik ook Greysquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
Oh qua uiterlijk had ik minder verschil geschat
Dan ziet Ruud er best prima uit voor zijn leeftijd en Badr iets ouder dan zijn 27 denk ik.
ja duh, allemaal bull-shit gelul. Ze wilde het eerst aan de kinderen vertellen voordat Ruud het naar buiten bracht. Hele verhaal klopt aan van geen kanten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef JaneDoe het volgende:
badr brengt de kinderen naar ruud? wat is deze?!
en dat binnen 2 weken, want de kinderen wisten daarvoor nog niet eens dat hun ouders gingen scheiden!
Welnee, ze heeft eerst lopen hoeren en snoeren in het geniep.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Joh Ruud wist het ook allang net als de kinderen.
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Day het volgende:
Dus...je bent een getrouwde vrouw met 2 kids die ontzettend lijdt onder het al jarenlange vreemdgaan van je man. Dan leer je een nieuwe man kennen (die zelf op dat moment ook een relatie heeft en op het punt staat om vader te worden, maar wel bereid is daarnaast een relatie met je te beginnen) en besluit dan zelf ook maar vreemd te gaan. En binnen 4 maanden vertrouw je die man al zodanig dat je hem toelaat in het leven van je kids en je vindt het ook nog goed dat hij ze overstelpt met dure kadootjes en reisjes. On top of it all maak je ook nog wereldkundig dat hij je nieuwe prins op het witte paard is en ontken je ook nog zijn dubieuze reputatie (want je kent hem zó goed).
Nee, dan heb je écht je lesje geleerd.....
Ja, Estelle moest zo nodig Badderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.Ik snap sowieso niet dat zulke personen überhaupt aan kinderen beginnen, kinderen zijn uiteindelijk altijd weer de dupe van dit soort trieste taferelen. Die Ruud, Badr en Estelle gedragen zich als 16-jarige pubers.
Voor hem was het met Estelle al een 3e leg, ik snap ook niet dat iemand daar trek in heeft, maar ja, Stellemans was 18... Jong naief, blind?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
Ik snap sowieso niet dat zulke personen überhaupt aan kinderen beginnen
Ja dat voert de boventoon volgens mij, ik zie het ook niet zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.![]()
dat zal best, maar Ruud en kinderen wisten al langer dat mama een nieuw vriendje heeft. Dat kan haast niet anders. Dit is echt niet pas een paar weken bij ze bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft eerst lopen hoeren en snoeren in het geniep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |