abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113445364
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 02:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het was / is een discussie. Dan verdedig ik mijn stelling. Wel zo netjes ipv weg lopen. Anders kan je inderdaad beter niks zeggen.

Tevens, als de discussie klaar is (morgen) kom ik ook niet meer terug nee.
Wil je niet weg hebben hoor! :D

quote:
[..]

daar begon hij over :) in eerste instantie heb ik gezegt, ga eens een avond mee en vorm dan je mening. Ik doe mijn ding toch wel, met of zonder jou. Toen kwam het stukje bekende mensen te spraken. Comfortzone ja ja daar is die weer. Nou prima zoek een disco uit en we gaan. En toen kwam van uit hem geen drank enz enz enz.
Aha. :)

quote:
[..]

mensen die onzeker zijn over zich zelf durven dat soort dingen niet te zeggen terwijl het wel zo is.
Narcisten en leugenaars wel. ;)

quote:
[..]

klopt, je probeerd vaak je minpunten te verbloemen met je pluspunten.
Hmmmm, eerder dat het vaak eenzelfde eigenschap is waar je blij mee bent, maar die ook tegen je werkt soms. Juist daarom valt die zo op.
  woensdag 27 juni 2012 @ 02:11:16 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113445419
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 02:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Of geheel geen energie in steken. Steek dat maar in je oren en ogen, zodat je beter met haar kan communiceren. :)

tja lastig uit te leggen. Ik ben commucatief erg sterk en ik praat heel makkelijk met vrouwen, en elke situatie kan ik 9 van de 10x naar mijn hand zetten. Zonder enige moeite. Of bij na te denken.

quote:
Geen van beide. Lijkt me eerder extreme, maar sporadische, gevolgen van een van de twee.

en toch staat het in de OP. Beetje raar dan.

quote:
Dat leren ze hopelijk wel een keer af. :P

verkomen is beter dan genezen toch :D

quote:
Lijkt mij niet. Want een lapje stof maakt hem een ander persoon, een beter persoon? Lijkt mij niet.

Klinkt cru, maar mij lijkt een goed begin die jongen eens te laten zien hoe het is volledig af te gaan bij een meid. Of door het voorbeeld te geven, of door hem het te laten wezen.
ook een optie, maar denk je dan niet dat je de kans loopt dat zijn gevoelens en idee vevestigt word door die extreme afwijzing? Ik denk het namelijk wel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 27 juni 2012 @ 02:15:01 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113445470
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 02:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Wil je niet weg hebben hoor! :D

Ik heb verder dan dit niet zoveel te zoeken hier. Het is FireFly3 zijn topic en daar wens ik hem alle plezier mee. En zo nu en dan zal ik dat voor zien van mijn ongezoute mening.

Om nou keer op keer mijn standpunt te gaan verkondigen hier gaat niemand beter van worden toch :)

quote:
Aha. :)

er is al het 1 en ander aan voor af gegaan tussen ons zoals je merkt ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 27 juni 2012 @ 02:16:46 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113445500
Ik gaat er trouwens een eind aan maken, morgen vroeg op en niet veel meer te melden denk ik zo :)

Was een leuk gesprek en wie weet tot een andere meer. En wie weet morgen nog een reactie indien gewenst.

Trusten :*
pi_113445556
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 02:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb verder dan dit niet zoveel te zoeken hier. Het is FireFly3 zijn topic en daar wens ik hem alle plezier mee. En zo nu en dan zal ik dat voor zien van mijn ongezoute mening.

Om nou keer op keer mijn standpunt te gaan verkondigen hier gaat niemand beter van worden toch :)
Ik zie niet hoe! :D

quote:
[..]

Blijkbaar! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 02:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik gaat er trouwens een eind aan maken, morgen vroeg op en niet veel meer te melden denk ik zo :)

Was een leuk gesprek en wie weet tot een andere meer. En wie weet morgen nog een reactie indien gewenst.

Trusten :*
Tis wel laat ja. Ik hoop dat die mug hier ook is gaan slapen :P

Toedeloe! *O*
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 08:34:38 #206
5428 crew  miss_sly
pi_113447378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 01:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Uiteindelijk verander je er zo weinig aan. Sure, een gelletje hier, een horloge daar. Maar zelfde kop, glimlach, figuur, schaterlach, interesses en passies. Iemand die zich daardoor laat overhalen? Meh.
Iemand anders misschien nit, maar de persoon zelf wel ;) het kan zomaar dat hij (of zij, voor veel vrouwen is het wel belangrijk) juist door die broek waarvan hij zelf vindt dat die hem mooi staat en dat mooie shirt met zijn haar net geknipt waardoor het beter valt, etc, zich net prettiger in zijn eigen vel voelt, waardoor hij ook een andere uitstraling heeft.

Ik vind je bijdragen verfrissend, Gray, en ik voel je gelijk in een aantal posts. En op de een of andere manier weer Firefly me telkens zo tegen de haren in te strijken, dat ik toch weer wil reageren om te nunaceren, generalisaties weg te halen en te vertellen dat 'vrouwen' geen homogene groep wezens is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113448022
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jullie maken er een big issue van als je een vrouw versiert in een winkelstraat. Dat is het hele punt, whats the big deal?
Wie maakt er een issue van om een vrouw op straat te versieren? Dat jij dit vroeger een issue vond hoeft niet per definitie te betekenen dat iedereen dit een issue vindt.... Ik heb genoeg ervaring met het versieren van meiden in openbare gelegenheden/op straat. Je maakt een leuk babbeltje, wisselt telefoonnummers uit, gaat wat drinken, je neukt dr een paar keer en klaar :') Op een gegeven moment wordt dat proces ook saai en realiseer je je dat er meer in het leven is dan platonische sex...

Die tijd zal (hopelijk) voor jou ook nog wel een keer aanbreken :+
pi_113450721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 09:14 schreef johnykamau het volgende:

[..]

Wie maakt er een issue van om een vrouw op straat te versieren? Dat jij dit vroeger een issue vond hoeft niet per definitie te betekenen dat iedereen dit een issue vindt.... Ik heb genoeg ervaring met het versieren van meiden in openbare gelegenheden/op straat. Je maakt een leuk babbeltje, wisselt telefoonnummers uit, gaat wat drinken, je neukt dr een paar keer en klaar :') Op een gegeven moment wordt dat proces ook saai en realiseer je je dat er meer in het leven is dan platonische sex...

Die tijd zal (hopelijk) voor jou ook nog wel een keer aanbreken :+
Je hebt een hele discussie gemist over "versieren" in de supermarkt, dat het anders was etc.
Deze "high standards" argument heb ik al vaker gehoord. Wie zegt dat ik niet naar inhoud kijk enzo. Dat maak je er zelf van.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113451014
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 02:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt eerder telkens een emotionele kwestie dan een informatieve kwestie bij jou. Inhoudelijk zit er niet zo heel veel verschil in, behalve dat verhaal over geurtjes, kleding en nep-arrogant doen waar ik het mee oneens ben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113451126
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 08:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Iemand anders misschien nit, maar de persoon zelf wel ;) het kan zomaar dat hij (of zij, voor veel vrouwen is het wel belangrijk) juist door die broek waarvan hij zelf vindt dat die hem mooi staat en dat mooie shirt met zijn haar net geknipt waardoor het beter valt, etc, zich net prettiger in zijn eigen vel voelt, waardoor hij ook een andere uitstraling heeft.
Als iemand die illusie vol weet te houden zeg ik: lekker doen! Alleen blijkt dat vaak niet het geval voor lang.

quote:
Ik vind je bijdragen verfrissend, Gray, en ik voel je gelijk in een aantal posts. En op de een of andere manier weer Firefly me telkens zo tegen de haren in te strijken, dat ik toch weer wil reageren om te nunaceren, generalisaties weg te halen en te vertellen dat 'vrouwen' geen homogene groep wezens is.
Prima natuurlijk, maar ga je er vooral niet over opwinden. Ik denk dattie zich niet overal even goed uitdrukt, wat deels ook voortkomt uit zijn overtuiging volgens mij. Dat zwart-witte taalgebruik kan door sommige vrouwen worden opgevat als een teken van kracht, anderen vinden het simpel.

Het valt me erg op hoe weinig mensen vragen stellen aan firefly3 voor nuance, maar wel direct uitspraken in het extreme trekken om later te zeggen dattie generaliserend spreekt. Klopt niet helemaal.
pi_113451138
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 08:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe meer je nuanceert en generalisaties weghaalt, hoe moeilijker het is om iets te beschrijven. Dan kunnen stukken tekst over "het super dichtbegroeide regenwoud" ook weg, want niet "overal in het regenwoud is het zo super dicht begroeid". Of "schaatsen doe je zo": "nee, op een andere manier kan je ook schaatsen". Of "vogels vliegen" -> "Niet alle vogels vliegen".
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 11:10:38 #212
5428 crew  miss_sly
pi_113451409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Als iemand die illusie vol weet te houden zeg ik: lekker doen! Alleen blijkt dat vaak niet het geval voor lang.

Ik weet niet of dat altijd een illusie is. Ik ben prima tevreden met mezelf, maar als ik me in een leuk jurkje heb gehesen, mijn haar een goede dag heeft en het mooi weer is, voel ik me zelfzekerder. Niet dat ik anders onzeker ben, maar door die dingen voel ik me dan gewoon fijner en dat straal ik dan ook uit.

quote:
Prima natuurlijk, maar ga je er vooral niet over opwinden. Ik denk dattie zich niet overal even goed uitdrukt, wat deels ook voortkomt uit zijn overtuiging volgens mij. Dat zwart-witte taalgebruik kan door sommige vrouwen worden opgevat als een teken van kracht, anderen vinden het simpel.

Het valt me erg op hoe weinig mensen vragen stellen aan firefly3 voor nuance, maar wel direct uitspraken in het extreme trekken om later te zeggen dattie generaliserend spreekt. Klopt niet helemaal.
Hoe hij in de praktijk is, kan ik uiteraard niet beoordelen, maar ik ken maar weinig vrouwen die zwart-wit taalgebruik zien als teken van kracht. En ik ken vrouwen uiteraard op een andere manier dan jullie ;)

Ik kijk er toch anders tegenaan. Ik vind juist zijn uitspraken extreem en van nuance is weinig sprake, in mijn ogen. Op de vragen die gesteld worden, komen onduidelijk antwoorden waar je niets wijzer van wordt. Ik kan er zo weinig mee, maar wordt wel regelmatig tegen de haren ingestreken door bepaalde uitspraken. maar goed, ik ben erg van het grijs inmiddels. Misschien komt dat wel met de jaren ;)
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:21:28 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113451823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 10:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het lijkt eerder telkens een emotionele kwestie dan een informatieve kwestie bij jou.
sorry je slaat ook hier de plank mis. Dit soort dingen zijn niet je beste kant. Tipje van mij. Blijf het niet proberen.

quote:
Inhoudelijk zit er niet zo heel veel verschil in, behalve dat verhaal over geurtjes, kleding en nep-arrogant doen waar ik het mee oneens ben.
nep arrogantie is niet de juiste beschrijving. Heb ik een paar reacties eerder uit gelegt.

Inhoudelijk is veel het zelfde, echter trek jij het heel erg in de extreme en dat maakt jou verhalen al heel snel ongeloofwaardig. Jammer wel naar mijn mening.

Tevens niet open staan voor anderen en alles weg wuifen als niet waar en angsten als het haaks staat op jou mening. En de orrogantie hebben andere te vertellen hoe zij wel of niet denken en willen terwijl het tegendeel aangegeven word.

Met dit soort dingen bereik je dan precies het tegen overgestelde. Dat lijkt mij niet de bedoeling?
pi_113451984
Vrouwen zitten allemaal biologisch hetzelfde in elkaar, anders dan mannen. Daarom kan je uitspraken doen zoals bijv dat vrouwen meer reageren op hun emoties.
pi_113452219
Ook_gek, ken je jezelf wel? Ik word overal op het forum door je achtervolgt met mega lange teksten dat ik te extreem ga. Probeer je mij te overtuigen of jezelf?
pi_113452341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat altijd een illusie is. Ik ben prima tevreden met mezelf, maar als ik me in een leuk jurkje heb gehesen, mijn haar een goede dag heeft en het mooi weer is, voel ik me zelfzekerder. Niet dat ik anders onzeker ben, maar door die dingen voel ik me dan gewoon fijner en dat straal ik dan ook uit.
De illusie is dat je met een ring om plots een mooier aapje bent. :P

quote:
[..]

Hoe hij in de praktijk is, kan ik uiteraard niet beoordelen, maar ik ken maar weinig vrouwen die zwart-wit taalgebruik zien als teken van kracht. En ik ken vrouwen uiteraard op een andere manier dan jullie ;)
Ik ken er zat, teveel eigenlijk.

quote:
Ik kijk er toch anders tegenaan. Ik vind juist zijn uitspraken extreem en van nuance is weinig sprake, in mijn ogen. Op de vragen die gesteld worden, komen onduidelijk antwoorden waar je niets wijzer van wordt. Ik kan er zo weinig mee, maar wordt wel regelmatig tegen de haren ingestreken door bepaalde uitspraken. maar goed, ik ben erg van het grijs inmiddels. Misschien komt dat wel met de jaren ;)
Weinig nuance idd, dat zei ik ook. Wat ik ook zei is dat weinig mensen vragen of hij het echt zo zwart-wit bedoeld, of dat het er wat ongelukkig uitkomt.
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:36:10 #217
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113452415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, ken je jezelf wel? Ik word overal op het forum door je achtervolgt met mega lange teksten dat ik te extreem ga. Probeer je mij te overtuigen of jezelf?
Je speelt hem wel heel erg op de man, in plaats dat je ingaat op zijn argumenten.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 11:36:35 #218
5428 crew  miss_sly
pi_113452435
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen zitten allemaal biologisch hetzelfde in elkaar, anders dan mannen. Daarom kan je uitspraken doen zoals bijv dat vrouwen meer reageren op hun emoties.
Dat ze biologisch hetzelfde in elkaar zitten, betekent niet dat het op alle gebieden een homogene groep is. De mate waarin vrouwen reageren op hun emoties is ook zeer divers. Ik ken een groot aantal vrouwen dat regelmatig zit te snotteren bij films, docu's, foto's, whatever. Ikzelf heb daar nauwelijks last van en zo ken ik er nog wel een paar.

Zo vallen ook niet alle vrouwen op dezelfde mannen. Sommigen vallen op extraverte mannen, anderen weer op verlegen mannen. De zogenaamde nerd kan het erg goed doen, ook al geloven sommige mannen dat niet
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:38:37 #219
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113452525
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Gray het volgende:

Weinig nuance idd, dat zei ik ook. Wat ik ook zei is dat weinig mensen vragen of hij het echt zo zwart-wit bedoeld, of dat het er wat ongelukkig uitkomt.
In dat geval weet hij zich al 12 topics zich erg ongelukkig te uiten.

Edit:
Je hebt misschien wel ergens gelijk. Om een ander te overtuigen wordt soms op grote schaal advocaat van de duivel gespeeld, waardoor het over kan komen dat dat echt jouw mening is, maar in hoeverre dat hier het geval is...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113452545
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef firefly3 het volgende:
Ja en je theorie dat je met de juiste handelingen elke vrouw kan paaien. Maar ergens eerder in dit topic zeg je dat met de juiste mindset het niet erg is als je een blauwtje loopt. Maar als je elke vrouw kan paaien, loop je toch nooit meer een blauwtje?
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 11:39:30 #221
5428 crew  miss_sly
pi_113452565
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Gray het volgende:

[..]

De illusie is dat je met een ring om plots een mooier aapje bent. :P

hahaha, zoiets. Maar die illusie, als je het dan zo wil noemen, is niet iets dat ik anderen voor wil spiegelen, me mooier wil voor doen dan ik ben. Ik voel me op zo'n moment ook gewoon fijner, leuker, mooier, liever. Dat zit van binnen, en is niet bedoeld voor de buitenwacht. Dat de buitenwacht dat wel ziet, omdat mijn uitstraling daardoor beter is, is een onbedoeld bij-effect.
quote:
Ik ken er zat, teveel eigenlijk.

[..]

Ondanks diverse opmerkingen van verschillende mensen, blijft hij exact dezelfde dingen herhalen, zonder ergens een nuance aan te brengen. Hij zou ook kunnen zeggen "ow, dat heb ik zo gepost, maar ik bedoelde meer te zeggen..."
Het werkt twee kanten uit, natuurlijk :)
pi_113452659
Miss sly: val jij op verlegen mannen? Of ben je nog geen niet-verlegen man tegen gekomen waar je chemie mee hebt?
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:43:30 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113452734
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, ken je jezelf wel?
perfect. Weet precies wat ik wel en niet kan en kan een situatie zo naar mijn hand zetten.

quote:
Ik word overal op het forum door je achtervolgt met mega lange teksten dat ik te extreem ga.
het moeilijk versieren was ik al veel eerder actief, jij kwam veel later. Sc zit ik veel vaker dan jij. Echter keer op keer vond jij het nodig om op mij te reageren.

Achtervolgen :D je moet je zelf echt niet zoveel eer geven.

Ik zie een discussie, heb op dat moment niks te doen en ik geef mijn mening. Indien nodig verdedig ik mijn mening. Meer niet :)

quote:
Probeer je mij te overtuigen of jezelf?
niemand, het is mijn simpele mening meer niet. Iedereen moet er mee doen wat die geen zelf wilt.
pi_113452743
Elke vrouw? Waar zeg ik dat je elke vrouw kunt krijgen.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 11:44:45 #225
5428 crew  miss_sly
pi_113452782
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:41 schreef firefly3 het volgende:
Miss sly: val jij op verlegen mannen? Of ben je nog geen niet-verlegen man tegen gekomen waar je chemie mee hebt?
Ik val niet per se op verlegen, maar ik vind het ook niet per se niet aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')