Waarom zou ze voor een ander moeten gaan dan? Jij bent toch leuker, liever enz. Jij en alleen jij bent de beste keuze voor haar en dat ga je haar duidelijk maken ook!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou ik de enige beste keuze zijn? Als ik morgen aangereden word en sterf, merkt het merendeel van de mensheid er geen flikker van. En ik weet helemaal niet of ik een goede keuze ben... Ik hoop dat iemand mij een goede keuze vindt... Maarja dat blijft bij ''hopen op''
als je niet in de gaten houd wat ze echt niet willen en je dat gaat doen, jijbdat vervelende mannetje gaat worden me een plaat voor je kop en duiken ze weg voor je. Geloof me, vaak genoeg gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Gray het volgende:
Sinds wanneer gaat het om wat vrouwen willen?
het boeit ook helemaal niet aan het eind. Maar als iemand heel erg onzeker is kan zo iets wel die persoon zijn ego net die boost geven om wel de grote stap te zetten. Op dat moment maakt de kleding wel het verschil en boeit het wel. Let wel, heb ik het over het begin hequote:O-n-t-m-o-e-t-e-n. Zie TT.
[/quite]
waarom spreekt hij dan over binnen 5min een vrouw kunnen zoenen als je echt goed bent? Dat lijkt dan kennelijk het doel en niet zo zeer ontmoeten
[quote]
Lekker boeiend of je nou je blauwe of je rode shirtje aan hebt, je eau de deodorant of je eau de l'homme en sueur, het zijn alleen redenen om je tegen te houden wellicht de vrouw van je dromen te ontmoeten.
ghehequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zou ze voor een ander moeten gaan dan? Jij bent toch leuker, liever enz. Jij en alleen jij bent de beste keuze voor haar en dat ga je haar duidelijk maken ook!
Beetje arrogantie kan geen kwaat! Laat maar zien dat je zelf verzekerd ben. En bluf haar maar af als ze bv zegt een andere jongen er leuker uit vind zien. Vraag haar maar wat ze wilt. Een knappe kop om tegen aan te kijken, of iemand die haar respecteerd om wie ze is, met wie ze kan lachen en die altijd voor haar klaar staat wanneer dan ook.
Jij bent de enige juiste keus!
[..]
als je niet in de gaten houd wat ze echt niet willen en je dat gaat doen, jijbdat vervelende mannetje gaat worden me een plaat voor je kop en duiken ze weg voor je. Geloof me, vaak genoeg gezien.
[..]
het boeit ook helemaal niet aan het eind. Maar als iemand heel erg onzeker is kan zo iets wel die persoon zijn ego net die boost geven om wel de grote stap te zetten. Op dat moment maakt de kleding wel het verschil en boeit het wel. Let wel, heb ik het over het begin he
[/quote]quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom zou ze voor een ander moeten gaan dan? Jij bent toch leuker, liever enz. Jij en alleen jij bent de beste keuze voor haar en dat ga je haar duidelijk maken ook!
Beetje arrogantie kan geen kwaat! Laat maar zien dat je zelf verzekerd ben. En bluf haar maar af als ze bv zegt een andere jongen er leuker uit vind zien. Vraag haar maar wat ze wilt. Een knappe kop om tegen aan te kijken, of iemand die haar respecteerd om wie ze is, met wie ze kan lachen en die altijd voor haar klaar staat wanneer dan ook.
[..]
als je niet in de gaten houd wat ze echt niet willen en je dat gaat doen, jijbdat vervelende mannetje gaat worden me een plaat voor je kop en duiken ze weg voor je. Geloof me, vaak genoeg gezien.
[..]
het boeit ook helemaal niet aan het eind. Maar als iemand heel erg onzeker is kan zo iets wel die persoon zijn ego net die boost geven om wel de grote stap te zetten. Op dat moment maakt de kleding wel het verschil en boeit het wel. Let wel, heb ik het over het begin he
nou dom is iets te ver gedacht, maar er zijn users heb ik gemerkt die dit soort dingen als laatste strohalm zien. Als dit niet lukt, dan lukt niks meer. Is het dan verkeers om tegen gas te geven als je een andere mening hebt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar je acht anderen dus eigenlijk te dom in om dat soort bedenkingen zelf te vormen en ziet jezelf als de ridder op het witte paard?
meerdere keren gezegt van gaat mee. Je kent mij niet te zien aan je opmerkingen. Noem een disco en we gaan. Maar dat wilt hij niet.quote:Misschien wat liever vragen? Met meer eerbied, misschien oprechter zijn?
Misschien is dat helemaal niet zo! Sta je daar met je misplaatste zelfingenomenheid.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat maakt toch alleen maar uit als je uit bent op zoenen of versieren?quote:Beetje arrogantie kan geen kwaat! Laat maar zien dat je zelf verzekerd ben. En bluf haar maar af als ze bv zegt een andere jongen er leuker uit vind zien. Vraag haar maar wat ze wilt. Een knappe kop om tegen aan te kijken, of iemand die haar respecteerd om wie ze is, met wie ze kan lachen en die altijd voor haar klaar staat wanneer dan ook.
Dus? Dat is haar verlies. Of winst. Om het even.quote:[..]
Als je onzeker bent moet je van je ego verlost raken, niet die gaan boosten.quote:[..]
Ik ben veel te bescheiden en realistisch daarvoor...quote:
Ze moet niks, ik hoop dat er een vrouw is die mij leuk vindt.... Gewoon om wie ik ben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef ook_gek het volgende:
Stel ik het anders, waarom moet een vrouw voor jou gaan?
misschien dit misschien dat, stel ditnstel dat. Wat als enz. Moet je helemaal niet aan doen. Zijn dingen die je helemaal niet weet dus ook niet druk om maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien is dat helemaal niet zo! Sta je daar met je misplaatste zelfingenomenheid.
het doel is toch versieren? Of begrijpen we elkaar nu verkeerd?quote:Dat maakt toch alleen maar uit als je uit bent op zoenen of versieren?
hmm hangt er van af. Stel je komt elke keer in de zelfde uitgaans gelegenheden moet je dat niet willen. Je maakt je zelf er heel erg ongeliefd mee.quote:Dus? Dat is haar verlies. Of winst. Om het even.
je moet ergens beginnen toch? Maar wat ik zeg. Genoeg manieren om dat te doen. Aan het eind van de rit merk je toch wel dat het helemaal niet zo belangrijk is als dat je eerst dacht.quote:Als je onzeker bent moet je van je ego verlost raken, niet die gaan boosten.
Wat zijn je pluspunten vind je zelf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze moet niks, ik hoop dat er een vrouw is die mij leuk vindt.... Gewoon om wie ik ben.
Wie ben ik? Geen idee...
Verkeerd? Nee... Nodig? Nee...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dom is iets te ver gedacht, maar er zijn users heb ik gemerkt die dit soort dingen als laatste strohalm zien. Als dit niet lukt, dan lukt niks meer. Is het dan verkeers om tegen gas te geven als je een andere mening hebt?
Een grote bel heb je alleen nodig voor grote praatjes. Als je mening niet zodanig belangrijk is dat anderen die móeten aannemen, hoe je die ook niet te delen. "Het boeit immers niet wat anderen denken."quote:En ik een ridder? Wel neem, ik ben een net zo grote boere lul als ieder ander alleen met een grote bek. Ik heb alleen een sterke duidelijke directe mening, en die geef ik hier. En wat iemand er mee doet moeten zij weten
Het komt ook niet over alsof je uit bent op een leuke avond, maar eerder een wedstrijdje vrouwen versieren, of een potje vuurvliegjes kijken. Afgezien van het maffe concept van disco's voor vrijgezellen (iemand 'leren kennen' in het donker, onverstaanbaar in het kabaal en onder invloed van whatevs) komt het niet heel uitnodigend over.quote:[..]
meerdere keren gezegt van gaat mee. Je kent mij niet te zien aan je opmerkingen. Noem een disco en we gaan. Maar dat wilt hij niet.
Ook prima trouwens
Rustig.. Integer.. grappig, knap, intelligent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zijn je pluspunten vind je zelf?
is dit topic dan nodig? Nee.quote:
ik zeg nergens dat andere mijn mening moet aannemen. Ik geef mijn mening en ze zien maar wat ze er mee doen. En of iemand het er wel of niet mee eens is, tja die keuze laat ik aan hun overquote:Een grote bel heb je alleen nodig voor grote praatjes. Als je mening niet zodanig belangrijk is dat anderen die móeten aannemen, hoe je die ook niet te delen. "Het boeit immers niet wat anderen denken."
ik heb toen al aangeboden van, zoek jij disco uit, jou regels. Ik ga voor de gezelligheid en muziek. Dat is mijn doel van uitgaan. En de rest zie ik wel. Zeg jij geen drank drinken? Ook prima. Doe jij je ding en ik ook. En we zien wel wat er gebeurd. Ik ga niet op stap om te versieren dus een wedstrijd gaat het nooit worden.quote:Het komt ook niet over alsof je uit bent op een leuke avond, maar eerder een wedstrijdje vrouwen versieren, of een potje vuurvliegjes kijken. Afgezien van het maffe concept van disco's voor vrijgezellen (iemand 'leren kennen' in het donker, onverstaanbaar in het kabaal en onder invloed van whatevs) komt het niet heel uitnodigend over.
Precies. Dus waarom de moeite doen om arrogant te zijn. Wie weet houdt ze daar totaal niet van. Ik hou niet van arrogante mensen iig, wie of wanneer dan ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
misschien dit misschien dat, stel ditnstel dat. Wat als enz. Moet je helemaal niet aan doen. Zijn dingen die je helemaal niet weet dus ook niet druk om maken.
Ik dacht dat het topic ging om vrouwen ontmoeten als levensstijl, of begrijp ik het nu verkeerd?quote:[..]
het doel is toch versieren? Of begrijpen we elkaar nu verkeerd?
Misschien als je diep van binnen overtuigd bent dat je een klootzak bent, maar dat lijkt me niet.quote:[..]
hmm hangt er van af. Stel je komt elke keer in de zelfde uitgaans gelegenheden moet je dat niet willen. Je maakt je zelf er heel erg ongeliefd mee.
Begin dan meteen goed. Of moedig een ander daar dan iig toe aan.quote:[..]
je moet ergens beginnen toch? Maar wat ik zeg. Genoeg manieren om dat te doen. Aan het eind van de rit merk je toch wel dat het helemaal niet zo belangrijk is als dat je eerst dacht.
Als je ook vrouwelijke borsten had...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rustig.. Integer.. grappig, knap, intelligent.
Klinkt goed, klinkt ook zeker zelf verzekerd! Niet veel mensen durven te zeggen dat ze knap of intelligent zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rustig.. Integer.. grappig, knap, intelligent.
Niet naar een ander wijzen!quote:
Typ dan wat en kom nooit meer terug. Of typ niets.quote:[..]
ik zeg nergens dat andere mijn mening moet aannemen. Ik geef mijn mening en ze zien maar wat ze er mee doen. En of iemand het er wel of niet mee eens is, tja die keuze laat ik aan hun over
Regels?quote:[..]
ik heb toen al aangeboden van, zoek jij disco uit, jou regels. Ik ga voor de gezelligheid en muziek. Dat is mijn doel van uitgaan. En de rest zie ik wel. Zeg jij geen drank drinken? Ook prima. Doe jij je ding en ik ook. En we zien wel wat er gebeurd. Ik ga niet op stap om te versieren dus een wedstrijd gaat het nooit worden.
Lui, eigenwijs, (Ik doe gewoon mijn eigen ding daarin zegmaar, neem niet klakkeloos iets aan)quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt goed, klinkt ook zeker zelf verzekerd! Niet veel mensen durven te zeggen dat ze knap of intelligent zijn![]()
Probeer van uit die plus punten te werken. Weet je ook je min punten? Probeer die te vermijden indien mogelijk of juist niet en probeer daar ook pluspunten van te maken.
Dat is toch geen kwestie van durven? Dat ben je, of dat ben je niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt goed, klinkt ook zeker zelf verzekerd! Niet veel mensen durven te zeggen dat ze knap of intelligent zijn![]()
Je minpunten zijn vaak overdrijvingen van je pluspunten. Charmant? -> lult teveel. Intelligent? -> betweterig. Grappig? -> neemt niets serieus. enz.quote:Probeer van uit die plus punten te werken. Weet je ook je min punten? Probeer die te vermijden indien mogelijk of juist niet en probeer daar ook pluspunten van te maken.
Mwah, verschilt ook hoe ik me voel, soms voel ik me aantrekkerlijk, soms nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is toch geen kwestie van durven? Dat ben je, of dat ben je niet.
Moeite doen zeker niet! Dan heb ik het wat ongelukkig omschreven. Je mag echt wel zo zelf verzekerd zijn dat je vol bent van je zelf. Inderdaad is de lijn tussen zelf verzekerd en arrogantie dun. Moet je mee spelen denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies. Dus waarom de moeite doen om arrogant te zijn. Wie weet houdt ze daar totaal niet van. Ik hou niet van arrogante mensen iig, wie of wanneer dan ook.
dus een vrouw binnen 5 min zoenen of als je echt goed bent een vrouw op de dansvloer vingeren valt onder vrouwen ontmoeten en niet onder versieren?quote:Ik dacht dat het topic ging om vrouwen ontmoeten als levensstijl, of begrijp ik het nu verkeerd?
vaak hebben die mensen het zelf niet in de gaten. Als ze een vrouw gedag willen zoenen met 3x een zoen en ze draaien weg met hun hoofd en ze begrijpen die hint niet keer op keer op keer.... Dat moet je niet willen toch?quote:Misschien als je diep van binnen overtuigd bent dat je een klootzak bent, maar dat lijkt me niet.
tja moeilijk vind ik dat. Want wat is een goed begin? Ik heb ooit een in elkaar gekropen jongen die altijd op de achtergrond stond opeens als de grote man op een feest zien lopen toen we hem bepaalde kleren hadden geleend. Hij liep rond als de koning hem zelf. Praten met mannen en vrouwen.quote:Begin dan meteen goed. Of moedig een ander daar dan iig toe aan.
Uiteindelijk verander je er zo weinig aan. Sure, een gelletje hier, een horloge daar. Maar zelfde kop, glimlach, figuur, schaterlach, interesses en passies. Iemand die zich daardoor laat overhalen? Meh.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, verschilt ook hoe ik me voel, soms voel ik me aantrekkerlijk, soms nietMaar overal heb ik niks te klagen over mijn uiterlijk.
Of geheel geen energie in steken. Steek dat maar in je oren en ogen, zodat je beter met haar kan communiceren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeite doen zeker niet! Dan heb ik het wat ongelukkig omschreven. Je mag echt wel zo zelf verzekerd zijn dat je vol bent van je zelf. Inderdaad is de lijn tussen zelf verzekerd en arrogantie dun. Moet je mee spelen denk ik.
Geen van beide. Lijkt me eerder extreme, maar sporadische, gevolgen van een van de twee.quote:[..]
dus een vrouw binnen 5 min zoenen of als je echt goed bent een vrouw op de dansvloer vingeren valt onder vrouwen ontmoeten en niet onder versieren?
Dat leren ze hopelijk wel een keer af.quote:[..]
vaak hebben die mensen het zelf niet in de gaten. Als ze een vrouw gedag willen zoenen met 3x een zoen en ze draaien weg met hun hoofd en ze begrijpen die hint niet keer op keer op keer.... Dat moet je niet willen toch?
Lijkt mij niet. Want een lapje stof maakt hem een ander persoon, een beter persoon? Lijkt mij niet.quote:[..]
tja moeilijk vind ik dat. Want wat is een goed begin? Ik heb ooit een in elkaar gekropen jongen die altijd op de achtergrond stond opeens als de grote man op een feest zien lopen toen we hem bepaalde kleren hadden geleend. Hij liep rond als de koning hem zelf. Praten met mannen en vrouwen.
Lijkt me dat een goed begin?
het was / is een discussie. Dan verdedig ik mijn stelling. Wel zo netjes ipv weg lopen. Anders kan je inderdaad beter niks zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:46 schreef Gray het volgende:
Typ dan wat en kom nooit meer terug. Of typ niets.
daar begon hij overquote:Regels?
mensen die onzeker zijn over zich zelf durven dat soort dingen niet te zeggen terwijl het wel zo is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is toch geen kwestie van durven? Dat ben je, of dat ben je niet.
klopt, je probeerd vaak je minpunten te verbloemen met je pluspunten.quote:Je minpunten zijn vaak overdrijvingen van je pluspunten. Charmant? -> lult teveel. Intelligent? -> betweterig. Grappig? -> neemt niets serieus. enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |